Spotřebováno LISTOPAD 2015

28. 12. 2015



Live Clean regenerační krém s arganovým olejem
Rozhodně bych ho zařadila mezi top trojku v tělových mazadlech. Nádherně voní, snadno se roztírá, rychle se vstřebává a míra hydratace je pro mě dostačující i v zimě. Jen ta cena je trochu vyšší (něco kolem dvou stovek).
-----
Hodnocení: 9/10, recenze bude


Yves Rocher nepěnivý šampón pro každodenní použití
Brala jsem ho spíše na zkoušku, moc nadějí jsem do něj nevkládala. Mile překvapil. Pokud potřebujete něco šetrnějšího, co vám nebude vysušovat pokožku hlavy, jděte do něj. Já ho používala denně, protože každý den cvičím a mám pak děsivě zpocenou hlavu a fakt není možnost, že bych vlasy nechala do druhého dne neumyté a všechny ostatní šampóny mi při každodenním používání dost vysušovaly jak vlasy, tak pokožku hlavy. Pro mastnější vlasy bych doporučila umýt dvakrát (to pak i trochu vysušuje). Vůně je fajn, neurazí - květinová, nic moc výrazného. Problém jsem měla jen s vydolováním poslední zhruba čtvrtiny obsahu. Zaprvé - má konzistenci hustějšího kondicionéru, takže z obalu sám nevytéká a zadruhé je obal docela tuhý, takže se obtížněji mačká. Jinak ale fakt spokojenost a určitě si ho pořídím znovu.
-----
Hodnocení: 9/10

Weleda sprchový krém Levandule
Já si na ty weleďácké vůně prostě nezvyknu. Na milost jsem vzala jen citrus a mandli. Do používání tohohle jsem se právě kvůli nepříjemně štiplavé levandulové vůni dost nutila. Škoda, protože účinky jsou fajn. Pokud bych ale chtěla sáhnout po něčem, co kůži nevysuší, byl by to spíše Saloos a jeho sprchový olej.
-----
Hodnocení: 5/10



Alverde šampón s mandlovým a arganovým olejem
Jeden z mých nejoblíbenějších šampónů. Zbytečně nevysušuje, nezatěžuje vlasy, dostatečně hydratuje. Není ale nejvhodnější na každodenní použití. Dost vážně přemýšlím nad tím, že bych se znovu podívala po Kiss My Face ve verzi Whenever, který je pro každodenní použití jako dělaný.
-----
Hodnocení: 7/10, recenze ZDE

Alverde balzám na vlasy s mandlovým a arganovým olejem
Dříve jsem tenhle balzám měla docela ráda, poslední dobou mě ale fakt štve. Nic nedělá a nutí mě, abych ho nanášela tunu, abych na vlasech poznala alespoň minimální rozdíl před a po. A klidně, ať mi tam přidaj ty silikony, hlavně když uberou na alkoholu.
-----
Hodnocení: 4/10, recenze ZDE

Alverde pěnivá koupel Mýdlový sen
Škoda, že nedělají tyhle koupelové pěny v plném balení, hned bych si nějakou pořídila. Tahle moc hezky voní - sladce, s náznakem mentolu. Pěnila dost a fakt že nevysušovala.
-----
Hodnocení: 7/10



Dontodent zubní pasta Růžový grep
Naprosto mě dostala autentická chuť grepu. Jen s lehkým přídavkem mentolu. Škoda, že se jedná o limitku a už se nedá sehnat. Nezbývá než doufat, že si pro nás brzy dm přichystá něco podobného! Jsem dokonce ochotná se přenést i přes to nepřírodní složení.
-----
Hodnocení: 8/10

Alterra krém na ruce Granátové jablko a bambucké máslo
Po delší době jsem zase vytáhla ze zásob tenhle krém a spokojená jsem stále stejně. Za minimální cenu vám udělá maximální službu. Je hutnější a trochu mastnější, ale pokud trpíte na hodně suché ruce, kterým jen tak něco nepomůže, doporučuji se po něm mrknout.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Bee Natural balzám na rty Mango
Asi třetí spotřebované balení od léta? Na tenhle balzám prostě nic nemá. Suché rty pod ním krásně změknou a dlouho na nich vydrží. Štve mě ale ta dostupnost - fakt těžko se shání, ideálně se po něm podívat v zahraničí. I tak ale vyjde na nějakých sedmdesát korun... takže pokud na něj někde narazíte, doporučuji si udělat pořádné zásoby.
-----
Hodnocení: 10/10, recenze ZDE

Weleda sprchový krém Citrus
Jak mě nebaví levandulová verze, tak mě baví tahle citrusová. Účinky jsou stejné, s tím rozdílem, že tohle se dá čichat. Plné balení se mi zatím nepodařilo nikde sehnat ve slevě, těchhle malých ale míváme ve výprodejových koších dostatečné zásoby a na kratší cesty jsou ideální (a dá se jimi i odlíčit obličej).
-----
Hodnocení: 7/10

vyřazené produkty:


Rimmel pudr Stay Matte
Mám ho už tak deset let a trochu jsem se ho začala štítit, takže se ho hodlám zbavit. Jinak jsem s ním ale byla spokojená. Jemně namletý, světlý, matuje na jedničku. Jen na kvalitě obalu by mohli trochu zapracovat. Každopádně si myslím, že přírodní pudr udělá stejnou službu, takže znovu už ne.
-----
Hodnocení: 7/10

