Spotřebováno KVĚTEN 2015

1. 6. 2015


Urtekram objemový šampón Rasul
Nevysušoval vlasy a prodloužil intervaly mezi mytím o jeden den. Výrazného nárůstu objemu jsem si sice nevšimla (jenom trošku), ale vlasy po něm byly lesklé a hladké, kůže na hlavě zklidněná. Ideální v kombinaci s neparfémovaným kondicionérem. 
-----
Hodnocení: 8/10, recenzi šampónů Urtekram chystám


Urtekram kondicionér No perfume
Nádherně lehoučký kondicionér, který absolutně nezatěžuje, ale i přesto jsou vlasy hladké a hydratované. Prozatím nejlepší kondicionér, se kterým jsem měla co do činění.
-----
Hodnocení: 10/10, recenzi chystám

Soaphoria peeling Čistá aloe
Já se se solným peelingem nikdy kamarádit nezačnu. On mě prostě děsně štípe. Pokud jste ekzematik, máte naprd ochrannou bariéru kůže a navíc sem tam nějaký ten škrábanec, se solným peelingem budete trpět jako kůň. Já ho  po pár bolestivých použitích dopoužívala už jen na chodidla. Výš jak nad kotníky nesměl. Od teď už jen cukrový. Jinak ale byla kůže po použití poctivě ostrouhaná, hydratovaná díky aloe a promazaná díky olejům.
-----
Hodnocení: 6/10, recenze ZDE

Lavera krém na ruce s pomerančem a rakytníkem
Stejně jako solný peeling, už se asi nenaučím mít ráda Laveru. Fakt mě ta značka s každým dalším zkoušeným produktem přesvědčuje o tom, že za ty prachy prostě nestojí. A nekoupila bych si už od ní nic, ani kdyby to stálo polovinu. Všechno je to plný alkoholu a děsně to vysušuje. A tenhle krém taky. Dřív jsem jí ale měla docela ráda, tak nevím, jestli se změnilo složení nebo mé nároky.
-----
Hodnocení: 4/10

Weleda sprchový krém Citrus
Myje to, voní to, přehnaně to nevysušuje. Jen ta vyšší cena to kazí. V teplejším období si ale na sprchové krémy tolik nepotrpím a raději mám klasický gel. Na zimu ale super.
-----
Hodnocení: 7/10, recenze sprchových krému Weleda bude časem

Pinzeta no name z dm
Už je to tak... spotřebovala jsem pinzetu. Byla se mnou dlouhých 8 let a měly jsme se rády - perfektně trhala a dobře se držela. Začala být ale časem, chudák, nějaká hrbatá a přestala trhat. Takže jo, i pinzety mají datum spotřeby.
-----
Hodnocení: 8/10



BioPha sprchový gel Hruška
Je prostě skvělý. Nádherně voní. Fakt jako božsky a nechápu, jak dokázali tuhle parfemaci vyloudit přírodním způsobem. Skvěle myje. Neobsahuje žádné oleje, takže nezanechává ochrannou vrstvičku, ale zase má na druhém místě složení výtažky z aloe, takže se nemusíte bát vysušení kůže. Možná bych ale brala, kdyby ho dělali i v menším balení, protože to ve sprše ráda střídám a 400 ml je fakt dost.
-----
Hodnocení: 10/10, recenze ZDE

Weleda revitalizační tělové mléko Pupálka
Když se přenesete přes ten podivný lékárenský zápach, tak je tohle mléko vlastně perfektní. Weleďácká mléka mi z oblasti tělových mazadel sedla fakt nejlíp. A tohle je z nich účinky zatím nejlepší. Naprosto skvěle hydratuje, zklidňuje, má lehkou konzistenci, rychle se vstřebá. Ale ten smrad. Něco jako bylinková tinktura, aka bylinky vylouhované v lihu. Fuj. Stejně si ho ale koupím znovu...
-----
Hodnocení: 9/10, recenzi tělových mlék od Weledy chystám

