Spotřebováno ZÁŘÍ 2015

22. 10. 2015



Weleda Ovesný regenerační kondicionér
Zelený šampón téhle značky byl docela zklamáním a tím pádem jsem moc neočekávala ani od kondicionéru. Kupodivu ale není vůbec špatný. Vlasy byly lesklé, uhlazené a jemné. Vhodnější spíše na suché vlasy, hodně hutný a výživný, s výraznou vůní. Za tu cenu bych si ho ale znovu nekoupila (možná ve slevě za polovinu).
-----
Hodnocení: 7/10



Alverde sprchový krém Blütenmeer, LE
Limitovaným balíčkům Alverde už moc nevěřím. Máslíčka jsou skvělá. Spreje, limitované sprcháče apod. taky. Ale jak vidím krabičku, obsahující nějaké mytí a mazání k tomu, obcházím obloukem. V tomhle případě se jednalo o sprchový krém s konzistencí hustějšího sirupu, který voněl vtíravě květinově a trošku ovocně, ale jinak vlastně nic nedělal. A cena byla přemrštěná, jak už tomu u limitek bývá. Ještě pořád se mi někde doma povaluje neotevřená druhá polovina limitky - tělový krém... tak třeba změním na tyhle limitky názor... 
-----
Hodnocení: 5/10

MuLondon mycí emulze Organic rose
Tohle mytí je prostě skvělé. Jo, sice trochu stáhne pleť, protože ji skvěle vyčistí a odmastí, ale stačí trocha krému a krize je zažehnána. A nemusíte se bát dát mytí na podrážděnou pleť. No prostě, ve zkratce, po ničem jiném jsem takhle čistou pleť neměla.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Jelly pong pong minerální makeup, odstín Fair
A mám spotřebovaný i druhý balení.Achjo. Lepší makeup už neseženu. To složení sice nebyla taková výhra, ale tak hezkou pleť mi prostě nic jinýho nedělá. Teď jsem přešla na přírodní makeup, protože mám trochu problémy s pletí. A víte co? Asi jsem konečně našla použitelný přírodní makeup. Víc ale v blízké době v samostatné recenzi :-)
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Yves Rocher Culture BIO krém na ruce s medem a bio müsli
Krásně voní, hydratuje, nezanechává takový ten lepivý umaštěný pocit. A je za dobrou cenu. Co víc si přát....
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE



Bohemia tekuté mýdlo s antibakteriální přísadou
Mýdlo jsem dostala zdarma k nákupu. Neurazilo, nenadchlo. Bylo téměř bez vůně a jen tak slaboučce pěnilo. Sem tam jsem ho použila i při mytí štětců. Pomáhalo mi bojovat se strachem z bakterií, množících se v mým kosmetickým náčiní...
-----
Hodnocení: 5/10

Chilly gel pro intimní hygienu Fresh
Já jsem tak ráda, že jsem ho stihla přes léto spotřebovat... teď bych z něj byla nešťastná (kdo zná ten fičák, který se vám tam rozpoutá po použití, jistě chápe). Na léto byla ale fajn a fakt jsem ten osvěžující pocit v třicetistupňových vedrech vítala.
-----
Hodnocení: 6/10

Balea tyčinka do koupele s vůní lotosu a vodní máty
Už si ty tyčinky fakt nekoupím (myslím, že mám doma už jen poslední). Ani ve slevě! Nic to nedělá. Když tedy nebudete počítat totálně ulepenou vanu kakaovým a bambuckým máslem. A taky jsou v tom vždycky nasekané nějaké zbytečnosti, typu kokos nebo nějaká bylinka, které ve finále nadělají ve vaně ještě větší spoušť. A máte je taky nalepené všude po těle. Po použití jsou sprcha a pucování vany nutností.
-----
Hodnocení: 3/10

Bee Natural balzám na rty Mango
Tenhle balzám je taaak skvělý a taak levný, že se tomu nechce ani věřit. Už mám z poloviny spotřebované i další mangové balení a další, z poloviny spotřebované, balení ve verzi acai. Musím si pak nakoupit další zásoby. Vlastně díky těmhle balzámům ani nemám touhu zkoušet další značky.
-----
Hodnocení: 10/10, recenze ZDE

vzorek Lavera vyživující denní krém BIO brusinka a BIO arganový olej
Jestli je tohle vyživující krém, tak bych fakt nechtěla vidět ten nevyživující. Krém má konzistenci řidšího sirupu a je dost alkoholově cítit. Na léto, po ránu pod makeup, asi dobrý. Ale v jakoukoli jinou roční dobu pro mě naprosto nepoužitelný. 
-----
Hodnocení: 4/10


V této sekci nejsou spotřebované produkty, nýbrž vyřazené produkty:

Alverde opalovací mléko SPF30 & Alverde opalovací krém SPF30
Jedno je mléko, jedno je krém, ale ve finále to bylo to samý. Konzistencí, vůní, barvou. Párkrát jsem je použila ještě letos, i když byly prošlé od konce loňského roku. Moc spokojená jsem ale nebyla. Oba jsou dost hutné a těžce se roztírají. Co je ale hlavním negativem - po nanesení zanechávají fakt dost nevzhledný bílo-šedo-nafialovělý povlak na kůži, takže při leháru u vody vypadáte, jako by vaše mrtvé bezvládné tělo zrovna přinesla voda a vyvrhla na břeh. Znovu už nepořídím.
-----
Hodnocení: 4/10

