Nákupy ZÁŘÍ 2015

26. 10. 2015



Velkou část novinek a nákupů za minulý měsíc mi obstarala Natálka. Z Chorvatska mi přivezla kůru na vlasy bi good. Podle toho, co jsem pochopila, jedná se o privátní značku drogérie Bipa a kvalita je plus mínus to samé, jako například Alverde nebo Alterra. Na malé hodnocení se můžete těšit v říjnových spotřebovaných produktech. Dále mě zásobila balzámy Bee natural, které jsou u nás trochu nedostatkovým zbožím. Oba už jsou zpoloviny spotřebované, takže budu zase potřebovat nové :-) No a součástí balíčku byla i paletka wet n wild ve verzi Comfort Zone kterou mám nafocenou a snad se i brzy podělím o recenzi!


Stále ještě procházím výprodejové košíčky kvůli svým oblíbeným stínům Color Infallible. Tentokrát jsem za necelou stovku ukořistila růžový Forever Pink. Chystám druhý díl k článku o těchto stínech, protože mi od posledně pár kusů přibylo, tak abychom to měli komplet.

Jak jsem se tešila na Catrice Doll limitku, tak jsem byla zklamaná. Ve finále jsem si odnesla jen matný fialový stín. Ráda bych si pořídila i ty ostatní, ale pigmentace nebyla nic moc a přišlo mi, že mají po nanesení všechny tři stejnou barvu.



Vatové tampónky obvykle pořizuji od značky Lilibe, ale tentokrát jsem je nemohla v Rossmannu nají ani za zlatý prase, takže jsem pořídila kus od značky Isana. Jsou dost podobné zmíněným Lilibe, jsou stopro bavlněné a nebělené chlórem. 

Na odličování řasenky ve sprše jsem, už klasicky, pořídila houbičky Calypso. Jen teda přemýšlím, že bych trochu zainvestovala do nějaké dražší přírodní houby. Kdyby s nimi měl někdo zkušenosti, ať mi prosím sdělí své dojmy v komentářích, dost by mi to usnadnilo rozhodování :-) 

Po delší době jsem se rozhodla vrátit k arganové vlasovce od Alverde. Šampón mě uspokojuje stále stejně, s kondicionérem si ale moc nerozumím, tak ho zkusím příště vyměnit za jiný.



Jako každý rok, šla jsem si do YR vyzvednout diář na 2016, který dávali ke každému nákupu (díky YR už třetí rok nemusím kupovat diář...). Pořídila jsem opět produkty z řady Culture BIO, jmenovitě krém na ruce, který mi v té době došel, sprchový gel s arganovým olejem (protože s tím med-müsli jsem byla moc spokojená) a na zkoušku i tělové mléko, které zrovna málo peněz nestojí, ale tak nějak jsem ho potřebovala vyzkoušet, takže letělo do nákupního košíčku taky.



Nikdy jsem necítila potřebu používat antibakteriální mýdlo, ale v září mě ta potřeba nějak dostala a nemohla jsem utéct myšlence, že když už umýt ruce, tak pořádně, a pokud možno, zahubit přitom co nejvíc bakterií. V návaznosti na to jsem si pořídila mýdlo značky Dettol. Recenzi nechystám, takže ve zkratce - je super, krásně voní, moc nevysušuje. Jestli ale zamorduje 99,9% bacilů vám nepotvrdím, nicméně ráda tomu věřím.

Nevím, jak u vás, ale u nás docela poctivě doplnili stojany s dekorativkou Alverde. Obratem jsem si odnesla rozjasňující tužku a sypký minerální pudr (makeup?) v odstínu 01, který byl do té doby nesehnatelný. Z novinek Alverde jsem neodolala zpevňujícímu tělovému oleji. Příjemně nevtíravě voní, jinak mi ale přijde dost podobný ostatním tělovým olejům této značky.


32 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Parádne nákupy. Skoro všetko by som ti ukradla ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by sis moc nepomohla, už mám většinu skoro spotřebovanou :-P :-D

      Vymazat
  2. Krasne nakupy, hlavne tedy ta prvni fotka, libi se mi stiny. A samozrejme YR, s mlekem jsem byla spokojena, tak snad budes taky. Ja se hlavne uz tesim na vanocni limitky :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Na mléko se taky těším, jen doufám, že bude dost hydratační... začíná zima a jen tak s něčím si nevystačím :-) Na limitky se taky těším. Snad bude mít YR zase nějakou tu svíčku - karamelová hruška bla super :-)

      Vymazat
  3. Jé, tu paletku wet'n'wild mám taky, akorát jsem ji ještě nerozbalila. A to se mi válí v pokoji pěkně dlouho. Nakonec mě ještě s recenzí předběhneš. :D

