Nákupy LEDEN 2016

26. 2. 2016



Tak už jsem si pořídila další balení Low ShamPoo od YR. Recenzi jsem vám slibovala hned u prvního balení, jenže jsem ho stihla spotřebovat dříve, než jsem stihla fotit. Tentokrát už jsem se ale polepšila, takže recenzi můžete v brzké době čekat. A to společně s recenzí na regenerační kondicionér, který jsem pořídila v rámci lovu na kondicionér, který trochu oživí tu moji vyschlou kštici. Zatím jen prozradím, že oba produkty faaakt krásně voní!


Ze stejného důvodu jsem koupila i další balení sezamovo-jasmínového tělového krému od Alverde. On vlastně není zas tak skvělý, co do účinků, ale ta vůně! Pro mě je tohle to nejvoňavější, co kdy Alverde vyprodukovalo. Vůně je taková exotická. Necítím tam ani tak sezam a jasmín, jako spíše tropické ovoce zjemněné kokosovým mlékem... no prostě mňam.



V rámci čekání na velké balení sprchového oleje Saloos (který je pro mě v zimním období nenahraditelný) jsem v dm čapla malé balení grepového oleje

Ukořistila jsem tam taky úplně poslední balení olejového fluidu Balea, který bohužel stahují z prodeje, což je fakt škoda, protože se o tomhle produktu mluvilo v samých superlativech a za sebe musím říct, že jsem s ním neuvěřitelně spokojená. A nadšená jsem byla zejména z ceny.

Bez krému na ruce nedám v zimě ani ránu. Po zkušenosti s granátovou Weledou, která mě bohužel nijak neuchvátila, jsem se rozhodla vsadit na mandlovou verzi. Nebudu vám lhát, taky nejsem moc spokojená. Ani nevím, jak přesně popsat účinky, ale kdybych je musela vystihnout jedním slovem, tak by to bylo "nedostatečné". Ono je to mastné, je to i hydratační, ale z nějakého důvodu mám pocit, že to pořád není dost. A navíc ta cena...

V Lidlu jsem čapla odlakovač Cien, který mě upoutal hlavně zpracováním aplikátoru, jakožto "misky", na kterou přiložíte tampónek, stisknete, miska se začne plnit a tampónek odlakovač nasaje. Dost se mi tohle provedení líbí, protože mi přijde jako "nejčistější" a nejpraktičtější. Odlakovač vám tak při aplikování na tampón nepoteče všude okolo a navíc se vyhnete feťáckým chvilkám při posezení u otevřeném balení. 



V rámci obnovy mých dekorativních zásob jsem sáhla po pár produktech od Alverde... 

Tužky na oči jsem si oblíbila už dříve, jelikož jsou sytě pigmentované a příjemně měkké. Intenzivní barva se na víčku udrží celý den. Super kvalita a složení za malý peníz. Momentálně vlastním asi osm kusů. A v případě zájmu bych sesmolila i nějakou tu recenzi :-)

Sehnat přírodní bázi pod oční stíny není tak lehké. A sehnat kvalitní bázi je ještě složitější. Jak dopadla ta od Alverde se dovíte v nejbližší době...

Přírodní oční stíny většinou stojí, slušně řečeno, za prd. Quatro paletky Alverde se opravdu povedly. Pigmentace super, nepráší, výdrží lepší průměr. Jasný, není v nich silikon a je to trochu znát, ale tyhle stíny jsou opravdu kvalitní. Na silikonové bázi vám vydrží takřka celý den. Už mám doma fialovou verzi ale opravdu mě nadchla tahle růžová. Nejen, že s ní vykouzlíte efektní přirozené líčení, ale první stín vám skvěle poslouží jako nádherný rozjasňovač. Třetí stín pak vypadá úžasně jako tvářenka.



Po pár měsících jsem sáhla na dno obřím balením odličovacího oleje a sprchového oleje Saloos a bylo tedy potřeba objednat nová balení. Odličovač jsem jako obvykle volila ve verzi Neurální, sprchový olej tentokrát ve verzi Rozmarýna, protože vycházel nejlevněji (necelé tři stovky za půl litru). Jako dárek k nákupu mi navíc přišel vzorek koupelového oleje ve verzi Červený pomeranč, který jsem omylem použila jako sprchový olej, když jsem ve velmi dobré náladě (= sťatá pod obraz) dorazila domů z plesu.



Znovu jsem v dm narazila na limitku grepové zubní pasty Dontodent. Jasný nákup, jinak to nešlo. 

Oblíbený růžový noční krém jsem vyměnila za Ultra Sensitive verzi, která mi neuvěřitelně vyhovuje. Má složení okleštěné o všechny protivné dráždivé složky. Díky vysokým obsahům olejů a glycerinu je to to nejvíc hydratační, co jsem na obličej kdy dala. Konzistence je atypická, jakoby gelovo-olejová. Na léto to bude dost mastné, ale teď ho fakt zbožnuju a díky němu jsem se rozloučila se suchým obličejem. Není nijak hutný nebo těžký, jen hodně hydratační a oleje pak hydrataci v pleti uzamknou na jedničku. A když ho použiju večer, dokonce ani po ránu už nemusím krémovat.

