Spotřebováno ČERVENEC 2015

5. 8. 2015



Dr.Hauschka sada koupelových olejů
Tuhle sadu jsem vyměnila v LB exchangi někdy zhruba před rokem. Co jsem koukala na stránkách Hauschky, k sehnání není, ale jednotlivé oleje se dají pořídit. Olejíčky byly naprosto skvělé, krásně autenticky voněly, dávka vystačila přesně na jednu plnou vanu a pokožka pak byla jako nová (kupodivu ani nějak viditelně nezamastily vanu). Všechny olejíčky jsou si víceméně podobné, liší se prakticky jen vůní (a v některých případech barvou). Nejvíce mi sedla rozmarýnová a citrónová verze. Dost vážně taky přemýšlím, že bych si koupila plné balení, protože to je asi nejlepší koupelový olej, se kterým jsem měla tu čest.
-----
Hodnocení: 9/10


Deep Steep cukrový peeling Grapefruit - Bergamot
Konečně. Po roce. Spotřebováno. Tenhle cukrový peeling je fakt nesmrtelnej. Což je ale s ohledem na cenu vlastně dobře. Kupodivu mě taky za celý ten rok nepřestal bavit. Peeling je poměrně hustý, žádných pár krystalků, koupajících se v nánosu oleje, jak to bývá zvykem. Jedná se spíše o pastu, tvořenou z menších krystalků cukru, bambuckého másla, olejů a extraktů z ovoce a bylin. V současnosti mi na koupelnové polici stojí verze meloun-máta. A až dojde, pořídím si další, jen s jinou vůní :-)
-----
Hodnocení: 10/10, recenzi chystám

Urtekram hydratační denní krém No Perfume
Za tu cenu si na léto vážně neumím představit nic lepšího. Je hodně hydratační a není moc mastný. Pro sušší/normální pleť bez lesku je naprosto ideální. Zatím mám ale dost krémů/sér v zásobě, takže nové balení kupovat nebudu. Nicméně na pomyslném nákupním seznamu na příští léto figuruje.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Biosilk silk therapy
Můj vůbec první olej na zkrocení vlasů. Od tohohle se pak odvíjely další koupě. Jo, je to samej silikon, ale účel plní a já po něm mám vlasy fakt krásně lesklé, uhlazené, nezamaštěné a navíc krásně voňavé. Tohle ale bylo moje poslední balení a teď mám před sebou celou tubu Original Sprout (zmíněno v posledních oblíbencích) a Elseve (zmíněn v předminulých oblíbencích)
-----
Hodnocení: 8/10

Escada Cherry in the air, cestovní balení
Pravěké kabelkové balení mé oblíbené vůně. Kdysi dávno jsem ho dostala jako dárek k prvnímu (50 ml balení) téhle Escady. To už je spotřebováno a na něj navázalo 100 ml balení, které je už ze třetiny prázdné. Používám ho denně v létě i v zimě poslední dva roky a na žádnou jinou vůni si už nemůžu zvyknout.
-----
Hodnocení: 10/10

Green Energy Organics Energizující pleťový krém, vzorek
Nemastný, přesto hutnější krém, vhodnější spíše pro smíšenou/mastnou pleť. Pro mě ale ideální jako podklad pod makeup, protože pleť rozzářil a vyhladil. Hodnocení je takové orientační, přece jen se jedná o vzorek. Kdyby ale cena nebyla tak vysoká, plné balení bych si asi pořídila.
-----
Hodnocení: 7/10

Dr.Hauschka Intenzivní kosmatcový krém, vzorek
Tenhle krém asi nutně potřebuju v plném balení. Na zimu bude prostě skvělý, živě si to dokážu představit. Nejvíce ho ocení právě sušší pleť. Hutnější, mastnější, super výživný.
-----
Hodnocení: 9/10



