Spotřebováno PROSINEC 2015

5. 1. 2016



Saloos sprchový olej Mojito
Saloosí sprchové oleje používám hlavně kvůli účinkům, které jsou pro suchou pleť v zimě fakt vykoupením. Jejich vůně mě ale nikdy moc nebraly. Až do chvíle, kdy jsem narazila na verzi Mojito, která je spojením originální vůně a skvělých účinků. Navíc tohle obří balení vychází na internetu na nějaké tři stovky a padesát korunek, což není zas tak zlý. A dlouho vydrží. Dva měsíce s přehledem. Určitě pořizuji znovu.
-----
Hodnocení: 10/10


Weleda pupálkový revitalizační sprchový krém
Dost lékárensky/bylinkově to smrdí. Nebylo to ale tak hrozné jako třeba levandule nebo růže (což je ale dost o osobních preferencích). Co do účinků byl vcelku fajn, dokonce mi přišel i o něco hutnější a výživnější, než ostatní verze (ještě jsem teda nezkoušela mandlovou). Znovu už ale asi ne. Hlavně taky kvůli ceně.
-----
Hodnocení: 7/10

Kivvi mycí emulze pro intimní hygienu s výtažky řebříčku a měsíčku
Nejlepší intimní mytí, které jsem zatím měla. Konzistencí a barvou se podobá řidšímu tělovému mléku. Moc nepění, je plná bylinek, což poznáte už podle vůně, která je ale dostatečně jemná na to, aby nepobuřovala. Fakt z ní máte pocit, že pečuje a zklidňuje. Zkusím ještě Havlíka, ale k tomuhle se určitě časem vrátím.
-----
Hodnocení: 10/10

vzorek Salcura outbreak rescue krém
Fakt mile překvapil. Salcuru mám totiž zafixovanou jako značku vyrábějící ty šílené alkoholové spreje. V krému byste ale alkohol hledali marně (a nebo je tam fakt hluboko utopenej v kvalitním zbytku). Má hutnější, mastnější konzistenci, která je super pro suchou kůži. Solidně hydratuje a je bez parfemace. Klidně s ním můžete namazat i ekzém (nebo jinou kožní nepříjemnost) a neodmění se vám podrážděním, ba naopak. Teď ještě zjistit, kde se prodává.
-----
Hodnocení: 9/10

vzorek Sophie La Giraffe baby pleťový krém
Taky moc fajn krém. Přišel mi podobný, jako výše opěvovaná Salcura, jen nebyl tak hutný. Výživný byl ale pořád dostatečně, taky bez parfemace a taktéž nedráždivý. Mrknu na cenu, porovnám s cenou Salcury, a pro jeden z nich se rozhodnu.
-----
Hodnocení: 9/10

vzorek 100% Pure výživný tělový krém kokos
Moc nevím, co k tomu říct. Asi jen, že by se 100% Pure mohlo naučit vyrábět trochu větší vzorečky, hlavně u produktů, které jsou určeny pro použití na celé tělo. Tímhle jsem si namazala jen ruce a kousek břicha a byla jsem na dně. Kdybych ale měla usuzovat alespoň z té malé trošky, jedná se o hutnější výživný krém, s popcornovou vůní, podobnou kávovému očnímu krému.
-----
Hodnocení: ??



Alverde hydratační vlasová kůra s aloe vera a ibiškem
Já si ty vlasy asi časem rozmazlila, protože jim už fakt není dost dobré téměř nic. Dřív mi tahle kůra vyhovovala, teď jsem z ní ale moc radost neměla. Musela jsem jí dávat fakt kupu a výsledek byl takový nic moc. Vlasy trochu vyživila, ale už jsem prostě potkala i o dost lepší kondicionéry, masky, kůry a různé další péče.
-----
Hodnocení: 6/10

Alverde noční krém s divokou růží
Máloco můžu dát na obličej v zimě. Většinou mě totiž čeká podráždění a nebo to prostě a jednoduše dostatečně nevyživuje a já pak běhám se staženou dehydratovanou pletí. Máloco z toho, co mi pak vyhovuje, taky stojí méně, než několik stovek. Tohle je ale šetrné, výživné a stojí to pod stovku. V létě ho nepoužívám, ale vracím se k němu pravidelně každou zimu. Kdybych měla spočítat spotřebovaná balení, tutově se už blížím k desítce.
-----
Hodnocení: 10/10, recenze ZDE

