Co mě bavilo - ČERVEN 2015

13. 7. 2015

Jsem si tak trochu nadělala do bot, když jsem slíbila, že budu každoměsíčně vydávat článek o tom, co mě bavilo. Ono to totiž vypadá pak zhruba tak, že se začátkem dalšího měsíce snažím nažhavit mozkové závity a vzpomenout si na to, co jsem si všechno užívala... protože proč to fotit a sepisovat průběžně, když to můžu udělat na poslední chvíli a na polovinu věcí navíc zapomenout, žejo :-)

Proto, ač jsem si malovala obrázek, že tohle bude první článek v měsíci, vychází až v polovině, no... ale vychází!!





Takže zaprvé, vrátila jsem se k silikonovým makeupů. Fakt jsem se snažila používat Alverde, ale moje pleť ho prostě v těchhle vedrech odmítá a koketně pomrkává po oblíbeném Nude Illusion, takže jsem ji nakonec musela uspokojit koupí tmavšího odstínu (040), který dle potřeby buď používám samotný a nebo míchám s kapkou 010, alias "mým zimním odstínem".

Zadruhé, naučila jsem se používat houbičku na makeup, který s její pomocí drží asi tak dvojnásobně lépe, než když ho nanesete jen štětcem, což se v tomhle upoceném období docela hodí. Jen ta aplikace mi sežere trochu více času. A pak to každodenní číštění, samozřejmě... takže jsem si koupila ještě druhý kus, aby stíhaly pořádně prosychat.



Totálně na větvi jsem byla z No Perfume krému od Urtekramu. V zimě jsem mu nemohla přijít na chuť, ale teď!! Tohle je prostě okamžitá dávka hydratace s lehkou konzistencí. Ostatně, recenzi už jste zde mohli potkat.



No a vůbec nejvíc jsem si minulý měsíc užila vlasovku 100% Pure. Nějak si nedokážu představit, že by tuhle dvojici ještě někdy něco mohlo trumfnout. Tentokrát vás ale informacemi nezahrnu, protože chystám recenzi, tak ať nejste znudění tím, že se opakuju :-)



Hedvábný olej od Elseve u mě nahradil Biosilk. Sehnala jsem ho v akci za nějakých 150 kaček, skoro nemizí a uhlazující účinky + dodání lesku rozhodně funguje. Měl by obsahovat květové oleje, což taky někde na konci složení obsahuje. Prim hraje silikon, to je jasný. Dokud ale bude fungovat a dělat krásné vlasy, je mi celkem jedno, kolik silikonu v něm je.



Jsem si říkala, že se svět neposere, když tady bude jedna rozmazaná fotka... a já že jo, jestli to budu muset fotit ještě jednou. Takže tak...

Jinak se tedy jedná o můj nový fén, který nahradil toho desetiletého veterána, kterého jsem používala doteď. S tímhle jsem fakt moc spokojená, protože se na něm dá nastavit asi milion věcí a hlavně fouká chladný vzduch, což naprosto splňuje můj požadavek "zbavit kůži přebytečné vody ale nepřesušit vlasy".



Radost jsem si udělala takovýmhle krásným trojlístkovým stojánkem na votivky od Yankee Candle. Navíc si v něm vůně můžete namíchat dle libosti a vytvořit tak novou (a třeba ještě lepší)!



Kdyby se mnou náhodou někdo sdílel nelibost (hraničící s odporem) k umělým (jedovatým) sladidlům, kterých jsou obvykle žvýkačky plné, může se mrknout po těchhle českých bylinkových, které jsou slazeny jen a pouze stévií. Přidejte si k tomu výtažek ze šalvěje a prevenci proti chřipce máte na dosah.



Dva malé tipy pro spokojené bříško! 
Horká čokoláda s jemnou příchutí slaného karamelu. Nestojí moc a je naprosto luxusní. Když jsem hodná, za odměnu si dám malý hrneček (nic moc zdravého to totiž není, ale ta chuť stojí zato!). 
A houbové risotto od Alnarury (k sehnání v dm) je fakt výborné, superrychlé a s hnusnou českou parodií na výborný italský pokrm nemá naštěstí nic společného. Stačí jen přilít vodu a v závěru přistrouhat trochu sýru. Mňam!



