dm box červenec 2015 + soutěž k tomu

8. 7. 2015



Zákon schválnosti opět zafungoval. Aneb, jak už tomu tak bývá, čím víc se na něco těším, tím větší je to obvykle zklamání. No a protože jsem se na tenhle box těšila opravdu moc, zklamání je tomu úměrné. 





Jsem tak nějak trpěla mylným dojmem, že to bude letně laděný box, takže jsem čekala něco ve stylu opalovací krém, antiperspirant, sprchový gel, voda ve spreji apod. Navíc mě trochu mrzí absence čehokoli od Alverde, které se vytasilo s poměrně rozsáhlým počtem novinek a limitovaných letních produktů a některý z nich by mě určitě potěšil. Taky jsem čekala o něco více dekorativky, než jen jeden lesk. A samozřejmě, jsem se, jako vždy, těšila na jídlo!! A on tam jen jeden sunárek :-)



Kokosový sprchový gel mi přišel jako fajn nápad. Na léto bych raději viděla něco trochu více svěžího, ale předpokládám, že přítomnost tohohle sprcháče většinu výherců potěší. Pleťovou masku bych raději viděla v některém méně letním boxu, protože mé póry v létě sají jako houba a cokoli hutného se rovná jejich děsivému ucpávání.



Nejškodolibější dárek pro někoho kdo se pravidelně už asi 7 let epiluje? Nádherný holící strojek a holící pěna... Tak snad potěší někoho jiného :-)



Dále jste v boxu mohli narazit hned na dvě balení krémů. Prolítla jsem složení a kvalitou mi přijde lepší Garnier. Lirene by měl být určen pro citlivou a alergickou pleť, ale narazila jsem ve složení na syntetickou parfemaci a kdo mě čte pravidelně, ví, že s tou já se moc nekámoším. Pokud si některý z nich v soutěži nenajde nového majitele, podaruji jimi rodinu nebo kamarádky.



Balení šampónu je obří! Fakt mě to překvapilo. S ohledem na obsah SLS ale pro mě nepoužitelný. Věřím, že si taky najde nového majitele :-)



A poslední, pro mě konečně využitelná skupinka produktů (i když nic, co bych "nutně" potřebovala).

Za mě tedy box nic moc a stále u mě vede lednová edice, ze které jsem, až na jeden šampón (a vložky) nakonec využila opravdu vše.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No a protože jsem vám včera na facebooku slíbila soutěž, a sliby se mají plnit, tady je! Výherci budou celkem DVA a každý z  nich si může vybrat jakýkoli produkt z boxu. Přednost ve výběru má první vylosovaný.


Pravidla soutěže jsou jednoduchá:

  • Níže máte přihlašovací formulář, do kterého se přihlásíte pomocí facebooku nebo zadáním kombinace jméno + email. Nikdo kromě mě neuvidí vaše odpovědi ani kontakt. 
  • Celkově můžete nasbírat 4 body. Povinný je odběr blogu přes GFC (2 body) a nepovinné bonusové body (1 bod + 1 bod) můžete nasbírat za dva další úkony - odběr blogu na facebooku a zodpovězení otázky. (Více bodů rovná se větší šance na výhru.)
  • Nepřihlašujte se, prosím, v komentářích!
  • Soutěž trvá týden, takže do půlnoci středy 15. 7. 2015 a oba výherce kontaktuji následující den přes email.
  • Kdyby měl někdo problém s vyplněním formuláře, nechť se mi ozve na email (vpravo nahoře).
  • Soutěž platí pro ČR a SR.

a Rafflecopter giveaway

42 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Box nic moc, byla jsem zklamaná, že jsem nevyhrála, ale jak tak na to koukám, spoustu věcí bych stejně nevyužila...

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak za mě také nejvydařenější zimní edice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě fakt přišlo, že to skládal někdo, kdo věděl, který přesně věci vůbec nepotřebuju :-D Zimní byla nejlepší, no. Minulou jsem nevyhrála a taky mě to moc nemrzelo.