BioPha sprchový gel Green Apple
Účinky super, poctivě myje, zbytečně nevysušuje, skvělá dostupnost a cena je s ohledem na velikost balení lidová. No ale na hruškovou verzi to nemá, nebudu vám lhát. Ta prostě voní o hodně lépe.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze (hruškové verze) ZDE

Essence gelové oční linky šedé
Na dno jsem se jim nepodívala, ale už byly chuděrky nějaké zgumovatělé. Když ale sloužily, jak měly, byla jsem s nimi spokojená. Držely jak přibité a měly ideální odstín. Klidně bych si je pořídila znovu, kdyby ještě byly dostupné.
-----
Hodnocení: 7/10

Weleda tělové mléko pro citlivou pleť Mandle
Všechna weleďácká mléka jsou skvělá (i když u růžové verze by se dalo polemizovat). Tohle mandlové je z nich ale nejlepší. Obsahuje spoustu mandlového oleje, což se rovná úžasné hydrataci a výživě a taky vás neodrovná přehnanou parfemací, jako tomu bývá u Weledy zvykem. Teď ale potřebuju srazit zásoby tělových mazadel na únosnou mez, takže až do zimy o něm u mě asi neuslyšíte (leda že by se objevila nějaká výhodná cena).
-----
Hodnocení: 9/10, recenze bude (teď už fakt... ještě tenhle měsíc, slibuju)

Alverde pleťová maska s Divoká růže
Prostě maska. Extrémně hutná a vždycky se trochu bojím, že mi ucpe celej obličej. Ale někdy mám pleť takovou fakt znuděnou a bez života, takže tu megatlustou vrstvu nanesu, dvacet minut čekám a pak zbytek stáhnu ubrouskem. Jo, je to pak o něco lepší, ale žádné óchání a áchání se nekoná. Dopotřebuju druhé balení a už asi znovu nekoupím. Jo a taky je naprd velikost dávky, protože tenhle pytlíček vystačí tak na 4 použití, tudíž se vám načnutý válí doma asi měsíc.
-----
Hodnocení: 5/10

Alverde zubní pasta Máta
Nejlepší přírodní pasta, kterou jsem zatím zkoušela. Pění. Ne moc, ale pro dobrý pocit mi to stačí a rozhodně to oceňuji po všech těch solných a křídových zkušenostech s jinými přírodními pastami. Většinu složení pro sebe zabírá aloe, což je asi tak milionkrát lepší než to, co v zubních pastách najdete obvykle. No a taky příjemně chutná po naně (nana = marocká máta -> sladší a méně agresivní alternativa máty peprné). Až dodělám grepovou od Dontodentu, jdu si pro nové balení.
-----
Hodnocení: 9/10



Calypso odličovací houbičky
Duo těchhle houbiček kupuju každý druhý měsíc. Tzn. jedna houbička na měsíc. Z hygienických důvodů po měsíci putuje do koše a na její místo nastupuje nový kus. Používám ji spolu s hydrofilním odličovačem Saloos pro odlíčení očí. Jen se mi teď naposled zdálo, že je začali dělat nějak tvrdší, neboco...
-----
Hodnocení: 7/10

Saloos hydrofilní odličovací olej Argan Revital
Opět nesmí chybět, jako v posledních (asi) pěti spotřebovaných produktech. Ale nebojte, teď už tady strašit nebude, koupila jsem si velké 250mililitrové balení. Na odličování očí už tak třičtvrtě roku nepoužívám nic jiného, poradí si totiž na dva tahy s jakýmkoli očním malovátkem.
-----
Hodnocení: 9/10

Weleda oční krém Granátové jablko
Teď mě asi proklejete, ale já tenhle hrozně drahý oční krém vypoužívala na nohy. Ostatně, koupila jsem ho ve výprodeji za zlomek ceny, takže mě to tolik nemrzelo. Mně po něm totiž trochu otekly oči... no, prostě mi nějak nesedl. Ale fakt že hezky hydratoval, tak jsem zbytek domazala na chodidla. Aneb, co ti nesedne na zbytek těla, spotřebuješ buď na vlasy nebo na nohy...
-----
Hodnocení: 7/10