Zella Day mi konečně vydala CD. Pokud máte rádi Lanu Del Rey (Zella je taková její hippie verze), doporučuji si tohle poslechnout (dostupné i na Spotify).



Děsně ráda bych tady machrovala, jak louskám jednoho světového klasika za druhým, ale opak je pravdou. Můj literární vkus se točí někde kolem Hunger games, Zaklínače, Harryho Pottera a Hry o trůny. V poslední době jsem propadla sérii Hraničářův učeň. Začala jsem číst před měsícem a už finišuju pátou knihu...



Tento měsíc bude seriálový tip nahrazen filmovým tipem. Kdo ještě nebyl v kině na Šíleném Maxovi, nechť tak neprodleně učiní! Fakt jízda od začátku až do konce. Ani pusu jsem nestihla zavřít :-)


27 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Taky bych rada rekla, jak louskam klasiku, ale tu jen obcas :D A na Silenem Maxovi jsem byla a mile me prekvapil, super film.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro někoho je hodně sci-fi i "občas" :-D Max byl fakt super, taky mě to překvapilo, protože jsem od toho moc neočekávala.

      Vymazat
  2. Nevěřila bych, že houbička Ebelin bude takhle dobrá. Ve stojanu ke mně nebudila důvěru :-)
    Nude Illusion je super. Nedám na něj dopustit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já popravdě nemám srovnání s jinými beautyblendery, takže třeba zas tak dobrá není! Ráda bych si časem pořídila nějakou lepší, ale zatím stačí :-)

      Vymazat
  3. Kde seženu ty žvýkačky, prosím? Podle popisku se mi asi budou hodně líbit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady jsou kamenné prodejny a nebo pak na eshopu tady nebo tady

      Vymazat
  4. Ahooj Zdenula.Tiež mám rada také dobrodružné fantasy. Akurát čítam Zaklínača od Sapkowskeho, ktorého mám požičaného z knižnice. A potom sa chystám na Harryho Pottera 7, pretože túto poslednú knižku som ešte nikdy nečítala a teraz nedávno bola dotlač, tak som letela do obchodu ju kúpiť. Aj na tú ryžu od Alnatury sa musím pozrieť lebo ja skoro stále jem rizoto.
    Ten Salted Caramel nápoj vyzerá super ale ja by som hneď snáď pribrala dve kilá :D:D:D.
    A s tými silikonovými makeupmi to mám rovnako. Ale naposledy si ma inšpirovala s tým od Lily Lolo, ale mám odtieň China Doll a tiež si bude musieť asi počkať na vyblednutie :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby dětem na základce dali do povinné četby podobné tituly, to by se to četlo! A taky by ubylo lidí, kteří nejsou schopní napsat větu bez pravopisné chyby :-) Pokud jsi nečetla poslední díl Harryho, tak rychle na něj! To je skoro hřích :-) Já mám před sebou ještě sedm knih hraničáře a pak mám naplánovanou sérii Divergence (koukala jsem minulý týden na film, moc se mi líbila myšlenka, tak jsem zvědavá na knihu!).
      Ta horká čokoláda je skvělá! Já po ní taky přibírám, nic si z toho nedělej :-D Ale hrneček týdně nikoho nezabije a kila nepřidá.
      Lily Lolo China Doll je docela hodně světlý i na mě... jseš si jistá, že ti bude v zimě sedět?

      Vymazat
    2. No China Doll som si kupovala v čase keď som ešte nepoužívala samoopalovák od Alverde a ten pravdepodobne v zime na nejaký čas vynechám takže vtedy mi určite sadne :)

      Vymazat
    3. A jaký je ten samoopalovák od Alverde? Já na něj pořád koukám a vůbec nevím, co od něj čekat a ani na recenzi jsem nikde ještě nenarazila.

