Med a kokos na vlasy od 100% Pure

23. 7. 2015

Je děsný vedro. A vedro já fakt špatně snáším. Vedlejším efektem je pak absolutní apatie a odpor k jakékoli činnosti. Čímž se vlastně snažím teď vysvětlit sníženou aktivitu na blogu v posledních dvou týdnech. Dneska ale teplota trochu klesla, já se probrala z letního spánku a jako kompenzaci přináším asi nejžádanější článek v poslední době - vlasovku 100% Pure.

Zakoupeno na eshopu 100precentpure, oba produkty 450 Kč/236 ml.

Tak schválně, jestli někdo uhodne, co je to v pozadí za roztomilej stromeček :-)



Že jsem si tuhle dvojici zamilovala hned po pár prvních použitích není žádným tajemstvím a náhodně jsem ji chválila minimálně ve dvou předchozích článcích. Takže ve zkratce - šampón sám o sobě hydratuje vlasy. Většinou je to tak, že šampón vlasy trochu vysuší a hydrataci a zjemnění dohání kondicionér, ale v tomhle případě jsou vlasy fakt jemné na dotek už po použití šampónu a kondicionér je pak jen třešničkou na pomyslném dortu. Pro ty, kterým se tedy nechce investovat kvůli ceně do obou, můžu doporučit zakoupení jen šampónu a doplnit ho jakýmkoli lehčím kondicionérem.

Vlasy jsou po použití lesklé, uhlazené, hydratované a jemné (a možná ještě tisíc dalších pozitivních věcí), ale nemají tendenci plihnout nebo se rychleji mastit. Takhle černé na bílém to sice zní hezky, ale pro úplnou představu je prostě potřeba si to vyzkoušet. Za mě zatím nejlepší vlasovka, se kterou jsem měla tu čest. (Těsně následována arganovou řadou od Alverde, která mi ji trochu připomíná).



Abych ale nebyla jen nechutně pozitivní, mám i pár výtek. První a nejpodstatnější je k balení, které, si myslím, mohlo být za tu cenu propracovanější. Zrovna u šampónů moc nefandím tubám postaveným aplikátorem dolů. Vzorová situace - máte mokrou hlavu, v ruce tubu se šampónem. Do dlaně vymáčknete trochu šampónu... v jedné ruce tubu, v druhé šampón (který je mimochodem dost tekutý). Abyste tubu mohli odložit, musíte jí zaklapnout... tou rukou, ve které máte dávku dost tekutého šampónu (a nebo provádět gymnastické kousky druhou rukou)... což má ve většině případu za následek to, že vám podstatná část produktu z ruky steče. A u šampónu za čtyři stovky tohle docela zamrzí.

Druhou výtku mám k vůni. Reakce na vůni je dost subjektivní a třeba se tahle může někomu líbit, ale já z ní fakt nejásám. Kokosová... ale taková jako zkaženě kokosová... těžko popsat :-) Nicméně není moc výrazná a do vlasů pak běžně ještě přidávám další produkty (olej, uhlazovač, ochranu proti teplu...), takže je nakonec přebita jinou parfemací.



Složení tentokrát textově, protože na tubách je roztažené po celé délce a výsledek focení by a) nevypadal hezky, b) byl obtížně čitelný...

složení kondicionéru: Aloe Barbadensis (Organic Aloe) Leaf Juice*, Rosa Centifolia Flower Water (Organic Rose Hydrosol)*, Persea Gratissima (Avocado) Butter, Linum Usitatissimum (Organic Flax) Seed Oil, Glycerine, Cocos Nucifera (Virgin Coconut) Oil, Ceterayl Alcohol, Mel (Honey), Citrus Aurantium Sinensis (Orange Peel) Fiber, Euphorbia Cerifera Cera (Candelilla Wax) Extract, Pantothenic Acid (Pro-Vitamin B5), Urtica Dioica (Nettle) Extract, Fucus Vesiculosus (Kelp) Extract, Melia Azadirachta (Neem) Seed Oil, Calendula Officinalis (Calendula) Flower Extract, Tocopherol (Vitamin E), Extracts of Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf, Origanum Vulgare (Oregano) Leaf, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf, Lonicera Caprifolium (Japanese Honeysuckle), Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower/Leaf/Stem, Hydrastis Canadensis (Goldenseal) and Cocos Nucifera (Coconut Fragrance). * Certified Organic.

