Nákupy ČERVEN 2015

5. 7. 2015

Přeji krásný horký letní den! Za chvíli se chystám k vodě, takže vám narychlo sepisuju článek, než půjdu balit deku, ručník, vodu jídlo, opalovák, čtečku a dalších milión věcí, nad kterými bude muž vyvracet oči, protože on si vystačí jen s plavkami a ručníkem.

Já to říkám furt, že chlapi to mají jednodušší... a nebo si to možná jen ženský dělaj moc složitý... :-)



Den před dovolenou mi ve schránce (konečně! po třítýdenním čekání!) přistál balíček od 100% Pure. Vyvolalo to ve mě docela smíšené pocity, protože jsem se na jednu stranu hrozně těšila na nové laky a toliko vychvalovanou vlasovou kosmetiku, ale na druhou stranu, balíček přišel den před dovolenou, z čehož jsem byla smutná, protože to znamenalo, že nezačnu zkoušet dříve, jak za 14 dní. Odzkoušeno už ale víceméně mám a do konce měsíce se můžete těšit na recenze laků i vlasovky.


Do zásoby jsem koupila mé dva nejoblíbenější produkty Alterry - krém na ruce a balzám. Oba jsou naprosto skvělé a za téměř zanedbatelnou částku. Kdo ještě nezkoušel, ať se po nich nezapomene mrknout při příští návštěvě v Rossmannu.



Poprvé v životě jsem si koupila něco od Weledy za plnou cenu. Novému mandlovému mléku jsem nemohla odolat. A udělala jsem dobře. Složení je moc fajn, hned na druhém místě najdete mandlový olej, který je hotovým zázrakem při péči o suchou a citlivou kůži. Suprově hydratuje a v porovnání s ostatními weleďáckými mléky taky hezky voní - jemně, po mandlích.

Miniatury vlasovky Alverde a mátového sprchového gelu jsem pořizovala speciálně na dovolenou, abych nemusela tahat plná balení (protože moje lahvičky na přelití už nebyly v nejlepším stavu, takže letěly do koše). Tampónky Ebelin taktéž, což se, jen tak mimochodem, nakonec ukázalo jako zbytečnost, protože jsem za celou dobu dovolené nepoužila ani jeden :-)

V akci jsem pořídila tužidlo na vlasy Alverde. Ještě pořád mám doma to původní se zeleným čajem, ale už jsem skoro na dně a když byla ta čtvrtinová sleva... 



Z výletu do Prahy jsem si přivezla dva produkty Ziaja z řady pro citlivou pokožku - krémový sprchový gel a enzymatický peeling. Ještě jsem je neotevřela, prozatím mám v plánu schovat si je na chladnější období.

Ve výprodejovém košíčku jsem v dm narazila na dvě super věci - balzám na rty Alverde, který jsem dlouho sháněla ale nikde jsem ho nemohla najít a na tuhle skvělou a extrémně skladnou manikůru Ebelin, kterou teď neustále tahám v kosmetické taštičce. Obsahuje nůžky (kupodivu velmi kvalitní), pilník a kleštičky na nehty. Po slevě vyšla na stopade - no neberte to...

Yvonne mi za symbolickou částku přenechala minerální makeup Lily Lolo. Moc jsem se na něj těšila, bohužel jsem teď podstatně tmavší, než v zimě, takže si na zkoušení odstínu Blondie ještě nějaký ten měsíc počkám. Snad to čekání bude stát zato!

Do cestovní taštičky jsem si v dm pořídila neuvěřitelně praktické minibalní uchošťourů Ebelin. Určitě doporučuji na něj mrknout - stojí pár korun a krabička je poměrně bytelná a hlavně má odklapávací víčko, takže se nemusíte bát, že se vám, jako je tomu v případě sundavacího víčka, někam zatoulá (což se mi na cestách stává až podezřele často...).

Tak jsem teď pro změnu dezertovala od přírodních makeupů a vrátila se k oblíbenému Catrice Nude Illusion, tentokrát ale v odstínu 040 Medium Beige. Zatím je malilinko tmavší, ale míchala jsem ho s 010 a dneska u vody na svojí tmavosti trochu zapracuju :-)



YR přišel s novým Low ShamPoo. Nutně jsem ho potřebovala vyzkoušet, jak už to já mívám ve zvyku. Takže jsem pro něj hned 15. června běžela. Až spotřebuju 100% Pure, což bude někdy koncem toho měsíce, vrhnu se na zkoušení tohohle a dám vám vědět, jak u mě zabodoval.