Chilly gel pro intimní hygienu Fresh
Zmiňovala jsem ho v mátovém speciálu. Na zimu nic pro mě, ale teď přes léto dokážu jeho chladící účinky náležitě ocenit. Zrovna jsem tak ve třetině plného balení. Dříve než další léto ho pak ale vidět nechci.
-----
Hodnocení: 6/10


Rival de Loop čistící ubrousky Mandlový sen
V červenci se daly tyhle ubrousky sehnat za výhodnou cenu třiceti korun, takže jsem pořídila hned tři balení. Je to vlastně to samé, jako Balea. Čistí to, voní to, ujde to.
-----
Hodnocení: 7/10

Balea osvěžující čistící ubrousky
Moje poslední záchrana do kabelky, když není po ruce umyvadlo (a nebo když mám extrémně špinavé boty a stydím se za to). Je to menší balení deseti kusů, ale i tak mi obě stačily vyschnout (druhé balení jsem teda našla zahrabané na dně šuplíku, takže se tomu ani moc nedivím). Ony ty lepítka po x otevřeních už totiž moc nelepítkujou :-/
-----
Hodnocení: 6/10



21 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tvoje spotřebováno mě baví.Vždycky si něco nového vyzkouším,teď zkusím tu zubní pastu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-D Ono je pravdou, že spolu s nákupy je spotřebováno nejčtenější :-) Zubní pastu zkus, určitě budeš spokojená :-)

      Vymazat
  2. já jsem zrovna včera zkoušela nějaký vzoreček z časopisu, samozřejmě už vůbec nevím, co to bylo... ale řekla bych taky Elséve Extraordinary Oil, ale ne olej, ale olejový krém... a asi zkusím plné balení, pokud zjistím, co to bylo :D hezky to vlasy uhladí a krásně voní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je možný, něco takového mají. Myslím, že jsem ho dokonce měla v ruce, ale že v něm bylo dost alkoholu, tak jsem ho nakonec nebrala, protože jsem měla strach, že by mi vlasy nakonec ještě vysušoval.