Už zase jsem si koupila něco od EOSu. Proboha, proč?! Já se fakt neponaučím. Má to roztomilý obal. Ale tím to tak nějak končí. Něco málo vám k balzámům i krému na ruce v příštích dnech napíšu na facebook blogu.

-----------------------------------------------------------------------

PS: Určitě jste si všimli změny designu blogu. Přidala jsem políčko pro vyhledávání na blogu, které je k nalezení v horní liště. Taky vpravo najdete seznam štítků, který tady dříve nebyl. Všechny fotky mají teď propojení s Pinterestem, takže si je můžete jednoduše připíchnout. Pod každým článkem naleznete odkazy pro sdílení na sociálních sítích. Aktivní jsem taky začala (už konečně) být i na Instagramu (odkaz buď v dolní části blogu nebo tady). A v sekci Kontakt je nově k dispozici kontaktní formulář, přes který mi můžete trochu pohodlněji zasílat dotazy a připomínky. A kdyby někdo (nedejbože) našel nějaké nedostatky, vůbec se nemusí stydět omlátit mi je o hlavu :-)

21 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Proc vzdycky prestavaji znacky prodavat produkty, ktere jsou super? Jak uz tenhle fluid nebo treba Dermacol lanyzovy makeup, ktery mam moc rada. Jinak me zaujal ten krem od Alverde, urcite po nem mrknu :) A novy design se mi moc libi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. A nebo pak jsou ty nejlepší produkty jen limitované :-) Krém je super, jen je vhodnější pro suchou nebo dehydratovanou pleť. Za ostatní typy soudit nemůžu.
      Moc děkuju, jsem ráda, že se ti design líbí!

      Vymazat
  2. Fluid končí?!! Nee :-(( Všechno od Alverde mě zaujalo, tu pearly white tužku asi pořídím do vnitřního koutku. A ten krém vypadá podobně jak můj no parfume day creme od Urtekramu, takže určitě prubnu. A design je moc hezký, vyhledávání se šikne :-)Hezký den Zdeni ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hele, ofiko jsem nikde nic nenašla, ale vzhledem k tomu, že najednou zmizel ze všech dm, tak asi jo. Leda, že by čekali na zásoby. Ale někdo mi tady psal do článku (myslím v posledním spotřebováno), že v Německu už není v sortimentu delší dobu. Krém je podobný No Perfume od Urtekramu, ale je o dost víc mastný a hydratační. Právě tenhle Urtekram používám v létě, kdy nemám pleť tak suchou.
      Děkuju za pochvalu a taky přeji hezký den :-)

      Vymazat
    2. O Nemecku som pisala ja :-)....tak som minuly tyzden zhanala v Bratislave a az v tretej Dm som fluid este nasla a zobrala rovno 3kusky. Predavacka nic o vyradeni zo sortimentu nevedela ale to este nic samozrejme neznamena, ze ano.

      Vymazat
    3. Promiň, promiň, už si vzpomínám :-) U nás už není k dohledání nikde. Byla jsem asi v sedmi různých dm a nikde nic.

      Vymazat
    4. ;-) to je v pohode Zdeni....tak to je skoda, hlavne ak Ti fakt vyhovuje.Na sk som az o mesiac a pol, tak som zvedava, ci aj "u nas" skonci svoju existenciu.
      Inak velka vdaka za tip na YR sampon, pomohol velmi rychlo a teda musim povedat, ze umyva trosku menej ale momentalne ho pouzivam na cca kazde 3tie umyvanie vlasov, tak je to znesitelne:-).

      Vymazat
    5. Budu holt muset hledat jinde :-/ Ono stejně za chvíli už bude teplo, takže se zase vrátím k MuLondon. Na zkoušku jsem vzala ten nový odličovací olej Balea, tak třeba to nebude propadák.
      Jsem ráda, že ti YR sedí. Já ho teď používám taky, co mi došel 100% Pure (který je teda ještě o něco lepší). Vlasy myju každý druhý den (protože mám kvůli cvičení šíleně zpocené vlasy) takže mi nevadí, že nemyje tak důkladně.

      Vymazat
  3. S krémom EOS budeš spokojná, mala som presne tento a bol skvelý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s ním právě nejsem spokojená vůbec! :-) Je hodně parfémovaný a na to já, odkázaná na přírodní kosmetiku, nejsem zvyklá. A moc nehydratuje. A je drahej. Ale má hezké a praktické balení, to zas jo.

