Nákupy SRPEN 2015

10. 9. 2015

Fakt jako sorry za tu neaktivitu, ale nějak prostě teď nemám na nic čas (= mám jiné priority). V dalších týdnech to asi nebude o moc lepší, ale budu se snažit dodávat alespoň nákupy a spotřebováno a možná se sem tam objeví i nějaká malá recenze. Toliko tedy ve stručnosti k budoucí neaktivitě na blogu a můžeme se vrhnout na srpnové nákupy :-)



Už jsem nemohla dále odolávat a musela si pořídit něco od Kivvi. Po hoooodně dlouhém vybírání jsem skončila u marmelády na rty, intimního mytí, vitamínového koktejlu a obličejového mytí. A aby ta objednávka nebyla tak nudná, přihodila jsem i něco od značky Eoné, se kterou ještě nemám žádnou zkušenost, ale mile mě překvapilo jak složení, tak cena. Vyhrál to růžový krém a hydrofilní olej. Navíc jsem si jako dárek k nákupu vzala pomádu na opary od Nobilis Tilia (doufám, že nebude potřeba.. ťuk, ťuk). Objednáno na naturals.cz.


Vyzkoušeno mám zatím jen intimní mytí, které je fakt super jemné, krémové, nedráždivé a vonící po bylinkách. Zbytek je v šuplíku zásob a čeká na svou chvíli. 



Musela jsem si koupit EOS. Prostě musela. Já vím, že mi to spousta lidí rozmlouvala, ale někdy si člověk prostě musí věc sám vyzkoušet, aby mohl dát ostatním zapravdu. A v tomto případě je pravdou, že za ty prachy prostě nestojí. Hlavně jsem si vybrala nějakou jedovatou jahodovou verzi, která nejen, že dost silně voní, ale je taky sladká(?!). No prostě... jsem ve fázi, kdy se nemůžu rozhodnout, co s ním. 

Využila jsem víkendové slevy na laky od 100% Pure a rozšířila sbírku o dva nové odstíny, laděné do podzimních barev - Gelato a Velveteen. Oba jsou tlumenější a spíše chladněji zbarvené a doopravdy snad ještě hezčí než na fotkách. 

Byla jsem okouknout novinky v sortimentu Catrice a po delším rozmýšlení pořídila nový super krycí korektor, makeup, rozjasňovač v peru a fix na obočí. Nejvíce nadšená jsem asi z korektoru. Má perfektní konzistenci, nevysušuje, neslévá se a fakt suprově kryje. Fix na obočí je taky moc fajn - má ideální popelavý odstín a perfektně drží... jako fakt hodně - běžné tužky nebo stíny se můžou jít zahrabat. Jen by ten odstín mohl být (pro mě) trochu tmavší. Makeup je hodně krémový, připomíná mi asijská BB; je tudíž mastnější a je potřeba ho zapudrovat. Pro suchou pleť asi fajn, pro mastnou bych ho nedoporučovala. Krytí je střední až vyšší. Rozjasňovač v peru je další super držák. Jak zaschne, tak s ním nic nehne. Odstín je hodně chladný, bílý s kapkou růžové (swatche fixu na obočí a rozjasňovače jsem zveřejňovala na facebooku).

Neodolala jsem toliko vychvalovanému olejovému mytí na obličej Balea. Ještě jsem ho neotevřela, šetřím si ho na zimu. A jsem jako fakt zvědavá :-)

No a taky to chtělo novou řasenku, protože první Lash Sensational od Maybelline už trochu vyschla a začala dělat dost protivné hrudky na řasách, takže letěla do koše a byl pořízen následník.



Došla mi mycí emulze na obličej MuLondon, takže jsem objednávala novou. Jako dárek k testování jsem dostala navíc konopný balzám. Zatím jsem nezkoušela ani jedno, ale na balzám se fakt těším, na zimu bude k nezaplacení!

V jedné prťavé parfumérce u nás v Pardubicích jsem narazila na kosmetiku bioPha a pořídila si vytoužené tělové mléko s arganovým olejem. Doufám, že bude tak super, jako zbytek produktů, které jsem zatím zkoušela :-)


Pro dnešek je to tedy vše a během příštího týdne slibuji článek o spotřebovaných produktech!