Alverde tělové máslo brusinka (LE 2015)
Já tyhle zimní limitky prostě miluju. Letos Alverde opět nezklamalo, dokonce předčilo limitku loňskou. Vůně jen fajn, takový ten typ "neurazí, nenadchne". Máslo je ale super výživné a dvojici máslo+krém za cenu 130 korun prostě musíte mít. A ten krém na ruce je snad ještě o kousek lepší. Aktuálně se mi doma povalují ještě tři plná balení a zuby nehty odolávám koupi dalších.
-----
Hodnocení: 9/10

Alverde tělové máslo čokoláda/brusinka (LE 2014)
Prcek, kterého jsem si šetřila od loňské zimy, se mi nějak zkazil. Kromě toho, že konzistence je jaksi nestandardní, taky dost nelibě páchne. Takže letí do koše. Zvláštní ale je, že další dvě máslíčka ze stejného balení jsou ještě stále použitelná. Tuhle vůni jsem z nich ale měla nejraději... škoda.
-----
Hodnocení: ??



Rival de Loop jemné čistící ubrousky 3v1 mandlový sen
Mně prostě všechny tyhle ubrousky přijdou stejné. Alterra, Rival de Loop, Balea apod... liší se jen vůní (a v případě Alterry trochu i složením). Čistí to, trochu to vysušuje, vůně ujde. Znovu leda, že byly zase ve slevě.
-----
Hodnocení: 6/10

Yves Rocher  Culture BIO zvláčňující krém na ruce
Na léto super, na zimu mi už tak úplně nestačí. Co víc, když se mi udělá na rukou ekzém, můžu na něj rovnou zapomenout. Jinak ale nestojí jmění, hezky voní a na měsíce, kdy se mi pleť zase trochu umoudří, mi bude bohatě stačit. Takže ano, koupím znovu, ale až tak v dubnu.
-----
Hodnocení: 7/10, recenze ZDE

Ebelin čistič štětců
Časem jsem upustila od jeho samostatného použití, protože prostě nemůžu snést ten smrad, co po něm zůstává na štětcích. Používala jsem ho ale před samotným mytím na silněji znečistěné štětce (nejčastěji na štětce na makeup, konturovací produkty a tvářenky). Ocenila jsem hlavně to, že štětce pomůže dostatečně vyčistit ještě před samotným šampónováním a taky, že dezinfikuje. Až si vzpomenu, sáhnu v dm po novém balení.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE


Původně jsem měla v plánu zveřejnit článek o nákupech za listopad a prosinec. Ale je toho docela málo a je to samý Alverde a vlastně to není moc reprezentativní, takže jsem se za to trochu styděla a nechám to raději na někdy jindy. Pomalu ale jistě však chystám koláže do článků s oblíbenou pečující a dekorativní kosmetikou za minulý rok, takže se můžete na články během ledna těšit :-)


27 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. to telove maslo od alverde ma jaksi nenadchlo. nebolo zle, ale nic extra. krem na ruky to iste :) ten ruzovy nocny krem pouzivas na den ci na noc? ja som si ho kupila vo vypredaji (neviem ci ich prestavaju predavat alebo iba menia obal alebo nieco) a este som ho neotvorila...je fakt dost vyzivny? mne teraz jak klesli teploty ziadny krem nestaci, dokonca aj kremu z lidlu co ma minulu zimu zachranoval, musim pouzivat dve vrstvy...
    zaujal ma este ten intimny gel od kivvi, ale v tejto oblasti sa trochu bojim experimentovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten růžový krém používám na den i na noc. Na den pod makeup, na noc po odličování ve sprše a někdy navrch ještě přidávám i nějaký olej (arganový, pupálkový apod.). Výživný je dost, ale když se zrovna odličuju pěnou, tak jedna vrstva nestačí a pak přidám ten olejíček. Jinak se běžně odličuju olejovým fluidem Balea a tam mi pak stačí jedna vrstva. Emulzi od Kivvi se neboj vyzkoušet, nic šetrnějšího stejně pravděpodobně neseženeš :-)

      Vymazat
  2. Brusinkovou sadu od Alverde jsem si koupila taky, zatím čeká na poličce na rozbalení. :-) A Yves Rocher krém na ruce mám moc ráda, stačí mi i na zimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak neváhat s rozbalováním, na zimu je jako dělaná :-)