složení šampónu: Rosa Centifolia Flower Water (Organic Rose Hydrosol)*, Aloe Barbadensis (Organic Aloe) Leaf Juice*, Sodium Cocoate (Saponified Coconut) Oil, Mel (Honey), Vegetarian Glycerin, Vegetal Cellulose, Fucus Vesiculosus (Kelp) Extract, Tocopherol (Vitamin E), Panthenol, Extracts of Camellia Sinensis (Organic Green Tea) Leaf*, Urtica Dioica (Nettle), Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf and Calendula Officinalis (Calendula) Flower, Cocos Nucifera (Virgin Coconut) Oil, Salt (French Sea Salt), Extracts of Origanum Vulgare (Oregano) Leaf, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf, Melia Azadirachta (Neem), Lonicera Caprifolium (Japanese Honeysuckle), Cocos Nucifera (Coconut Fragrance). * Certified Organic.

Závěr? Balení snesu, přes vůni se přenesu taky. Tohle prostě potřebuju znovu! Ráda bych ale vyzkoušela i verzi yuzu a pomelo pro lesk vlasů, která bude s největší pravděpodobností v objednávce figurovat příště.

PS: Nemáte s verzí yuzu a pomelo někdo zkušenost? Zajímalo by mě, jak je vhodná/nevhodná pro suché vlasy.

23 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tak 450 za trochu šamponu fakt nedám :D ale mám tip k tomu zavírání tuby; já je zásadně zavírám o nohu/obkladačky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám dost problém s hydratací vlasů, takže beru jakoukoli záchranu :-) Taky teď takhle šampón zavírám, ale když byl plný, tak to nešlo, to to z něj teklo na všechny strany, když jsem ho naklonila :-)

      Vymazat
    2. Já mám vlasy dost specifický, v posledních letech :D a některý "části" vlasů mám hodně vysušený/krepatý/hnusný :D takže zkouším, co se dá, ale tohle je teda fakticky přes čáru pro mě, navíc mi vlasy nezachránily ani olejový zábaly, takže jsem asi beznadějnej případ :D

      Vymazat
    3. Mám to podobně... spodní část vlasů mám jemnou a lesklou a horní takovou krepatou, bez lesku a vysušenou... Co se týče olejů, tak si nejsem jistá s jejich účinkem, protože z oleje vlasy moc hydratace nepoberou... A základem je hlavně péče o vlasovou pokožku, tam většina problémů s vlasy začíná :-)

      Vymazat
  2. hezké, hezké :)! Hned mám chuť zas jejich šampony zkusit. S Yuzu a Pomelem zkušenost mám, ale nemám suché vlasy, nicméně vysušující fakt nebyl, byla to právě pro mě skoro nemožná kombinace, že myl a dodával lesk a přitom i hydratoval. Složení vypadá celkem podobně... a voní fakt dobře :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď v plánu low poo Rochera (tak snad nebude tragický) a pak asi arganový Alverde a pak se pravděpodobně vrátím k 100% Pure a vyzkouším to yuzu a pomelo. Složení vypadá v hlavních ingrediencích dost podobně, tak snad mi na ty suché vlasy bude stačit :-) A jestli voní, tím líp... tohle mi totiž moc nevonělo.