      Vymazat
  3. Milá Zdeni, zajímavé produkty, jako obvykle. ;) Už jsem tvé 'spotřebováno' vyhlížela stejně jako nákupní článek, ty jsou taky u Tebe moc fajn. Přemýšlím, že si taky pořídím ten hydrofilní odličovací olej od Saloos, když jsi s ním tak spokojená. Zubní pastu od Alverde jsem začala právě používat, trochu mi vadí, že obsahuje fluorid, snažím se mu vyhýbat, jak to jde. Zkouším přírodní zubní pasty napříč značkami a doufám, že se mi je pak podaří všechny nějak srozumitelně a souhrnně zhodnotit v recenzi na blogu, včetně těch dětských, které používá Amálka. Koupelové i tělové oleje od Dr. Hauschka jsou i moje TOP, naprosto boží, nic lepšího jsem v tomto směru neměla! Třeba takový růžový tělový olej je neskutečný. Vždycky je ale strašně brzy vypotřebuji navzdory tomu, že je poctivě používám na vlhkou pokožku po sprše. Určitě zase nějaký objednám, ale nejdřív musím ztenčit zásoby tělových mazadel, přesně jak píšeš. ;) Od Weledy teď mám v koupelně regenerační těl. mléko granátové jablko, měla jsem už spoustu vzorečků a dost se mi líbilo, tak jsem nedávno sáhla po plném balení. I to mandlové vypadá dobře, tak jej třeba na zimu zkusím. Vůni mandlí si spíš spojuji s chladnějšími měsíci. ;) A na ty peelingy Deep steep už se úplně třesu, stejně jako na 100% Pure, oboje určitě báječně voní. Přeji krásný den, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Verčo, jako obvykle moc děkuji za milý a extra dlouhý komentář :-) Nákupní článek bude příště, neboj :-D Odličovací olej určitě zkus, mě moc vyhovuje. Složení je víceméně přírodní a odličuje fakt na jedničku. Akorát, jak jsem tady už párkrát zmiňovala, chce to na odličování nějakou houbičku, aby se olej dobře promísil s vodou a následně ještě ve vodě namočenou houbičkou oči znovu přetáhnout, aby nezůstávaly zbytky oleje. Já se právě nejraději odličuju ve sprše, protože mi přijde, že odlíčení mokrou cestou je nejlepší, protože člověku nezůstávají žádné zbytky líčidel/odličovačů na pleti, jako když to šmrdlá "nasucho" vatovým tampónem. Saloos mám jen na oči, na zbytek obličeje pak používám růžový MuLondon. Co s týče zubní pasty, tam mě ten fluorid nějak moc netrápí, protože hodně trpím na zubní kazy a tohle zaručí alespoň nějakou prevenci :-) Moc ráda bych používala stoprocentně přírodní pastu, ale z toho, co jsem zatím zkoušela, mě nic nepřesvědčilo. Alverde má teď nově nějakou pastu pro děti, tak nevím, jestli jsi ji už nějak zaznamenala... tam by možná fluorid být nemusel (na složení jsem zatím nekoukala). Od Hauschky jsem zatím měla jen vzorečky, ale brzo si u nich něco nakoupím, protože s většinou jsem byla moc spokojená a ty koupelové oleje mě přesvědčily úplně :-) Weleďácké mléko s granátovým jablkem mám taky odzkoušeno. Bylo moc fajn, suprově hydratovalo a zklidňovalo, ale hrozně mě irituje vůně celé té granátové řady. Fakt se mi z ní dělá téměř fyzicky špatně. Mandlová řada u mě zatím vede. Je ale poměrně dost mastná. Deep Steep bych titulovala na nejvoňavější přírodní kosmetiku :-) Z vůní 100% Pure jsem si ale na zadek nesedla. Jako voní, ale ne zas nějak extra. Ale účinky jsou super a fakt si nedokážu představit, že by v oblasti pečující kosmetiky mohli vytvořit i něco, co by někdo mohl označit za špatné. Tam při výběru prostě člověk nešlápne vedle.

      Vymazat
    2. Taky děkuji za milou a extra dlouhou odpověď, Zdeni! ;))

      Vymazat
  4. Aj mne sa raz stalo, že mi po očnom kréme od Alverde opúchali a slzili oči a pritom mnoho ľudí si ho chválilo. A to som ten krém od Weledy chcela vyskúšať ale asi radšej nie :D lebo nastopro by som opuchla aj ja :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ani neslzely... jen jsem se druhý den ráno vzbudila a měla jsem pod očima takové lehce opuchlé vlnobití. No prostě... jsem si říkala, že nepoužít to vůbec, dopadla bych líp. Takže na nohy s ním! :-D

      Vymazat
    2. U mňa je to horšie, lebo mne zvyknú napuchnuť aj očné viečka a potom mám oči ako pomlčky (-.-) a vyzerám ako po požití utlmovákov :D

      Vymazat
    3. Jee, tak to je blbý. To chce vysledovat, co ti vadí.

