Nákupy ČERVENEC 2015

7. 8. 2015



Nejdražší položkou na nákupním seznamu byla minulý měsíc objednávka z beautyville.cz. Došel mi Deep Steep peeling, takže to chtělo nový kus a k tomu jsem od stejné značky pořídila tělové mléko. V akci jsem pořídila růžový krém Organic Trevano a vitamínové sérum Laidbare. Poslední položkou byl uhlazovač vlasů Original Sprout.  


Dojmy jsou zatím takové - peeling super (ale to bylo jasné), tělové mléko nic moc (za tu cenu jsem čekala něco lepšího, ale voní krásně). Vitamínové sérum i růžový krém jsou fajn ale vhodnější spíše na zimní období. No a uhlazovač vlasů je prostě skvělý (hlavně za tu cenu!). Jen jsem, nevím proč, žila v přesvědčení, že je sto pro přírodní, ale není... více ale v chystané recenzi :-)



Konečně jsem sehnala tužku na obočí Artdeco v odstínu 5. Byla to fuška, ale za tu námahu to stálo! 

Z E style eshopu jsem objednala dvě nové paletky a světlý monostín a musím uznat, že za tu cenu takovouhle kvalitu jinde neseženete. Prostě ne. 

Z eshopu postovnezdarma.cz mi pak dorazila objednávka obsahující Brushegg (na čištění štětců) a sadu štětců na oči/obličej. Recenzi ještě rozmýšlím. Pravděpodobně ale půjde o nějaký štětcový speciál, kde vám ukážu všechny štětce, které vlastním a rozdělím je dle použití.



S menším zpožděním (a oloupanými nehty až hanba) jsem pořídila nové balení odlakovače Dermacol. 

V akci 1+1 zdarma jsem pořídila intimní gely Chilly (zelený na léto, růžový na zimu). Sice jsem měla v plánu Havlíka, ale tak nějak se to událo a přišlo mi vhodnější využít akce, než objednávat z Apotheky a ještě zaplatit poštovné. Ale příště už to bude zase něco přírodního. Slibuju. 

V Tescu nám doplnili stojan s kosmetikou Live Clean. No a když jsem kupovala arganový šampón pro Yvonne, rovnou jsem přihodila do košíku i tělové mléko s arganovým olejem pro sebe. Má fakt krásné složení a už jsem na něj moc zvědavá :-)



Neodolala jsem novince v sortimentu Alverde - tělovému mléku s jasmínem a sezamem (zatím jsem ho ale ještě neotevřela, snažím se dodělat růžový Urtekram). Ve výprodejovém košíčku jsem narazila na další větrové balzámy, takže jsem je vzala oba. Však pak už nebudou, tak abych nelitovala. 

Pořídila jsem si další beautyblender, aby ten starý měl taky chvíli čas si oddechnout. 

Z končících produktů Catrice jsem vzala makeup Nude Illusion v odstínu 040, růžový matný stín a konturovací/tvářenkový štětec. Všechny výprodejové kusy stály 49,90. Štětec + makeup + stín za stopade. No neberte to...



Nechala jsem se zlákat na grepovou limitku Dontodent. A udělala jsem dobře, protože je fakt skvělá. 

Ve slevě jsem za 30 kaček pořídila další balení čistících ubrousků Rival de Loop (teď mám zásobu asi čtyř balení) :-)

No a začátkem července jsem pořídila, na dlouhou dobu poslední, malé balení hydrofilního odličovače Saloos. To jste ostatně mohli potkat ve spotřebovaných produktech za červenec.



Ke skvělé grepové zubní pastě jsem dokoupila neméně skvělou ústní vodu. 

Už dlouhou dobu jsem měla v plánu objednat velké balení odličovacího oleje a teď nastal ten pravý čas. Sehnala jsem ho za téměř stejnou cenu, za jakou seženete malé balení v dm a navíc k němu přihodila půllitrové balení mojitového sprchového oleje. Jako dárek k nákupu jsem pak dostala vzorek sprchového oleje ve verzi lemongrass (citrónová tráva). 

Ve výprodejovém košíčku v Rossmannu jsem narazila na svůj oblíbený (RIP) stín Color Infallible v béžovém odstínu, který doma ještě nemám. Za tu cenu to byla jasná volba.



