Nákupy ŘÍJEN 2015

5. 11. 2015

Nedávno mi došlo, že si nakoupím spoustu věcí, ze kterých se už po pár použitích vyklubou totální propadáky a vlastně vás o nich ani neinformuju. Většina recenzí zde je k uzoufání pozitivních... a asi by to chtělo informovat i o produktech, kterým je potřeba se vyhnout. Jelikož nejsem schopná tyhle strašáky skladovat doma déle, než po bezpodmínečně nutnou dobu, není možné je vyfotit ve skupince. Od teď tedy budu fotit jednotlivě a postovat je na facebooku, těsně předtím, než je (škodolibě) pošlu dál. Ve zkratce - koho by tyhle propadáky zajímaly, nechť odebírá facebook, sem tam se tam něco objeví.

Teď už ale k novinkám... Minulý měsíc  byly nákupy trochu chudší, protože finance teď bohužel (nebo spíše bohudík) směřují trochu jinam a tak sahám do svých železných kosmetických zásob a dokupuju buď nutnosti nebo věci v akcích. Něco málo jsem ale přeci jen nashromáždila...



Od zastoupení značky Saloos jsem dostala k testování čtyři produkty dle vlastního uvážení. Po delším rozmýšlení jsem vybrala koupelový olej Jalovec, který by měl vzpružit unavené a namožené svaly, čistý pupálkový olej, vhodný pro léčbu atopické pokožky, kokosovou péči s vůní kávy a masážní olej olej Maratonec (obdoba koupelového Jalovce - vhodný pro svaly po fyzickém výkonu). Ozkoušeno už tak trošku mám, ale zatím se brzdím, protože nemám nafoceno... tak abych to všechno nesdělala, ještě než to vůbec stihnu vyfotit, žejo... recenze budou, na koupelový olej a masážní olej (kterým jsem zatím dala zabrat nejvíce) snad už co nevidět.





Konečně se objevil v akci hruškový sprchový gel BioPha. I přes ten počet sprcháčů, co se mi aktuálně doma povalují, jsem se rozhodla si ho pořídit. Však ona se ovocná vzpruha bude v té protivné zimě ještě hodit!

Poslední dobou si užívám plnou vanu v kombinaci se čtením knih (momentálně Brotherband Chronicles, John Flanagan), přičemž samozřejmě nesmí chybět nějaká ta pěna/olej/balistika. V dm jsem narazila na nové koupelové pěny od Alverde a vzala si jeden kus od každé verze. Dále jsem tam narazila na balistiku Adonis, která má kupodivu celkem koukatelné složení. Vyzkouším a ve spotřebovaných produktech pak poreferuju.

Stojany s dekorativkou Alverde jsou poslední dobou nezvykle plné. Průhledný gel na obočí ale mizí rychle, takže bylo potřeba konat neprodleně a alespoň jeden kus si odnést. Ke gelu jsem pak přihodila i černou tužku na oči, kterou používám na vyplnění řas. Chtěla jsem něco přírodního a zároveň levného. Tužka mě příjemně překvapila - je tak akorát měkká, dobře pigmentovaná a drží.



Protože se mi trochu zhoršila pleť (= udělal se mi kolem nosu a očí ekzém; sice málo, skoro to není vidět, ale je to cítit a je to otravný), chtěla jsem nahradit makeup něčím přírodním. Na chroustím blogu jsem četla velkou chválu na BB cream od So'Bio a doma jsem nic vhodného neměla, tak jsem si řekla "proč to nezkusit?". A světe div se, ono to fakt funguje! Více ale příští týden v recenzi :-)

Tak jak trpí obličej, tak trpí i ruce (zima, to je pro ekzematiky dost protivné období). Abych ruce dostatečně hydratovala (a taky trochu předešla nechtěnému škrábání), pořídila jsem si bavlněné rukavice For Your Beauty (Rossmann), které večer natáhnu na poctivě promazané ruce.

