Spotřebováno ŘÍJEN 2015

30. 11. 2015



Urtekram šampón s třtinovým cukrem
Fakt nevím, jestli mi vyhovoval. Své rozporuplné pocity jsem popisovala už v samostatném článku, věnovaném šampónům této značky. Nebyl špatný, ale nebyl to ani takový zážitek, který vás ve dne v noci nutí přemítat nad novým balením. Osobně si myslím, že verze Rhasul byla o něco lepší.
-----
Hodnocení: 6/10, recenze ZDE


Alverde tělové máslo s divokým slézem
Za necelých šedesát korun to byla fakt výhra. Plnou cenu bych za něj asi nedala, ale za tu poloviční jsem byla nadmíru spokojená. Máslo je hutnější, hezky sladce a nevtíravě voní, dostatečně hydratuje.
-----
Hodnocení: 7/10

Weleda noční krém s kosatcem
Silně hydratuje a je poměrně dost mastný. Stačí ho troška a suchá, stažená pleť pod ním krásně změkne a povolí. Fakt nic pro normální/mastnou pleť. Pro suchou je na zimu ale fajn. Asi bych ho ale nepoužívala dlouhodobě, páč bych se bála pekelně ucpaných pórů.
-----
Hodnocení: 8/10

Urtekram jemná mycí emulze Baby
Měla jsem docela vysoká očekávání, která emulze bohužel nesplnila. Přišlo mi, že vcelku dost vysušuje, s ohledem na to na to, že je určena pro malé děti (třtinová verze je pro suchou kůži rozhodně vhodnější) a navíc mě rozčilovala nakyslá vůně, tolik obvyklá u produktů "bez parfemace". A štípal mě v rankách.
-----
Hodnocení: 4/10

Toni&Guy sprej pro tepelnou ochranu, LE Marchesa
Krásně voněl a vlasy po něm byly lesklé a uhlazené. Nedělám si iluze, že by mi sprej ochránil vlasy před neúprosným horkem žehličky, ale za ten výsledný efekt fakt stojí. S dalším nákupem jsem dost váhala, hlavně kvůli vysoké ceně. Pak ale přišel do prodeje sprej od Alverde, který mám v současnosti doma a už jsem ho stihla i dvakrát použít... a bude i recenze :-)
-----
Hodnocení: 8/10


Alverde tělová emulze s jasmínem a sezamem
To tak nádherně voní! Sladce, exoticky, ale zároveň jemně. Emulze je výživnější, o něco hutnější, než tělové mléko, ale stále dobře roztíratelná. Jen co trochu zredukuju mazací zásoby, pořídím si další balení.
-----
Hodnocení: 9/10

Montagne Jeunesse čistící proužek
Tyhle čistící proužky mám docela ráda. Používám je sice jednou za uherský rok, ale rozdíl před a po je fakt vidět. Nejen, že vytahají celkem dost "černých teček", ale taky pokožku zbaví mrtvých částeček a ta je pak hladká a projasněná. Problém mám jen s aplikací, páč mám prťavej nos a proužek na něj napasovat je nad mé síly (nervy), takže proužek vždycky rozstřihnu v polovině a každou z částí lepím zvlášť.
-----
Hodnocení: 7/10

Rival de Loop čistící ubrousky Exotic mango
Ono už je to trochu trapný, jak se tady objevují pokaždé... Takže jako vždy - čistí, jsou z pevného materiálu, zbytečně nevysušují, příjemně voní. Na obličej bych je ale nedala. Používám je hlavně na ruce (čištění líčidel z rukou po focení nebo v drogerii) a taky je tahám v kabelce, pro případ, že si potřebuju umýt ruce ale nemůžu (nebo jsem líná) jít k umyvadlu. 
-----
Hodnocení: 6/10

Soaphoria sůl do koupele Innocence, vzorek
Další perfektně vonící produkt. Navíc s přírodním složením. Žádných zázraků v působení na pleť se ale nedočkáte. Já si ale na různých koupelových přísadách docela ujíždím, takže za sebe doporučuji a klidně bych si pořídila plné balení.
-----
Hodnocení: 8/10

Bi good regenerační vlasová kůra
Překvapivě dobrá regenerační kůra pro hodně suché vlasy. Při pohledu do složení jsem v účinky moc nedoufala, avšak mile překvapila. Škoda jen, že je balení tak prťavé... za dva týdny bylo po něm.
-----
Hodnocení: 7/10




25 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. škoda, že ti ten Urtekram gel nesedl, pro mě je to fakt nejlepší na světě, ale víme, že i pleť máme jinou (nejenom vlasy haha :D). Je fakt, že štípe (sůl), vůně a chuť je divná, ale nedráždí mi pleť jako 99% kosmetiky, moji pleť nevysušuje, odlíčí a je super na akné :). S tím tělovým mlékem Alverde jsem taky spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si při sepisování článku taky říkala, že to máme vždycky opačně :-D Mi právě přišel takový "kyselý" a štiplavý. Šetřila jsem si ho na dobu, kdy se mi zhorší ekzém, abych měla jakože něco šetrnějšího, ale fakt dost štípal a kůži stahoval, no. Prostě třtinový je lepší :-)

      Vymazat
  2. Ja zas neviem tiež čo si mám myslieť o šampóne od Urtekramu s čajovníkom. Pritom má fajn zloženie ale vysušil mi pokožku hlavy na totálku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už bych do šampónů od Urtekramu taky nešla. Taky dost trpím se suchou pokožkou hlavy. Zatím nejlepší, co jsem zkoušela, je 100%Pure a pak mi taky docela sedl ten low poo od Yves Rocher. A nebo arganový Alverde. Nic jiného bych ale asi (za sebe) doporučit nemohla.

