Tři "šedé" tužky na obočí

14. 8. 2015

Bez obočí z domu ani na krok. Jako fakt. Kdybych si měla vybrat jediný produkt z dekorativky a všechny ostatní do konce života zavrhnout, byl by to právě některý z produktů na obočí. Ideálně tužka. Stín by šel taky. Teď jsem dokonce objevila v novinkách fix od Catrice, který je naprosto skvělý. Vlastně si nerozumím jen s gelem na obočí. Obočí mám sice poměrně tmavé a chloupky i tak akorát dlouhé, ale jinak je dost prořídlé (hlavně v druhé polovině délky), takže potřebuju obočí primárně dovyplnit a v tom by mi gel moc nepomohl, žejo.

Kamenem úrazu ale bývá téměř ve všech případech odstín. Ono vlastně celkem málokdo má teplý odstín vlasů a může si dovolit kaštanově hnědé obočí, ale výrobci dekorativky to bohužel stále ještě nezaznamenali. Já mám vlasy chladnější, středně hnědé a obočí o fous světlejší a hodně popelavé (vlastně tak nějak středně tmavé šedé) a sehnat vyhovující odstín čehokoli na obočí je celkem boj. Postupem času jsem ale dala dohromady celkem tři tužky na obočí a dnes si tedy přečtete malé srovnání :-)

Artdeco Eye Brow Designer (5 Ash Blond) zakoupena v parfumérii Marionnaud za cenu 340 Kč/1 g.
Catrice Eye Brow Stylist (040 Don't Let Me Brow'n) zakoupena v drogérii Rossman za cenu 70 Kč/1,6 g.
Bobbi Brown Brow Pencil (Grey) zakoupena v parfumerii Douglas za cenu 600 Kč/1,15 g.







CENA:
V téhle kategorii jasně vítězí Catrice, kterou koupíte pod stovku. Kdyby vám ale Catrice nevyhovovala, Artdeco pořád koupíte téměř za polovinu ceny Bobbi Brown. V tomhle případě by bylo vhodné okomentovat i množství. Na to opět vede Catrice, které je o třetinu více, než dalších dvou. Rozdíl mezi Artdeco a Bobbi Brown je pak pouhých 0,15 g (takže zanedbatelný).

DOSTUPNOST:
Dostupností opět ostatní kusy válcuje Catrice. Tu seženete v každém stojanu. Bobbi Brown asi taky nebude tak těžké sehnat, ale Artdeco, to je jiná. Obešla jsem několik parfumérií, než jsem našla jednu, ve které měli jeden jediný poslední kus. Na internetu je určitě k sehnání, ale k ceně si musíte pak připočítat pár korunek (nebo spíše pár desítek korunek) za poštovné. Vyhrává Catrice, prohrává Artdeco.

ODSTÍN:
Barvu a efekt má prostě nejlepší Artdeco. Ony se tužky Bobbi Brown a Artdeco tváří, že mají odstín stejný, ale Artdeco má v sobě takový hezký sametový odlesk. Prostě vyhrává Artdeco a basta!

KONZISTENCE:
Dost záleží na osobních preferencích. Já mám raději tužky tvrdší, protože dělají jemnější a přirozenější efekt. Bobbi Brown je hodně měkká a není těžké to s ní přehnat. Navíc čím měkčí tužka, tím rychleji se spotřebovává. Artdeco je na tom tak nějak středně. Dostatečně měkká tak, aby se s ní pohodlně pracovalo ale ne tolik, aby se rozmazávala nebo jedním nepřesným tahem pokazila celkový dojem. Catrice je z nich asi nejtvrdší, ale pořád to není nic, co by vám obočí vytáhlo až za ucho. Jen člověk musí trochu přitlačit a taky někdy kreslí, potvora, trošku nerovnoměrně.

VÝDRŽ:
Výdrž víceméně souvisí s konzistencí. Čím měkčí tužka, tím víc se rozmazává. Takovou Bobbi Browm musím fixačním gelem přejet fakt dost opatrně, abych si své veledílo hned nepoškodila. Catrice a Artdeco na tom jsou o poznání lépe. Tady je to remíza mezí Artdeco a Catrice.

BALENÍ:
Catrice i Artdeco mají balení jako přes kopírák. Z jedné strany kreslí, z druhé kartáčují a na každé straně mají víčko. Kartáčky jsou taky srovnatelné. Bobbi Brown oproti tomu žádný kartáček nemá, ale dostanete k ní ořezávátko. Nic proti, ale já bych raději kartáček. Ořezávátko máme totiž doma každá... aspoň myslím...



Původně jsem přemýšlela i o nějakém fotu s obočím před a po, ale to by stejně tak nějak postrádalo smysl, protože:
a) jak vypadá obočí dokreslené tužkou asi víte a 
b) ztratila by se opravdová barva jednotlivých odstínů a výsledný efekt by mohl být trochu zavádějící. 