      Vymazat
  3. zrovna na ten sprchový olej Mojito jsem koukala a chtěla ho pořídit, ale nebyl skladem :(. Tak příště. Hydratuje dobře nebo není naopak moc mastný :)? A na vůni pupalkového sprcháče mám podobný názor, nic moc... zato mám vzorek tělového mléka a to mi voní líp! Ale mandle byla asi můj favorit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, hydratuje suprově. Rozhodně líp, než kterýkoli sprcháč, co jsem zatím zkoušela. Mastný je, ale spojí se s vodou do takové mléčné emulze a pak se normálně opláchne. Zůstává po něm taková vláčná pleť, promazaná asi jako by ses před několika hodinami natřela krémem (snad chápeš, jak to myslím :-)).
      To pupálkové mléko jsem měla taky. Vonělo vlastně stejně, jen slaběji, takže to nebyl takový děs. Z mandlové řady jsem měla tělové mléko a pak hydratační krém. Oboje super. Ze sprcháčů se mi zase nejvíc líbí citrusová verze.

      Vymazat
  4. Olej mojito je naprosto bozsky, ta vune je dokonala. Stejne tak zboznuji krem YR a maslicko s brusinkou mi tez vonelo nejvice.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas :-) Malé máslíčko s brusinkou by klidně mohli dělat ve velkém balení, chodila bych pro něj pravidelně :-)

      Vymazat
  5. Ja mam Alverde velmi rada, tak dufam, ze clanok o nakupoch bude skoro a velmi sa tesim aj na clanky o oblubencoch 2015 :)
    Vsetko dobre do noveho roku 2016 prajem.
    Trochu od veci: vsimla som si, ze u nas v DM zacali predavat mlieko do sprchy Lavera Basis Sensitive Shower Body Milk.
    Inak mna by zaujimal aj clanok o Balea produktoch, ktore si mala alebo pouzivas, ktore maju v pohode zlozenie. Na tvoje doporucenie som si kupila telovy balzam Balea s nordickou brusnicou a nadherne vonia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Tobě taky vše nej do nového roku :-) Laveru už tak nějak pomalu obcházím obloukem. Přijde mi dost alkoholová a navíc ceny za ni v dm jsou dost vysoké. Ale určitě mrknu alespoň na složení, takže díky za tip. Co se týká Balea produktů, používám vlastně jen ten olejový fluid a pak mi sedl ten tělový balzám s brusinkou. Takže by vlastně nebylo moc o čem psát :-) Pak ještě teda přemýšlím nad pořízením vychvalovaného krému na nohy.

      Vymazat
  6. Kivvi intimní jsem si teď oblíbila ze všech nejvíc,nedráždí a na dlouhodobé používání je nejlepší. Havlík mi po třech baleních začal nevyhovovat :/ Weleda sprchové krémy jsou pro mě top, krémové, nevysušují a voní mi, tedy až na tenhle, ten fakt divně smrdí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá, budu pamatovat, že mám pořídit další balení Kivvi. Je pravda, že sice vyjde dráž, ale zase má podstatně lepší složení, než Havlík. Sprchové krémy od Weledy mám taky ráda, jen trochu bojuju s těmi vůněmi (voní mi jen mandle a citrus, ostatní jsou děs) :-) Pro mě je ale stejně nejlepší sprchový olej Saloos... a řekla bych, že taky vyjde levněji.

      Vymazat
  7. Ten sprej na štětce si asi také pořídím, měla jsem jeden od Sephory, ale už mi dochází :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu ho doporučit, čistí obstojně. Jen mi moc nesedla ta vůně, no :-)

      Vymazat
  8. Pěkná spotřeba, já mám za prosinec tak tři obaly, takže zvláštní článek ani dělat nebudu a shrnu to až další měsíc :D Od Alverde jsem měla jednou masku na vlasy a mám sprej na nohy, gel na obočí a oční krém, jinak nic. Ale nějaké mazání na tělo si chci určitě pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, já jsem na tom zase podobně s nákupy. A i když spojím dva měsíce k sobě, stejně z toho nebude pořádnej článek :-) Sprej na nohy mám taky! Na léto byl fajn, osvěžil a lehce hydratoval. Gel na obočí Alverde používám denně. Produkty na vlasy ale moc nemusím, většinou si je koupím jen proto, že mi zrovna doma něco došlo a nutně potřebuju nějakou náhradu. Z tělových mazadel doporučuji tělový krém (emulzi??) a jasmínem a sezamem. Je hutnější a příjemně vyživí. A nádherně voní!