      Vymazat
  3. Zní to hezky, ale ta cena je na mě moc, když si vystačím i s levnějšími produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ti stačí a nemáš s vlasy problém, tak se ani nedivím :-) Mně většina produktů ale vlasy vysuší a sebere jim lesk, takže jásám nade vším, co mi aspoň trochu pomáhá :-)

      Vymazat
    2. Problém by se našel, vlasy se mi u hlavy rychle mastí a konce jsou sušší, protože už dlouho odkládám stříhání :D Ale zatím se mi to daří udržet v přijatelném stavu maskami a Mythic Oilem :)

      Vymazat
  4. Pozriem či nemajú nejakú radu na lupiny :), cena by mi ani nevadila hlavne aby mi nezhoršoval stav pokožky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají lopuch a neem pro zklidnění vlasové pokožky. Ale osobně si myslím, že si můžeš vybrat i z kterékoli jiné řady, protože jsou hlavními složkami růžová voda a šťáva z aloe... to prostě nemůže dráždit nikoho :-)

      Vymazat
  5. Mně se šampón taky nevyplatí (spotřebuju půl litru za 2-3 měsíce), jedině kondiš, ten mi vždycky trvá dlouho spotřebovat. Ale ten v poslední době vůbec nepoužívám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já spotřebuju 250 ml za měsíc, takže mi půllitr za dva až tři měsíce zas tolik nepřijde :-D Taky bych ráda nepoužívala kondicionér, ale to bych pak měla vlasy už úplně bez lesku :-/

      Vymazat
  6. Nevypadá vůbec špatně, ale tolik bych za něj asi nedala :-) Já stále hledám nějaký dobrý šampon na mastné vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tenhle by na mastné vlasy asi nebyl nejlepší :-) Ale myslím, že by ti mohl sednout rasul od Urtekramu :-)

      Vymazat
  7. Ja som mala šampón neem a lopúch - dobrý, ani moje suchšie vlasy nejak nevysušoval, ale predsalen som po ňom ešte používala leave-in. Ale nutne asi ďalšie balenie nepotrebujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky pak druhý den na vlasy pro uhlazení ještě něco plácnu, přece jenom ty moje vlny potřebujou trochu krotit i po 100% Pure :-) Ale jinak mi tahle vlasovka fakt vyhovuje. U většiny vlasovky mám problém, že mi buď vlasy vysuší a nebo nevysuší ale jsou pak splihlé a rychle se mastí.

      Vymazat
  8. Zaujal ma hlavne ten sampon. Ked sa prehryziem cez moju zasobu samponov, tak ho asi vyskusam. Mne vydrzi sampon velmi dlho, takze ta cena nie je az taka tragicka. Teda, ak mi sadne. Inak by som bola dost nastvana.
    Som velmi zvedava na tvoju recenziu no poo Yves Rocher.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zatím nečetla žádnou negativní recenzi na žádný z jejich šampónů, takže bych se fakt nebála. Složení je postavené na růžové vodě a aloe, co víc si může člověk přát :-) Recenze na YR bude, ale asi ne dřív jak za měsíc, protože jsem ho ještě ani neotevřela :-)

      Vymazat
  9. Kokosové věci mám ráda, ale přece jenom ta cena..

    Unboxing | Dekorativka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no.. v tomhle případě se za kvalitu musí připlatit :-)

      Vymazat
  10. Šampón si rozhodne kúpim! Cena mi nevadí, hlavne chcem vidieť výsledky :) Kondicionér si ešte premyslím, lebo už pár týždňov žiaden nepoužívam, dokonca ani nijaký olejček a dĺžky vlasov mám celkom v pohode. Žeby sa tie moje šialené vlasy chceli dostať do normálu? Možno ich 100% Pure presvedčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt do něj jdi, je skvělý. A poměrně dlouho mi vydržel - asi měsíc a půl, což je u mě tak o půl měsíce déle, než bývá zvykem :-) Pokud nepoužíváš kondicionér a vlasy to snášejí, tak k tomuhle šampónu ho nebudeš potřebovat určitě. Ve složení je hlavně růžová voda a aloe, což vlasy samo o sobě dost hydratuje.

      Vymazat