Spotřebováno ČERVEN 2015

2. 7. 2015




Weleda tělové mléko Wildrose
Na to, jak jsem měla velká očekávání, nic moc. Teda takhle, ona jsou všechna mléka od Weledy fajn, ale z těch, které jsem zkoušela, je tohle zatím nejslabší článek. Nehydratuje tolik jako pupálka, granátové jablko nebo mandle a navíc zanechává na kůži film, kterého jsem si všimla každý další den při sprchovaní, když jsem se ho snažila smýt. Vůni asi k růži můžete přirovnat, ale je to taková ta nepříjemná štiplavá vlezlá růže. Znovu už asi nechci, mandle a pupálka jsou lepší.
-----
Hodnocení: 6/10, recenzi chystám



Alterra sprchový peeling Papaya a Bio-kokos
Neurazí, nenadchne. Ač to má být peeling, peelingové schopnosti jsou někde na úrovni obyčejného sprchového gelu a navíc rychle zmizel. Nicméně cena byla fajn a docela dobře voněl. Znovu už ale ne.
-----
Hodnocení: 5/10 , recenze ZDE

BioPha intimní gel
Dobře dostupný přírodní intimní mycí gel. Má příjemnou lehkou nechemickou vůni pomerančových květů. Cena se pohybuje kolem částky, jako mají nepřírodní intimní gely, takže volba je jasná. Pořídím časem znovu, teď bych ale ráda vyzkoušela Havlíka.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

100% Pure mycí krém Gingerade
Bohužel nemůžu moc hodnotit, vzoreček byl fakt prťavý a vystačil zhruba na horní polovinu trupu. Krásně ale voněl a měl takovou sirupovou konzistenci a barvu.
-----
Hodnocení: ?? (bylo toho málo)

100% Pure oční krém Coffee bean
Popcornový krém! To jako fakt. Přičichnete a okamžitě se vám vybaví sladký popcorn. Taky ho nebylo moc, ale ten úbytek, když si dáte trochu pod oči, skoro není znát. Měl příjemnou, ne moc mastnou konzistenci a rychle se vstřebával, ale zároveň byl dostatečně hutný a výživný. Netrpím na kruhy pod očima, vrásky a podobné neduhy, které by vás donutily oční krém používat pravidelně, ale i přesto, za sebe ho můžu odsouhlasit a dokážu si představit, že ho používám denně. 
-----
Hodnocení: 8/10

Natura Siberica vlasová maska pro suché a normální vlasy
Krásně voní, je hutná a výživná, ale já bych ocenila trochu přírodnější složení. Vlasy po ní ale byly jemné a lesklé. Je ale asi vhodnější na suchou kštici, ostatní typy vlasů by zbytečně zatěžovala.
-----
Hodnocení: 7/10



Catrice rozjasňovací pero na oči Made To Stay
Jsem použila asi tak dvakrát. Pak stálo ve stojánku na tužky a čekalo na svoji příležitost. A když příležitost nastala, bylo totálně vyschlé, tvrdé a nepoužitelné. To mě docela štve, protože ho mám maximálně třičtvrtě roku. Pero bylo matné, hodí se tedy jen na projasnění spodní waterline a v krajní nouzi na projasnění koutku. Ale na to určitě seženete i lepší produkt. 
-----
Hodnocení: 4/10

Alverde pudrová tvářenka 04 Soft Pink
Moje nejoblíbenější tvářenka vůbec. Světle růžová s chladnější perletí. Už se dlouho neprodává, ale náhodu jsem na jeden poslední kus narazila nedávno ve stojanu s Alverde dekorativkou (vůbec nechápu, kde se tam vzala...). No a protože tenhle kus má už odslouženo svoje a je mu pár let, rozhodla jsem se ho vyřadit a namísto něj používat nové balení.
-----
Hodnocení: 9/10

Dermacol Expresní odlakovač na nehty
Kupovala jsem ho na doporučení různých blogerek. Já mezi odlakovači extrémní rozdíly prostě nevidím. Tenhle ale odlakuje docela rychle, čistě a zůstává po něm olejový film, který aspoň trochu vykompenzuje to absolutní chemické odlakovací vysušení. Už mám nové balení.
-----
Hodnocení: 7/10

Fa antiperspirant Sporty Fresh
Popravdě si ho kupuji jen kvůli nádherné vůni. Jak nevidím rozdíl mezi odlakovači, tak ho nevidím ani mezi antiperspiranty (kromě vůně). Mé požadavky jsou tedy jednoduché - musí být tuhý a musí hezky vonět. Tenhle obě podmínky splňuje a navíc nezanechává bílé fleky a ani takové ty protivné "drobky" v podpaží. Kéž by přišli s něčím podobným v přírodní variantě. Taky už mám nové balení.
-----
Hodnocení: 9/10 (hlavně za vůni!)