    No Alverde půjdu okouknout limitky, ale né že bych některou z nich opravdu potřebovala. S Alverde kondišem taky moc nekamarádím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, nepředběhnu! Mám nafocenou paletku a swatche ale ani jedno líčení... klasika. Swatche samozřejmě jen proto, že jsem ji chtěla mít vyfocenou ještě předtím, než ji celou rozvrtám :-D
      Co se týče novinek u Alverde, pořád kroužím kolem dm a vyhlížím tu novou limitku s krémem na ruce a tělovým máslem a stále nic... ale dneska jsem pořídila nové koupelové pěny v pytlíčku, tak jsem na ně zvědavá :-)

      Vymazat
    2. No tak jsem vykoupila stojánek s orientální limitkou :D (2 rtěnky, olej na rty a řasenku), taky jsem přihodila sypký pudr a tekutý korektor. A meruňkový peeling. Peeling a korektor z toho bylo to jediné, co jsem fakt potřebovala, protože mi dochází. No a viděla jsem to duo sprcháč a mléko, ale nějak mě tyhle limitky už nelákají. Jo ty másla, ty bych zkusila, já si říkala, že jsem přece nebyla slepá a že u Rendy na blogu těch Alverde limitek bylo víc. Kdyžtak dej vědět, až je spatříš. :) Pěny jsem koupila taky. :D Akorát ty vůně mi moc lákavě nezní.

      Abych ale byla upřímná, tak teď jsem objevila jednu značku (americkou, indie), ze které jsem strašně nadšená a vedle které alverďácké limitky dost blednou... momentálně nemám chuť se mazat ničím jiným. :D
      (Coming soon on BBC...) :D

      Vymazat
    3. Limitku jsem omrkla, ale nějak mě to nebralo.... každopádně by mi udělalo radost, kdybys dala vědět, že je z toho něco fajn, abych se pro to stavila, než to bude vybrané (klidně hoď echo na mail!). K duu sprcháč-mléko jsem se vyjadřovala v posledním spotřebovánu a můj názor je stejný. Máslo s krémem na ruce vyhlížím, ale u nás je zatím nikde nemaj :-( Pěny mám taky obě! Chtěla jsem jen tu květinovou, ale pak jsem si všimla, že v té druhé je mátový olej (nebo tak něco - prostě nějaká ta máta), tak jsem ji vzala taky...
      Na článek o novém objevu se těším - BBC s nadšením sleduji! :-D

      Vymazat
    4. No raději vlastně neměj vysoká očekávání, protože ty věci jsou dost parfémované, takže by ti možná nesedly... :(

      Vymazat
    5. Jo a k Alverde: olej na rty je naprd, je strašně řídký a přijde mi, že vůbec nevyživuje. Řasenka je fajn, pokud nepotřebuješ prodloužit. Je fakt černá, řasy hezky zvýrazní, moc neslepuje a rychle zasychá, ale nemá v sobě taková ta prodlužující vlákna. Rtěnky jsem ještě netestovala, ale to bude asi Alverde klasika. Tester hnědé hezky kryl, vínová bude spíš středně krycí a má shimmer.

      Vymazat
    6. Zrovna o tom oleji jsem přemýšlela, ale jestli nevyživuje, tak to není nic pro mě. Řasenku bych asi i vyzkoušela, jenže teď mám doma rozdělaných 5, z toho 2 Alverde, takže taky nic... No a rtěnky vůbec nevedu :-) Zajímal mě ten bronzer, ale když jsem viděla to balení... navíc absence testerů...

      Vymazat
  4. Pěkné novinky. :) Paletka W&W je krásná a jsem zvědavá, co o ní napíšeš. ;)
    Stín z limitky mám taky, ale lepší tedy je tvářenka... Souhlasím, že všechny tři stíny měly stejnou barvu.
    Alverde novinky musím taky omrknout. A okouknout i novou limitku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se musím přiznat, že jsem paletku ještě nevyzkoušela :-) Měla jsem teď problémy s ekzémem v oblasti očí, takže moc nelíčím, zato hodně mažu. Tak snad to už bude lepší a vy se dočkáte :-)
      Nad tvářenkou jsem přemýšlela, ale už jich mám fakt děsně moc, tak jsme se na to nakonec vykašlala.

      Vymazat
  5. Hezké kousky, hodně mě zaujala ta kosmetika z Yves Rocher :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) YR Culture BIO doporučuju, určitě se za tu cenu vyplatí. Tím spíš, když člověk potřebuje udat kupóny :-)

