dm box říjen 2015

13. 10. 2015



Od té doby, co se do soutěže o dm boxy přihlašuje přes zákaznickou kartu, a je tak zabráněno šíleným fanatičkám, aby si vytvářely dvacet soutěžních emailů (diskuse na facebooku, která mě fakt pobavila), dá se ten box snad i vyhrát...





Jenže:

Zas žádný jídlo... achjo... 
ani žádný Alverde... achjo podruhý...  
zas vložky... achjo potřetí.

Za mě tedy obsah krabičky nic moc... Kdyby někoho zajímalo, proč o box soutěžím, odpověď je prostá - hodně bodů, kupóny se mi nelíbí, nechci aby mi body propadly a když mi obsah nesedne, třeba udělá radost někomu v okolí :-)



Tak to tak vypadá, že se nám někdo zbavuje Luxury řady :-) V balíčku jste mohli narazit hned na tři produkty. Celá tahle řada dost hraje na design a vábí hlavně zajímavým balením a barvou produktů. Jasně, ozvláštní každou koupelnovou polici, ale složení už taková hitparáda není.

Koupelovou sůl v pytlíčku využiju. Pěnu do koupele dost možná taky, uvidím po prvním použití, jestli nebude vysušovat nebo dráždit. Sprchový gel ale poputuje určitě dál. 



Naprosto nepochopitelně toužím po vyzkoušení tělového oleje z nové řady Derma Spa od Dove. Nevím proč, prostě ho chci. Zvědavá jsem tedy byla i na tohle tělové mléko. Od složení jsem čekala více, ale Dove jsem, jako jedinou nepřírodní drogérkovou značku, ochotná tolerovat (opět nejsem schopná vysvětlit proč), takže vyzkouším a děj se vůle boží.

Řasenek není nikdy dost a Rimmel jsem snad doma ještě ani neměla (obvykle se to u mě točí kolem Alverde, Maybelline a L'Oréalu), takže nechávám, otestuji, poreferuji.

Nemám ráda produkty z řady Aroma Ritual. Jako chápu, proč je ostatní milují. Ty vůně jsou fakt pecka. Jenže když máte alergii na syntetickou parfemaci, tak se při pohledu na cokoli z téhle řady křižujete, protože je tam tý parfemace fakt hodně hodně hodně moc. Někomu z okolí ale určitě udělá radost.



Teď nechci nikoho urazit (přísahám!), ale on fakt ještě někdo v týhle době používá vložky? Fakt nikoho takového neznám. Děsně ráda bych je někomu dala (spolu s těmi z minulého boxu), jenže on je prostě nikdo nechce...

Zendium je u nás novinkou (pokud mě paměť neklame) a nedávno jste si o ni mohli zasoutěžit na stránkách dm. Nevyhrála jsem, ale dorazila mi alespoň takhle v boxu. Namísto antibakteriálních složek má pasta obsahovat enzymy a proteiny, potřebné pro boj proti bakteriím. No to jsem zvědavá!



Poslední náhled do obsahu bude věnovaný miniaturám a vzorečkům. Sebamed osobně moc nemusím. Hraje si na takovou "šetrnou lékárenskou" značku (což evokuje i ten "med" v názvu), ale složení je teda spíš horší než lepší. Pokud si dobře pamatuji, v intimní mycí emulzi, označené jako "Sensitive" je hned na začátku složení SLS - nic pro mě. Na složení toneru jsem ještě nekoukala, ale tipovala bych nějaké to alkoholové peklíčko.

Ze vzorečků určitě vyzkouším Salcuru a pravděpodobně i Alpu. Vzoreček vůně alespoň otevřu a hodím do skříně, jako vždy :-)


A copak říkáte na obsah podzimního boxu vy?

21 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. DM Box se mi tentokrát líbí moc. Zvykla jsem si, že nejlepší edice jsou vždy ty které nemám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak to je škoda. Snad se ti poštěstí příště ;)

      Vymazat
  2. Znám ženy, které i v dnešní době vložky používají, protože tampony jim jsou prý nepříjemné, případně jim nevěří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Např. já, se klidně přiznám. :D

      Vymazat
    2. Tím pádem jsou ti plně k dispozici. Napiš mail s adresou a zítra je máš na poště :-)

      Vymazat
  3. Tenhle box mi uplne unikl, skoda. Sice se mi obsah zas tolik nelibi, spoustu bych toho nevyuzila, ale mam pres 500bodu, tak za ne bych ho klidne brala :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jich právě taky měla skoro 500, tak co s nimi jinýho, žejo :-) On je poslední dobou s přihlašováním do soutěže o box docela problém. Spousta lidí si stěžuje, že jim nechodí maily s nabídkou boxu a na facebooku o možnosti přihlásit se neinformují. Další ale bude zase někdy kolem Vánoc nebo po novém roce, tak si to chce pohlídat :-)