Saloos hydrofilní odličovací olej Argan Revital
Jo, už je tady zase. Slibuji, že si konečně objednám větší balení, ať s ním tady neotravuju každý měsíc :-) Už tradičně velká spokojenost a nové balení už mám doma.
-----
Hodnocení: 9/10

Alverde krém na ruce s měsíčkem
Jak mám ráda granátovou verzi, tak mě tahle měsíčková nechytla. Není tolik hutná. Já mám ale ruce hodně hodně suché i v létě, takže neberte můj názor moc vážně. Běžný smrtelník si určitě vystačí i s tímhle a navíc je k sehnání v praktické kabelkové velikosti. Znovu ale ne.
-----
Hodnocení: 6/10



Marvis zubní pasta Classic Strong Mint
Tohle byla moje cestovní pasta. Bohužel se vzbouřila a vyschla, takže jsem nucena se jí zbavit. Nijak extra mě ale nenadchla, prostě normální chemická zubní pasta. Nechápu to šílenství kolem marvisek a s tím související vysokou cenu. Děkuji, nechci.
-----
Hodnocení: 4/10

Alverde šampón Mandle a Argan
Cestovní balení jsem si koupila speciálně na dovolenou, ať s sebou tahám co nejméně plných balení, která zbytečně zabírají místo v kufru. A jo, pořád ještě tenhle šampón zbožnuju. Až doma spotřebuju šampónové zásoby, určitě si koupím znovu plné balení. A vám ostatním doporučuji vyzkoušet alespoň tohle malé cestovní.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Alverde kondicionér Mandle a Argan
Nejsem z něj tolik vydřená, jako z šampónu (což pochopíte už při pohledu do složení), ale dohromady tvoří super dvojici, takže ho beru na milost. Určitě koupím znovu spolu s šampónem.
-----
Hodnocení: 7/10, recenze ZDE

Alverde sprchový gel Máta a Bergamot
Taky jsem ho pořizovala speciálně na dovolenou, abych netahala plné balení. Moje letní must-have. Nic těžkého, ulepeného, mastného nebo krémového (co mám ráda v zimě). Vůně je opravdu svěží a velký podíl mátového oleje hezky kůži zchladí a uklidní. Doma mám ještě z loňska plné balení (protože jsem měla strach, že by se letos už nemuselo prodávat). Určitě doporučuji vyzkoušet, tohle cestovní balení je za pár kaček.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Dontodent mezizubní kartáčky
V porovnání s ostatními zubními kartáčky jsou levnější, ale kvalita je super. Líbí se mi, že má každý kartáček vlastní obal, což u těch, co používám běžně nebývá. Díky silikonem potažené rukojeti se skvěle drží. Za sebe určitě doporučuji, ale musím se mrknout po menší velikosti, protože tyhle vecpu jen mezi stoličky (a mezi některé dokonce s velkou námahou).
-----
Hodnocení: 9/10

Lilibe odličovací tampónky
Stoprocentní bavlna, neběleno chlórem, dostupné na každém rohu a za skvělou cenu. Co víc dodat...
-----
Hodnocení: 10/10

34 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ja som nedávno v zľave za 5 eur zohnala rakytníkové telové mlieko od Weledy tak som zvedavá čo to bude, ale za plnú cenu by som si ho asi nekúpila :D.
    A odlakovač od Dermacolu si chválim aj ja, kúpila som dva do zásoby lebo u nás na Slovensku je normálne problém ho dostať, našla som ho len v noname novej drogérii.
    A marvisky asi zase lákajú hlavne na obal, ale keďže sú také drahé čakala by som aj ja niečo viac, aspoň viem že to za tú cenu nestojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu bych ho brala taky! Tohle jsem ale ještě nezkoušela (zatím jen růži, mandli, granátové jablko a pupálku), tak pak napiš článek, ráda si počtu :-) Koho by napadlo, že na Slovensku není dostupný Dermacolí odlakovač. Kdybys ho příště nemohla sehnat, tak napiš a já bych ti ho poslala :-)
      No a marviska... jako já jsem fakt neviděla rozdíl mezi ní a třeba signalkou. Ale to je jak kuřecí křidýlka u čiňanů a kuřecí křídýlka v KFC... prostě platíš za značku...

