Oblíbenci roku 2015: Dekorativka

14. 1. 2016



Začít můžeme třeba kosmetikou theBalm. Jak mě neoslnily paletky, tak mě oslnil tvářenko-bronzer Balm Desert, který já ale používám na konturování. Světlý, lehce narůžovělý a našedlý, matný, jemňounce namletý, s dlouhou výdrží. Co víc si přát! Dalším objevem pak byla tvářenka Instain v odstínu Houndstooth. Jedná se o dost neobvyklý odstín - tmavší růžová, výrazně tlumená šedo-hnědou. Opět jemně namletá a dlouho na pleti vydrží. Jen to chce při nanášení lehčí ruku.



S konturováním dost úzce souvisí štětce (aneb, bez nich to nejde... teda jde, ale výsledek si raději nechci představovat). Osobně jsem si nejvíce oblíbila štětce které nejsou extra husté, jsou širší a zároveň lehce zploštělé. S takovými dosáhnu nejpřirozenějšího výsledku. Absolutní favorit je Catrice, který jsem ve výprodeji sehnala za 50 korun (bohužel se už neprodává) a pak Makeup Revolution, se kterým jsme si na sebe chvíli zvykali, ale teď po něm sahám hodně často. V blízké době se zde snad už konečně objeví článek o oblíbených konturovacích tvářenkách, kde oba kusy předvedu podrobněji.

Z paletek to u mě vyhrála na plné čáře Naked 3. Ty odstíny jsou jeden úžasnější než druhý a kvalita je naprosto božská. Jak jste se ostatně mohli dočíst už v samostatné recenzi ZDE. Ráda bych ale vyzdvihla i paletky Perfect harmony od E style, které se kvalitou vyrovnají nejedné high-end značce a cenou se pohybují ve vodách drogérkových. Nejvíce jsem si pak oblíbila verzi 05 Metallic Show.

Řasenkovala jsem nejraději a nejčastěji za asistence Maybelline Lash Sensational. Vyhovuje mi kartáček i konzistence. Řasy krásně zahustí a oddělí. Fotky mluví za vše a prohlédnout si je můžete v recenzi ZDE.

Když už jsme u těch očí, nemůžu  jinak, než zmínit černou tužku na oči Alverde, kterou používám poslední měsíce denně na podbarvení řas. Je příjemně měkká, sytě pigmentovaná, přírodní a navíc stojí pár kaček. Stejně tak jsem si oblíbila rozjasňovač v tužce, který se dá použít jak na celé víčko, tak jen do vnitřního koutku nebo pod obočí a nebo klidně i nad lícní kosti. Celkově mám produkty v tužce ráda, protože jsou skvěle skladné a můžete je tahat kamkoli s sebou a nemusíte se bát rozbití.

Na obočí si dávám extra záležet. K dokonalému vzhledu mi loni pomáhaly tužka na obočí Artdeco v odstínu 05 (malý tip: neplést odstín 05 u balení s kartáčkem a bez kartáčku; bez kartáčku je nula pětka v černém odstínu) a transparentní gel na obočí Alverde. Tužka má pro mě naprosto dokonalou popelavou středně hnědou barvu (recenze ZDE). Gel používám na pro lesk a "učesání" obočí. Není to ten typ gelu, který by ztuhl a s obočím vám nehnula ani rána pěstí, ale i tak ho vcelku zdatně udrží na uzdě. A navíc je přírodní.

Dlouhou dobu jsem hledala ideální přírodní makeup, až jsem narazila na So'Bio. Je přírodní, je světlý, má vyšší krytí a nemapuje ani po delším nošení. Kompletní chválu můžete okouknout ZDE. Konečně jsem ale taky našla korektor, který mi vyhovuje jak konzistencí, tak krycí schopností, tak výdrží. Jedná se o Catrice liquid camouflage, tekutého bráchu známějšího tuhého korektoru.

Dnešní výčet ukončíme (skoro)přírodním lakem od 100% Pure v odstínu Kiss. Oceňuji hlavně složení, proto jsem si ho v první řadě pořizovala. Ale ten odstín! Přesně takový jsem hledala a přesně takový mi taky moc sluší. Detailně prohlédnout si ho můžete ZDE.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jako předsevzetí do nového roku jsem si pak dala, že se pokusím nahradit maximum produktů za přírodní kusy. To znamená nekupovat nic nepřírodního a začít se nahromaděných kusů zbavovat. První vlnou byl nedávný blogsale (kde je stále ještě dost produktů k mání, tak klidně mrkněte). V druhé vlně to bude další blogsale, kde se ale objeví už zajímavější značky, jako Urban Decay, Inglot, theBalm, E style a podobně. Máte se tedy na co těšit! :-)

10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ten tekuty Catrive korektor me taky docela laka vyzkouset :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím s tebou souhlasit,ta řasenka je úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna u řasenky jsem si říkala, že škoda toho předsevzetí s přechodem na přírodní kosmetiku :-) Ale třeba když si schovám kartáček...

      Vymazat
  3. Z tvojich obľúbencov mám otestované a taktiež obľúbené len 3 produkty - Naked3, korektor Catrice a lak 100% Pure. So všetkými som spokojná, ale každý má u mňa o stupienok vyššie iného kolegu :D
    Plány na tento rok mám podobné - hlavne kupovať premyslene, orientovať sa na prírodnú kozmetiku a hlavne zredukovať moju nezmyselnú zbierku lakov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u mně je to s dekorativkou docela nuda, nikdy jsem nepropadla high-end značkám a poslední dobou nenakupuju dekorativku vůbec :-) Ale moc ráda si o oblíbencích počtu u tebe :-)

      Vymazat
  4. Od The Balm mam iba licenku Hot mama, ktoru mam velmi rada a je to pre mna jeden z oblubencov roku 2015 :)
    Riasenku Maybelline Lash Sensational som si kupila pred 2 tyzdnami, ale este som ju neotvorila. Citala som na nu vela pozitivnych recenzii, tak s nou snad budem spokojna aj napriek tomu, ze neznasam plastove kartaciky :)
    E-style paletky by som rada vyskusala ako aj ine vyrobky od The Balm, ale na Slovensku sa nikde nedaju vidiet pred kupou nazivo :(
    Neuvazujes nad kupou paletky Alverde For a perfect evening (2 ocne tiene, puder a lesk na pery)? Nie je k dispozicii tester, tak by som si rada precitala nejaku recenziu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hot Mama je obecně dost chválená. Taky se mi líbí, bohužel ale má teplejší odstín a moc by mi neslušela. E style paletky ani vidět naživo nemusíš, ručím ti za to, že budeš spokojená (když si samozřejmě vybereš vhodné odstíny) :-)
      Na paletku jdu mrknout dneska do dm, tak se pak buď objeví nebo neobjeví fotka na facebooku :-)

      Vymazat
  5. Tu řasenku jsem si také velmi oblíbila :) Jinak na Instain se také chystám, ale zatím si vystačím s Cabana Boy :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu Instain jsem brala hlavně kvůli odstínu. Ostatní budou určitě stejně kvalitní, ale všechno ostatní už mám v podobném odstínu od jiné značky :-) .... i když... možná bych brala i Down boy :-)

      Vymazat