      Vymazat
  4. Grepová pasta vypadá celkem dobře :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá a chutná fakt jako grep (s troškou máty) :-)

      Vymazat
  5. :D Mne keď niekto logicky vysvetlí, že prečo ten krém na ruky EOS dávajú do zataveného obalu, ale spravia v obale dieru akurát na to, aby trčal von ten krém otváracím viečkom.
    Musím kuknúť aj u nás či zase nie je grepová pasta!
    Mne keď zrušia Balea kašmírovú čistiacu penu tak bude zo mňa sériový vrah Freddy Krueger :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsem se málem posmrkala smíchy :-D Víš, že jsem si toho všimla fakt až teď?! A přitom jsem je v obchodě otvírala, abych je očichala (zlej zlej zákazník!)...
      Na tu kašmírovou pěnu jsem koukala taky, ale složení se mi nelíbí zdaleka tolik, jako u toho olejového fluidu a navíc je tam syntetická parfemace a to není nic pro mě :-/

      Vymazat
    2. :D:D:D:D no mne to tiež príde smiešne, lebo tak buď dám niečo do zataveného obalu aby to nikto nemohol otvoriť alebo kašlem na takýto zatavený obal, toto je asi mimo moje chápanie :D.
      Mne vyhovuje kašmírová pena asi preto, lebo ja mám narozdiel od teba mastnú pleť a toto je teda jeden z tých najšetrnejších čističov na pleť pre mňa, ktorý zároveň aj vyčistí a neobsahuje alkohol.

      Vymazat
    3. No tak s mastnou pletí bych si na ten olejový fluid fakt netroufla :-) V létě mám ale pleť docela mastnou (i když stále dehydratovanou) a to mi pak moc vyhovuje růžový MuLondon, který má čisté složení, dostatečně odmastí ale nedráždí. Ale s dostupností je to naprd, musíš to objednávat z Londýna a i s poštovným to vyjde něco kolem sedmi stovek. Musím ale uznat, že mi vydrží pak asi půl roku.

      Vymazat
  6. Teraz neviem, čo mám robiť... Tak veľmi si ma nažhavila na kopu vecí zo svojich nákupov a ja som si pred chvíľou začala spisovať zoznam, čo by som si v blízkej dobe potrebovala (samozrejme, že potrebovala!) kúpiť. A musím tam dopísať napr. ceruzky na oči Alverde (mám tú telovú, ktorá je krásna, ale nenosím ju často), quattro ružových tieňov vyzerá nádherne, grapefruitová pasta, ach, a čo to voňavé telové mliečko?!
    Krásne si si upravila blog, až ti ho troška závidím. Ja by som si svoj tiež chcela troška "prezliecť", ale nestíham ani pravidelne prispievať :( Pa. (PS: Najviac ľutujem, že som si ten fluid Balea nekúpila, kým bol, lebo teraz ho už neviem zohnať...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tužky na oči Alverde jsou skvělé. Hlavně ta tyrkysová. Na takovou decentní linku je ale krásná i šedá. Stejně tak určitě nemůžeš být bez grepové pasty. Už jsem do ní uvrtala pár lidí a všichni z ní byli nadšení :-)
      Moc děkuju za pochvalu designu :-) Ségra se vyjádřila tak, že "předtím to bylo přehlednější" (není nad sourozeneckou upřímnost) :-D S tím souhlasím, ale bohužel je stížená přehlednost na úkor nových funkcí, které tady přibyly. S tím časem to chápu. Já jsem nový vzhled psala přes tři týdny. Bylo to ale ovlivněno tím, že jsme nestahovala hotovou šablonu ale psala si ji sama a mohla si tedy všechno upravit k obrazu svému :-) Jinak stažení a nahrání hotové šablony zabere všehovšudy pět minut a není na tom nic složitého. Pak ti tam ale bohužel zůstávají různé fonty, které nemají diakritiku a anglické výrazy jako "search", "next page", "about me" apod. A to já bych jako puntičkář nepřenesla přes srdce a stejně bych to musela upravit :-D

      Vymazat
    2. Aknelka, fluid hladaj v dmkach mimo vacsich nakupnych centier, ja som ho nasla az v tretej.....

      Vymazat
  7. Sezamovo jasmínové tělový krém od Alverde :O ani nevím, že něco takového Alverde má. Se budu muset mrknout až půjdu do DM. Miluju vůni jasmínu ♥ Paletku mám taky a též jsem s ní spokojená. Zkoušela si podkladovou bázi od Lavery? Oproti chemickým to tedy není žádné terno, ale je o hodně lepší než ta Albverďácká. Stíny mi v pohodě vydrží celý den. Eos mě také vždy uchvátí na své krásné obaly. Přitom jsou daleko lepší a levnější produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, má. Byla to novinka, někdy kolem Vánoc. Bázi od Lavery jsem nezkoušela. Při vhodné příležitosti objednám a vyzkouším :-)

      Vymazat