      Vymazat
    2. Chystám recenziu na Weledu, mám tu od nich tri výrobky tak spravím takú spoločnú recenziu :).
      S tým odlakovačom by som tomu ani ja neverila ale našťastie v tej noname drogérii ich mali ešte plno :D ale ďakujem za ponuku, to si cením :).
      Čo sa týka pasty ja som teraz neodolala a kúpila som v DM Dontodent grepovú a príde mi to ako detská pasta na zuby :D.

      Vymazat
    3. Taky přemýšlím nad nějakou dětskou/ovocnou. Kouknu co má v nabídce Lavera a Alverde a když nic nenajdu, tak zkusím nějakou nepřírodní :-)

      Vymazat
  2. Jee, on existuje i někdo další, kdo má rád Lilibe odličovací tamponky:) Zatím jsem spíše našla holky, kterým nevyhovují, ale já je miluju a používám je stále dokola:)
    Jinak ani já nevidím rozdíly mezi odlakovači, max v tom, jestli vysušují méně nebo více :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To nechápu... vždyť jsou kvalitní a levné :-) Přesně tak to mám s odlakovačem - buď má olej nebo nemá olej :-)

      Vymazat
  3. Zase raz paradna spotreba :) Z tychto produktov mam skusenost s Natura Siberica maskou na vlasy (tiez zo vzorky a nejako ma neocarila), Alverde kremom na ruky (vadi mi vona, inak v pohode), Alverde tvarenkou (tento odtien je fajn, ale radsej mam 05 Pastell Rose, ktory sa uz tiez nevyraba), Alverde arganovym samponom (je skvely) a Lilibe odlicovacimi tamponikmi. Tie sa na Slovensku nepredavaju, takze v zahranici si vzdy urobim poriadnu zasobu. BTW: Zabudla si spomenut ten mini Alverde sprchac, ktory mas na poslednej fotke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u vás není ani dermacolí odlakovač, ani lilibe tampónky... to je děs, jak to zvládáte? :-) Pastell Rose tvářenka mě nějak minula, vůbec nevím, která to je (ale vygooglím).
      Díky za info! Vůbec jsem si toho chybějícího popisu nevšimla, jdu ho doplnit!

      Vymazat
    2. Ved ja stale tvrdim, ze na Slovensku sme s kozmetikou paradne pozadu :) Jedine co tu mame a vy nie je Pupa :)
      U nas sa vo vsetkych DMkach vypredava s 50% zlavou Weleda brezovy peeling (cena nieco cez 3 eura) a 2 Weleda telove mlieka. Ak si spravne pamatam, tak granatove jablko a rakytnik. Cena cca 6 eur. Nie kvoli dobe spotreby, ale pretoze ich stahuju z ponuky.

      Vymazat
    3. Tak to se na Weledu mrknu i u nás, třeba to bude to samý. Jinak vy zase máte lepší nabídku přírodní kosmetiky v dm a ještě donedávna jste měli Gosh, který u nás nebyl. A jako vůbec, prostě vyhráváte kvůli Soaphorii... ta se nedá s Lilibe tampónkama vůbec srovnávat! :-)

      Vymazat
    4. Ale teraz si uz mozete aj vy objednat Soaphoriu bez problemov za postovne ako na Slovensku, takze sa to nepocita :) Vy ste nemali GOSH? No podla mna ste o nic neprisli :) Ale uz ho mate. Takze teraz bude na vsetkych blogoch zaplava GOSH produktov? :) A vy mate v TETA drogerii skvele vypredaje za 50 korun (napr. momentalne L´Oreal Caresse lesky na pery) a u nas prd. A ani Sephoru nemame! Este, ze idem tento mesiac do Prahy. To budu zase nakupne orgie :)

      Vymazat
    5. Tak jo, uznávám, Soaphoriu si už objednat můžu a když jsem koukala na stojan Gosh, tak jsem si stejně nevybrala :-D Do Tety popravdě vůbec nechodím, ale mohla bych tam už konečně po dlouhé době mrknout...