Posledním nákupem měsíce října byl nafukovací polštářek do vany z Tchibo. Momentálně nechápu, jak jsem kdy dokázala ve vaně ležet bez něj. Jen to teda chce fakt vychytat přesné nafouknutí, jinak vám to buď láme krk, nebo se do něj zaboříte a opora krku je nulová.


22 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Už se těším na recenzi Saloosu,moc ráda ho používám.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad brzy! S tím focením v zimě je to těžký, dá se to zvládnout prakticky jen o víkendu :-)

      Vymazat
  2. No ja som zvedavá na ten pupalkový olej, lebo tiež mám teraz provlémy s ekzémom, zatiaľ natieram s olivovým olejom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na něj zvědavá. Ještě jsem ho neotevřela, vždycky na něj zapomenu. Ale dneska se pokusím nezapomenout, ať je o čem psát :-)

      Vymazat
  3. Přiznám se, že o polštářku do vany slyším poprvé. To je dobrý nápad. (Jen tedy momentálně nemám vanu, tak je mi to asi k ničemu.:))
    Těsím se na recenzi BB. I všeho ostatního. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na něj brousila zuby už od posledně, co ho měli v nabídce (tehdy to ale byla verze s plastovýma kuličkama, kdyžto tenhle je nafukovací). A je fakt super pohodlný a z příjemného materiálu. Recenze BB bude co nevidět, neboj! :-)

      Vymazat
  4. Tak na hruškový sprcháč se také chystám a díky chroustíkovi i na BBčko :) Musím si udělat konečně výlet do beauty country lifu :) Koupele mám také,ale ještě jsem je nezkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to BB rozhodně není tak dobré, jako silikonová klasika, ale z přírodních makeupů je fakt zatím nejlepší, co jsem měla (a že jsem toho zkoušela už hodně). Ještě jsem ale nijak důkladně nezkoumala složení, tak to před vydáním článku musím napravit :-)
      S hruškovým sprcháčem neváhej, ať neprošvihneš akci! (jestli už teda neskončila...)

      Vymazat
  5. So Bio mě hodně láká, ale říkám si, že s Alverde tekutým minerálním make-upem jsem pořád spokojená, takže si musím počkat, až ho spotřebuju. Ale na recenzi jsem zvědavá. :)
    Kolem zlevněné biophy jsem smutně chodila s tím, že mám v zásobě x sprchovacích věcí, takže by se mi akorát válelo na polici. :(
    No ale včera jsem jela na koncert do Vídně do Gasometeru, kde je i DMko, ve kterém jsem si koupila tu u nás záhadně nepřítomnou vánoční Alverde sadu za necelé 4 eura (je to brusinkovo-makadamové tělové máslo a olejový balzám na ruce), Alverde sprchovací peeling s květy magnólie a bambuckými oříšky, který je "neu" a u nás jsem ho ještě neviděla (asi za 1,5 eura), taky limitku baleáckých tříbřitých holítek, co u nás není (jen kvůli barvě, ale stály necelé 2 éčka) a u nás věčně vyprodaný nový tekutý Catrice korektor za 3,75 €. Celkem jsem za tyhle čtyři věci utratila v přepočtu necelých 320 korun, takže mi to vychází tak, že je rakouské DMko levnější. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten alverďáckej tekutej je vcelku použitelný, ale tenhle je fakt lepší :-)
      Alverďáckou limitku doma už mám! Sice jsem proháněla paní prodavačku po celé prodejně a následně zahnala až do skladu, odkud po pěti minutách vynesla s vypětím všech sil jedno balení, načež jsem ji s nejnevinnějším výrazem, kterého jsem byla schopná, sdělila, že bych jako chtěla dvě... ale mám! :-D
      Nový sprchový peeling bych taky ráda vyzkoušela... tak snad se tady brzy objeví :-)

      Vymazat
  6. Taky se už nemůžu dočkat recenze na BB krém, já jsem zatím zamilovaná do make-upu od Alverde a to sice do Cover and Stay, je skvělý až teda na to že na obličeji nevydrží, obtiskuje se, a teda nematuje, ale jinak je úžasný! Krásně voní, nezvýrazňuje póry ani šupinky a pečuje. Ještě kdyby měli na zimu i světlejší odstín tak to bych se vůbec nezlobila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cover and stay mám doma taky :-) Ale jak píšeš, výdrž je dost špatná a hlavně mi přišel, že dělá dost "maskoidní" efekt. Víc mi vyhovoval ten minerální, který je lehčí a sám se zmatní.