K hydrofilnímu odličovači u mě neodmyslitelně patří i odličovací houbičky. Jen by je mohli začít dělat v nějakém větším výhodném balení :-)

Neodolala jsem novému bronzeru/tvářence Balm Desert od theBalm. A aby mu nebylo v balíčku smutno (a abych nemusela platit poštovné), přihodila jsem i jednu Instain tvářenku. Recenze budou! Jen ještě nevím, jestli to zrecenzuju všechno najednou a nebo postupně (bronzery, rojzasňovače, tvářenku)... co myslíte vy?



30 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Paletky E-style vypadaji dobre. Asi nejaky jejich stiny budu muset zkusit :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Asi se teď budu rouhat, ale kvalitou se vyrovnají stínům UD :-)

      Vymazat
  2. Vidím že si mala tiež veľké nákupy minulý mesiac :D Ale pekné veci si si kúpila :) Ja sa už snažím tento mesiac šetriť na jesenné oblečenie a parku :D Ale už som aj tak bola na nákupoch ale väčšinu z toho som potrebovala takže som si to tým ospravedlnila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pokaždé velké nákupy... Každý měsíc si říkám, že tentokrát toho nebude tolik a vždycky se to pak nějak záhadně nasbírá :-D Tento měsíc už to snad ale bude lepší... zatím mám v plánu jen vlasovku (asi arganovou Alverde) a nějaké novinky Catrice, tak uvidíme :-)

      Vymazat
    2. Ja mám pocit že tento mesiac to bude ťažké, lebo keď príde tá nová nude kolekcia od Rimmel že zase nakúpim aspoň dva laky a jeden rúž :D Potom budem mať meniny tak akurát plánujem novú aromalampu od Yankee, takže asi tiež až toľko neušetrím :D

      Vymazat
    3. Tak Rimmel jde naštěstí kolem mě... ale jejich laky jsem měla moc ráda! Jenže teď jsem věrná už jen 100% Pure. Ale na YC taky naběhnu. Alespoň vůně měsíce si pořídím, když už nic jiného :-)

      Vymazat
  3. jé Live Clean. a myslíš, že doplnili i v brněnském Tescu? to bych chtěla. naposledy, když jsem šla kolem stojanu v Praze na národní, tak tam nebylo nic, jen jeden dětský šampon a jinak prázdnota. a přitom jsem zrovna měla rozverně nákupní náladu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, tak brněnské Tesco mám trochu z ruky, takže netuším :-) Ale pokud tam mají stojan, který byl vybraný, tak mohli třeba taky doplňovat. U nás to bylo vybrakovaný asi měsíc a půl v kuse, takže pravděpodobně čekali na zásoby (bych řekla).

      Vymazat
  4. ty jo, já jsem vlastně docela troškař, koukám... nekupuju vlastně poslední dobou skoro nic! :D
    ale chci si pořídit časem taky tu paletku, v 01 Natural. a Balm recenze zvlášť, ať toho máme víc na čtení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to je vždycky jedna věc na eshopu... k tomu přihodím pár dalších věcí, aby mi jako neposílali jen jednu pložku... pak se stavím do dm, kde to je samá limitka... pak nějaký slevy a výprodeje v Rossmannu. No a ono se to nakonec nasčítá :-D Paletku si určitě pořiď, ta kvalita je neskutečná!
      A theBalm teda zvlášť, píšu si :-)

      Vymazat
    2. Já klidně theBalm dohromady, mám ráda dlouhé články. :D A sama raději kvůli úspoře času napíšu jeden delší než tři krátké, ale chápu, že to tak někdo nemusí. :D

      Jinak moc pěkné novinky, nákup na beautyville je taky v dohledné době v plánu. :)

      Vymazat
    3. Vy jste se snad dohodly, že mi to zkomplikujete :-D Po jednom to rozhodně recenzovat nebudu... dám to tak na 2 až 3 díly.
      Na beautyville určitě koukni na deep steep! :-) A těším se pak na článek, alespoň budu mít inspiraci, co tam pořídit příště :-)

      Vymazat
  5. Naprosto skvělé nákupy, líbí se mi snad úplně všechno :) Nejvíc asi paletka stínu, přesně takové by se mi hodily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, díky :-) Na paletky mrkni, jsou za pár kaček a kvalita je až neuvěřitelná :-) I balení vylepšili, takže je hezké a hlavně bytelné.