      Vymazat
  4. Zkoušela jsem intimní hygienu BioPha, dalo práci ji sehnat, těšila jsem se na ni, ale jejím příznivcem jsem se nestala. Mám pocit, že vůbec nemyje. Momentálně používám z Rossmannu Facelle a přijde mi to dobrý.
    Krém na ruce s měsíčkem jsem taky ted spotřebovala a hodně mě vyhovuje, kupuju ho znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyje? Mně přijde, že tak nějak standardně :-) Teď se snažím dopoužívat zelený Chilly a to je děs. Není to ani tak chilly, jako spíš chilli... pálí to mentolem jak blázen. Už se těším na pomerančově-kvítkový bioPha :-D
      Z krémů na ruce mi víc vyhovuje ta granátová verze, ale na někoho může být moc mastná a hutná. Měsíčkový je pro většinu lidí určitě dostačující.

      Vymazat
  5. Odlakovač od Dermacolu je zatím to nejlepší, co jsem na odlakování vyzkoušela. Je fajn, že nevysušuje nehty a odlakuje rychle. Dříve jsem používala hodně odlakovače od Ebelin a ty hodně vysušují nehty a nehtovou kůžičku. K tomuto se budu vracet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, ten olej je tam prostě znát. Taky jsem používala Ebelin a Sally Hansen, ale oba dost vysušovaly.

      Vymazat
  6. já bych někdy chtěla vidět dno tvářenky, zatím se mi to povedlo jen u jedné Inglot, která mi spadla na zem :D
    Marvis pasty jsem kdysi dostala, cena je ujetá, ale mají celkem fajn ty příchutě, jedna je taková melounová... jako dárek dobré, sama bych ji ale nekoupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No joo, když já si tuhle tvářenku pořídila kdysi dávno - to byla moje první. Nedělám si iluze o tom, že bych se ještě někdy podívala na dno další tvářenky :-) Melounovou bych brala taky, ale tohle byla fakt obyč mentolová, přičemž stejnou seženeš na každém rohu...

      Vymazat
  7. Ahoj Zdenko, to je pěkná spotřeba, tolik produktů, alespoň teď můžeš zase nakupovat, viď? ;) Až na tamponky Lilibe jsem nic z věcí nezkoušela, ale zaujalo mě hned několik věcí. Především cestovní mini balení od Alverde, šampón i sprchový gel Máta a Bergamot, ten zkusím určitě, miluji na vyzkoušení tahle malá balení a ráda je kupuji i jen tak (nemusí to být pouze na dovolenou), alespoň se mi vůně nestačí omrzet a člověk tak vyzkouší spoustu nových produktů. Chtěla jsem se zeptat, odkud máš BioPha Intimní gel, taky bych ho ráda zkusila, i když já mám strašně ráda Intimní emulzi od Kivvi, mám už druhé balení a určitě koupím znovu. 50 ml balení Havlíkova Mycího elixíru na intimní partie jsem si ale taky objednala, a to zrovna dneska spolu s cestovním balením šamponu a Havlíkova přírodního zázraku, už dlouho jsem ten Mycí elixír chtěla vyzkoušet, jen kvůli lásce ke Kivvi k tomu zatím nedošlo. Vzorečky 100% Pure by se mi taky líbily, kde jsou prosím Tě k sehnání? Já mám teď vybráno hned několik věcí z tělové péče od 100% Pure, jen čekám, až spotřebuji většinu toho, co mám ještě doma a pak bych chtěla hlavně něco z řady kokos a limetka nebo mangostan. Škoda, že většina peelingů na tělo je vyprodaná, četla jsem o nich perfektní recenze... Přeji pěkný den a těším se na nákupní článek, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, já většinou nakoupím dvojnásobek toho, co spotřebuju :-D Už se mi to začíná dost hromadit. Když to je tady akce, támhle akce, pak člověku dojde jedna věc, kterou potřebuje, tak objedná z eshopu a přece nebude objednávat jenom jednu položku, tak k tomu přihodí další tři... a tak dále :-)
      Alverďácké cestovní balení vyzkoušej, stojí pár korun, takže i kdyby ti náhodou něco z toho nesedlo, nebude tě to tolik trápit. Intimní gel BioPha je v prodeji v každé drogérii dm. Teď mám ale taky v plánu Havlíka :-) Tyhle dva vzorečky 100% Pure jsem dostala k objednávce, co jsem u nich měla (šampón, kondicionér a laky na nehty). Pokud sháníš přírodní peeling, za sebe určitě doporučuji mrknou na Deep Steep - ty vůně jsou naprosto neuvěřitelné a co do účinků, tak zatím nejlepší, co jsem zkoušela - mají je třeba na beautyville.cz.

