Nákupy LISTOPAD + PROSINEC 2015

8. 1. 2016



Jediný produkt, který jsem si minulý měsíc koupila a nenese logo Alverde je 100% Pure šampón s kokosem a medem. Mám poslední dobou fakt děsivě dehydratované vlasy a vůbec nevím, co s tím. Vzpomněla jsem si, že mi moc vyhovoval tenhle šampón od 100% Pure. Chtěla jsem ale vyzkoušet verzi pro citlivou pokožku hlavy, kterou jsem si taky objednala. Asi mi nebylo přáno, proto mi po pár dnech volali ze zastoupení eshopu, že zásilku dopravce ztratil. Aby toho nebylo málo, byl to poslední kus, takže jsem si musela namísto něj vybrat jiný typ. Takže jsem šla zase do kokosu, protože mi přišel jako další nejvhodnější varianta. Každopádně ani tak se vlasy nezlepšují... a to nefénuju, nežehlím, dostatečně piju a baštím vitamíny. 

Mezitím, co jsem čekala na 100% Pure, jsem vzala v drogérii výše vyobrazený šampón. Dlouhá story ve zkratce - fakt vysušuje, rozhodně ho nemíním dál používat. K němu jsem přihodila ještě kúru na vlasy, která vlasům ale taky ani trochu nepomohla.





Zato limitovaná sada krému na ruce a tělového másla mě letos potěšila. Stihla jsem pořídit 4 balení, z toho dvě už jsem skoro vypotřebovala. Příjemně voní. Krém na ruce je vážně skvělý. Máslo je taky moc fajn, srovnatelné s makadamovou verzí ze stálé nabídky.

Krémová pěna do koupele je žhavá novinka. Já si jí zatím užila jen jednou, protože v mém momentálním přesušeném stavu není dlouhá koupel s pěnou zrovna nejlepší nápad. Každopádně musím uznat, že vysušuje o dost méně, než běžné koupelové pěny. A navíc příjemně ovocně voní.



Mezi novinky patří i suchý šampón a tepelná ochrana. Oboje jsem hned po uvedení pořídila. Jednak protože tepelnou ochranu používám poměrně často a jednak proto, že jsem pátrala po nějakém suchém šampónu, který mi bude vyhovovat. Zatím jsem totiž měla se suchými šampóny špatné zkušenosti a prostě jsem nějaký potřebovala. No vždyť to určitě znáte. Večer si řeknete, že ty vlasy přece ještě jeden den zvládnou a druhý den se před zrcadlem nestíháte divit. Bohužel na nějaké mytí je už pozdě, když musíte být za hodinu v práci. 

Podrobnější hodnocení si ale nechám na samostatný článek :-)



Noční krém s divokou růží je u mě už zimní stálicí. Když dojde na suchou a citlivou pleť, nemůžu doporučit nic lepšího. Zkoušela jsem i spoustu vzorků dalších značek, ale většinou jsem je odsunula už po jednom nebo dvou použitích. S krémy, hlavně těmi dražšími, mám trochu problém, protože jsou ingredience většinou dost překombinované, jak se výrobce snaží být kreativní. Moje citlivá pleť na takovéhle míchanice většinou reaguje dost negativně. Tenhle ale obsahuje minimum alkoholu a je založen na slunečnicovém, šípkovém a jojobovém oleji, takže i když se náhodou udělá ta trocha ekzému, pomůže hojit a nedráždí.

Po delším procházení složení všech masek, kúr a kondicionérů jsem zhodnotila, že tenhle avokádový kondicionér vychází asi nejlépe. Potvrdilo to i následné použití. Pořád to není žádný wow efekt, ale od Alverde asi to nejvýživnější, co je k dostání.

