Co mě bavilo - ČERVENEC 2015

3. 8. 2015

Už máme zase nový měsíc... to je děs, jak rychle letošní léto utíká. Nebo se to tak zdá jen mně? 
Dnes si, už tradičně, ukážeme, co mě minulý měsíc bavilo :-)



Jakože fakt dost hodně jsem si oblíbila dvojici Mary-Lou Manizer a Balm Desert od theBalm. V podstatě teď pro rozjasňování a bronzování nepoužívám nic jiného. Oba mají naprosto skvělý odstín, který bude sedět každému (a nebo si to namlouvám jen proto, že jsem zatím ještě opálená :-D).





Konečně jsem sehnala (a začala intenzivně používat) svůj ideální odstín tužky na obočí. Artdeco v odstínu 5 Ash Blond. Bohužel je docela nedostatkovým zbožím a našla jsem ji až asi v páté parfumerii. Brzo se taky dočkáte recenze a porovnání s Bobbi Brown :-)



Ve výprodeji končících Catrice produktů jsem ukořistila konturovací štětec za neuvěřitelných 49,90 Kč. Ne že by mě na první pohled nějak extra oslnil, ale říkala jsem si, že za tu cenu by byla škoda ho tam nechat. Jenže... on je vlastně dost boží a od té doby, co ho mám, nekonturuju a nebronzuju ničím jiným. 



Domů mi (společně se zbytkem objednávky z postovnezdarma.cz) dorazil Brushegg, aneb pomocník na mytí štětců. Podložka od Ebelin je fajn, ale trochu nestačí na větší štětce a hůře se drží. S tímhle umyjete malý štětec, střední štětec, velký štětec a navíc se s ním pohodlně manipuluje.



Pořídila jsem si tyhle čupr organizéry. Tampónkový a ten na uchošťoury jsou z Orionu, třetí kousek je od Ebelin, nově v prodej v dm drogérii. Konečně si mám kam viditelně vystavit ty roztomilé obaly kosmetiky theBalm :-)



Měla jsem to štěstí a konečně narazila na přírodní uhlazovač vlasů od Original Sprout, který svými účinky úplně s přehledem strčí do kapsy všechny silikonové olejíčky. Recenze vás nemine!



Aktuální kabelková must-have dvojice. Krém na ruce Yves Rocher z řady Culture BIO jsem chválila v minulém článku a mangový balzám od Bee Natural vychválím v některém z příštích článků (spoiler - jedná se o nejlepší balzám, který jsem zatím zkoušela). 



Po roce se mi podařilo podívat se na dno cukrovému peelingu od Deep Steep a bylo jasné, že potřebuji nové balení. Volba padla na verzi meloun-máta... a ta vůně je prostě neuvěřitelná! Krátce jsem ho zmínila v mentolovém speciálu :-)



Konečně jsem dostála svému slovu a objednala si velké balení hydrofilního odličovače Saloos, aby vás ve spotřebovaných produktech nestrašil každý měsíc pořád a pořád dokola. Tohle 250 ml vyšlo na 160 Kč (50 ml v dm za nějakých 110-120 Kč, takže se fakt dost vyplatí). Přihodila jsem i obří půllitrové balení sprchového oleje ve verzi Mojito.



Nutně jsem si musela pořídit všechno z grepové limitky od Dontodentu. Začalo to zubní pastou, přidaly se žvýkačky a nakonec i ústní voda. Ta chuť růžového grepu s kapkou máty je prostě neodolatelná! A cena nějakých třicet korun!



Já vím, že tyhle srdíčkové misky má už asi skoro každý, takže nejdu s ničím novým, ale ony jsou fakt skvělé. Ideální velikost, roztomilý design, kvalitní zpracování (a kupodivu nemají žádné podivné záhyby, do kterých by bylo těžké dostat se lžící...). 
Pozn.: Tahle je z Orionu. V Kiku jsem narazila na něco podobného, ale trochu hůře zpracovaného - takže nebrat a raději mrknout do zmíněného Orionu.



A aby nechybělo něco na zub, přidávám i fotku toho, co jsem celý červenec mlsala. Tyhle Wasa oplatky ve verzi rozmarýn-mořská sůl jsem poprvé vyzkoušela díky dm boxu a prostě jsem si je musela koupit znovu. Bohužel mě většinou brzdí ta cena. Teď jsem na ně ale narazila ve výprodeji, takže jsem vzala rovnou 4 balení :-D


20 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Konturovací/rozjasňovací duo od TheBalm je i moje momentálně oblíbené. :) Na stojánek do Dm se ještě musím jít podívat, z fotek se mi zdá dost maličký.
    A oplatky Wasa jsou super. Mně občas nebrzdí ani ta cena. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojánek je menší, ale na těch pár produktů, co chce mít člověk po ruce stačí. A navíc je fakt bytelný a kvalitně udělaný :-)