      Vymazat
    2. Zdeni, DM drogerii mám trochu z ruky, což je vlastně dobře, protože jinak bych jistě doma měla plný kufr Alverde produktů a druhý pro změnu nacpaný Weledou. :D Při příští návštěvě se ale nezapomenu podívat na BioPha. ;) Tělové peelingy Deep Steep už jsem okukovala před časem a určitě si nějaký časem pořídím. Ostatně celá jejich nabídka mě zaujala. Krásný letní den, V. :)

      Vymazat
    3. No to je dobře! Já mám dvě hned u práce a chodím tam zhruba obden, to jsou vždycky pálky, co tam nechám :-) Až budeš koukat na bioPha, nezapomeň kouknout i na sprchový gel s hruškou! Tu vůni prostě jen tak něco nepřekoná.

      Vymazat
  8. Zaujal mě ten deodorant. Nikdy jsem FA nepoužívala, ale jestli nezanechává bíle fleky ani žmolky, musím to v nejbližší době napravit! Děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně nezanechává :-) A to se natírám poctivě. Mrkni na ně do Rossmannu, mají je tam teď za 39 kč :-)

      Vymazat
  9. tos mi připomněla, že se moc těším na recenzi 100% Pure, vlastně ani nevím, cos objednala!!! (Nebo vím? Myslím, že ne :)) Ten oční krém byl fajn, vůně odpovídá, žádné kafe, ale cukrová vata nebo čistá vanilka, mně moc voněl... a účinky taky fajn. Jo a doopravdy, tobě toho mizí, to obdivuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem to sdílela na FB, tak mrkni tam (šampón + kondicionér + 3 laky na nehty) :-)
      Jj, mizí... vždycky koukám na to, že ostatní toho mají spotřebováno docela málo... nevím jak to dělám :-) A to je dneska třetího a už tam mám zase 4 spotřebované kusy :-)

      Vymazat
  10. Vau,dobrá kopa spotrebovancov:)
    Ja som si teraz kupila jeden sprejovy a jeden tuhy (tie mam najradsej) Fa antiperspirant lebo boli 2 za cenu 1,tak som zvedava:)
    A dalej ma zaujal sampon od alverde lebo od nich som este ziadny nemala takze sa chystam vyskusat:)

    Cosmetics addiction

    .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, díky :-) A jakou verzi toho tuhého jsi koupila? Já se už kolikrát přemlouvala, že bych mohla zkusit jiný, než tenhle, ale kvůli té vůni se k němu vždycky vrátím :-) Alverde šampón určitě zkus! I kdyby jen v tomhle cestovním balení.

      Vymazat
  11. Já mám tělové mléko od Weledy mandlové a je docela fajn :-) Jinak zkušenost asi s ničím nemám, ale zrovna mám doma odličovací olej od Saloos ve verzi Levandule, tak jsem na něj zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho mám! :-) Z těch weleďáckých mlék mi zatím sedlo nejvíc. Hlavně ta vůně není tak silná a otravná, jako u těch ostatních, voní jemně po mandlovém oleji. Odličovací olej je skvělý. Já už vypotřebovala snad dvacet lahviček :-D Doporučuji ale koupit nějakou odličovací houbičku, kterou namočíš ve vodě, lehce vymačkáš a až pak nakapeš olej. Je to asi tak milionkrát lepší, než když použiješ odličovací tampónek. Já na tohle kupuju Calypso houbičky - když u mě mrkneš do předminulých nebo předpředminulých spotřebovaných produktů, tak ji tam najdeš.

      Vymazat
  12. O spoustě značkách jsem nikdy neslyšela :D ale ten odlakovač vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce doplnit znalosti! :-) Odlakovač je fajn, zdrogérie určitě to nejlepší, co jsem zatím zkoušela.

      Vymazat
  13. Dermacol odličovač mám ráda, taky ho používám :).. Zbytek jsem zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš určitě odlakovač, že? Na odlíčení bych ho rozhodně nedoporučovala! :-D

      Vymazat