Poslední položka v novinkách za poslední měsíce je kosmetika A-Derma, jejíž vzorky jsem dostala při návštěvě kožního lékaře. Konkrétně se jedná o sprchový olej a pleťový (a snad i tělový) krém. Údajně je bóžo-boží a na trhu nemá konkurenci. Po pohledu do složení jsem o tom dost zapochybovala, ale dala jsem jim šanci. Sprchový olej dost připomíná oleje Saloos, jen se tak snadno nesmývá, takže na kůži po použití zůstane o poznání silnější mastný film. To by mi nevadilo. Jenže... je tady ta příšerná parfemace. Nemyslím si, že na ekzém v horším stádiu je fajn dávat něco, co je tak parfemované, že to z kůže cítíte ještě pár hodin po použití. Za mě tedy nic, co bych mohla doporučit. Krém byl o fous lepší, ale už klasicky založený na vazelíně a silikonu. Naštěstí už bez parfemace. Plné balení ale stojí kolem pětistovky a to bych nedala ani náhodou. Zlatý můj oblíbený Alverde, který je o dost lepší a stojí zlomek ceny.


23 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ten nocni krem musim vyzkouset a jsem zvedava na recenzi na suchy sampon, ja zkousela Timotei a taky nebyl spatny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Timotei jsem měla taky, ale nějak mi není souzeno používat suché šampóny ve spreji. Mám po nich vlasy vždycky ještě víc umaštěné, než před použitím :-)

      Vymazat
  2. Ja mam ako zachranu na presušené vlasy kondicionér od sante brilliant care,treba ho nechať fakt tých 10-15 min a vlasy su super hebké 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, mrknu na něj. Já teď zkouším masírovat kůži na hlavě různými oleji, tak uvidíme, jestli to zabere :-)

      Vymazat
    2. Zděnka, skúšala si splachovacie masky s keratínom? -mne pomáhaju a potom ešte matlám vo veľkom množstve aj Matrix Biolage Exquisite- ako jediný mi pomáha na presušené vlasy a pokožku hlavy a nezaťažuje, sú to asi jediné nenatur produkty, čo mám, lebo za nich neviem nájsť adekvátnu prírodnú náhradu

      Vymazat
    3. Nezkoušela. U mě je dost problém v tom, že se musím držet téměř jen přírodní kosmetiky, na všechno ostatní mám alergii, takže jsem dost opatrná, co do výběru nepřírodní kosmetiky. Možná bych byla ochotná ještě risknout nějaký Yves Rocher. Stopro přírodní sice není, ale složení má poměrně kvalitní.

      Vymazat
  3. alverde limitku jsem si taky koupila a taky jsem ji měla ráda. moc pěkně mi voní a líbí se mi konzistence krému na ruce (máslo je takový alverde průměr, takže konzistencí pro mě nic moc, ale dá se, lepší než předloni v létě). no dokonce jsem uvažovala, že bych nějakou tu sadu koupila ještě do zásoby, u nás na maloměstě ještě měli... ale rozmyslela jsem si to. ten krém mi vůbec nestačí. přitom mi přijde, že snad všem ostatním vyhovuje hodně a ještě víc. a já si připadám už po deseti minutách, jak kdybych si ruce vůbec nemazala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aj mne pride, ze ten krem na ruky nerobi nic :)

      Vymazat
    2. Suhlasim. Podla mna je krem na ruky malo vyzivny a vobec mi nesadla ta vona :( Telove maslo som este neskusala. Ale asi ho ani nebudem otvarat a rovno mu najdem novy domov. A to som si kupila 2 balenia!

      Vymazat
    3. týjo, jsem z toho až překvapená. jsem zatím nacházela jen samé nadšené reakce a kupování do zásoby. navíc mám docela nenáročné ruce, takže jsem si toho nejdřív ani nevšimla, ale jak je teď zima a sníh, tak mi alverde vůbec nestačí. dokonce je horší než loňský essence a těch taky nejsem zrovna největší fanoušek.