      Vymazat
  3. Ha, tak nakonec můžu být rád, že jsem ho nevyhrála. I když takhle budu muset najít jiné využití pro své body. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ony se ty body docela rychle sbírají, ale pak je člověk nemá na co použít :-) Tak alespoň udělám radost ostatním.

      Vymazat
  4. Ja by som asi vacsinu veci vyuzila, paradoxne okrem zubnej kefky a kondomov. Lesky tiez moc nepotrebujem. Sprchac by som asi darovala a sampon by som si nechala, ale mam obrovsku zasobu. Uz asi rok chcem prejst na prirodnu vlasovku, ale stale sa ku mne dostavaju sampony. Inak ja som vyhrala box tiez, ale nemam 200 bodov, takze si ho nemozem vybrat :D Ale vyhrala som aj posledny slovensky a ten bol fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak body se dají ještě dosbírat. Je na to ještě měsíc, to stíháš :-)

      Vymazat
    2. No 150 bodov za mesiac asi nedam. Resp. potom by som bola asi o hlade :D A navyse nic nepotrebujem. Ono to totiz vyslo tak blbo, ze asi tri dni pred tym, ako oznamili, ze tento box bude za 200 bodov, som si vybrala zlavovu knizku za 150 :D

      Vymazat
    3. Tak pokud je to takový rozdíl, tak to asi nestíháš, no :-) By mě trefilo, kdybych si vybrala tu knížku, mě přišlo, že v ní nic moc nebylo.

      Vymazat
  5. Zdeni, to nevím, co bych dělala s takovým balíčkem, samá chemie... využila bych jen ten holicí strojek. Musím omrknout ty Alverde letní limitky. Všimla sis něčeho zajímavého, zejména z tělové péče? Díky a hezký den, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, taky nevím, co bych s tím dělala :-) Proto dám něco do soutěže a zbytkem podaruju rodinu a známé nebo dám mužovi, který přírodní kosmetiku vůbec neumí docenit a pořád jenom opakuje "vždyť to vůbec nepění" :-)
      Z letošních limitek jsem si zatím pořídila tělové mléko ve spreji, které krásně voní (teda podle názoru mých čichových buněk). Pak mám nový sprej na nohy, ten je taky docela fajn a hlavně to není takový ten typický přesmraděný eukalyptový dryák. Koukala jsem ještě na dva limitované sprcháče, ale těch mám teď zásobu, takže jsem je nebrala. Dále jsem si pořídila jasmínové tělové mléko (krém), ale ten jsem ještě nezkoušela. No a ještě přemýšlím, že bych si koupila osvěžující tělový sprej, letos je nějaký pomerančový (loni byl meloun + okurka a nádherně voněl!). A zahlídla jsem i něco mazacího v bílé krabičce (asi nějaké máslo??), ale to jsem moc nezkoumala.

      Vymazat
  6. U vás sa DM box vyberá na body? U nás má človek asi dva týždne na vybratie s tým že musí zaplatiť 5 eur za box.
    Tiež si myslím že mohli dať nejaký opalovací krém, možno nejakú starostlivosť o nohy, keďže v lete väčšina nosí asi sandále, možno nejaký balzam na pery s SPF, niečo od Alnatury alebo tie nové DM bio džúse.
    Hlavne je mi už proti srsti ako všade pchajú Garnier krémy, lebo podľa mňa krém je skoro tak individuálna záležitosť ako make-up alebo riasenka.
    Mňa trochu aj ten Durex dojal, lebo som si predstavila takú 60 ročnú pani ako tam toto objaví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, od téhle edice to udělali za body a registraci na číslo karty. Pravděpodobně proto, aby se předešlo podvodům, jak všichni na facebooku pak vykřikovali, že znají ženské, které si kvůli tomu založily 20 mailů a pak vyhrály třeba tři boxy.
      Péče o nohy mě taky napadla. I ty výrobky z nové dm bio řady. To by mi udělalo docela radost :-) Krémy tam naopak moc ráda nevidím, je hodně hodně malá pravděpodobnost, že bych nějaký využila. Durex mě dojal taky, ale zrovna to je docela použitelná věc :-D A když to babče nesedne, tak to dá s řádnou přednáškou vnoučkům :-D

      Vymazat
    2. Aj u nás sú špekulanti, prihlásia všetkých členov rodiny, potom traja vyhrajú a vezmú si len jeden DM Box lebo naopak nechcú tri :D. Mne sa takto podarilo na druhé losovanie v apríli vyhrať vianočný DM Box :D.

