Spotřebováno LEDEN 2016

11. 2. 2016



Balea čistící olejový fluid
Vlastně jsem ho koupila jen tak na zkoušku. Moc jsem v něj nevěřila, ale zaujal mě nápis "bez parfemace" na obale, ucházející složení (bez silikonů, parabenů, barviv) a taky nízká cena, která by v případě, že bychom si nesedli, tolik nebolela. Abych story zkrátila - už mám doma druhé balení. A koupila bych další, kdyby tyhle olejové odličovače najednou záhadně nevymizely ze všech prodejen. Fluid má gelovo-olejovou konzistenci a na jedno použití ho stačí jen troška. Obávala jsem se ucpávání pórů, ale nic takového se nestalo. Čistí na jedničku. Na pleti po něm ale zůstává lehký mastný film, takže asi nic pro mastnější pleť. Pro suchou pleť, která má problémy s přesoušením u odličování, doporučuji všemi deseti.
-----
Hodnocení: 9/10



Zendium zubní pasta
Prostě pasta. Ne moc pálivá. Neurazí, nenadchne. Žádné zázračné výsledky jsem nezaznamenala.
-----
Hodnocení: 5/10

Dettol hydratující antibakteriální mýdlo
Bála jsem se, že když si koupím antibakteriální mýdlo, bude to nějaký smrdutý vysušující chemický koktejl, ale tenhle Dettol mě vyvedl z omylu. Nevysušuje a krásně voní. Aktuálně mám doma otevřené jiné pumpičkové mýdlo, které jsem náhodou při velkém úklidu odněkud vyhrabala, ale až ho dodělám, tohle určitě pořídím znovu.
-----
Hodnocení: 8/10



Saloos sprchový olej Grep 2x
Stále se držím sprchových olejů Saloos, které mi jako jediné nevysušují kůži po sprchování. Že mi došlo velké mojitové balení, jsem si všimla až na poslední chvíli, a než mi dorazila objednávka s velkým rozmarýnovým, koupila jsem si v dm dvě menší balení grepu, jakožto nejlevnější verze.
-----
Hodnocení: 9/10

Alverde krém na ruce Brusinka
Jediný použitelný krém na ruce, který aktuálně vlastním. Zkoušela jsem YR, který ale teď v zimě dostatečně nehydratuje a navíc mi dráždí kůži, když se mi zrovna na rukou objeví ekzém (což je teď mimochodem dost časo). Pak jsem zkoušela mandlovou Weledu, která dostatečně hydratuje, ale není moc hutná a poměrně rychle se vstřebává, takže musím často domazávat. Navíc mě taky sem tam dráždí, když se mi zhorší ekzém. Čistě pro tu srandu jsem zkusila EOS... a nemám slov... navíc za ty prachy (malý hejt chystám na facebook, páč celý článek tomu věnovat fakt nehodlám). Vylučovací metodou mi tedy zbývá jen tenhle. Hydratuje, je dost hutný, není přeparfemovaný a není dráždivý.
-----
Hodnocení: 7/10

Bee Natural balzám na rty Acai
Mangovou verzi jsem tady chválila už tolikrát, že mi to pomalu začíná být trapný. Tahle byla taky skvělá, i když o malinko horší (ale fakt jenom o trošku). Aktuálně jsem vytáhla Burt's Bess v mátové verzi, ale až ho dodělám, tak si objednám znovu Bee Natural.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE



Alverde tělové máslo Meloun, LE
Tak se mi zkazilo další máslo. Syslila jsem si ho mezi věcmi na plavání dokud nezměnilo konzistenci a nezačalo divně smrdět. Tahle verze mi ale tolik nesedla, takže mě to zase tak moc nemrzí.
-----
Hodnocení: 6/10

Alverde tělové máslo Skořice a vanilka, LE
Vrhla jsem se na jeho spotřebovávání hned po tom, co jsem zjistila, že se mi brusinkovo-čokoládová verze zkazila. Tahle ještě byla použitelná. Voněla fajnově a hydratovala dostatečně.
-----
Hodnocení: 7/10

Alverde tělové máslo Brusinka, LE
Tak už jsem spotřebovala všechna tři balení, co jsem pořídila. A asi si budu muset pro další. Stejně jako s krémem na ruce, jsou pro mě všechna ostatní tělová mazadla buď málo hutná a nebo dráždí kůži. Tohle nedělá ani jedno z toho, nestojí jmění a hezky voní.
-----
Hodnocení: 8/10

Alverde regenerační balzám na vlasy
Tak jsem zkusila dát poslední šanci vlasovce od Alverde a potvrdila jsem si, že kamarádi fakt nebudeme. Z kondicionérů/balzámů/kůr je to asi to nejlepší, co tahle značka nabízí, ale i tak to není žádný zázrak. Hezky voní, to jo, ale s kvalitou vlasů mi vlastně nic neudělal.
-----
Hodnocení: 6/10

22 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. No teším sa celkom na ten hejt na ten EOS krém na ruky :D. Bee Natural by mali mať v rakúskej DMke tak keď ho tam budú naozaj mať a pôjdem na nákupový výlet určite si pár vezmem na tvoje doporučenie :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono to asi bude celkem stručný :-D Bee natural určitě vyzkoušej. Hodně mi sedla ta mangová verze, ale ráda bych otestovala třeba i limetku nebo mátu.