Saloos hydrofilní odličovací olej Argan revital
V měsíčním spotřebováno nesmí chybět. Stále stejná spokojenost. Jen by mě potěšilo, kdyby začali prodávat v dm verzi Neutrální.
-----
Hodnocení: 9/10

Jelly pong pong minerální makeup
Nejlepší makeup, který jsem kdy měla. Nevysušuje, nemastí, je lehoučký, krásně kryje a pomalu ubývá. Bodík strhávám za to složení... sice bez silikonů, ale ten zbytek...
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE


Balea čistící ubrousky 3v1 pro smíšenou pleť
Jak mám obvykle pro baleácké ubrousky připravena samá pozitiva, tak tentokrát je to naopak. Tyhle ubrousky mi moc nesedly. Divně smrdí a vysušují. Příště koupím růžovou nebo modrou verzi.
-----
Hodnocení: 5/10

Alassala čistý arganový olej pro obličej a tělo
Sice trošku smrdutý, ale jinak lehoučký, výživný, hojivý a zklidňující olej. Bod strhávám za nepraktické balení, ze kterého navíc olej trochu (nevím kudy) utíkal, takže byly víčko a pumpička neustále umatlané.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Alterra krém na ruce s granátovým jablkem a aloe vera
Za tu cenu nemůžu jinak, než být spokojená. Zvládne i hodně suché ruce, a že jako ekzematik, s věčně popraskanými klouby na prstech, vím, o čem mluvím. Opět mi úplně nesedla vůně, která je, jako obvykle u Alterry, poměrně dost výrazná a chemicky neautentická.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Alverde balzám na rty s měsíčkem
Celou zimu jsem z něj byla nadšená a teď mě potvora podrazí. Po dlouhodobém používání ho moje kůže nějak začala odmítat a reagovat na něj podrážděním a vysušením. Celkem k vzteku. 
-----
Hodnocení: 6/10, recenze ZDE


37 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Laveru mám ráda, zatím mi žádný výrobek nedělal problém. Peelingy preferuju cukrové stejně jako ty. Někdy mám ráda i s rozemletými částečkami. Makeup Jelly pong pong si časem koupím, jsem na něj zvědavá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se Lavera prostě nekámoší s atopickou kůží. Je taková alkoholová a dráždivá. Peeling s částečkami mi nevadí, protože neštípe :-) Ale solný, to je fakt taková sůl do rány. Makeup určitě zkus, je skvělý.

      Vymazat
  2. Spotřebovaná pinzeta mě rozesmála, to se fakt povedlo! :-D Z Tvého výčtu spotřebovaných věcí mám zkušenost jen se sprcháčem od Weledy, ten jsem měla moc ráda, a s odličovacími oleji od Saloosu, používám teď ten Neutrální a úplně mi vyhovuje, odlíčí fakt všechno. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, jsem přemýšlela, jestli tam tu pinzetu dávat, protože to bych tam pak mohla dát špinavý odličovací tampónek za každý den v měsíci :-D Ale tak, když jednou za osm let přidám pinzetu do spotřebovaných produktů, tak se snad svět nezboří.
      Já si ten neutrální saloos musím někde sehnat. Arganu revitalu už začínám mít plné zuby a levandulový mi přišel trochu dráždivý.

      Vymazat
    2. neutralny olej kupujem na parfums, hned v tom vacsom baleni 200 ml, maju ho tam za slusnu cenu. ale neviem, ci mas niekde po ruke vydajne miesto..

      Vymazat
    3. Právě že u nás není výdejna snad ničeho :-) Takže jsem odkázaná na dm a to má jen argan revital nebo levanduli. Ale asi si odněkud to větší balení objednám, protože mě nebaví každý měsíc kupovat to malé.