      Vymazat
  7. Ahojky, chtěla bych se jen zeptat ten so bio BB jsem si pořídila a jako fakt hodně mi vyhoval pěkně kryl a nedělal supiny na obličeji jako fakt nadšená jsem z něj byla.Jenže po tejdnu používání se mi fakt rapidně zhoršila pleť, ucpaný pory, beďary..a nic novýho krom toho BB jsem používat nezačla, tak jsem si řikala jesli to BB nebo je to náhoda a způsobilo ty beďary něco jinýho. Každopádně mě to štve ráda bych používala, ale už se bojim , aby mi to zase neudělalo paseku furt to se nějak z beďar stavu neůžu vyhrabat, ale už je to lepší co ho nepoužívám. Tobě nedělá neplechu? Promiň, že se tak blbě ptám. Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, to vůbec není blbej dotaz! :-) Já tenhle BB používám skoro měsíc (denně) a naopak vidím na pleti zlepšení. Jak s ohledem na tón pleti (vymizelo obvyklé zarudnutí v oblasti tváří), tak s ohledem na ucpávání pórů. Makeupy jsou ale stejně nevyzpytatelné, jako řasenky - co jednomu sedne, druhý může nesnášet. Tohle BB mi přijde vhodnější na mastnou/normální pleť a třeba já, se suchou pletí, pod něj musím dávat krém, takže je možné, že ucpávání předcházím tím, že obličej od makeupu oddělím krémem. Navíc mi přijde, že na krému nemá tendence dělat mapy a zalézat do pórů a vrásek, jako mi to dělal, když jsem pod něj krém nedávala. Popravdě jsem ještě složení moc nezkoumala, tak nemůžu říct, jestli tam třeba není nějaká složka, která by mohla zmíněné problémy způsobovat (ale do článku pak složení trochu proberu, ať konečně přesně vím, co to vlastně používám). Fakt bych ale zkusila pod tenhle BB dát nějaký vyhovující krém, pokud nemáš vyloženě mastnou pleť (hlavně žádný silikony nebo kokosák) a odličovat ideálně hned po příchodu domů.

      Vymazat
    2. Dík moc za odpověď :) já pod něj právě krém dávala musim, jsem totiž děsně suchá trpim i na atop.ekzém..tak ti nevim nejradši bych mu dala ještě šanci, protože na to, že je přírodní tak teda fakt supr krytí a i hezky vypadal, třeba za ty beďary nemůže no, ale mám strach, abych se zas neobeďařila :) na článek se těšim určitě si ho přečtu :) Andrea

      Vymazat
    3. Vůbec není zač :-) Třeba se taky nemusel kamarádit s krémem, který přišel pod něj... těžko říct :-/ Článek bude co nevidět :-)

      Vymazat
  8. Aj ja sa teším na recenziu BB-čka, aj keď pochybujem, že si ho kúpim, lebo ja mám rada pekné krytie... Ale ja som zohnala tekuté pigmenty Alverde (svetlá a tmavá tubička), z ktorých som dosť príjemne prekvapená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On má právě krytí vyšší. Kupodivu :-) Na pigmenty jsem koukala taky. Tester jsem ale měla v ruce jen ten tmavší, který měl takový divný nažloutlý (nebo naoranžovělý?) odstín, takže jsem je raději nebrala. Recenzi si ale u tebe ráda přečtu :-)

      Vymazat
  9. Tesim se na recenze Saloosu, tuhle znacku chci uz dlouho vyzkouset.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze bude, jen se dočkat počasí na focení :-)

      Vymazat
  10. Super věci, snad ti všechny věci od Saloos budou vyhovovat :)

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat