Blogsale II

26. 1. 2016

Druhá část blogsale je na světě, aneb likvidace mých nepřírodních dekorativních zásob budiž téměř u konce!

Během dne (pár dnů) bych zkusila naházet nabídku i na facebook, takže by bylo možné zamluvit produkty i tam.

Kontaktovat mě (i s veškerými doplňujícími dotazy) můžete na email z.repanova@email.cz.
Ceny jsou bez poštovného - počítejte tedy k celkové ceně +50 Kč, pro slovenské zájemkyně po domluvě.

PS: Taky ještě není rozebraná první blogsale, tak můžete vybírat i tam.



Urban Decay Mariposa: 450 Kč




Paletky od inglotu samostatně neprodávám. Ke koupi buď kompletní nebo samotné stíny. 
Paletky půjdou k prodeji až budou vyprodány stíny (a nebo ke koupi se zbytkem stínů). 

Inglot stíny 50 Kč/kus, paletka 150 Kč
odstíny nahoře zleva:  470, 445, 325, 420, 451
odstíny dole zleva: 46, 491, 388, 426, 65

Inglot tvářenky: 90 Kč/kus, paletka 150 Kč
odstíny zleva: 29, 28, 56, 72



Urban Decay Naked 3: 700 Kč



theBalm Nude'tude: 400 Kč


theBalm Cindy-Lou Manizer: 50 Kč
theBalm Mary-Lou Manizer: 380 Kč
theBalm Bahama Mama: 280 Kč
theBalm Balm Desert: 300 Kč
theBalm Instain Houndstooth: 400 Kč



E style 04 Smokey: 160 Kč
E style 05 Metalic Show: 160 Kč



Sephora 8HR mattifying compact foundation (odstín 59 - chladný, vhodný pro konturování) 150 Kč



řasenky
L'Oréal False lash atchitect (nepoužitá): 100 Kč 
Rimmel Super Curler (nepoužitá): 80 Kč
Maybelline One by one Express mascara (párkrát použitá): 40 Kč

korektory
Maybelline fit me 15 (dvakrát použitý): 70 Kč
Catrice Camouflage 010 Porcellain (dvakrát použitý): 65 Kč



Makeup Revolution paletka Essential Mattes: 95 Kč
I♥MAKEUP tvářenka blushing hearts: 130 Kč
Makeup Revolution rozjasňovač v odstínu Pink: 90 Kč



L'Oréal Color Infallible: 80 Kč/kus
odstíny nahoře zleva: 002 Hourglass Beige, 006 All Night Blue, 005 Purple Obsession,
odstíny uprostřed zleva: 015 Flashback silver, 007 Unlimited sky, 028 Enigmatic Purple,
odstíny dole zleva: 020 Pebble grey, 004 Forever Pink,

vpravo dole L'Oréal Lumiere v odstínu 502 (nepoužitý): 80 Kč



Maybelline Color Tattoo: 70 Kč/kus
odstíny nahoře zleva: 70 Metalic Pomegranate, 78 Mauve Crush, 65 Pink Gold
odstíny dole zleva: 40 Permanent Taupe, 20 Turquoise Forever,

vpravo dole Catrice Made to stay v odstínu 070 Mauvie Star: 35 Kč




Yves Rocher mono stíny: 70 Kč 
odstíny nahoře zleva: 43 Bleu Abysse, 31 Taupe Rosé
odstíny dole zleva: 32 Violet Sombre, 53 Vert Émeraude



Catrice Matt eyeshadow: 35 Kč/kus
odstíny nahoře zleva: 020 Pink-up girls, 050 Welcome to Greysland, 060 Moss Wanted Colour, LE Playing in lavender heaven

Uma monostíny: 20 Kč/kus
odstín vlevo: 03 diana jones, odstín vpravo: 04 what a woman

dole uprostřed E style wet & dry shiny eye shadow 01 moonlight (nepoužitý): 40 Kč




Sleek Eye and cheek palette v odstínu See you at midnight 028: 170 Kč



W7 bronzer: 50 Kč
FdS tvářenka Soft Rose: 70 Kč
Milani zapečená tvářenka 10 Delizioso Pink (je chudák trochu uštípnutá): 80 Kč 
L'Oréal oční linky Gel Intenza eyeliner 01 Pure black: 50 Kč