      Vymazat
  3. zrovna kondicionér jsem od Urtekramu nikdy neměla a teď ho mám na seznamu :). Plus ten arganový olej mi taky vrtá hlavou, zkoušela jsem teď olej od RMS a možná bych zas zařadila oleje, i když jsem pořád spíš skeptik. No a s BioPha už mě taky lákáš dlouho, musím omrknout, jen co bude příležitost :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kondicionér fakt doporučuju, je jak šlehačka na vlasy :-) A vůbec nezatěžuje, a i přesto mi na suché vlasy stačil (většinou totiž preferuju hutnější). Olej doporučuju, ale musím uznat, že když jsem ho dodělala, tak jsem si trochu oddychla a s nadšením naplácala extra tlustou vrstvu kosatcové weledy :-D Moje pleť je prostě promiskuitní potvora :-D Od bioPha jsem zatím měla intimní gel a oba sprcháče (jablko a hrušku) a se vším maximální spokojenost. Jinde jsem četla recenze na micelárku, pleťovou vodu, deodorant a šampón a všechno to byly pozitivní recenze, takže sečteno a podtrženo - doporučuji :-)

      Vymazat
  4. Solné peelingy mi nevadí, ale někdy jsou prostě nepraktické (stačí mít nějaké škrábnutí nebo si zrovna holit nohy či po depilaci - uhhh... to je peklo. :D). Většinou si ale dělám peelingy doma z třtinového cukru. Co se týče hydrofilních odličovačů, já jsem nadšená. Mám také od Saloosu (jen Levanduli) a jsem maximálně spokojená. A šampon a kondicionér mě zaujaly, určitě se po nich podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě koukala u jedné americké youtuberky, že si bere s sebou do sprchy normálně pytel třtinového cukru a peelinguje se jen samotným cukrem. To stojí za zkoušku :-) Saloos mi nejvíce sedl neutrální. Levandulový mě po delším používání trochu dráždil v očích (aneb vítej ve světě alergika na skorovšechno). Šampón s kondicionérem doporučuji, podle mě bude sedět všem typům vlasů.

      Vymazat
  5. Ten šampon mám už delší dobu v hledáčku, ale mám v koupelně skoro plný Brown Sugar, takže zatím se nic kupovat nebude :) Urtekramí kondicionéry mě taky zajímají, ale mým vlasům málokterý sedne a riskovat, že dám dvě stovky za něco, pro co pak nebudu mít využití, se mi příliš nechce. Snad se někde dostanu ke vzorečkům, zatím jsem měla levandulový a nebyl vůbec špatný, ještě mě láká růže.
    Krém od Alterry jsem kdysi měla, je výborný, plánuji si ho co nejdřív pořídit zase. Jen doufám, že od té doby nezměnili recepturu :D Zkoušela jsem i heřmánkovou verzi, ale ta za moc nestojí a nechává na rukou nepříjemný pocit. A není zdaleka tolik vyživující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď taky ten brown sugar a přijdou mi dost podobné. Ten kondicionér ale určitě stojí za zkoušku, protože je fakt lehoučký, vlasy nezatíží, ale stejně jsou takové hebké a lehké (a to většinou sahám po extra hutných maskách, protože mám dost suché vlasy - a pak mám vlasy splihlé :-/) Krém od Alterry mám už podruhé a přijde mi pořád stejný, takže asi neměnili :-)

      Vymazat
    2. Podobné? To nerada slyším, po brown sugar mi plihnou vlasy o den dřív :-/ Ale to teď vlastně po všech šamponech, tak mu možná křivdím. Kondicionéry mám právě raději hutné, potřebuji vlasy vyživit a hlavně rozčesat, což ne každý kondicionér zvládne... Ale tenhle mě zaujal, ne že ne :)
      To mě těší, snad budu s Alterrou opět spokojená. Kdyby ještě změnili parfemaci, neměla bych co vytknout :D

      Vymazat
    3. A myješ vlasy dvakrát? Už jsem to tady u nějakého článku řešila, ale s Urtekramem vždycky umýt dvakrát, jinak jsou vlasy extra placaté :-)
      Taky bych se nezlobila, kdyby upravili parfemaci, tahle je taková trochu jedovatá :-D