      Vymazat
    3. Tady to bylo taky tak, že si boxy nevyzvedávali. Ale žádné další slosování se u nás nekonalo, pokud vím :-(

      Vymazat
  7. Ja ho zas nevyhrala, stve me to, me naopak obsah prijde povedeny :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí! Kéž by to bylo zařízeno tak, aby vyhrávali ti, kterým se obsah bude líbit. Jinak si z toho nic nedělej, já soutěžila už asi pětkrát neb šestkrát a vyhrála jsem teď podruhé. Zkus se tady přihlásit do soutěže, třeba se ti poštěstí :-)

      Vymazat
  8. Tak tenhle článek jsem neměla vůbec otvírat. Já bych naopak z boxu byla nadšená, všechny produkty mi přijdou skvělé. Bohužel se ke mě dostala zpráva o registraci pozdě. Poprvé jsem vyhrála minule, těšila se a bylo to zklamání, půlka boxu jídlo a druhá věci pro pány. Ale tenhle je opravdu super : ) Jdu se alespoň zapojit do soutěže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tady máme zatím tak půl napůl :-) Někdo je nadšený a někdo vůbec.Ale jako jídlo by mě fakt neurazilo! :-D Dokonce jsem i nějaký vyhlížela a ono nic :-/
      Hodně štěstí v soutěži!

      Vymazat
  9. Teda a mě bylo líto, že nemám dost bodů na koupi. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí jsem měla bodů fakt hodně, takže mě ta koupě vůbec nemrzí, ale určitě by mě těšilo víc, kdyby se mi do vkusu trefili alespoň z poloviny.

      Vymazat
  10. Asi nie som cielova skupina :-)...ale nikdy ma boxy nelakali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šťastný to člověk! Já se vždycky nechám utáhnout a pak jsem zklamaná. A stejně se nepoučím... :-)

      Vymazat
    2. :-) chapem tu tajomnost a zvedavost....ale mna asi rodicia zle vychovali, z internetu si na 99.5% objednam len vec, ktoru uz poznam, resp. siahla som si na nu predtym v obchode.Takze nic nezname. Jedine topanky som si tak nedavno objednala a aj to len preto, ze sa dali na mieste vratit, ak by mi nesedeli:-):-):-).

      Vymazat
    3. Zle vychovali? Snad dobře :-) Co já bych si ušetřila stresu a peněz, kdybych neobjednávala z internetu :-D

      Vymazat
  11. Já jsem box nevyhrála ani jednou, tentokrát jsem si dělala fakt velké naděje, když to bylo za body a zase nic :D byla jsem hodně zklamaná, ale když to teď vidím, tak jsem i ráda ... Využila bych akorát kondomy, kartáček a holící strojek, což je docela vtipná kombinace :D čekala jsem taky opalovák a hlavně Alverde, ať už by to bylo cokoliv ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jednou?! To už dost zavání prokletím :-) Jinak použijeme asi tak stejné věci (u mě s výjimkou toho holítka, no...) :-D Taky jsem čekala opalovák, Alverde a hlavně jsem si byla skoro jistá tím, že tam bude nějakej žvanec z nový dm bio nabídky :-(

      Vymazat
  12. Taky mě celkem mrzelo, že se na mě štěstí opět neusmálo, ale ted vidím, že vůbec nemuselo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, taky jsem čekala nějakou letní pecku a ono nic moc :-) Jen ať to nejde do kopru, jako Ladybox!