28 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Kvůli Tvému článku jsem si koupila BioPha hruškový sprchový gel. :-D A musím říct, že nic tak voňavého jsem v koupelně dlouho neměla! :-) A jinak z těchto věcí mám vyzkoušenou Kivvi citronovou marmeládu na rty - vadí mi, že do toho musím hrabat prstem. Jo a taky EOS, ale jinou příchuť (Honeysuckle Honeydew) - za ty prachy nestojí, ale stejně si chci koupit ještě jeden, líbí se mi, že chutná sladce a taky to balení... má něco do sebe. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, hruškový bioPha... taky si musím skočit pro nové balení :-D Kivvi marmeláda mi taky moc nesedí tím balením, ale byla za dobrou cenu, tak jsem s rozhodla dát jí šanci :-) A EOS určitě už nechci... fakt mi ta hydratace nestačí...

      Vymazat
  2. Je veľká pravda že s tými EOSmi je to tak že veľmi záleží na príchuti. Ja som zatiaľ mala len Sweet Mint a ten je v pohode, ale mám v zásobe kúpený aj s príchuťou maliny a granátového jablka a som zvedavá aký bude ale mám pocit že na Sweet Mint to mať nebude a bude oveľa slabší.
    Teším sa aj čo povieš na ten korektor od Catrice, lebo konečne by sme mohli mať v drogériách niečo čo je naozaj super na kruhy pod očami a za dobú cenu :)
    A daj vedieť aj aký je ten MuLondon konopný balzam lebo je to asi jediný čo by som si od nich kúpila na moju mastnú pleť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jako fakt nevím, jestli je to jenom o příchuti... rozdíl tam asi bude, ale určitě ne takový, aby mě donutil investovat dalších 150 korun. Když to porovnám s oblíbeným Bee Natural, tak je to jak nebe a dudy. Catrice korektor je super. Z těch, co jsem zkoušela je zatím nejlepší. Dokonce na celé čáře porazil i Fit me od Maybelline. Na konopný balzám recenze určitě bude, jen je teď na jeho užívání ještě dost teplo :-) Vybrala jsem si ho právě proto, že neobsahuje kokosák, tak jsem zvědavá :-) Jinak od MuLondon určitě můžu doporučit ty mycí emulze - pro mastnou pleť budou super. Sušší pleť se s nima taky popere dobře, když pak mázne něco mastnějšího.

      Vymazat
    2. Bohužiaľ máš pravdu, EOSy sú dosť predražené a u nás stojí dokonca 8 eur, čo je v prepočte 240 korún u nás tak to je iná pálka :D Ja len viem že s tým Sweet Mint som bola veľmi spokojná, ale určite dám vedieť čo táto iná príchuť možno zistím že tieto sladšie sú na tom naozaj horšie. A Bee Natural je stále na mojom balzamovom wishliste :D
      Ináč ďakujem veľmi za uvedenie v blogoch, ktoré čítaš, až ma to dojalo na slzu :)))

      Vymazat
    3. Tak se na EOS vyprdni, to už je fakt lepší Alterra nebo Alverde za 40 korun... No a Bee Natural, to je vůbec pecka... a stojí kolem 70 korun (doufám, že Natálka brzo pojede do zahraničí, aby mi nějaký nový přivezla :-D)
      Nemáš zač! Dobré blogy je potřeba podpořit ;)

      Vymazat
    4. No za tú cenu im na to kašlem ja som tieto čo som mala kupovala v prepočte na nejakých 150 korún ale toto je fakt veľa. Plus mám mnoho iných obľúbených za trojnásobne nižšiu cenu. Taká škoda že u nás mnoho dobrých vecí nie je ako napr. v Poľsku alebo Maďarsku :/

      Vymazat
  3. Super nákupy, hlavně objednávka Kivvi, marmeláda na rty bude určo úžasná :) EOS jeden mám, taky hodně sladký, ale jelikož jsem na sladké vůně a chutě, tak jsem spokojená :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Na marmeládu se moc těším, jen se mi trochu příčí vrtat se v ní prsty :-D

      Vymazat
    2. Já jsem zvyklá balzámy v kelímku nanášet tak, že do nich obtisknu rty :)

      Vymazat
    3. Joo, taky jsem se o to pokoušela, ale asi na to nemám talent :-D A hlavně se potřebuju s balzámem dostat do koutků a to jde touhle metodou dost blbě :-/

      Vymazat
  4. Jé, závidím to bioPha mléko, já si zatím pořídila jen intim gel, ale ještě jsem ho neotevřela. Na sprcháče čekám na nějakou akci a štve mě, že toho v DMku v sortimentu nemají víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě štve, že toho nemají víc :-/ Naštěstí jsem s paní z parfumérky domluvená, že mi u dodavatele výrobky objedná, což je fajn, protože z netu se mi to moc brát nechce. Akce na sprcháče by se určitě šikla, ale trochu se bojím toho, že se jí nedočkáme...