      Vymazat
  5. Opravdu krásné produkty :) Weleda tělová mléka vyzkoušená nemám, ale ted mám granátové jablko takže se hodně těším. Sprcháč mě bohužel vysušoval,ale za tu cenu to jde. Ubrousky nepoužívám, většinou mě pálí nebo celkově dráždí. a Alverde masku jdu vyzkoušet někdy po opalování,když je tak hutná bude i krásně vyživovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) To je škoda, že ti sprcháč nesedl. Mě teda vysušuje i samotná voda, takže se musím stejně mazat, ale tenhle mi zrovna přišel fajn, že jako fakt poctivě umyje a přesto, že nenechá mastnou (nebo jinou) vrstvu, tak pleť znatelně nevysuší. Ubrousky já používám většinou jen na ruce, když se zrovna nemůžu umýt nebo když třeba fotím swatche na blog. Na obličej bych je taky nedala, protože by mě dráždily. Za mě ta alverde maska bohužel ne, fakt si dokážu představit, že by to mohlo být o dost lepší. Ona je prostě jen hodně mastná a těžká a chybí mi tam nějaká ta hydratace (ale já mám hodně suchou pleť, takže nemůžu být stopro objektivní).

      Vymazat
  6. Stejně jako Marcelu z prvního komentáře mě tvoje Spotřebováno fakt baví :)
    Dneska se můžu vyjádřit akorát k té zubní pastě, akorát to nebude moc nadšené, no :) Přišlo mi, že moc nemyje a rychle ubývá, ale chuťově byla fajn, to zas jo. Grepovou od Dontodentu mám teď, ta neobvyklá příchuť mě dost baví :) Ještě mám ráda bylinkový Dontodent. Z přírodních past je výborná dvojice Sumudu a Supirivicky, i když to přírodní by asi mělo jít do uvozovek, obě prošly jakousi inovací složení a teď obsahují SLS. A přitom pěnily dostatečně i bez něj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Mně zas přijde, že všechny pasty myjou stejně, nemůžu si pomoct :-D U Dontodentu mě taky moc baví ta příchuť... jen musím ještě prostudovat složení, na to jsem zatím nekoukala. Bylinkový jsem taky nezkoušela (mrknu na něj). Inovace složení je dost děsivá záležitost, protože většinou bohužel nebývá ku prospěchu.

      Vymazat
  7. Ach jo, Deep Steep. Ten musím někdy pořídit. :) I když momentálně to vypadá spíš na Pure Fiji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to musíš! :-D Pure Fiji moc nemusím. Drahé, složení tomu většinou neodpovídá a vůně jsou přehnaně silné a chemické. Naposledy jsem měla tělové mléko v cestovním balení a po jednom použití jsem ho předala jinam.

      Vymazat
  8. Mam ruzovy ocny krem od weledy a som s nim spokojna :) ale kazdemu vadi nieco ine. nie je ten granatove jablko parfumovany? (ruzovy nie)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že parfémovaný není (myslím, že žádný z očních krémů Weleda neparfemuje). Jinde než na očích mi nevadil, tak nevím, co bylo špatně. Ona to mohla být i náhoda, jen jsem to prostě nechtěla zkoušet znovu, chápeš :-)

      Vymazat
  9. Tak moja zlatá, hneď som si na nákupný zoznam napísala zubnú pastu a pre istotu aj sprchovací gél hruškový a hydrofilný olejček Argan Revital. Ja používam už dlhšiu dobu na odlíčenie levanduľový (podobným spôsobom ako ty) a som z neho rovnako nadšená. No nebolo to tak od začiatku, najprv som bola naštvaná. (Ale o tom všetkom bude čoskoro recenzia...)
    PS: Aj ja som blázon do tvojich nákupných a "spotrebovaných" článkov!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to se zas kvůli mně bude utrácet :-D Taky přemýšlím, že bych si skočila pro nové hruškové balení. Sprcháčů mám sice dost, ale většinou jsou to samé sprchové krémy (hlavně Weleda) a to se mi teď v létě moc používat nechce. Ze Saloos odličovačů mám nejraději Neutrální, ale ten není moc dobře dostupný, no.
      PS: Díky! :-D A zrovna nákupy a spotřebováno se mi píší nejlépe, protože si vystačím se dvěma až třemi větami a nemusím vymýšlet žádné slohy :-)

      Vymazat