      Vymazat
    4. Právě že ano... Zkusím ještě ten rasul, byl mi na mastné vlasy doporučován, tak třeba se osvědčí :)

      Vymazat
    5. Tak třeba já se svými suchými vlasy ten rozdíl nevidím, kdo ví :-) Ale ten rasul v tom byl dost podobný lávovce od logony a ta je na mastné vlasy doporučována :-)

      Vymazat
  6. Od té doby, co jsem si přečetla recenzi na sprcháče od Biopha čekám na nějakou akci a pak je skoupím po kilech! Ty vůně jsou úžasné. Krém na ruce od Alterry mám už asi měsíc a za mě je to jeden z nejlepších krémů, co jsem zatím vyzkoušela. Nádherně mi voní a nemám problém s tím, že by se nechtěl vsáknout, což já teda mám s většinou krémů. A na Urtekram si taky brousím zoubky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony nejsou zas tak drahé, když si vezmeš, že mají 400 ml. Ale akce by potěšila, to né že ne :-) Krém od Alterry je skvělý a za tu cenu dvojnásob. Zatím mu konkuruje jen ten s granátovým jablkem od Alverde. Ten ale zanechává takovou trochu voskovou vrstvu (asi po bambuckém máslu?). Co se týče Urtekramu, tak určitě doporučují výše zmíněnou dvojici šampón a kondicionér a nebo pak cokoli z řady s třtinovým cukrem.

      Vymazat
  7. Soaphoriu mám ja rada, podľa mňa je to jedna zo značiek na ktorú by sme mali byť my Slováci hrdí.. :) Weleda je tiež super značka a ja tiež momentálne používam aj balzam na pery od Alverde, celkom slušný účinok, tak dúfam, že sa mi nestane to, čo tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Mě to přijde jako takový přírodní Lush :-) A hrozně mě štve, že u nás je téměř nulová dostupnost. Balzámu se neboj, je super, jen já někdy po dlouhodobém používání začnu trochu alergicky reagovat - tudíž moje chyba, ne balzámova :-)

      Vymazat
  8. Myslím, že z uvedených produktů jsem zatím nic neměla :-)
    Líbí se mi spotřebovaná pinzeta :-D Jsem si vybavila, jak Lara z Mondberg Vienna jednou ukazovala ve videu spotřebovanou tužku a gumičku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou, gumičky jsou na spotřebu pěkný potvory! Vždycky se časem tak divně vytahaj, že by s nima člověk nejraději praštil o zeď. Proto se taky asi prodávaj v balení po pěti :-D

      Vymazat
  9. ten Urtekram kondicionér vypadá skvěle, zrovna nějakej sháním, tak se po něm podívam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten je fakt skvělý. Jsem mu nejdřív nevěřila, jak je lehounký, ale přesvědčil! :-)

      Vymazat
  10. ta pinzeta :D u mě spíš hrozí ztráta, teď se mi třeba podařilo ztratit holicí strojek, nechápu, takže taková pinzeta, to je hned! mají tam teď ale moc pěkné, od Ebelin, takové barevné s puntíčkama ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já svoji první tak ztratila... nebo mi jí spíš někdo čmajznul, protože nemám ve zvyku věci ztrácet :-) Na barevné s puntíkama jsem taky koukala, ale nakonec zvítězila stará dobrá konzerva ve mně a donutila mě vzít si temně modrou, no... :-)

