Spotřebováno ÚNOR 2016

7. 3. 2016



100% Pure regenerační šampón Med a kokos
Mé druhé a určitě ne poslední balení tohohle šampónu. Ráda bych ale konečně vyzkoušela verzi pro citlivou pokožku hlavy, ke které jsem se díky ztracené objednávce nedostala. Každopádně je tohle zatím nejlepší šampón, který jsem kdy zkoušela. Chvíli sice může trvat než vidíte účinky a než se vlasy trochu vzpamatují (cca dva až tři týdny), ale výsledek opravdu stojí zato.
-----
Hodnocení: 10/10, recenze ZDE

Alverde pěnové tužidlo Bílý čaj a citrón
Konečně po dvou letech spotřebováno! Více jsem tohle tužidlo začala používat až v poslední době, protože mi skvěle sloužilo jako fixátor a lesk na vlnité vlasy (aplikovala jsem vždy na suché vlasy). Tužící efekt není nijak extra, takže vlasy rozhodně neslepí, ale hezky spojilo vlny a uhladilo rozlítané vlásky. Navíc díky šelaku dodalo vlasům lesk. Vůbec nevysušuje a jako bonus ještě navíc krásně a dlouho ve vlasech voní. Už se bohužel ale nevyrábí. Aktuálně používám růžovou verzi, se kterou ale nejsem tolik spokojená. Vlasům nedodá tolik lesku a lehce slepuje (a taky tolik nevoní). Navíc má pěkně naprd pumpičku. Fakt nevím, jestli mám jen vadný kus nebo jsou všechny kusy takové. Z pumpičky prostě nejde hustá pěna, jako tomu bylo u zelené verze, ale jde z něj jen lehce bublinkatá lepivá řídká tekutina.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Alverde tělové máslo Pomeranč (LE)
Poslední balení loňské limitované edice, které jsem doma vyhrabala. Vonělo to už sice trochu divně, ale vyrážku jsem nechytla, tudíž jasný impuls k tomu, abych ho co nejdříve vypatlala. Už nikdy si nebudu tahle másla syslit tak dlouho a raději je hned spotřebuju, protože změna konzistence i vůně je po tom roce v šuplíku fakt znát.
-----
Hodnocení: 6/10

Bi good regenerační vlasová kůra
Naprosto skvělá maska na vlasy. Spolu s 100% Pure šampónem mi zase dala dokupy totálně přesušené vlasy (to mám z toho svého experimentování z vlasovou kosmetikou). U nás samozřejmě dostupná není, ale seženete ji v zahraničí v drogériích Bipa.
-----
Hodnocení: 9/10



Curanatura bambusový zubní kartáček
Zpočátku jsem z něj byla nadšená. Bambusovej kartáček, tybrďo. Pak ale nadšení pominulo a dostihla mě realita. Takže... kartáček prostě v puse neklouže stejně jako plastový kus. Díky použitému materiálu lehce drhne. Nevyhovovaly mi ani štetiny. Byly moc dlouhé a plocha, do které jsou rozmístěny, je dost malá. Od Curaproxu jsem zvyklá na kratší stětiny a širokou mycí plochu. No a taky mi z kartáčku poslední měsíc trčí jedna štětina. Snažila jsem se ji vytáhnout, ale nešla. Mohla jsem ji sice zastřihnout, ale to bych na to nesměla po každém mytí zapomenout, žejo. No a v neposlední řadě bych chtěla zmínit, že se po čase kartáček chtě nechtě nasákne zubní pastou a tam, kde ho strkáte do pusy, změní barvu (jak vidno na fotce).
-----
Hodnocení: 3/10

Saloos hydrofilní odličovací olej Neutrální
Potvrdila jsem si, že se Saloos ve velkém balení opravdu vyplatí. Seženete ho téměř za tu samou cenu, co stojí malé 50 ml balení v dm (tohle má 250 ml) a navíc má mnohem lepší aplikátor. Tohle mi vydrželo sedm měsíců a už mám doma další.
-----
Hodnocení: 9/10

Alverde pleťový krém Ultra Sensitive
Dokonalý krém pro suchou a citlivou pleť. Naprosto úžasně hydratuje a nedráždí (je ale poměrně dost mastný). Složení je osekané na opravdu nutné složky, takže žádná parfemace, žádný kytky, citral, limonen a podobný srandy. Sesadil z pomyslné první příčky i oblíbený růžový noční Alverde. Nové balení doma sice už mám, ale aktuálně používám Salcuru, která je tomuhle hodně podobná. Srovnávací recenze bude co nevidět.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze bude