      Vymazat
  2. Tato zubna pasta Dontodent je vazne skvela. Kupila som si ju aj do zasoby. DMko by mohlo s takymito limitkami prichadzat castejsie. Toto sa im naozaj podarilo.
    Nemas v plane zase clanok o tom, co by si chcela z noviniek Catrice prip. Essence? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si ji asi koupím do zásoby :-D Článek v plánu nemám, protože toho moc nebude... a hlavně ještě stále není jisté, co u nás bude a co ne, vlaječky se tam zatím neobjevily :-/ Ale mohla bych hodit nějakou koláž s výběrem produktů alespoň na facebook :-)

      Vymazat
  3. Som rada že aj tebe nakoniec vyhovuje tá grepová pasta. A brushegg si neviem ani ja vynachváliť konečne aj štetec na makeup mávam čistejší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, vyhovuje moc :-) Brushegg je skvělý! Ony ty štětce jsou vyčistit i bez něj, ale s ním je to mnohem rychlejší a jednodušší :-)

      Vymazat
  4. Sdílím nadšení pro The Balm. Člověk každý den nepotká výrobky, které mají krásné obaly a skvělý obsah. Brushegg neznám, vypadá to na užitečnou věcičku

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen kdyby ty paletky stínů byly trochu levnější :-) ... a Brushegg je moc užitečná věc... nechápu, jak jsem zvládala umývat štětce bez něj :-D

      Vymazat
  5. já jsem si tak nějak zvykla na to čistítko od Ebelin. je sice menší, ale úplně velké štětce nemám (respektive mám, ale nemyju je, protože je nepoužívám), přicucnu ho na ruku a šmrdlám :) a po té grepové limitce se ještě podívám, láká mě ta pasta, snad ji ještě seženu... od Dontodentu jsem ještě neměla nikdy nic, to se teda divím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud myješ jen malé štětce, tak ti bude stačit. Já právě čistím tak 4-5 velkých štětců týdně a s tímhle to jde mnohem rychleji :-) Limitka snad ještě bude. Zubní pasty určitě, těch bylo dost. Za zbytek ale neručím.

      Vymazat
  6. Balm Desert mě nijak nelákal, ale na téhle fotce vypadá fajn. Je třpytivý? Nějaký stojánek na rtěnky by se mi taky hodil... a grepoví pasta zní zajímavě. Je přesto aspoň trochu větrová?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není třpytivý ale není ani stopro matný (Bahama Mama je o kousíček matnější). Má jen takový lehký sametový odlesk, podobný jako mají matné kulaté monostíny od Catrice (jestli víš, které myslím). Na facebook jsem teď hodila foto porovnání Bahama Mama a Balm Desert, aby ses mohla mrknout :-)
      Pasta je trochu větrová - jako by sis rozmixovala růžový grep s mátou :-)

      Vymazat
  7. perfektné fotky a super produkty :)

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  8. Ten velký odličovák Saloos si asi taky pořídím, protože jejich odličováky mám moc ráda. theBalm bych chtěla zkusit :)

    Recenze na značku Freeman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořiď, fakt se vyplatí v porovnání s tím, když si ho musíš kupovat po malých baleních v dm :-) A theBalm taky doporučuji. Mají moc hezké obaly a kvalitní obsah :-)

      Vymazat
  9. DÍKY díky.. ještě jsem ti sem nikdy nepsala, ale teď musím napsat poděkování. Zaprvé jsi mi ušetřila spoustu peněz, když jsi kdysi zmínila akci na šampony alterra... a teď znovuobjevení grepové limitky. Sama bych si toho určitě nevšimla.. loni jsem si pastu koupila a málem jsem její spotřebování obrečela ;)
    takže díky.. za tipy, recenze a tvoje psaní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já děkuji za milý komentář! :-) Vlasovka Alterry jde do slevy dost často, vlastně už nepamatuju, kdy jsem ji naposledy kupovala za plnou cenu. A pro mě je zase novinkou, že tahle grepová limitka byla už loni. To jsem vůbec netušila! Každopádně si budu muset skočit ještě pro jedno balení pasty do zásoby, abych si pak v zimě nenadávala, že jsem se na to vykašlala .-)

      Vymazat
  10. Brushegg mám taky,na čištění štětců vážně super a organizéru z DM jsem taky neodolala,mám odtud i ten na tamponky,jenom je bez toho vršku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na všechny organizéry v dm, i na ten tampónkový a na uchošťoury, ale ty z Orionu mi přišly hezčí (a myslím, že byly taky levnější) :-)

      Vymazat