      Vymazat
  13. Já "vyhrála" ten minulý. A ten mě ani nepotěšil, ale ani neurazil. Z tohoto bych nebyla tak nadšená, ač je tedy sestaven z podstatně dražších produktů. :) Osobně mám pocit, že tyto boxíky naslepo jsem si zkusila, nenaštvalo mě to, ale ani neuchvátilo a to mi stačí, a je to. :D Ale budu určitě ráda, když vyhraješ další a pak se o ně s námi podělíš. ;) Ale je tedy překvapivé, že tentokrát se se svou značkou moc nepředali (a to ani Alverde, ani Balea - páč minule mi přišlo, že tam je snad jen to. ;) )
    (A pořád mám u tebe problém s něčím, dnes se zase nemohu přihlásit z wordpressu. :D Achjo. ;) viennaforayear)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, pardón, omluva, jsem zmatená jak lesní včela a mimoň k tomu. :D Problém se nachází mezi klávesnicí a počítačem...O:)

      Vymazat
    2. Když ona je ta hodnota vlastně celkem nízká, když ti obsah nesedne... Takže jo, se rozdělím, přece si to tady nebudu syslit pod dekou, když vím, že bych to nevyužila :-) Já chtěla právě něco od Alverde, doufala jsem v nějakou limitku nebo novinku ze sortimentu.
      U mě se také často nachází problém mezi počítačem a klávesnicí, takže tě plně chápu! :-)

      Vymazat
  14. Obsah se mi líbí, využiju všechno, jen teda šamponů a pleťových krémů už mám doma solidní zásobu. Škoda, že tam není více dekorativky, zrovna lesky téměř nepoužívám. No a taky jsem čekala alespoň nějaký opalovák od Baley. Ale zklamaná nejsem, protože nevím, na co bych ty body využila, slevové knížky mi přijdou totálně naprd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že raději dám ty body za tohle a udělám radost ostatním, než je dávat za slevové knížky :-)

      Vymazat
  15. tak já jsem včera po vybalení zářila štěstím jak měsíček na hnoji :D je blbé, že zrovna ty za mě nejlepší věci nevyužiješ, ale já jsem ze žiletky úplně nadšená (i když jsem si teď zrovna koupila novou za tu jednu ztracenou)... my to máme vždycky tak, že se o ten box podělíme v rodině, takže krémy a šampón putujou na Kladno (přítelovi se nějak zalíbil ten Lirene!) a jediné, co jde úplně pryč, je lesk.
    rozhodně je to líp využitých 200 bodů než 150 za knížky, ty mají poslední dobou úplně o ničem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to bude podobně, rozdám to na blogu, rodině a kamarádkám. No a když máš přes 600 bodů, které by ti stejně propadly, tak je tohle docela dobrá investice :-) Aspoň že ta krabička má tak hezkou barvu! :-D

      Vymazat
  16. Hm, využila by som asi len sprcháč (i keď už tie baleácke nevyhľadávam) a holiaci strojček. A krabičku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Krabička byla nejlepší :-D

      Vymazat
  17. Taky bych čekala něco letního. Já zatím dm box neměla žádný, ale možná někdy zkusím. Nicméně konkrétně s tímto nevím co bych dělala, páč na Syoss mám alergii, kartáčky používám jen curaprox, žiletky wilkonson nesnáším, lesky na rty nepoužívám a krémy používám jen veganské nebo používám oleje, a se Sunárkem opravdu nevím co bych dělala :D. Takže asi tak. Škoda, že dm drogerie nedělá i boxy pro vegany nebo i nějaké lepší prostě, že by tam bylo něco dobrého od Alnatury, eventuelně nějaké vitaminové doplňky klidně, Alverde, klidně i ta Balea,... Mně přijde, že neumí sestavit box tak, aby pasoval všem. Místo Sunárku a kartáčku na nic tam mohli dát něco Alnatura nebo Alverde. A dávat tam žiletku je teda docela odvaha, když se polovina populace epiluje a ta druhá co se holí (kam spadám i já) na žiletky Wilkonson kašle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobně jsem hodnotila produkty já, když jsem je tahala z krabice :-D Moc jsem se těšila na nějaké to jídlo a čekala jsem i Alverde... kartáčky tak používám jen Curaprox a na syoss mám taky alergii a krémy jen přírodní, všechno ostatní se s mojí pletí moc nekamarádí :-)

      Vymazat
  18. Super veci, teším sa na slovenský DM box leto 2015 :)

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslela, že tam je ve stejnou dobu... to jsou mi noviny :-)

      Vymazat