      Vymazat
  5. já nějak těm houbičkám taky začínám přicházet na chuť... občas ho vezmu na zapracování MU místo štětce (kolem nosu je teda nejlepší) a na korektor - pod oči mi teda přijde furt na prd, ale na zakrytí pupínků a jizviček je lepší než prsty/štětec.
    a od Urtekramu teď pokukuju po krému na smíšenou pleť, už mi dochází Alva, tak je načase vyzkoušet něco nového!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, že jsem tě nakonec přesvědčila! :-D Já bych moc ráda vyzkoušela nějakou lepší, než tuhle Ebelin. Jen tak ze zvědavosti, o kolik lépe by se s ní pracovalo. S tím Urtekramem bych si to, být tebou, ještě rozmyslela... když mrkneš na složení, ta je to z větší částí bambucké máslo a jojobový olej a mandlový olej. Na mě to spíše působí jako něco, určeného na hydrataci suché pleti (glycerin) a zaplácnutí zmíněnýma olejema, aby tam ta voda zůstala.

      Vymazat
  6. Super článek. Houbičku na make-up bych chtěla vyzkoušet, ale pořád váhám..

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Houbičku vyzkoušej, je fajn. Jen to chce trochu tréninku, ze začátku to s ní není moc sranda :-) Ale když se to naučíš, zjistíš, že ten makeup vypadá fakt líp :-)

      Vymazat
  7. Podobnou houbičku na makeup by mi měla přivézt kamarádka. Jsem na to zvědadá, Dopodud jsem zapracovávala MU pouze štětcem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štetec je fajn a je to s ním rychlejší, ale houbička dělá hezčí a rovnoměrnější finiš a navíc makeup do pleti vtlačí a ten pak dýl drží :-)

      Vymazat
  8. Tuhle houbičku na make-up jsem si zrovna taky pořídila, tak jsem na ní zvědavá :-) A Zellu Day si určitě musím poslechnout, Lanu mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houbička je fajn, ale chce to trpělivost, než tomu člověk přijde na chuť :-) Zellu si poslechni, snad se ti bude líbit!

      Vymazat
  9. jsem ráda, že 100% Pure nezklamal :). Teď jsi mě nakazila, objednala bych znovu verzi yuzu a pomelo (mám opačné vlasy, jak víme, kokos by byl asi na mě moc výživný :))... A Lanu mám ráda, tak jdu zkoumat tu Zellu, jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nezklamal, ani náhodou. Hned bych si ho koupila znovu, ale ta cena... Na yuzu a pomelo jsem taky koukala, právě kvůli tomu, že je určen pro "lesk vlasů". A hlavní složky jsou stejné, jako u toho kokosu.

      Vymazat
  10. Urtekram asi budem musiet naozaj vyskusat, moja sucha pokozka by urcite zniesla viac hydratacie ako ma zo Sothys fluid-u, ktory uz tak ci tak konci.

    Ebelin hubku mam doma uz snad 2 mesiace a este som sa nedokopala k tomu ju vyskusat:-D:-D. Snad sa coskoro zadari.

    Klasiku budem citat na dochodku, teraz mam obdobie severskych detektivok :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak pokud opravdu potřebuješ něco na suchou pleť, tak na letní měsíce je tenhle Urtekram super :-)
      Já se trochu obávám, že v důchodu budu číst to samé, co teď :-D

      Vymazat
    2. Toho sa obavam aj ja...ale tak nadej je vzdy :-):-).

      Vymazat
  11. Hehe, vidím, že máme podobný knižní vkus. A Mad Max je super film! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ako veľmi túžim po žuvačkách bez sladidiel!!! Snáď sa mi takéto stéviové konečne podarí niekde zohať.
    A neviem sa dočkať recenzie na vlasovku 100% Pure.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výše jsem přikládala nějaké odkazy, kde se dají sehnat, tak tam zkus mrknout :-) Recenze vlasovky bude! Dneska byly laky, tak snad příště :-)

      Vymazat