      Vymazat
    2. Chvalabohu, ze som nakoniec ziaden Urtekram sampon nekupila. Momentalne mam suchoty na hlave aj bez vysusujuceho samponu...by som potrebovala opak a zatial som nenasla nic co by pomohlo :-(

      Vymazat
    3. Taky trpím na suchou pokožku hlavy. V poslední době mě mile překvapil low poo od Yves Rocher, ten zkus, není drahý a fakt skoro nevysušuje. Z těch šetrnějších pak ještě zvládám arganový Alverde, regenerační Alterra a 100% Pure. Nic z ostatních šampónů, co jsem zkoušela, bych si ale asi znovu nekoupila.

      Vymazat
    4. K YR sa momentalne nedopracujem ale alterra alebo alverde by nemal byt problem.Snad pomozu, zacina ma ta suchota dost stvat:-(....kedze som nikdy podobny problem nemala...

      Vymazat
    5. Škoda... zrovna ten YR mi přišel nejšetrnější. A nebo pak zkusit lávovku od Logony, alespoň na dobu, než se pokožka trochu zklidní.

      Vymazat
    6. Tak ked to tvrdis :-)....vyskusam YR.

      Vymazat
    7. Dnes kupeny a hned aj otestovany YR prijemne prekvapil. Suche miesta nejake zostali ale rozhodne je to podstatne lepsie...tak tajne dufam, ze to nie je iba batislavskou vodou, kedze sme tu iba do konca roka.
      Vdaka za tip !!!

      Vymazat
    8. Tak snad to takhle vydrží :-) Já jsem ho nedávno dopoužívala, ale ke konci jsem ho docela ráda vyměnila, protože mi přišlo, že po delším používání jsem pak měla permanentně mastné vlasy... ale třeba to bylo jen zdání... chystám se ho pořídit znovu, tak uvidím :-)

      Vymazat
  3. Z tychto produktov mam doma iba Alverde jasminovo-sezamovu telovu emulziu, ktoru som este neskusala. Ked by som niekde narazila na Alverde telove maslo Mamagluck v zlave, tak idem do toho :)
    Tesim sa na recenziu na Alverde suchy sampon a Yves Rocher low poo sampon ;)
    Od Bi Good mam marhulove telove mlieko a krem na ruky a zubnu pastu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je chyba, okamžitě vyzkoušet! :-) Recenze na suchý šampón určitě bude, na low poo od YR ale asi až za dýl... nějak jsem ho nestihla nafotit, než jsem ho spotřebovala, takže fotit se bude až s dalším balením. Suchý šampón bude recenzovaný společně s tepelnou ochranou... to bych mohla stihnout během prosince... snad.
      Bi Good bych taky ráda proklepla víc, ale ta dostupnost... :-)

      Vymazat
  4. Na tvoje odporucanie som si v rakuskom Muller kupila Bee Natural mango balzam na pery. Len netusim kedy sa dostanem k jeho pouzivaniu pri tych mojich zasobach :D Inak pri googleni verzii Bee Natural som si vsimla, ze ho predavaju v nejakom ceskom eshope tusim za 75 Kc. Daj vediet, ci si to nasla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na pár kusů narazila, ale nikde jsem nenašla mangovou verzi... jen granátové jablko nebo limetku. Na druhou stranu, ani jednu z těchhle verzí jsem nezkoušela, takže do nich nejspíše půjdu :-) Každopádně díky za info!

      Vymazat
    2. Okrem toho, v nemeckej dm sa objavilo bee natural v prevedeni eos ;-)

      Vymazat
    3. To zní jako něco, co dost nutně potřebuju :-D

      Vymazat
    4. :-):-) ked som to zbadala, hned som si spomenula na Teba. Pouzivam momentalne verziu granatove jablko...vdaka Tebe...:-):-)

      Vymazat
    5. No tak to jsem ráda a doufám, že jsi spokojená! :-)

      Vymazat
    6. :-) som..len som sa este nejako nerozhodla, ci mi viac vyhovuje burts alebo bee....:-):-)

      Vymazat
    7. Já měla jasno hned :-D Na mě byly Burt's dost tuhé...

      Vymazat
  5. Aj ja som mala zmiešané pocity z tohto šampónu od Urtekram. Pritom som sa naň tak veľmi tešila, no nevedela som si naň spraviť názor...
    Zaujala ma vlasová kúra bi good, tuším, že po nej siahnem a rovnako aj po šampóne. Najskôr miniem niečo rozpoužívané a pri najbližšej návšteve AT prelustrujem Bipu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kůra byla fajn, ale nic, co bych si musela nutně koupit znovu. Taky bych se ráda dostala někam do Německa nebo Rakouska, abych se mrkla po burt's bees, bee natural apod. :-)

      Vymazat
  6. Ten přípravek TaG před teplem vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super! Hezky voní a uhlazuje vlasy, nic víc nežádám :-)

      Vymazat