Nákupy ÚNOR 2016

3. 3. 2016



Táákovýhle krásný výherní balíček mi koncem měsíce přišel od Lišky. Zatím jsem stihla vyzkoušet jenom řasenku Cosm'etika a pohrabat se prstíkem ve stínech od Lavery, ale na většinu produktů se tady určitě časem objeví recenze.




V eshopu bazalkahk je k sehnání intimní mycí emulze Kivvi (aka nejlepší intimní mýdlo) za suprových 271 Kč (všude jinde za 380+ Kč), takže jsem neváhala a hned si jednu pořídila. K balíčku jsem přihodila i havlíkovu Ranní masku, kterou mám na seznamu přání už dlouho.

Velkou radost mi udělali v dm, když jsem tam narazila na Outbreak rescue cream od Salcury. Měla jsem ho ve vzorečku a byla jsem s ním moc spokojená. Natolik, že jsem si ho hodlala pořídit v plném balení. O to větší radost mi udělalo, že byl ve výprodeji za polovičku běžné ceny. Hodně mi připomíná Sensitiv krém od Alverde, který jsem zmiňovala v lednových nákupech.



Pomalu ale jistě mi dochází oblíbený přírodní makeup od So'Bio, bylo tedy potřeba si pojistit zásoby. Mám doma sice pár vzorečků dalších přírodních makeupů, žádný mu ale nesahá ani po kotníky. Kdyby někdo přemýšlel o přechodu na přírodní makeup, rozhodně tenhle doporučuji, ba si troufám tvrdit, že nakope zadek i velké části drogérkových zástupců.

V dm jsem jako náhradu za nedostupný čistící olejový fluid vzala nový odličovací olej Balea. Zatím jsem ho ještě neotevřela, ale složení nevypadá špatně a cena je, jako vždy, příznivá. 

V rámci testování mi domů přišla anticelulitidní pomůcka Cellublue. Poctivě zkouším a určitě se vytasím i s nějakou recenzí. Pravděpodobně ale asi jen v rámci facebooku, případně instagramu, protože na rozsáhlejší blogovou recenzi by to nedalo.



Pořídila jsem si další balení zimní brusinkové limitky od Alverde. Nešlo to jinak. Mně to tělové máslo prostě hrozně vyhovuje a kůže si už na něj tak zvykla, že když ji zkusím podstrčit něco jiného, začne svědit nebo rovnou vyhodí vyrážku. 

Po delší době jsem se rozhodla vrátit k mátové zubní pastě. Na pořadníku jsou pak dále zubní pasty od Jack N´ Jill (které mají neuvěřitelně rozkošné balení) a Jason, na které jsem nedávno narazila v jednom bio obchůdku u nás.

V rámci lovu na vyhovující tužku na obočí jsem sáhla po odstínu Blonde od Alverde. Stále ještě totiž používám nepřírodní Artdeco, která je bohužel aktuálně nenahraditelná. V obchodě vypadal tenhle odstín použitelně, ale na živo, na mém obočí, v přirozeném světle, to byl děs. Asi budu muset konečně zainvestovat do 100% Pure.

18 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. ta salcura bola v detskom? nikdy som tam nic od nich nevidela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla ve výprodejovém košíku. Já ji taky nikdy u nás v dm neviděla. Narazila jsem na ni po cestě do Hradce Králové, když jsem se tam zastavovala v dm mrknout po baleáckém olejovém fluidu.