Dochází mi olejíček Biosilk, hledala jsem teda nějakou dostupnější variantu (= nechtělo se mi objednávat z internetu) a los padl na Hedvábný olej Elseve. Zatím můžu říct jen to, že Biosilk je sice o maličký fousek lepší a trochu příjemněji voní, ale tohle je na uhlazení vlasů a dodání lesku taky super a navíc ho teď mají v Rossmannu v akci za nějakých 140(??) Kč. Jo a taky vám pekelně dlouho vydrží.

Když jsem potkala v dm tohle tělové mléko ve Spreji Alverde, děsně jsem se nadchla myšlenkou, že se budu tělovým mlékem stříkat, namísto natírat. Bohužel rozstřik je takový slabší, takže ho stejně musíte celkem pracně roztírat, ale krásně voní (svěže letně, jako posečené květiny a moře) a je fakt lehoučké a rychle se vstřebává, takže se jím můžete matlat i během dne a nemusíte se bát ulepené kůže a umaštěného oblečení.

Minulý měsíc jsem si pořídila u YR tělové mléko z jejich (poměrně nové) BIO řady, tento měsíc jsem se rozhodla vyzkoušet krém na ruce, který je v praktickém menším balení - takže ho mám akorát do kabelky. Recenzi sice chystám, ale stejně vám prozradím, že je krém naprosto boží, nádherně voní a suprově hydratuje a okamžitě se vyšplhal do mojí top pětky.

Delší dobu jsem sháněla popelavou (šedou) tužku na obočí. Vyhlídnutou jsem měla Artdeco, ale v celé Praze prostě není k sehnání. Nakonec mi ale byla "vnucena" Bobbi Brown, která má ale taky super barvu a navíc jsem ze samého pátrání už byla fakt docela zoufalá. Už mám ale doma i Artdeco, takže vám v brzké době napíšu nějaké to srovnání.



A dnes finišujeme mými oblíbenými Lilibe vatovými tampónky, které kupuju pořád dokola a dokola a dvěma baleními odličovacích ubrousků Rival de Loop, které teď v Rossmannu seženete za super cenu 29,90!


Teď už jdu ale fakt balit, ať se na mě nečeká! Jako vždycky.


30 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Super veci si si nakúpila :) ja som mala vzorku toho telového mlieka od Weledy a fakt krásne vonia, momentálne testujem sprchovaciu emulziu, ale tá tiež nemá chybu :) Trošku ma fakt mrzí, že sa na Slovensku nedá kúpiť ten balzam na pery od Alterry, fakt by som ho rada vyskúšala .. :( ako balzamový maniak sa asi rozplačem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. suhlasím Veronika, škoda že aj my tu nemáme Alterru, tiež by som chcela od nej niečo vyskúšať.

      Vymazat
    2. Díky :-) Mandlový sprchový krém bych taky ráda vyzkoušela, ale raději až v zimě, přes léto si na tyhle hutné mastnější sprcháče moc nepotrpím.
      Holky, kdybyste moc chtěly, napište mi mail a já vám můžu pro balzám skočit a poslat ho.

      Vymazat
  2. Pěkná sbírka, nejvíc se mi líbí zásoby Alverde a samozřejmě vlasovka od 100% Pure, měla jsem ve vzorkách a přijdou mi báječné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, díky :-) Vlasovka 100% Pure je naprosto božská, lepší jsem ještě neměla. Moc bych si jí chtěla koupit znovu, ale trochu mě odrazuje ta cena :-)

      Vymazat
  3. Ma celkom zaujali tie laky tak sa teším na recenziu :) Ja mám Lily Lolo makeup... dokonca ešte aj v starom balení čo mali a za mňa, mne by vyhovoval najmä preto lebo super matoval, len pre mňa bola trochu opruz tá aplikácia :D všetko okolo bolo od toho a dlho mi trvala aplikácia. Asi som na minerálne makeupy ľavá :D.
    A po tom telovom mlieku v spreji od Alverde sa pozriem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze laků bude, neboj! Dokonce se časem chystám přikoupit i pár dalších odstínů :-) Aplikace sypkého makeupu je trochu problém, ale s dobrým štětcem a trochou opatrnosti to docela jde. Chce to co nejhustější a nejplacatější štětec. Mně se zatím nejvíce osvědčil Hakuro H51.

      Vymazat
    2. Ja som si zakúpila špeciálne práve Lily Lolo Kabuki ale asi naozaj by bol lepší nejaky flat top na to s kratšími štetinami :)

      Vymazat
    3. Že jo?! Já jsem taky měla v počátcích užívání sypkých makeupů potřebu používat zaoblený štětec, ale on ten makeup tak divně odstřeluje do všech stran :-) Placatý je opravdu lepší a kratší štětiny ho pak navíc nekatapultují všude okolo.