      Vymazat
  2. hmmm na Slovensku ten odlicovaci fluid stale je, ale uz si druhy clovek, u ktoreho citam, ze v CR ho stiahli o.O achjo :( je fakt super, to si pri dalsej navsteve SR nakupim do zasoby 10 baleni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě fakt štvou. Vždycky, když si něco oblíbím, tak je to buď limitka nebo to zrovna stahujou z prodeje. Moc ale nechápu, proč je stahujou, když se těší všeobecné oblibě.

      Vymazat
    2. V nemecku uz daaavno nie je a je miesto toho odlicovaci olej....ten som zatial neskusala ale pri najblizsej (o tyzden) navsteve domoviny urcite kupim zo dva do zasoby :-):-)

      Vymazat
    3. Inak ten olej uz som videla aj na Slovensku a podla mna aj tam tento fluid coskoro "skonci". Co sa tyka oleja, citala som zatial len same nadsene recenzie, tak to mozno nebude az taka zla "nahrada";-).

      Vymazat
    4. No tak já kouknu po tom oleji, snad to složení nebude taková tragédie. Na tomhle fluidu se mi líbilo, že byl bez parfemace, páč s tou já mívám obyčejně dost problémy.

      Vymazat
    5. Mrkni k Bilberry day, ma k tomu oleju clanok, pokial si dobre pamatam, ma tam aj zlozenie. Parfemacia mi tiez obcas vadi a tak mam najradsej, ked je pletovka bez parfemacie.

      Vymazat
    6. Děkuju za tip. Článek jsem letmo zaregistrovala, ale ještě jsem ho nečetla. Jdu to napravit :-)

      Vymazat
  3. Bee Natural mám momentálne doma az 4 ..2 acai,1 mango a 1 granatove jablko..2 som dostala...no mango a acai mi vonaju skoro uplne rovnako,jemne zazvorom,neviem,ci to len mne? no celkovo su mi tieto balzamy velmi sympaticke aj ked mohli by mat menej mastnejsiu konzistenciu:)...acai coskoro spotrebujem)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak to mně voní každé úplně jinak. Acai vůně mi právě tolik nesedla. Konzistence je hodně mazlavá, v létě budou jen těžko použitelné, ale mně to zatím tahle vyhovuje, protože se dá nanést ve větší vrstvě a nemusím pořád přemazávat :-)

      Vymazat
  4. Olejovy fluid mam take a jsem s nim spokojena, tak snad ho neprestali vyrabet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tady psali výše, v Německu už k dostání není a tady ho taky začali z prodeje stahovat, takže asi konec zvonec :-(

      Vymazat
  5. Zaujal mě ten grepový sprchový olej :) Ještě jsem nic podobného nezkoušela a mohlo by to být super na léto, kdy se nerada mažu :) Je super, že byl nejlevnější a ještě mám grepovou vůni ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud netrpíš na nějak suchou kůži, tak na léto ti bude fakt stačit jen tenhle sprchový olej a mazání můžeš vynechat :-) Doporučuji verzi Mojito!

      Vymazat
  6. Sprchový olej jsem měla taky a byl super. Jen pozor při vylézání z vany, strašně to klouže :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u Saloosu s tím nemám problém. Vana mi klouzala jen po tělovém mléku do sprchy Nivea a olejových tyčkách Balea :-)

      Vymazat
    2. Fakt je, že od Saloos jsem olej neměla.

      Vymazat
  7. Balea čistící olejový fluid musím rýchlo kúpiť ,nie že ho aj u nás stiahnu :D Chcem ho vyskúšať ,vyzeral fakt dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ber, dokud je! Já se konečně odhodlala ho vyzkoušet, zamilovala si ho a oni mi ho stáhnou z prodeje... potvory :-)

      Vymazat
  8. Minule som si do wishlistu dala ten nový odličovací olej Balea, ale keď som došla do dm, už som chcela tento fluid. Lenže nikde som ho nevedala nájsť :( Tak som vzala čistiacu penu Alverde... Bude ma asi trocha mrzieť, že som nestihla tento fluid vyskúšať, ak ho teda sťahujú z výroby.
    Takže ty sa vrátiš k Bee Natural, hmhm, to je asi znak, že by som ich balzámky mala tiež vyskúšať. Mangový určite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odličovací olej jsem projistotu vzala, než ho stihnou stáhnout z prodeje taky :-D Ještě jsem ho ale nezkoušela. Čistící pěnu jsem měla před pár lety ještě tu původní (pokud se tedy bavíme o té jablečné), ale dost vysušovala, takže jsem ji ani nedopoužívala.
      K Bee Natural se vrátím určitě, jen je potřebuju konečně někde sehnat :-)

      Vymazat