Přírodní dekorativní wishlist

3. 2. 2016

Protože mi veškerá nepřírodní dekorativka leží doma v krabici a zásoby té přírodní jsou u mě dost pohublé, dneska se mrkneme na to, o jaké kusy bych je ráda obohatila.


Oční stíny v tužce




Určitě bych si chtěla pořídit nějaké ty oční stíny v tužce. Práce s nimi je super rychlá, jednoduchá a výdrž bývá obdobná, jako při použití práškového stínu. A cestování s takovými stíny je taky o dost komfortnější - nemusíte se bát rozbití a nepotřebujete k nim přibalit štětec. Největší zálusk mám na stín tužku Susie's Favorite od 100% Pure (vlevo dole), protože ten odstín je nádherný! Ráda bych ale vyzkoušela i Sante a pak se rozhodla, do které ze značek se vyplatí investovat.




Práškové oční stíny




Rozhodně bych ráda obohatila svojí sbírku Alva pigmentů (která čítá dva kusy...) o nové odstíny. Pigmenty jsou jemňounce namleté, výborně pigmentované a mají solidní výdrž. A taky nestojí svět (seženete je za nějakých 140 Kč). Ale na to, že je nabízeno tolik odstínů, mi přijde nabídka jako celek poměrně chudá a barvy se tam opakují. Ráda bych tam našla třeba matný tělový stín, chladnější šedohnědý nebo přirozený růžovohnědý.
Taky jsem se fakt zamilovala do Blue Orchid od Lavery (první zleva). Jen aby ta pigmentace a výdrž za něco stály.

Lavera Třpytivé minerální oční stíny MONO 02 Blue Orchid
Lavera Třpytivé minerální oční stíny MONO 03 Blue Galaxy
ALVA Green Equinox Fialková
ALVA Green Equinox Phoenix
ALVA Green Equinox Tajemství


Paletky stínů



Na paletky je přírodní kosmetika poměrně chudá. I tak jsem tam ale našla pár kusů, které bych ráda vlastnila. Jen pořád váhám nad 100% Pure paletkami... potřebuju? nepotřebuju? Něco mi totiž našeptává, že vlastně ani ne...

Lavera Minerální oční stíny QUATTRO 03 Purple Fantasy
Lavera Třpytivé minerální oční stíny QUATTRO 02 Lavender Couture


Laky na nehty




V tomto případě se asi nedá tak úplně mluvit o přírodním složení, avšak čím méně škodlivých chemikálií, tím lépe. A musím potvrdit, že po používání jen 100% Pure laků, se mi kvalita nehtů opravdu zlepšila. Na zimu jsem měla vybraný další, v odstínu Pie (vlevo), ale s příchodem jara tahle barva už nebude tak aktuální, takže vsadím na jemný francouzský od značky Zao (druhý zleva) nebo tlumený růžový od Avril (vpravo). Na léto by to pak zase chtělo něco korálového nebo meruňkového.
Avril Lak na nehty 569 Pamplemousse Rose
Avril Lak na nehty 472 Rose Tendre


Obočí



Tady už je vlastně rozhodnuto. Pořídím si (gelový) stín na obočí 100% Pure v odstínu Taupe. Dost by mě ale zajímaly i tužky na obočí, které se budou rozhodně jednodušeji skladovat a převážet. Bohužel však bojuji u různých značek s nedostatkem odstínů nebo s nedostupností swatchů, které by mi pomohly v orientaci při výběru.

ZAO Tužka na oči a obočí 613 Blond Eyebrow


Tváře




Tvářenky mám v současnosti čtyři. Z toho tři od Alverde a jednu od Cosm'etiky. Je jasný, že by to chtělo pár kusů pořídit, aby kovářova kobyla nechodila bosa. Bronzer asi nutně nepotřebuju, ale hodil by se mi nějaký ten konturovací pudr. Po delším procházení nabídek jednotlivých přírodních značek mi padl do oka Dr.Hauschka, který je matný, není přehnaně pigmentovaný a dokonce je i chladnější a lehce narůžovělý. Tudíž ideální. 

100% Pure Růž na rty a tvář v tyčince Pink Grapefruit Glow
Alva Pudrová růž 02 Světle růžová
Neobio Tvářenka 02 Fresh Rose
Dr.Hauschka Bronzing powder


Podklad




Najít v téhle skupince použitelný produkt, bude asi nejtvrdší oříšek. Zatím jsem spokojená se svým BB krémem (nebo spíše makeupem) So'Bio, ale dost nerada bych u něj zkejsla do konce života. Z levnějších zástupců mě zaujaly třeba Neobio a Benecos. Najít použitelnou bázi taky nebude nic lehkého. Zatím mám doma Alverde, jejíž výsledky jsou rozhodně lepší, než když nepoužijete nic, ale do kvality Artdeco je přibližně na půli cesty. Chtělo by to nějaký ten korektor. Nikdy jsem je moc nepoužívala, ale taky už stárnu a dříve či později ho budu potřebovat. Zaujal mě korektor od Couleur Caramel, který má dle recenzí a fotek vcelku solidní krytí. Finální rozhodnutí ale zatím ještě nepadlo, takže jdu pátrat dál!

18 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tá Lily Lolo paletka je skvostná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím! Je kapku podobná Naked Smoky (nebo alespoň mně ji evokuje). Jen aby výdrž a pigmentace stály za těch osm stovek :-)

      Vymazat
    2. Snáď áno ja som bola hlavne skeptická k ich tieňov v sypkej forme, ale konečne začali vyrábať aj lisované tiene, čo je logicky o dosť praktickejšie :).