      Vymazat
  6. Bee natural balzámy mají naprosto rozkošné obaly!
    Catrice limitku jsem také netrpělivě vyhlížela a pořídila si ten samý stín. No a po nalíčení jsem zjistila, že na mých víčkách vypadá dost blbě, je moc světlý. A aby toho nebylo málo, den po koupi jsem šla do drogerie znovu a celá limitka byla zlevněná na polovinu. Co nadělám :)
    Houbu zkus, ty malé vyjdou do 50 korun a jsou fajn. Záleží ovšem, jak odličuješ, pokud olejem, bude to tu houbu docela zanášet a po odlíčení budeš muset vyčistit i houbu, ale nějaký pěnivý gel snese v pohodě. A bude schnout déle než tyhle placaté. Já od nich časem přešla zpátky k odličování rukama (jakože bez houbiček), protože to pro mne byla další piplačka navíc, ale pokud jsi na houbičky zvyklá, myslím, že ti budou vyhovovat i ty mořské.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho ještě nezkoušela, ale tyhle matné stíny mám doma už 3 a jsem s nimi spokojená, tak snad bude tenhle alespoň podobně dobrý. Momentálně odličuju saloosím olejem a normálně prsty, ale pak oči přetřu houbičkou, abych stáhla zbytky líčidel a oleje. Akorát mi přijde, že jsou tyhle houbičky něčím napuštěné, takže bych raději nějakou tu přírodní.

      Vymazat
  7. Mořské houby doporučím všemi deseti, nikdy jsem nechápala odličování ve sprše, ale od té doby, co mám houbu si to už ani jinak nedokážu představit ;) koupila jsem si dokonce i velkou na tělo ... Je pravda, že se musí nechat proschnout, ale já je nechávám ve sprháči na poličce, musí mít teda prostor okolo, ale jináč schnou v pohodě ;) a s oleji jsem nezkoušela, asi by se musela opravdu pak vymýt, jak píše Vereena nade mnou ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vyzkouším, uvidím :-) Jen teda nevím, jak to bude s tím prosycháním, když se odličuju denně.

      Vymazat
    2. se nemusíš bát, taky se odličuju denně, nechám houbu dycky ve sprcháči na poličce a do druhého dne proschně v pohodě ;)

      Vymazat
    3. V pohode odlicujem saloosom(hydrofil) v kombinacii s morskou hubkou. Schne uplne v pohode(mam ale tu najmensiu..tzn.ma okolo 3-4cm) a nemam pocit, ze by sa nejako zanasala. Ked som pouzivala kombinaciu saloos a vatovy tamponik, nebolo to vobec ono a nechapala som ako sa niekto moze odlicovat hydrofilnym olejom. Teraz nepoznam nic lepsie, na oci ale jedine micelarku.

      Vymazat
    4. Já to mám přesně opačně - Saloos jedině na oči, zbytek pleti mycí pěnou. Saloos jsem taky původně zkoušela s vatovým tampónkem a moc mi tenhle způsob nesedl, pak jsem přešla na houbičku a super! Nic mi neodlíčí oči tak rychle a bez zbytečného tahání.

      Vymazat
    5. Skusim to teda aj na oci,i ked mam jemne obavu z mastneho filmu v ociach. Na zvysok tvare mi fakt sedi, vsetko ostatne ma dost vysusuje, potom vsetko cim natriem nie je dost.....

      Vymazat
    6. Já to dělám v současnosti tak, že si opláchnu obličej vodou, dám trochu oleje na prsty, promnu oči a řasy a pak tak nadvakrát stáhnu houbičkou namočenou ve vodě a po mastném filmu není ani stopy :-) Ale po tom promnutí očí, než olej setřu, tak mastnou mlhu mám, to zas jo :-)

      Vymazat
  8. Jee, ten sprchový gel z YR voní krásně :)

    Sweater Weather Tag

    OdpovědětVymazat
  9. Balzam s Acai bobuľami som si kúpila aj ja a tiež plánujem ten krém od YR :) u nás však vôbec nedávajú k nákupu diár, ale len akúsi ovečku rozdávajú teraz v novembri, tak možno v decembri, uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky máme ovečku, diář byl v září, jako každý rok :-) Krém na ruce určitě pořiď, stojí zato! :-)

      Vymazat
  10. Tuto řadu z YR mám nejradši, co se týká krému na ruce, hodně mi pomáhá, když mám napnutou kůži na rukou, obvzlášť, když hodně svědí. Jediné co ho už jen může předčit je mandlová řada od Weledy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, krém je super. Alterra má ten granátový taky perfektní (taktéž Alverde), ale tenhle díky obsahu isopropyl myristatu nezanechává mastný film a dostatečně hydratuje. Mandlová řada od Weledy je fajn, jenže je dražší a poměrně dost mastná.

      Vymazat
  11. Nákupy opäť obdivujem a teším sa na recenzie, hlavne toho sypkého púdra (makeupu) Alverde, ktorý som si už aj ja chcela kúpiť, ale práve som vo Viedni objavila vytúžené duo tekutých pigmentov od tejto značky. Jupí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ten pudr sice koupila, ale použila jsem ho sotva jednou, protože začala zima = mám suchou pleť jak blázen a pudrovat nemusím (nebo spíše nemůžu) :-) Takže recenze bude muset ještě chvíli počkat. Na pigmenty jsem koukala taky, ale moc se mi nelíbily, přišly mi dost vodové a ten tmavý měl "divný" teplý odstín.

      Vymazat