L'Oréal Color Riche odstín Bleu Mariniére E8
O dekorativce L'Oréal jsem měla poměrně vysoké mínění. Do chvíle, než jsem si koupila tyhle stíny. Byl to takový spontánní nákup, protože jsem si potřebovala upravit líčení očí na večer, ale nebylo čím. Tyhle stíny jsou ale naprosto příšerné. A to i přesto, na takové letmé osahání vypadají slušně pigmentované. Práší, nedrží, špatně se rozmazávají (dělají fleky) a navíc se mi protestně vysypaly, i přesto, že mi jinak nespadly a nikam jsem s nimi nepráskla... prostě jsem k nim jednoho dne přišla a jedna z barev lítala po celém obalu.
-----
Hodnocení: 2/10

Miss sporty metalic eye liner
Fajn linky, které už ale taky mají pár let za sebou (a moc mi z nich nezbylo). Za tu cenu to ale byla docela výhra. Mají tenký štěteček, kterým se snadno a přesně nanáší, barva byla sytá a po nanesení zaschly a už se nehnuly.
-----
Hodnocení: 7/10


19 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Zaujal mě ten nepěnivý šampon. Nechceš na něj napsat kompletní recenzi, až si pořídíš další balení? Hrozně by mě zajímalo, jak se to vlastně používá, jak myje, jak se oplachuje atd. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem recenzi v plánu už u prvního balení, ale tak nějak jsem ho spotřebovala dřív, než jsem ho stačila nafotit :-) Ale jo, určitě recenzi chystám, jen potřebuju nové balení :-)

      Vymazat
  2. S tou grapefruitovou zubní pastou souhlasím! Já zbožňuju i tu ústní vodu, který mám doma ještě zásoby. A vypozorovala jsem, že ji mají vždycky na podzim, ptže jsem ji kupovala loni v září, pak ji už neměli a teď jsem ji zas objevila v říjnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám doma ještě ústní vodu :-D A pořídila jsem si dokonce i žvýkačky z téhle limitky, ty byly taky super! A díky za tip, budu ji vyhlížet :-)

      Vymazat
  3. Zujal mě první produkt, na argan slyším, ale dvě stovky je dost no. Pudr Stay Matte mě moc nechytl, měla jsem lepší pudry. A škoda těch stínů, protože na pohled vypadají luxusně.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ona je kosmetika Live Clean celkově dražší, ale to složení je fakt poctivé. Když napíšou, že je to s arganovým olejem, tak si můžeš být jistá, že bude na prvních místech složení. Ale teď nedávno znovu zdražovali a už je to fakt pálka :-)

      Vymazat
  4. Ja jsem tu grepovou limitku videla jeste nedavno u nas v DMku :) Mela jsem z ni ustni vodu a byla super, prvni, ktera mela dobrou chut a nestipala me v puse :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás už není docela dlouho :-/ Ústní vodu sice mám, ale ještě jsem ji nezkoušela. Snažím se poprat s citrusovou Listerinkou :-)

      Vymazat
  5. Souhlasím, že je škoda,, že ty pěny nedělají ve velkém, také mi moc voní a nevysušují :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc mě zaujal ten nepěnivý šampon, asi po něm v Yves Rocher kouknu, zrovna dneska mi přišel letáček se slevama. A úplně s Tebou souhlasím, že Weleda by mohla na vůních trochu zapracovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Yves Rocher určitě zkus, hlavně, jestli máš sušší vlasy.
      Weleda je parfemovaná fakt příšerně. Přijde mi, že to je u těch sprchových krémů z části i proto, že základ tvoří sezamový olej a to jen tak něco nepřesmrdí (výjimkou je snad jen mandlová verze).

      Vymazat
  7. Já si štěteček z těch linek Miss Sporty vyndala a používám ho na všechny jejich černé tekuté linky, protože v nich štěteček nahradili jakýmsi pitomým plastovým kuželovitým aplikátorem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, co je to za novou módu, dávat tam ten plastovo-houbovitý kužel... a nejlepší je, když ho pak ještě koupíš ohnutý :-)

      Vymazat
  8. Spotřebovala si toho celkem dost.
    Já mám zase ten alverde balzám na vlasy docela ráda, i když jsem ho teď dlouho něměla...
    Ten pudr jsem teď taky vyhazovala, u mě to bylo pro to, že se mi rozsypal a popravdě mi přišel už předtím takový tvrdý.. Nevím...
    Moc hezký blog :)...

    http://fancy-ss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju :-) K tomu kondicionéru - ono to je dost o typu vlasů. Já mám vlasy vlnité a hodně suché, takže potřebuju hodně výživné masky a tohle mi prostě nestačí.

      Vymazat
  9. Z tvých produktů jsem vyzkoušela jen pudr od Rimmelu, no a podle mě není nejhorší ale znám lepší. Mnohokrát shlížím na blozích věci od Weledy ale v Dmku je vždy beru tak koutkem oka a nikdy mě nenapadlo si něco koupit. Tak snad někdy vyzkouším něco. To je škoda s těmi stíny co se ti stalo. Nevím jaké jsou, nemám je ale za tu cenu by mohli být trochu kvalitnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pudry moc nepoužívám, takže fakt nejsem odborník :-) Nějak ale mezi nimi nevidím moc rozdíl, hlavně, když se jedná o transparentní verze. Z Weledy bych doporučila mandlovou řadu a nebo pak tělová mléka, zbytek mě bohužel zas tolik nepotěšil, abych za něj vyplácla několik stovek... Stínů škoda trochu je, ale stejně bych je asi nepoužívala :-)

      Vymazat