Catrice Nude Illusion 040 Medium Beige (nepoužitý): 130 Kč
Catrice eye brow stylist 040 dont let me brow'n: 35 Kč
Catrice longlasting browdefiner FlASHy brows (dvakrát použitý): 40 Kč
Bobbi brown Grey (dvakrát použitý): 170 Kč
Sumita beauty Champagne eye shadow pencil (asi čtyřikrát použitá): 100 Kč
Catrice prime and fine eyeshadow base (dvakrát použitá): 65 Kč



China glaze 1298 what a pansy: 90 Kč
EBD 14 Rose genuine: 65 Kč

12 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. já být tebou, tak se toho nezbavuju .. až zjistíš, že přírodní dekorativkou se nalíčit pořádně nedá (zejména v porovnání s dekorativkou úrovně, kterou tady máš, kdyby to byla třeba She, tak nic neříkám), tak budeš litovat (a muset do tohohle všeho zase úplně zbytečně investovat) .. just sayin´;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu tvé obavy, ale u mě už to není otázka naivního přesvědčení, jako spíše zdravotních omezení. Už nějaký ten měsíc nemůžu dát dlouhodobě na obličej nic, co není přírodní. Tudle na ples jsem se hecla a nalíčila oči Naked trojkou a už k ránu mě svědila víčka a tři dny jsem pak léčila zarudlý svědivý flíčky. Většinu přírodní dekorativky už mám zaopatřenou a dá se s ní pracovat. Jo, jasný, silikon je silikon... ale někdy si člověk prostě nevybere :-)

      Vymazat
  2. Tiež som si hovorila, že je škoda zbavovať sa tejto kozmetiky, ale ak je v tom zdravotné riziko, nie je o čom. Ja sa snažím tiež loviť aj v prírodnej dekoratívke, ale tej konvenčnej, ktorú doma mám a mám rada, sa len tak nevzdám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo... ona i přírodní dekorativka má svoje kvalitní zástupce, jen se člověk tak z osmdesáti procent netrefí (hlavně makeup) :-) A pokud nepociťuješ, že by ti konvenční kosmetika nějak škodila, tak rozhodně není důvod od ní odcházet. Já ale na pleti vidím po dlouhodobějším používání jen přírodní dekorativky neuvěřitelné zlepšení. Vymizelo začervenání, nic nesvědí, žádné suché šupinky a hlavně(!!) se mi přestaly ucpávat póry.

      Vymazat
  3. Pokud bys byla ochotná počkat, než mi dojde výplata (8. - 10. 2.), tak bych si ráda koupila Mariposu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni po výplatě, určitě ještě dostupná bude, když se neprodala doteď. Avšak se řídím pravidlem, že kdo dřív platí, ten dřív vybírá, protože jsem nejednou dojela na to, že jsem rezervovala produkty a dotyčná osoba se pak už neozvala nebo napsala, že si to rozmyslela a pak mi tady zůstávají ležet... a i po takové době mě to stále nepřestává překvapovat. A přesto, že zrovna tebe považuji za důvěryhodnou osobu, pravidla musím mít pro všechny stejný, žejo :-)

      Vymazat
    2. Oukej, tak snad mi to vyjde. :)

      Vymazat
    3. Budu netrpělivě očekávat email :-)

      Vymazat
  4. Zdeni, je mi to ľúto že kvôli zdravotným problémom sa musíš zbaviť takých skvostov. Ja si to ani neviem predstaviť že niektorej dekoratívky by som sa musela zbaviť lebo fakt k nej mám až citové puto. Na druhú stranu je pravda že chodiť s prejavmi alergickej reakcie len preto lebo sa toho neviem zbaviť by bolo tiež nesprávne.
    Akú prírodnú dekoratívku teraz používaš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to mrzí, ale je to pro vyšší dobro :-) Článek o přírodní dekorativce, kterou momentálně používám chystám, takže jen stručně - so'bio, alverde, cosm'etika, alva...

      Vymazat
  5. V poslednej dobe sa aj ja snažím skúšať prírodné produkty aj z dekoratívnej kozmetiky, ale kým nemám žiadne problémy, ako naneštastie ty :/, nevzdám sa mnohých výrobkov, sú také krásne, že im proste nemôžem odolať :D. Inak všetko na čo som sa pozrela a srdce za tým zaplesalo je už predané :(. Mám smolu, kto skôr príde, ten skôr melie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby mě okolnosti nedonutily přesedlat na přírodní dekorativku, asi by mě nenapadlo ji používat, protože tam se kvalitní produkt hledá dost těžko :-) Škoda, že sis nevybrala... ještě toho zbylo docela dost :-)

      Vymazat