      Vymazat
  5. Páni, velké nákupy. :) Mám vyzkoušený pouze olejový fluid od Balea a jsem s ním moc spokojená. Jinak mě hodně láká tekutý Camouflage od Catrice, jestli bude stejně dobrý jako ten kalíškový, tak ho musím mít! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ten tekutý je podle mě ještě lepší, než ten kalíškový. Krytí je prakticky stejné, jen tolik nevysušuje.

      Vymazat
  6. ten korektor je fakt super, ale i ten tmavší je na mě teď světlý :D ale blednu rychle, takže za chvíli zas přijde jeho čas... jsem zvědavá, co budeš říkat na koktejl! a přesně tenhle EOS mám teď v práci a už se nemůžu dočkat, až ho dodělám. chuť a vůně mi sice tolik nevadí, ale je úplně na nic - namažu a za chvíli jako by nebyl :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi ani nepřišlo, že by byl jeden tmavší. Spíš je jeden žlutý a druhý růžový. Koktejl jsem vyzkoušela dneska ráno poprvé, takže zatím moc dojmů nemám :-D A EOS je naprd... mělas pravdu a příště tě poslechnu :-D

      Vymazat
  7. Super nakupy :-) To oblicejove myti od Kivvi mam doma taky, tak jsem na nej zvedava :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík! :-) Taky jsem na něj zvědavá, mám ho hned jako další na pořadníku... snad koncem tohohle týdne na něj přijde řada.

      Vymazat
  8. Zaujal mne ten korektor od Catrice, určitě ho prozkoumám blíže. Snad bude dost krycí na to, aby mi aspoň zmírnil kruhy pod očima. Nevíš, jak je na tom odstínově v porovnání s kalíškovým camouflage? Jednička je na mne totiž moc tmavá.
    Jinak u Catrice mě naštvali, viděla jsem fotky podzimní limitky Fallosophy a u nás ji ani neplánují uvést... A to je celá laděna do tmavě fialova, prostě nádhera a ono nic...

    Olejový čistič od Baley vypadá zajímavě, stejně tak konopný MuLondon, těším se na články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O něco světlejší než kalíškový určitě je, krycí je taky hodně a není tak suchý. Taky jsem zrovna na insta koukala na tuhle limitku... a vlastně mě to ani nepřekvapuje, když vidím, jak to tady s těma limitkama vedou :-/ Recenze na oba produkty určitě budou, ale asi ne dřív jak za měsíc až dva :-)

      Vymazat
    2. Tak to ráda slyším :) Příští týden se chystám konečně omrknout stojan Cartice a novinky, pokud bude korektor po vyzkoušení vypadat nadějně, pořídím si ho. Taky mám v plánu zakoupit nadlak z 3 step systému, ten od Sally Hansen mi zrovna dochází, tak proč nezkusit nový :)

      Vymazat
    3. Já jsem s ním moc spokojená a od ostatních jsem taky zatím slyšela jen samou chválu. Nové laky se mi taky líbily, ale říkala jsem si, že když už jsem zainvestovala do laků 100% Pure, tak jim zůstanu věrná :-)

      Vymazat
  9. Jé, toľko Kivvi! Vitamínový koktejl používam, mám už minimálne 3. (alebo 4.?) balenie. Dulový gél bol tiež fajný, asi si ho niekedy zas kúpim :) Som zvedavá na Velveteen od 100% Pure - videla som ho na pár fotkách, ale všade vyzeral nejak inak :D Tak snáď bude u teba čoskoro recenzia ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vitamínový koktejl jsem použila zatím asi jen třikrát(??), takže zatím si moc obrázek udělat neumím.. ale všimla jsem si, že docela stahuje póry, takže ideální pod krém :-) Recenze laků bude co nevidět, nafoceno už mám :-)

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé nákupy :) Hlavně samozřejmě Kivvi. Eone je u nich na eshopu novinkou tak se těším až u tebe bude recenze :))

      Vymazat
    2. Dík :-) Na Eoné recenze určitě bude, jen to bude ještě nějaký ten měsíc trvat :-)

      Vymazat