Tudíž jsem se rozhodla je jen naswatchovat na ruku:



Artdeco a Bobbi Brown mají prakticky stejný odstín. Catrice se v porovnání s nimi tváří trochu více hnědě, než šedě, ale opravdu se jedná o poměrně dost chladný popelavý odstín.

No a nakonec by to asi chtělo vyhlásit výherce. Za mě, s velkým přihlédnutím k odstínu, vede Artdeco. Catrice je sice za dobrou cenu, má kvalitní balení a je skvěle dostupná, ale odstín prostě hraje prim. Naopak Bobbi Brown vlastně nevyhrála ani v jedné z kategorií, což je, vzhledem k ceně, dost špatný výsledek.


14 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tá Artdeco fakt vyzerá najlepšie. Ja som tiež spokojná s tým ich tieňom na obočie len ten zase človeku nedá istotu že večer to obočie nájdem v peknom stave :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stín je fajn, ale jak píšeš, ta vydrž není nejlepší. Zatím se mi výdrží nejlépe osvědčil nový fix od Catrice. Ale ani ta tužka Artdeco není špatná. Těch 8 nebo 9 hodin, co potřebuju, vpohodě zvládne.

      Vymazat
  2. Obočí jsem začala věnovat pozornost teprve asi před rokem ve svých 23 :D Do té doby jsem ho nějak přehlížela a brala to jako zbytečné zdržování po ránu. Někde na blogu jsem ale zahlédla srovnání namalovaného x nenamalovaného a hned jsem běžela do drogerky, jestli to u mě bude taky poznat. A výsledek je fakt super.

    Každopádně, nejvíc používám stíny na obočí od Catrice, jsou skvělé. Pak mám i několik tužek, zrovna od Catrice jsem si koupila nedávno. Průhledný gel na zafixování je samozřejmostí. Teď v létě jsem ale objevila barevný gel od Essence a za tu cenu je to fakt super produkt. Používala jsem ho na mojí třítýdenní dovolené, kde byla rychlost na prvním místě a nemůžu si vůbec stěžovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny od Catrice mám taky. Jen ten tmavý je na mě moc tmavý a světlý zase moc světlý, takže je musím míchat :-D Gely mám dva - oba od Alverde, ale moc je nepoužívám. Jak jsem psala, potřebuju obočí spíše vyplnit než zvýraznit chloupky, takže pro mě ne moc dobře použitelné.

      Vymazat
  3. Já se chystám na obočí ke kosmetičce,tak snad se ho konečně naučím nějak hezky upravovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to s obočím naštěstí nemám moc složitý - držím se hesla "trhat jen to, co roste mimo" :-D Ale chápu, že někdo je na tom s obočím hůře a na ideálním tvaru musí trochu zapracovat, k čemuž nejlépe poslouží návštěva (dobré) kosmetičky :-)

      Vymazat
  4. Já mám obočí nic moc, takže taky dokresluju, světlejším odstínem tužky od Catrice. Ale po Artdecu se mrknu, ten odstín vypadá velmi dobře. Pokud ji tedy někdy někde potkám... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej v klubu :-D A hodně štěstí při pátrání po tužce. Čistě teoreticky by měli mít stojan ve všech Douglasech a Marionnaud, ale otázka je, jak na tom budou se zásobami, no... :-)

      Vymazat
  5. Tak já tohle naštěstí nikdy neřešila a obočí jsem nikdy nedokreslovala :) a v podstatě ani nijak zásadně neměnila tvar :) ale budu na tvoji recenzi myslet, až bude třeba hh :D capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud není potřeba obočí dokreslovat, tím lépe :-)

      Vymazat
  6. Mne sa práve najviac páči odtieň BB a povedala by som, že úplne rovnaký odtieň ako má Artdeco, som mala z jednej limitky Catrice - takmer taupe so saténovým odleskom. Teraz hľadám nejaký super vhodný odtieň, ale nedarí sa mi, vždy je tam niečo, čo nie je stopercentné. Dokonalosť pre mňa znamená jeden jediný odtieň, ktorý bol v jednej staršej paletke z limitky Dior. Ako vždy, tie najlepšie veci sú limitky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně mi Artdeco a Bobbi přijdou skoro stejné, ale u Bobbi Brown mě štve, že je ta tužka tak měkká... si sáhneš na obočí a hned se ti to někam rozmázne :-/ Já zatím dokonalé malovátko obočí nenašla. Většinou je totiž buď o chlup světlejší nebo o chlup tmavší, než potřebuju :-)

      Vymazat
  7. Přemýšlela jsem, že bych si nějakou tužku na obočí pořídila, ale popravdě netuším, jakou barvu, jakou značku... takže to zatím odkládám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neodkládat, obočí je potřeba se věnovat! :-) Značka je celkem fuk, mezi většinou není v kvalitě rozdíl, hlavně aby seděl odstín :-)

      Vymazat