      Vymazat
  4. Super věci. Ziaju chci vyzkoušet, ale u nás nikde není :(

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Ziaja je docela nedostatkové zboží, no. Ale dá se objednat na netu a nebo pak v Praze, v Růžové 10.

      Vymazat
  5. Ten balzám na rty Alterra je boží, krém jsem měla a je také fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tesim sa na recenziu vlasovky 100% pure a samponu Yves Rocher. Ja som neodolala a tiez som si kupila ten balzam na pery Alverde. Krem na ruky Yves Rocher je skvely. Zaujimala by ma ta Top 5 tvojich kremov na ruky a aj balzamov na pery :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude, bude, jen musím konečně fotit... se přemlouvám už poslední 4 dny :-) Nad tou top 5 jsem už přemýšlela, ale s tím, jak pořád zkouším něco nového, se to často mění, takže by za měsíc už nemusela být aktuální :-)

      Vymazat
  7. ja chcem tiež vyskúšať ten LowShampoo, tak uvidím, či ho vôbec u nás budú mať :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A u vás ještě není? Já myslela, že ho vydali všude tak nějak stejně, kolem půlky června.

      Vymazat
    2. Sampon uz u nas maju.....i ked pomaly to povazujem za zazrak. Sme tu tak 100rokov za opicami, co sa tyka kozmetiky....

      Vymazat
  8. Opäť som u teba očami nakúpila 😍 Radosť pozerať.
    Neviem sa dočkať porovnania ceruziek na obočie, lebo po nejakej sivej sa tiež obzerám. Po tmavej sivohnedej, čo je farba dosť nedostupná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím! Šedé tužky na obočí se shánějí dost těžko. Na mě je všechno buď moc žluté nebo moc červené.

      Vymazat
  9. Hezké věci sis koupila, hlavně by mě zajímalo to srovnání Bobbi Brown a Artdeco :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten balzam od Alterry by som hned vyskušala,som maniak na balzam,škoda že sa u nás nedá zohnať.A takých veci je ovela viac :/

    Cosmetics addiction

    .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že u vás Rossmann není :-/ Ale zas tak o moc nepřicházíš, od Alterry jsou fajn jen ten balzám a pak krém na ruce, nic jiného mě ještě nepřesvědčilo.

      Vymazat
  11. Ahoj Zdenko, kondicionér Kokos 100% Pure jsem měla taky (používala jsem ho spolu s šamponem Yuzu a pomelo) a bylo to něco úžasného, naprosto neskutečná autentická vůně! Jakmile spotřebuji ty dva šampony, které mám teď načaté - Faran a Khadí, objednávám znovu 100% Pure (jestli tedy budou). Z nové mandlové řady od WELEDY jsem si zatím koupila jen krém na ruce, jsem na něj zvědavá, můj první od nich... Očekávám, že bude hutnější, tak čekám na chladnější počasí, teď mi stačí C. & E. Měj se hezky, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, vlasovka 100% Pure je prostě skvělá. Jen ta cena by mě asi brzo zruinovala, protože mám spotřebu balení šampónu + kondicionéru měsíčně. Vůně se mi tak první dvě použití líbila, ale pak se mi trochu zprotivila. Cítím jen ten kokos, ale takový jakoby "zkažený" (nevím, jak líp to popsat) :-)
      Od Weledy mám nejraději tělová mléka, protože ekzematickou kůži fakt suprově hydratují, takže u mě byla volba jasná :-) Ale krém na ruce by taky nemusel být špatný.

      Vymazat
  12. Tenhle minerální make-up Lily Lolo mě dost láká, nedávno jsem narazila na jeho recenzi na jednom blogu a podle fotky slečny mi připadalo, že se s ním dá dosáhnout super krytí a mají i několik dost světlých odstínů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to mají, jenže já jsem se teď opálila, takže mi odstín nesedí ani trochu, potřebovala bych tak o dva až tři odstíny tmavší :-D Jsem na něj ale moc zvědavá, tak mě snad letos nebude tolik mrzet, až zase vyblednu :-)

      Vymazat
  13. já bych chtěla zkusit ten šampón, ale teď jich mám doma tolik... snad se k němu dostanu aspoń do konce roku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho chci už zkusit! Ale 100% Pure má před sebou ještě tak 2/3 obsahu. Snad se k němu taky dostanu aspoň do konce roku :-D

      Vymazat