Altermed Panthenol Forte sprej pro děti
Má letní záchrana. Na popáleniny od sluníčka, na štípance, na různá podráždění. Fakt doporučuji nějaký ten panthenol ve spreji pořídit. A ještě lépe - skladovat v lednici. Jen jsem teda neměla tolik obtíží, abych ho spotřebovala celý a už byl nějaký ten rok prošlý, takže jsem se ho rozhodla vyřadit a na příští rok pořídit nové balení.
-----
Hodnocení: 10/10

Lavera hydratační mátový fluid
Opět, na léto super. Hlavně pro mastnější pleť (kterou v období extrémního pocení tak nějak i vlastním). Příjemně chladí, jakž takž hydratuje, lehce stáhne póry. Ideální pod makeup. Moc v něm nezbylo, ale změnila se vůně, takže jsem se ho rozhodla vyřadit.
-----
Hodnocení: 5/10

Lavera omlazující denní krém
Na krému se mi vlastně líbilo asi jen balení. Nevím, co je na něm omlazujícího... hydratační moc nebyl, spíše jen takový mastno-alkoholový (nevím, jak lépe to popsat). Nějak jsem se nemohla donutit ho dopoužívat a po dvou letech jsem se rozhodla ho vyhodit.
-----
Hodnocení: 3/10



16 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. ježiš ty tyčinky! to je ďáblův vynález... fakt nikdy víc, taky jsem byla na prášky - efekt nulový, akorát zasviněná vana.

    a koukám, že s včeličkama nešetříš :D snad ještě do konce roku pojedeme za hranice, kdyžtak mám tu jednu svoji, neotevřenou, kdybys měla krizi, tak ti ji pošlu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, nechápu, že je ještě vyráběj, když je pak musej všechny dát do výprodeje :-D
      Včeličkama nešetřím, no... ale jako musím uznat, že letos mám díky nim pusu pořád ještě v pohodě, jiný roky jsem už v tuhle dobu trpěla a nevěděla, čím mazat, abych měla klid. No ještě, že tě napadlo mi je přivézt, bych na ně sama nikdy nepřišla :-) Jinak jsem koukala, že u nás nejsou moc k sehnání ani na netu... takže budu spoléhat opět na tebe :-)

      Vymazat
  2. Jo, alverdímu opalováku jsem taky naletěla, předloni. Použila jsem ho 1x, vypadala jsem jak ředitel vápenky. Fakt ale funguje a je voděodloný, snažil se odolávat i mýdlu. Ale samozřejmě letěl. Zato poopalovák s tou samou divnou kytkou je bezvadný.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení má hezký a fakt že funguje, ale ta barva je příšerná. Člověk pak může být opálený, jak chce, a stejně bude vypadat jak upír. Poopalováky moc nepoužívám, většinou se nastříkám výše zmiňovaným panthenolem - nic lepšího jsem zatím ještě neobjevila :-)

      Vymazat
  3. Ještě že jsem si ty tyčinky nekoupila. :D Ale ten včelí balzámek zní suprově. :) Krém na ruce YR mám díky tobě a je moc fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře ses rozhodla, já takové štěstí neměla a navíc vzala rovnou tři :-D Balzám je fakt suprovej, nedokážu si představit, že by mohl být ještě nějaký lepší...
      Jsem ráda, že ti krém na ruce sedí :-) Já ho teď kupuju pořád dokola, nosím ho v kabelce. Na doma pak kupuju nastřídačku granátový Alverde a granátovou Alterru.

      Vymazat
  4. Jéé na kondiše od Weledy už pozerám dlhú dobu, ale zatiaľ som sa neodhodlala hlavne kvôli tej cene ako píšeš. Ale som rada, že je taký výživný, ak sa aplikuje iba do dĺžok vlasov, mohol by byť super :). Lebo prírodných kondišov, ktoré vysušujú mám už plné zuby, a skrinku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako rozhodně nebyl špatný, ale za tu cenu fakt ne. Z těch levnějších pak můžu doporučit růžovou masku od Alverde (ibišek, myslím).

      Vymazat
  5. Ja som mala nejakú prírodnú šumivú bombu do kúepľa s čokoládou :D Bomba sa rozpustila a tá čokoláda zasrala celú vaňu a vyzeralo to ako keby som sa pototo. Ja už ostávam verná radšej normálnej pene do kúpeľa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D :-D :-D
      Já si oblíbila oleje do koupele. Naprosto dokonalé jsou ty od Hauschky, ale špatný není ani Saloos.

      Vymazat
    2. Tiež rozmýšľam nad olejmi, aj keď teraz čo som mala penu do kúpeľa od Baley tak bolo cítiť že obsahuje olej, celá som bola taká šmykľavá a mastná :D Tak asi zatiaľ zostanem pri tejto pene :D.
      A šumivé bomby už nikdy :D

      Vymazat
    3. Hauschka ale tohle právě vůbec nedělá. Ten se fakt nedá srovnávat s jinými koupelovými oleji. Vůbec nedělá mastný film, nešpiní vanu, nádherně voní a kůže není umaštěná, ale spíš vyživená a lehce promazaná. A taky ty oleje fakt nádherně voní.

      Vymazat
  6. Krem na ruky Yves Rocher prave pouzivam a som spokojna.
    Alerde ma teraz novu limitovanu "krabicu", v ktorej je telove maslo a krem na ruky Cranberry a macadamia ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O limitce vím, jen ji nikde nemůžu zatím sehnat :-/ Ještě dneska mrknu!

      Vymazat
  7. Keď som videla obal toho mangového balzamu, dostala som tak strašnú chuť na mango, že som si musela ísť umyť zuby :D
    Neviem sa dočkať recenzie toho použiteľného prírodného makeupu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už od začátku října spořádala čtyři manga, takže tě plně chápu :-) Recenze bude, nafoceno je, článek čekat někdy v druhé polovině měsíce :-)

      Vymazat