      Vymazat
  4. Zdenka ale máte to teda omnoho lepšie vymyslené ako u nás. Aj box má lepší a využiteľný obsah. Ja neviem čo je toto za krajinu kde žijem, ale u nás sa muselo DMko začať chronickým hráčom, ktorí zapojili celú 40 člennú rodinu, vyhrážať že pokiaľ vyhrajú DM Boxy a neprevezmú si ich tak budú vylúčení z iných súťaží o DM boxy. Ale tieto hromadné rodinné prihlasovania sa dejú naďalej a už asi nevyhrám nikdy :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už je to taky tak, že když si nevyzvedneš, tak jsi ze soutěže vyloučená (nebo teda nevím, jestli i po změně pravidel, ale dříve to tak bylo). A registrace skrz kartu mi přijde docela dobře vymyšlená. Dost lidí si stěžovalo, že si musí kvůli tomu kartu zakládat, ale já si myslím, že když oni chtějí od dm krabičku "zadarmo", tak by pro to taky mohli něco udělat :-)

      Vymazat
  5. Tento box by me velice potesil. Vse bych vyuzila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Já se do soutěže o dm box ani nepřihlašuji, pokaždé, když vidím obsah, říkám si, že tak jednu dvě věci bych využila a zbytek by mi ležel doma. Mohli by udělat speciální edici jen s přírodní kosmetikou, ale něco mi žíká, že to nehrozí :ú
    Ovšem jak jinak využít ty body, že... Já si teda čas od čas vytisknu slevovou knížku a uplatním aspoň těch 10 % na nákup, kupony na jednotlivé výrobky jsou celkem o ničem. Navíc těch 10 % taky není nic bez čeho by se nedalo obejít, se slzou v oku vzpomínám na knížku za 50 bodů, kde měli slevu 25 % na libovolný výrobek, to už bylo o něčem jiném.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi obsah posledních tří boxů moc nezamlouvá, ale kupóny se mi zamlouvají ještě méně :-) Kdyby udělali krabičku jen s přírodní kosmetikou, tak by to bylo super. Jenže s ohledem na ceny Saloosu a Weledy by to stejně bylo nacpaný jen produkty Alverde (což by mně osobně moc nevadilo).

      Vymazat
  7. Ahojky, neplánuješ natáčet videa na Youtube? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Neplánuji. Poslední dobou nemám ani čas na články, natož na videa :-D A hlavně - chybí technika... :-)

      Vymazat
  8. O boxík vždy soutěžím ze stejného důvodu jako ty, slevové knížky mě nikdy nezaujmou, takže je potřeba někde body "utratit". Box jsem tentokrát také vyhrála a byla jsem trochu zklamaná, na můj vkus moc produktů Balea. Největší radost jsem měla z řasenky a tělového mléka Dove. Olejíček chci také vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, to říkám, zbavujou se Luxury řady :-D Mně taky udělala radost řasenka, spolu s tělovým mlékem. Největší ale zubní pasta :-)

      Vymazat
  9. Ach jo, ja ho tentokrat nejak zaspala. Ale ten obsah se mi docela libi :) Ale jinak nazor na SebaMed sdilim, taky me tahle znacka moc neoslovila, mimo jine jsem jednou dostala nejakou pletovou vodu, ktera hrozne pachla alkoholem a stacilo ji mit na tvarich a uz me stipaly oci, ta letela hned... Rada DermaSpa me laka celkove, zatim jsem neodolala kremu na ruce, ze ktereho jsem nadsena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná s tímhle názorem na sebamed :-D Já od nich měla jednou sprcháč a takovou alergickou reakci bych nikomu nepřála. Řada DermaSpa mě láká hlavně obalem. Složení už tak super ale nevypadá... škoda.

      Vymazat
  10. Mne sa obsah tohto boxu celkom pozdáva. Lepsie ako posledny na Slovensku. To bola tragedia. Len dufam, ze aj u nas zmenia podmienky a boxy budu za body a iba jeden na zakaznicku kartu, pretoze ten system platny teraz je uplne na prd.
    Chybaju mi tvoje clanky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě lepší, než minule, ale pořád nic moc :-) Systém se zákaznickými kartami je vymyšlený dobře, tak snad se dostane i k vám!
      Články budou, jen budou v nejbližší době stále ještě přibývat sporadicky. Nejen, že nestíhám psát (byla jsem zvyklá psát v práci, když byla chvilka, ale teď to prostě není možný), ale taky nestíhám fotit, páč je furt tma :-)

      Vymazat