      Vymazat
  6. Zdenuliii, toto mi nerob! Neviem, kam skôr pozrieť, také poklady si nám tu dnes nachystala! Budem sa tešiť na každú jednu recenziu, ktorú pre nás napíšeš :)
    A teraz sa priznám. Ja sa naozaj krotím v nákupoch novej kozmetiky. Sama sa nespoznávam, lebo niekedy je to ťažké. O to viac ma potom teší, keď vidím prázdne obaly, ktoré môžem nahradiť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promíííň :-D Recenzí bude spoustu, jen musím fotit a fotit... aktuálně nemám předfoceno vůbec nic!
      Já toho mám nakoupeno každý měsíc celkem dost, ale kupodivu se zásoby pomalu ztenčují. Jen teda mám docela sbírku pleťových krémů na zimu a zoufale postrádám něco dobrého na léto :-/ A taky dost často nakoupené věci, které mi nesedly, rozdám, aby mi doma nestrašily. Obvykle jsou to tak 1-2 produkty měsíčně.

      Vymazat
  7. Já chci taky akci 1+1 na chilly!!! Kpecnw jsem vyzkoušela zelený gel a potřebuji velké balení. Ale s tou zimou mas pravdu, asi budu muset zkusit i ruzovku;) houbičky se mi zdají levné. Mrkni v DM tam za něco, co já považuji za stejnou věc chtějí 3x nebo 4x tolik. Tak nevím čím jsou lepší... A E style musím už konecne zkusit...za ty peníze, a recenze snad byly jen a jen dobré...no, raději pockam na výplatu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony ty Chilly gely bývají v akci vcelku často, určitě v brzké době na nějakou narazíš :-) Na houbičky v dm jsem koukala, no :-D Ta cena je trochu mimo... ale třeba mají lepší materiál, co já vím :-) E style zkus! Za ty peníze je to skoro jako zadarmo :-)

      Vymazat
    2. Tak ted jsem ve vane použila zelený chilly na cele tělo a je to v tomhle vedru paráda. Lehounce chladive:) budu mit tedy oči na stopkách!

      Vymazat
  8. Skvele nakupy, ty paletky od e style vypadaji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Paletky jsou super, určitě doporučuji :-)

      Vymazat
  9. Tolko zaujimavych veci. Tesim sa najma na recenziu E-style, Alverde teloveho mlieka, The Balm Instain licenky a stetcov, pretoze na vsetky tieto produkty mam zusk aj ja ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, vůbec ale nevím, kdy budou ty E style paletky, protože nějak pokulhávám ve focení líčení poslední dobou :-) theBalm ale nafotím zítra, tak třeba příští týden něco bude. Teď ale budou tělová mléka od Weledy, protože to slibuju až asi 4 měsíce :-D

      Vymazat
  10. E-Style stíny mě docela lákají a ta grepová pasta vypadá taky moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe stíny doporučuji. Matnější jsou sice super pigmentované ale mají trošku slabší výdrž. Nematné ale drží celý den a neztrácejí na barvě :-)

      Vymazat
  11. Ten Deep Steep má super obaly!
    Odlakovač od Dermacolu jsem si pořídila minulý týden. Zatím si stále zvykám na to, že je mastný, případné regenerační účinky se ještě nestačily projevit, ale odlakovává dobře.
    Já se v červenci držela a nekoupila jsem vůbec nic, to se mi ještě nepodařilo :D Aspoň jsem vyrovnala rozhazovačný červen :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má :-) Nic přeplácaného a stejně zaujmou. Odlakovač, tě musím zklamat, žádné regenerační účinky fakt nemá :-D Jen rychle odlakuje a trochu promastí, takže to není takovej běs, jako po jiných odlakovačích. Stejně pak jdu vždycky nehty umýt a dám na ně na chvilku nějaký olej nebo je pořádně promažu krémem. Já se snad (!!) budu držet při zemi tenhle měsíc protože mám zatím všeho dostatek :-)

      Vymazat
    2. Jsem se blbě vyjádřila, nemusí přímo regenerovat, spíše aby odlakoval bez přesušení a poničení nehtů :)
      Taky mám teď dojem, že nic přikupovat nemusím, neb mám všeho dost, tak snad mi to aspoň chvíli vydrží :D

      Vymazat
    3. Stejně mi přijde, že vysušuje a chodím ho oplachovat. Ale teď jsem našla nějaký odlakovací ubrousky od Hauschky... ty by mě docela zajímaly, co to bude zač :-)

      Vymazat