BioBeauty box ŘÍJEN 2015

2. 11. 2015


Jak jistě velká většina z vás tuší, slovenský eshop s přírodní kosmetikou BioBeauty vydává vlastní beauty krabičku. No a jelikož je konečně možnost nechat si jí za pár kaček doručit až do ČR (přes Zásilkovnu), nemohla jsem už déle odolávat. Cena je lidová, €10 (+ €1.99 poštovné)...


... jenže... kromě toho, že má nejmenovaná banka požaduje při zadání platby totální kraviny, jako název a adresu příjemce (a spoustu zbytečných informací, na které raději nevzpomínat - potřeba zmínit, že zastoupení BioBeauty mi byli ochotně k ruce a se vším poradili), tak si milostivě účtuje 250 Kč za zahraniční platbu. Tudíž mě krabička vyšla téměř na dvojnásobek ceny. Mé argumenty, že se nejednalo o "zahraniční" platbu, nýbrž o vnitrostátní devizovou nějak v bance nebrali vážně. Jo, můžu si za to vlastně tak trochu sama, protože kdybych nebyla čtenářka-lajdák, mohla jsem si o tomhle přečíst už u Brunwen a zbytečnému přeplácení se vyhnout. Ponaučení pro příště :-)


Vybrečela jsem se dost, jdeme raději mrknout na obsah!

Pozn: Nebudu tady moc rozebírat filosofie jednotlivých značek, složení, popisky apod., páč by to byl kilometrový článek. Takže se dneska budeme držet čistě mých dojmů po použití.)



Bambusový kartáček Curanatura jsem viděla už (tuším) u Aknelky. Hrozně se mi líbí. Chápejte, zbožňuju všechno bambusový. Bejt to na mě, bydlím v bambusovém domečku, jím z bambusové misky, koupu se v bambusové vaně a spím v bambusové posteli. Dyť já  mám i fusekle s bambusovým vláknem! Takže jsem měla opravdu upřímnou radost, když jsem kartáček v krabičce našla. A teď názor po vyzkoušení: Trochu v puse drhne (na vnitřní straně tváře),  v porovnání s běžným plastovým kartáčkem. Štětinková plocha je menší, než jsem zvyklá u Curaproxu, ale není to nic, na co by si člověk časem nezvykl. Štětiny jsou taky trochu delší, než bývá zvykem. Přijde mi ale, že díky tomu jsou ohebnější a lépe se ohýbají do všemožných zubních zákoutí. Jo, a četla jsem, že ho po dopoužívání můžete kompostovat... no neberte to!

Zkušebním procesem prochází i regenerační měsíčkový krém na ruce od slovenské značky Dulcia. A asi jsem našla nového favorita v tělovém mazání. Takže, zaprvý - má fakt super složení, zadruhý - cena není přemrštěná (není zrovna nízká, ale odpovídá kvalitě složení), zatřetí - hezky voní, začtvrtý (a nejdůležitější) - má fakt naprosto úžasné hydratační schopnosti a neuvěřitelně příjemnou konzistenci. Tomuhle prostě nemůže odolávat žádná suchá kůže. Navíc pocit "promazanosti" dost dlouho vydrží. Klidně můžu krém dát i na kůži postiženou ekzémem v rozkvětu a nemusím se bát podráždění (spíše naopak). Někomu může vadit lehce mastnější konzistence, ale ta jde, dle mého názoru ruku v ruce s výdrží. Určitě se po produktech téhle značky ještě podívám! 

K linkám na oči Cosm'etika se zatím moc nevyjádřím, ještě jsem je nezkoušela. Ale jejich čas přijde, nebojte. Každopádně, radost udělaly. Kvalitní přírodní dekorativky není nikdy dost (nebo tedy, alespoň jsem to tak porůznu četla, že značce ostudu nedělají).



V krabičce nemohla chybět značka Soaphoria. Já nalezla menší balení soli do koupele ve verzi Innocence (Nevinnost) a univerzální levandulový balzám

Sůl už není, celý obsah pytlíku jsem vysypala do vany hned ten den, co jsem si v Tchibu koupila polštářek do vany (super věc, doporučuju!). Sůl nádherně voní, nedráždí, nevysušuje, ale jinak jsem si žádných benefitů nevšimla. Ale jako relax určitě super a vůbec bych se nebála do plného balení investovat.

Levandulový balzám mě ale moc nenadchnul. Dost mi připomíná balzámy od Saloosu. Je dost tuhý, rozpustí se až vlivem tepla po chvíli "šmrdlání" prstem. Na můj vkus je levandulový odér dost silný a citlivější jedinci by mohli čelit alergické reakci. Hydratační a promašťující schopnosti vás do kolen taky nedostanou. Za mě tedy ne. Někoho jím podaruji.



Vzorečková část krabičky. K té vám taky moc neřeknu, protože jsem ještě ani jeden neotevřela, ale pokud sledujete mé články o spotřebovaných produktech, jistě se tam v nejbližším měsíci (či dvou) objeví.

Já osobně jsem s obsahem moc spokojená a krabičku si určitě objednám znovu, jen si tentokrát počkám, až se bude dát platit v korunách.. tak snad brzy :-) 



9 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ja som to objednávanie prešvihla :( :D Ale krabička fakt veľmi pekná :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda! Chce to sledovat facebookové stránky, tam vždy včas informují :-)

      Vymazat
    2. Sledujem ale pomedzi tých milión reklám a somarín čo priatelia zdieľajú to človek prehliadne :/ ale budem to musieť viac sledovať.

      Vymazat
    3. To je pravda :-) Já takhle časem zkrouhla počet odebíraných přátel na padesátku :-D

      Vymazat
    4. Doporučuji nastavit si na těch fb stránkách zajímavých e-shopů zasílání notifikací. :) Mně bez toho zase tolik oznámení červeně nesvítí, takže vím, kdy e-shop něco přidal, neztrácím se v tom a nic nepropásnu. :)

      Vymazat
  2. Ja vobec nie som krabickovy typ. Uprimne, by ma asi kleplo, keby som za tento obsah zaplatila tolke prachy. Vyuzila by som snad iba jednu vec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mě taky málem kleplo, když jsem zjistila, že mi za převod strhli dvěstěpade :-D Ale stejně těm krabičkám nějak nemůžu odolat :-)

      Vymazat
  3. Vůbec netruchli, že jsi to nevěděla, protože sis to nepřečetla dřív, já jsem ten článek beztak napsala až poté, co to měli všichni objednané. Ale naštve to. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo no... spíš jako nechápu, co může stát 250 na tom, že někdo vynásobí deset euro dvaceti sedmi a odešle to :-D

      Vymazat