Jen růžová to může být!

11. 8. 2015

Nadpis je tak trochu (hodně) klišé, ale já si prostě nemohla pomoct :-) Po minulém, mentolově laděném článku, který vás podle odezvy bavil, jsem si tentokrát připravila rychlou recenzi pár produktů, které mají společnou jednu hlavní ingredienci - růže. Na rozdíl od máty, růžovou kosmetiku můžu celoročně. Citlivá pleť si totiž v růžích vyloženě libuje.


Moc ale nejásejte, na delší dobu to bude poslední článek tohoto typu, protože další podobnou skupinu (snad jen s výjimkou mandle) doma nemám.




Urtekram tělové mléko Růže
Lehčí a moc příjemně vonící tělové mléko. Dostatečně hydratuje, rychle se vstřebá a je minimálně mastné. Mám ho už od loňského léta, ale na zimu jsem ho odložila, protože jsem prahla po něčem hutnějším. Jen jsem koukala, že potvory zdražovali, teď už ho pod dvě stovky asi neseženete. 


Složení: Aqua, Olea Europaea Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Coco Caprylate, Zea Mays Starch, Glyceryl Stearate SE, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Glyceryl Caprylate, Oenothera Biennis Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Rosa Damascena Extract, Bisabolol, Magnolia Officinalis Bark Extract, Xanthan Gum, Citric Acid, Tocopherol, Beta-sitosterol, Squalene, Citronellol, Geraniol, Linalool


Organic Trevano hydratační krém Růže & Jojoba
Jedná se o krém s lehčí konzistencí, ale stále dostatečně mastný tak, aby se popral i s dost suchou pletí. Určitě nic, co byste chtěli používat po ránu nebo nedejbože pod makeup, ale složení je vymazlené a jako noční krém je nedocenitelný. Je rozmazatelný do opravdu tenoučké vrstvičky, takže z kalíšku vcelku pomalu mizí a navíc to nahrává jeho používání i v létě, kdy se rozhodně nechcete vydatně potit pod tlustou vrstvou krému. Fakt poctivě hydratuje. Cítit je po růžích a ještě něčem (jakoby dřevitě?? asi jo, dřevitě...).

Složení: Rosa Damascena Flower Distillate (Rose Flower Water), Simmondsia Chinensis Rosa Damascena (Jojoba Oil infused with Rose Buds), Olea Europaea Calendula Officinalis (Olive Oil infused with Calendula Petal), Sesamum Indicum Daucus Carota (Sesame Oil infused with Carrot), Emulsifying Wax (Vegetable-based: used to combine Flower Water and Oil), Cera Alba* (Beeswax), Theobroma Cacao (Cocoa Butter), Citrus Grandis* (Grapefruit Seed Extract), Tocopherol (Vitamin E), Rosa Damascena Essential Oil


Purity Vision Růžová voda
Mé třetí balení téhle vody. Používám ji na čištění pleti během dne a hlavně po ránu před nanesením séra pod makeup. Taky s její pomocí odmašťuju víčka před nanesením báze pod oční stíny. Všechny micelárky, tonika a podobné zbytečnosti jsem už zavrhla, nekupuju a vystačím si vlastně jen s růžovkou. 

Složení: Rosa Damascena Flower Extract (100 %) 

MuLondon čistící pěna Růže
Tak přesně tímhle se už druhý (třetí?) měsíc každý večer ve sprše odličuju. Zbývá mi už asi jen čtvrtina a pak si musím objednat nové balení. (Ona vlastně ta cena i s poštovným nevyjde tak hrozně, když vezmu v potaz, že mi balení vydrží tři měsíce.) Fakt krásně čistí, nedráždí a nezanechává žádný povlak na pleti. Vlastně je výsledek po použití podobný, jako když čistím pleť růžovou vodou. Nemastný ale hydratovaný.

Složení: Aqua (Water), Potassium Sunflowerate (Saponified Sunflower Oil), Potassium Cocoate (Saponified Coconut Oil), Glycerin (vegetable, naturally occurring), Potassium Chloride, Potassium Citrate (Potassium Salts), Simmondsia Chinensis (Jojoba Oil), Rosa Damascena (Rose Otto Essential Oil), Rosa Canina (Rosehip Extract), Rosmarinus Officinalis (Rosemary Extract)



Nějaké tipy na další produkty s růžemi?
(Jak jde o růže, jsem pro každou špatnost!)

12 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ružovú vodu som kedysi používala, potom som prestala, lebo sa mi zdala "zbytočná" (?). Zvláštne je, že potom som práve túto Purity Vision niekoľkokrát držala v ruke, ale nikdy neskončila v nákupnom košíku. Tak hádam sa už rozhýbem :) Inak, vôňu ruží milujem, ach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je teda růžovka na obličej fakt příjemnější, než třeba micelárka... a hlavně, přírodněji čistit už ani nejde :-)

      Vymazat
  2. přemýšlím, co mám doma růžového... vůni mám strašně ráda, spolu s levandulí je to moje kosmetická oblíbená... určitě mám tuhé mýdlo ve skříni a nějaké věci z Bulharska (krém na ruce a tělový jogurt), co mi přivezla babička z dovolené, tam ty růže dost frčí... a pak tělovou marmeládu od Kivvi, žlutá růže, to se taky počítá :D

    co příště udělat nějakou "ovocnou" skupinku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na léto mi růže přijdou trochu otravné, to si frčím na ovoci nebo mátě :-) Ale na jaro a zimu je super. Jsem netušila, že v Bulharsku jsou na růže :-) A jo, i žlutá růže se počítá :-D
      Ovocnou skupinku bych asi mohla udělat... teď ale asi nemám nic vyloženě ovocného vytaženého. Maximálně tak třešňovou Escadu a mangový balzám...

      Vymazat
  3. Panejo, něco bych určitě ráda vyzkoušela, třeba růžovou vodu :))

    My 4 Favourite Lip Balms

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžovka je super, určitě doporučuju! Dá se sehnat v dm (není teda nejlevnější), ale použití je hodně univerzální :-)

      Vymazat
  4. Miluji růži takže se mi líbí všechny tvoje produkty :) Mám z nich pouze vodu a s tou jsem moc spokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám ráda, ale spíše v chladnějším období. Ta růžová voda je skvělá. Kdybych si měla vybrat jen jeden ze zmíněných produktů, byla by to právě ona (na paty by jí těsně šlapal MuLondon) :-)

      Vymazat
  5. Tuhle růžovou vodu budu teďka taky kupovat potřetí, používám ji jako tonikum a teď taky spolu s bezvodým krémem, který se má používat na vlhkou pleť. :) Jinak růže vysloveně nevyhledávám, ale měla jsem růžový šampón od Urtekramu a ten byl fajn. Ale vím, že ty jejich šampóny nemusíš - kvůli cocosulfátům (já s nimi nemám problém)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji používám pod krémy, ale nejčastěji na přečištění pleti po ránu. Šampóny od Urtekramu moc nemusím, protože mi přijde, že při jednom mytí vlasy pořádně neumyjí a vlasy jsou pak navíc splihlé a při druhém zase moc vysušují... proti sulfátům nic nemám, naopak mi ze čtyř nesulfátových šampónů, co jsem zkoušela, sedlo jen 100% Pure a zbytek byl katastrofa (suché vlasy a svědící hlava).

      Vymazat
  6. Když o tom tak přemýšlím,tak aktuálně s růží asi žádnou kosmetiku nemám,ale zaujal mě hlavně ten hydratační krém :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten je skvělý :-) Jen teda asi vhodnější na sušší pleť.

      Vymazat