      Vymazat
  11. S tím balzámem na rty jsi mě dostala, zrovna mi ten můj dochází a chtěla jsem ho na tvé doporučení zkusit.. A zkoušela jsi i balzámy od bione? Ten mám teď a jsem s ním moc spokojená, tak si ho asi koupím znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, klidně ho vyzkoušej, všichni ho zatím chválí. Já mám prostě někdy u kosmetiky smůlu, že když jí používám dlouho a intenzivně, tak si vytvořím alergii, no :-/ Tohle je už devátý kus, takže jsem ho fakt používala dost dlouho :-) Od Bione jsem zatím nezkoušela. Teď mám Burt's bees a Bee natural. Pak mám v zásobě Weledu a pak bych ráda vyzkoušela Hurraw, takže mám tak na půl roku zase vystaráno :-)

      Vymazat
  12. Mne sa horko-tazko podarilo spotrebovat mojich obligatnych 5 produktov. Ufff.
    Skusenost mam iba s Alverde balzamom na pery. Je super, ale neodpostim Alverde, ze prestali vyrabat ten mandarinkovo-vanilkovy. Ten bol uplne top.
    Tento Alterra krem na ruky som musela po prvom pouziti posunut mame. Absolutne som nezvladla tu vonu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si taky říkám, jak je možné, že toho stíhám spotřebovat tolik :-D Ale ono to bude asi tím, že se od rána do večera něčím mažu a vlasy si myju obden. Ten mandarinkovo-vanilkový jsem měla taky ráda, hezky voněl a účinky byly víceméně stejné jako u toho měsíčkového. (Ne)vůně Alterry se tady řeší pořád :-D Taky z ní neskáču radostí, ale zvykla jsem si a ty účinky za to stojí.

      Vymazat
  13. Balzám od Alverde mám taky, sice jsem trochu bojovala s tou vůní, hold na bylinky asi moc nejsem, ale jinak je moc fajn :-) A tělové mléko od Weledy mám doma zrovna taky, mám mandlovou variantu pro citlivou pokožku a musím říct, že voní fakt krásně po mandlích, takže pokud jsi ještě nezkusila, tak můžu určitě doporučit tuhle variantu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta vůně mě nijak neurážela. S Alterrou to obvykle bývá horší :-) Ta mandlová řada je teď nově, že? Já zatím zahlídla pořádně jen sprchový krém (a zkoušela jsem hydratační pleťový) ale tělové mléko ještě ne. Moc ráda bych, ale trošku mě brzdí ta cena. Zatím jsem totiž všechny ostatní mléka sehnala vždycky za polovinu. Ale fakt mě láká, takže se asi nechám nakonec zlomit a ty tři stovky (nebo kolik to je?) za něj dám :-)

      Vymazat
  14. U reba by som tuším mohla aj nakupovať - všetko ma zaujíma a všetko chcem vyskúšať. A ty už vlastne aj vieš, že najviac chcem vyskúšať tie dokonalé sprcháčiky bioPha, ale stále veľmi silno odolávam (kvôli zásobám) a učím sa byť silnou kozmetickou maniačkou :D
    Pobavila ma spotrebovaná pinzeta. Presne takúto, len s tyrkysovomodrou "úchytkou", mám a ja. Je úplne skvelá, pre mňa tá najlepšia. Mám ju dokonca ešte dlhšie, aj viac ako 10 rokov!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však on ti ten sprcháč nikam neuteče :-) Ale doporučuji spíše hruškový. Teď jsem otevřela ten jablkový a ten nevoní tak hezky (jako dobrý, ale hruška je prostě lepší). Já se divím, že se ta pinzeta vůbec dožila takových let, s ohledem na to, co všechno jsem s ní prováděla (třeba s ní pravidelně dotahovala šroub na zrcátku) :-D

      Vymazat
    2. Takže hruškový... budem na to myslieť pri výbere, ale ako sa poznám, keď na to dôjde, vezmem obidva :)
      Bude to asi multifunkčná pinzeta, lebo ja s jej pomocou zasa odliepam nálepky z plastových fliaš :D

      Vymazat
    3. Hehe :-) Ale fakt doporučuju jen jeden. Ony jak mají 400 ml tak se spotřebovávají fakt věčnost :-) Bychom měly napsat článek "100+1 využití pinzety" :-D

      Vymazat