      Vymazat
    3. Já měla doma jejich kompaktní dua a tam byla teda pigmentace fakt dost mizerná... u téhle ale swatche tak špatně nevypadají.

      Vymazat
  2. Na oční stíny Santé v tužce se hned zítra mrknu, docela mě zaujaly. Paletky od Lavery mám obě a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář! Alespoň vím, že nemusím s nákupem váhat :)

      Vymazat
  3. Pokud bys měla možnost, doporučuji navštívit nějakou rakouskou parfumérku Müller. V jedné velké v obchoďáku SCS u Vídně měli celou řadu stojanů s přírodní dekorativkou, značky, o kterých jsem ani neslyšela. Hodně mě zaujaly dekorativní produkty na rty Burt's Bees a koupila jsem si ve slevě sypké oční stíny Faran. No a pro milovníky přírodní pečující kosmetiky to tam je opravdu ráj, několik řad regálů s přírodní kosmetikou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem nad tím přemýšlela, že v Rakousku nebo Německu by se nakupovala přírodní dekorativka o dost snadněji. Hlavně bych taky nemusela střílet naslepo. Asi budu muset přemluvit muže, abychom jeli na nějaký výlet :-)

      Vymazat
  4. Jediné, či znám ze svého přírodního období je tvářenka/rtěnka 100% Pure a tu teda nedoporučuju (strawberry jsem měla). Na rtech vidět nebyla vůbec, nepečovala, takže ani jako balzám ne. Na tvářích výdrž mizerná, leda, že jsem na ni navrstvila jinou tvářenku.
    Jinak díky za skvělý obchod! Jak jsem ti psala, strouhátko strouhá, tužka kreslí:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, na tu jsem se zrovna těšila... na rty ji teda používat nebudu, ale jako tvářenka by se mi líbila. Výdrž by mi zas tak nevadila, kdyžtak to přes den přetřu znovu :-) A jak na tom byla konzistence? Nebylo to moc mastné/suché? Nezlézalo to do pórů?
      PS: Nemáš vůbec zač, jsem ráda, že slouží!

      Vymazat
    2. Konzistence dobrá, do pórů mi nelezla - a s tím mám často problém. Ale tak nějak brzy mizela neznámo kam za cca 3 hodiny. Ze stejného důvodu bych se naslepo bála i těch stínů v tužce - přírodní dekorativka podle mě tyhle věci neumí - práškové produkty jsou mnohem lepší.

      Vymazat
    3. Když já tak trochu spoléhám na to, že u těch tužek, když se náhodou malba sleje do vrásek, jí stačí jen přejet prstem a ono se to zase nějak rozprostře :-) To u práškového stínu bohužel neudělám. Stejně tak u té tvářenky. Výdrž pár hodin by mi vrásky nedělala, prostě a jednoduše ji nanesu znovu :-)

      Vymazat
  5. No, Zdeni, myslím, že my by sme mali ísť nakupovať spolu, lebo si sa mi celkom trafila do tajných dekoratívnych túžob. Tiene v ceruzke mám všeobecne rada a tie od 100% Pure sa mi veľmi páčia. Avšak ani ružový Sante nie je na zahodenie, obzriem... Lak 100% Pure Pie som mala na wishliste na jeseň, ale nakoniec som nekúpila, lebo som mala "zákaz". Ten ružový ZAO mám tiež vyhliadnutý. Podobne monotieň Lavera, ale zelený Electric Green. Paletky 100% Pure mi na môj typ prídu veľmi svetlé, zato som obzerala Lily Lolo, tie vyzerajú super. Videla si ich minerálne monotiene? Z tých som odpadla.
    Mohla by som takto pokračovať dlhšie, ale to už preberieme na nákupoch ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každá koupíme polovinu a pak si vyměníme hodnocení :-D
      Zao, tužku a stín 100% Pure mám v plánu pořídit příští měsíc (když to finance dovolí), tak jsem na ně moc zvědavá :-)

      Vymazat
    2. Pred týždňom som skúšala testery monotieňov Lavera a bola to bieda, no je dosť možné, že zapečený tester je testovaním prstom ešte viac "zapečený", tak pokiaľ by sa dala dole tá krustička, mohol by nás prekvapiť. Ale kúpila som si makeup Benecos, mám ho v odtieni Nude. Budem o ňom referovať, zatiaľ len prezradím, že je z neho dosť silno cítiť rozmarín, ktorý obsahuje, čo asi nie je pre každého.

      Vymazat
    3. Tak to se moc těším na recenzi! Já bych asi stíny od Lavery bez zkoušení nekoupila, ale ráda bych se dostala někam do Rakouska nebo Německa a tam je můžu omrknout naživo :-) Kdybys chtěla nějaké kvalitní přírodní stíny, tak doporučuji pigmenty Alva a Bellápierre (u těch ale bacha, ne všechno mají přírodní).

      Vymazat
  6. Myslím si, že Benecos je super volba! :) Používám od nich mineral powder, který mi slouží jako makeup a je to zatím to nejlepší, co jsem vyzkoušela. Jen tak se nevidí, abych ukojila svou zvědavost a po vypotřebování prvního produktu si ho koupila znovu, u Benecos se to však stalo a jakmile mi došel, letěla jsem pro další balení. Bez rozmýšlení, přemýšlení! Jsem zvědavá jak se ti bude líbit tekutý makeup či ten korektor:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to děkuju za odezvu :-) Vyzkouším a poreferuju. I když... teď mám koupené další balení So'Bio, tak uvidím, jak brzo se k něčemu novému dostanu.

      Vymazat