Alverde tělové máslo Brusinka (LE)
Dobře, už to začíná být trapný, když se tady tohle máslo objevuje každý měsíc. Ale mně fakt moc vyhovuje a protože se mažu každý večer, mám děsnou spotřebu. 
-----
Hodnocení:8/10

Vademecum zubní pasta Non-stop white
Koupila jsem ji, protože byla neuvěřitelně levná a z nějakého důvodu mi přišlo, že tohle balení bude fajn na cestování. Co se týče účinků, je to naprosto průměrná pasta. Důvodem, proč si ale zasloužila tak málo bodů je, že ten aplikátor je prostě naprd. Zasychala v něm pasta a když zrovna nezaschla, tak se rozpatlala všude po víčku a vůbec bylo celé to balení pod víčkem pořád takové umolousané, což má čistotná puntičkářská dušička špatně nesla. A jak byl aplikátor pořád ucpaný, tak z něj lezl jen takový hubený červík pasty a nadávkovat ji na kartáček trvalo věčnost.
-----
Hodnocení: 3/10

Maybelline řasenka Lash sensational
Moc fajn řasenka. Pokud nemáte nic proti né zrovna přírodnímu složení, určitě vyzkoušejte.  Zatím jsem na ni četla jen nadšené recenze a musím k nim přidat i svoji. Nádherně zahustí a oddělí řasy. Taky dostatečně prodlouží. Nemaže se. A nestojí jmění.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

13 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Vyskúšala som zatiaľ len riasenku a kartáčik. Riasenka mi veľmi vyhovuje a mám ju veľmi rada. Na kartáčik mám rovnaký názor, nie je to bohvie čo a tiež som sa radšej vrátila ku Curaproxu. Ten nikdy nesklame :). A šampón od 100% Pure musím vyskúšať! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ke Curaproxu jsem se už taky vrátila :-) Šampón určitě vyzkoušej, za ty peníze stojí.

      Vymazat
  2. Ta řasenka mi vyhovovala, až když trochu vyschla :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, mě taky :-) Ale nemusela ani vyschnout moc, stačilo ji používat tak týden, dva.

      Vymazat
  3. Musím říct, že me kartáček zaujal a v recenzi zklamal :-( S řasenkou jsem také spokojená! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě zaujal, když na mě vykouknul z krabičky, ale po pár týdnech jsem si to nadšení rozmyslela :-)

      Vymazat
  4. tak já jsem řasenku po pár použitích vyhodila, potřebuju jiný typ kartáčku a strašně blbě se mi odličovala :( a Neutrální Saloos mám teď taky, ale v malém balení, mám málo místa, tuhle pikslu bych na poličku nenacpala (a přiznávám se k pizdovitosti, ale nelíbí se mi :D ). Alverde krém vypadá zajímavě, já mám teď heřmánkový a je moc fajn a krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to slyším, prvně, že někomu nesedla. Ale chápu, já zas naopak nekamarádím se štětinkovým kartáčkem. Saloos si můžeš koupit velký a pak si ho do té malé lahvičky přelévat... fakt se to finančně vyplatí mnohem víc. Já jsem za něj dala skoro ty samé peníze a je ho pětinásobek.

      Vymazat
    2. Ani mne ta riasenka nejako nesedi. Uz ju pouzivam vyse mesiaca a stale je prilis mokra a malo zhustuje a predlzuje. Bol to moj prvy pokus s plastovym kartacikom a asi aj posledny :( Este uvidim ako sa bude spravat dalej, ale zatial nic pre mna. Zlata zlta Maybelline Colossal volume :)

      Vymazat
  5. Tiež som mala bambusovú kefku, ktorá mi práve celkom vyhovovala, ale viec som si obľúbila jej soft verziu s jemnejšími štetinami. Nakoniec som sa však znova vrátila ku Curaprox…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě zatím Curaprox vede. Vyhovuje mi právě ta široká mycí plocha s krátkýma štětinama. Tenhle bambusový mi přijde víc jako designová záležitost, než jako funkční produkt.

      Vymazat
  6. Mně ta řasenka bohužel vůbec nesedla, takže se mi na ni jen práší... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já všude čtu jen pozitiva a teď se mi tady sesype tolik stížností :-) Mně přišla moc fajn. Sice se musela nechat malinko vyschnout, ale ten kartáček byl jeden z nejlepších, které jsem měla. To je holt věčnej boj příznivců plastových vs. štětinkových kartáčků :-)

      Vymazat