      Vymazat
  2. Moc pěkné výrobky, těším se na recenzi stínů :) A salcuru v tomto provedení také neznám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, já na to taky koukala, když mi jednou dorazila ve vzorečku. Do té doby jsem měla Salcuru zafixovanou jen jako alkoholovou směsku ve spreji :-)

      Vymazat
  3. Som zvedavá čo povieš na odličovací olej. Mne zatiaľ veľmi vyhovuje a k odličovaciemu mlieku sa už ani neviem vrátiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na něj zvědavá. Jen se obávám, že to bude to samý jako Saloos. Mně hodně vyhovuje ten olejový fluid právě kvůli konzistenci... tak uvidíme :-)

      Vymazat
  4. Mam zalusk na tu Alverde zubnu pastu. Momentalne pouzivam podobnu od Bi Natural z rakuskej Bipa drogerie a chcem ju porovnat s Alverde a Altera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alterra by mě taky zajímala! Mám zkušenosti zatím jen s Alverde a Urtekramem. Ale ten Urtekram je taková křídová divnost... dá se na něj ale zvyknout :-)

      Vymazat
  5. To vypadá dobře, všechno (tedy až na tu anticelu věc, u té se dost bojím, že by mi popraskaly žilky, trpím na to i normálně, natož s podtlakem... :) ), ale jsem zvědavá, co na ni řekneš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na praskání žilek je nejlepší pohyb, aby se tělo pěkně prokrvilo. Pokud dlouho stojíš nebo dlouho sedíš, budou ti žilky vylejzat (z dlouhého stání se mi dělaly na lýtkách, z dlouhého sezení zase na stehnech). Mně se právě tenhle stav hodně zlepšil od té doby, co jsem začala pravidelně cvičit. Pohybem, a tím, že jsem shodila přes deset kilo se mi ale hodně zlepšila i celulitida, takže se mi bude dost těžko usuzovat, jestli je vymizíkování ďolíků prací anticelu věci nebo mé (tvrdé) dřiny :-)

      Vymazat
  6. Čo-to z tojich nákupov mám už vyskúšané, takže sa teším napríklad na recenziu odličovacieho oleja Balea či tieňov Lavera. Tie by som si aj ja rada kúpila, ale nie som si istá tou pigmentáciou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si moc nejsem jistá pigmentací :-) Recenze odličovacího oleje ale nebude zas tak brzy, jsem sotva v polovině posledního balení olejového fluidu.

      Vymazat
  7. Super vyber vyrobkov. Ja som pred casom mala riasenku Cosmetica a ja som s nou bola velmi spokojna. Urcite si ju este niekedy kupim. BB krem od SoBio mam na zaklade Tvojej recenzie vo wishliste a cakam kym miniem aktualny makeup, aby som urobila objednavku. Bebe nedavno pisala aj o licenke tejto znacky a tiez vyzerala zaujimavo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) řasenku jsem zatím zkoušela jen dvakrát, ale pokaždé jsem měla takový tmavě šedý šmouhy pod obočím, jak se mi během dne obtiskávaly horní řasy a taky se mi trochu roztékala ve vnějších koutcích. Ještě budu chvíli zkoušet, tak uvidím. Ale popravdě, moc mi nevyhovuje ani kartáček. Jsem zvyklá na plastové s bodlinkama.
      U bebe jsem recenzi četla taky! Dokonce tam nedávno měla i So'Bio korektor, který taky nevypadal vůbec špatně :-)

      Vymazat
  8. čistící olej od Baley mám a bohužel z něj příliš nadšená nejsem :/ ale produkty od Havlíkovy Přírodní apotéky jsou naopak výborné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí... Tohle je ale první negativní vyjádření k oleji. Zatím jsem všude četla jen samé nadšené ohlasy. Havlíka zatím moc prozkoumaného nemám, tohle je můj první produkt. Ale jsem s ním moc spokojená :-)

      Vymazat
  9. SO Bio chci rozhodně vyzkoušet, akorát mám pořád načaté Alverde a další v zásobě, tak se k tomu asi nikdy nedostanu i proto, že teď make-up prakticky nenosím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co bych dala za to, kdybych nemusela nosit makeup :-) Jinak, já mám taky Alverde v zásobě, ale stejně jsem si objednala další So'Bio... ostatní přírodní makeupy beru jen na dny, kdy nepotřebuju, aby mi makeup vydržel dlouho a v koukatelném stavu.

      Vymazat