      Vymazat
    4. Nechápu... Já mám každou zimu ruce fakt jak mumie, pořád se mi dělá ekzém a na promazání mi bohatě stačí. Holt má asi každá kůže jiný požadavky :-)

      Vymazat
  4. Na recenzi toho suchého šamponu už se těším :)
    Avokádový kondicionér mám taky a je dobrý. Tady byla inovace složení ku prospěchu, před lety po něm zůstával jakoby mastný povlak a rozčesávání příliš nepomáhal. Ale tu současnou verzi mám ráda, z drogerijních přípravků patří k nejlepším.
    Zaujal mě ten noční krém, sice dávám v péči o obličej přednost olejům a balzámům, ale přes zimu mi pleť občas šupinkuje, tak jsem ochotná vyzkoušet i krém. A tenhle vypadá slibně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na něj koukala s podezřením, protože jsem ho před pár lety zkoušela a pamatuju, že vlasy dost zatížil a umastil. Teď mi ale přijde fajn. Krém určitě vyzkoušej. Na suchou pleť je super. Pak ještě není k zahození Sensitiv krém, taky od Alverde. Je ale o poznání mastnější.

      Vymazat
  5. Pěkné nákupy.Těším se na recenzi snad úplně všeho, hlavně na názor tepelné ochrany alverde, mám jí taky a docela spokojenost :) Suchý šampon jsem zatím nevyzkoušela,ale taky ho už mám nějaký pátek doma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Recenze bude, jen co se někdy domů dostanu za světla, abych mohla aspoň něco vyfotit :-) Já jsem moc spokojená s obojím, se suchým šampónem ale asi o kousek více.

      Vymazat
  6. Alverde limitku jsem ještě neotevřela, potřebuju dopatlat jiné zásoby. Pěna do koupele mě láká, suchý šampón taky, ale mám zásobu Batistů. Ochranný sprej mám taky, hezky voní, ale efekt je podle mě - jako u všech těchto produktů - spíš psychologický, nedokážu si představit, jak by to jako mělo chránit před teplem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný názor. Když bude člověk mučit vlasy každý den žehličkou nebo kulmou, nepomůžou mu všechny tepelné ochrany světa. Já tyhle ochrany stejně používám většinou jen proto, že vlasy trochu hydratují a uhladí.

      Vymazat
  7. Super článek :) Já od Alverde mám jen dekorativku a žádný šampon ani nic jiného jsem nikdy nezkoušela, nevím ani proč, vždycky sahám po těch, co již znám nebo nakupuji na internetu.. :D ten šampon 100% pure mě velmi, velmi zaujal, mám ráda kokosové věci! :) Mrzí mě, že sis musela vybrat jiný šampon, tohle by se nemělo stávat u žádného kurýra nebo na poště, dokážou takovéhle věci naštvat :(

    jinak doporučuji od Yves Rocher šampon na regeneraci vlasů, mě hodně pomohl na kvalitu když jsem přešla z černých vlasů na světle hnědé, a díky tomuhle šamponu se mi nezačaly lámat, neroztřepily se ani nic jiného. Vážně moc doporučuji, ještě k tomu kdyžtak vezmi ten kondicionér pro zničené vlasy, ten je můj velmi oblíbený!

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak z dekorativky alverde mám jen tužku na oči, řasenku, gel na obočí a jednu tvářenku, která už se ale nevyrábí :-) I mě dost mrzí ten 100% Pure šampón, chtěla jsem vyzkoušet i jiný typ, no...
      Na šampóny YR se určitě podívám. I když nejsou úplně přírodní, složení mají ve většině případů kvalitní. Takže díky za tip :-)

      Vymazat
  8. Aj mne je ľúto, že nevyskúšaš iný šampón 100% Pure, chcela by som ďalšiu recenziu.
    Zvyšok nákupu je pre mňa tiež zaujímavý, väčšinu vecí by som využila aj ja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám u 100% Pure vybranou ještě čistící pěnu, tak k ní asi příště vezmu i ten šampón. Vyzkoušet ho chci, jen to nebude hned :-)

      Vymazat
  9. Samé skvělé věci :) Vánoční limitka je pro mě best. Prostě must have. Pěnu mám též ráda. Krásně voní a napění mi vanu :) To se Alverde povedlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že s limitkama je to u Alverde tak, že to je buď průser nebo se naopak moc povedou. V tomhle případě se zimní limitky povedly :-)

      Vymazat