      Vymazat
  9. zkusím mrknout na ten alverde noční krém, dík za tip! i když mám mastnou pleť, tak se mi teď opět zbláznila a osvědčené krémy nepomáhají, sice se pořád lesknu, ale v kombinaci s vysušenými místy a šupinkami (fakt super :D) ... momentálně mám Skin Food od Weledy a i když ho všichni chválí, tak mi přijde, že mi ucpává póry a hlavně mi naskákaly ještě červené fleky, takže musím zase zkusit něco jiného :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo... nemůžu ručit za to, že si sedne s mastnou pletí, s tím zkušenosti nemám. Ale je založený tuším na slunečnicovém oleji, tak by to nemusela být taková tragédie. Co se týče Weledy, tak nic kromě pánského modrého krému bych pro mastnou pleť nedoporučila. Dokonce i na mojí suchou pleť je Weleda dost mastná a ucpávací.

      Vymazat
    2. neboj, kdyby mi nesedl, tak ti nadávat nebudu, jdu do toho s tím, že máme odlišnou pleť, ale už jsem fakt zoufalá ;) ... vidíš, pánský krém by mě absolutně nenapadlo zkoušet, tak třeba příště :D

      Vymazat
    3. Tak uvidíš, třeba ti sedne, dej pak vědět (protože zatím jsem nepodloženě tvrdila, že pro mastnou pleť není vhodný) :-) A s tou pánskou Weledou - chlapi by si na obličej nikdy nic mastnýho a těžkýho nedali, to je jasný :-D

      Vymazat
  10. Milá Zdeni, Kivvi Mycí emulze je i pro mne TOP, 'Havlík' na ni podle mého názoru nemá. Teď ještě zkouším Organyc Intimate Wash pro intim. hygienu a to je docela hrůza, je to strašně řídké a divně nelibě voní. Zkoušet nedoporučuji a až dopotřebuji, vracím se určitě ke Kivvi. Ostatní produkty jsem nezkoušela a koukám, že v případě některých sprcháčů od Weledy není ani o co stát. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na složení toho Havlíka a je to dost plné tenzidů, Kivvi je od pohledu podstatně šetrnější, takže si asi dám další opakování... až dopotřebuju nové balení BioPha. :-)

      Vymazat
  11. Pokochala som sa prázdnymi obalmi, ale najviac ma dnes zaujala diskusia. Vidno, že každému naozaj sadne niečo iné, ale keď je raz niečo lepšie, je to jednoducho lepšie. Teraz narážam na Kivvi intímny gél. Ja podobný produkt už pár rokov nepoužívam, ale zvažovala som Havlíka alebo bioPha (ty si ho tuším mala a bola si spokojná, nie? Zaujímalo by ma, na ktoré miesto by si ho teraz postavila, keď si vyskúšala aj iné.) Od Kivvi som zatiaľ skúsila len vitamínový koktejl na pleť, no ten ma veľmi nezaujal, tak som na značku trocha "zanevrela" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, od kivvi mám doma odličovací emulzi a vitamínový koktejl, oboje použito asi dvakrát, protože to prostě stojí zaprd. Intimní emulze byla oproti tomu skvělá. BioPha je taky moc fajn, složení je založeno na květové vodě a nestojí miliony. Hned po Kivvi je to pro mě nejlepší intimní gel.

      Vymazat
    2. Ďakujem za odpoveď, Zdeni. Na tvoje slová dám, takže ak by som intímny gél chcela znova začať používať, asi skúsim najskôr bioPha :) Neviem, do Kivvi sa mi akosi nechce ísť.

      Vymazat
  12. Od Kivvi mam doma cistici emulzi s kdouli a uplne jsem si ji zamilovala, budu muset vyzkouset i neco dalsiho a tohle intimni myti nevypada vubec spatne. Cistic stetcu od Ebelin si chci poridit uz dlouho a dost me zaujal ten nocbi krem Alverde, budu se po nem muset podivat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu čistící emulzi mám taky a nějak mě nezaujala, použila jsem ji zhruba dvakrát. Zato intimní emulze byla fakt boží. Čističem štětců určitě nic nepokazíš a ten krém... spíše pro suchou pleť a nebo na noc pro normální pleť (pro mastnou ne-e) :-)

      Vymazat