Nákupy BŘEZEN 2016

19. 4. 2016

Po delší době vás vítám u nového článku. V poslední době je toho na mě moc a na blog tak trochu nezbývá čas. Kosmetika ale přibývá, nové kusy na zrecenzování se hromadí, takže se budu snažit trochu hecnout a přispívat opět pravidelněji :-)



V březnu jsem využila akce na eshopu cestaprirody.cz, kde jste mohli k objednávce produktů Neobio za určitou částku (kterou si samozřejmě už nepamatuji) dostat zadara cestovní set sprchového gelu, tělového mléka a šampónu. Tvářenky jsem měla na svém wishlistu, takže nebylo nad čím přemýšlet. Výběr jsem doplnila o šípkové sérum a stříbrný tužkostín Sante, jehož minirecenzi jste mohli omrknout u mě na instagramu.




Nákup zubních kartáčků Curaprox snad netřeba ospravedlňovat. Pořád ale váhám nad pořízením elektrického kartáčku. Nemáte s ním náhodou někdo zkušenosti? Ráda bych věděla, zda se koupě vyplatí a jak si stojí v porovnání s běžným kartáčkem.

Z výprodejového stojanu na mě pomrkával sprchový krém Alverde, který sice nepatří k tomu nejlepšímu ze sortimentu této značky, ale za třicet korun mi přišlo škoda, nechat ho tam jen tak povalovat. 

V Rossmannu jsem pořídila mini balení vlasových produktů Alterra. Do té doby jsem neměla nejmenší tušení, že Alterra cestovní balení vyrábí (a světe div se, dodává ho i k nám). Balení je fakt bytelné, v podstatě se jedná o miniaturu klasického velkého balení. Na cesty tedy ideální a stojí kolem dvaceti korun.

Skvělým složením mě překvapila mesíčková mast Aromatica, na kterou jsem narazila v lékárně, při pátrání po měsíčkovém mazání na žilky. Nic pro vegany, základem je sádlo a včelí vosk, ale kromě něj pak v masti narazíte na výtažek měsíčku, levandule (a tocopheryl acetate, linalool a limonene, které bych tam nepotřebovala, ale budiž). Suprově promaže, nedráždí, a to všechno za sedmdesát korun.



Po vcelku pozitivních zkušenostech s Yves Rocher vlasovkou (recenze na low poo šampón a regenerační kondicionér hned v příštím článku) jsem se rozhodla vyzkoušet další zástupce. Tentokrát padla volba na dvojici určenou pro suché vlasy. Šampón totiž jako jediný neobsahuje SLS, nýbrž šetrnější ALS.

V Rossmanu můžete najít nový krém na ruce s brusinkou od Alterry. Je dost podobný zimní brusinkové limitce od Alverde (hlavně vůní), jen je méně hutný a rychleji se vstřebává.

Rozhodla jsem se taky prubnout jeden z nových štěteců od Ebelin. Používám ho pro konturování, nanášení tvářenky a v případě nouze i rozjasnění. A nemůžu si ho vynachválit. Není sice nejjemnější, ale rozhodně je použitelný a má ideální velikost a tvar. 



Mezi dárky k narozeninám od kamarádek na mě čekala i dvě balení pečující kosmetiky Alverde. Jedním bylo tělové mléko s mangem a artyčokem, druhým pak sprchový gel s grepem a bambusem. Tělové mléko příjemně exoticky voní a je středně hydratační, což mi na jaře vlastně docela stačí. Sprchový gel už jsem zkoušela a mé dojmy si můžete připomenout v recenzi.

Do dm se konečně dostaly baleácké antibakteriální gely s ovocnou vůní v praktickém obalu, které je možno pověsit třeba na kabelku, takže nemusíte špinavýma rukama prohrabat celý její obsah, než malé balení vypátráte. Já už ho mám poctivě připásaný k výletnímu batohu.

Alverde ukončovalo prodej pár vcelku slušných dekorativních produktů, což logicky znamená, že skončily za polovinu ceny ve výprodejovém košíku. Tentokrát jsem si odnesla fialové quatro očních stínů a hnědé gelové oční linky. Linky jsou vážně skvělé, mají teplotně neutrální a dost tmavě hnědý odstín (takže jsou skoro černé ale ne tak "tvrdé") a drží bez rozmazání celý den. Pokud na ně ještě narazíte, rozhodně neváhejte.



Doplnit potřebovaly zásoby odličovacích tampónků a hlavně uchošťourů, kterých mám teď obří spotřebu, jelikož za jejich pomoci upravuju oční linky. Linkuju teď totiž mnohem víc než dříve, jelikož se snažím dopátrat nějaké alespoň trochu použitelné báze pod oční stíny.

Poslední položkou v mých nákupech je pouzdro na štětce z aktuální limitky Catrice. Vcelku spokojenost, opravdu šetří místo, ale mám i dvě výtky. Zaprvé - velikost není moc optimální pro dlouhé štětce. Třeba těm od Sephory trčí celá "chocholka". Zadruhé - oddíly pro jednotlivé štětce jsou poměrně úzké, takže štětce se silnější rukojetí do nich nevložíte.

18 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ja osobne by som po elektrickej kefke nesiahla. Už viacero ľudí mi hovorilo, že používa elektrickú kefku a všetci mali nejaké problémy - buď bolesti zubov alebo veľmi citlivú sklovinu a ďasná. Ak ťa to láka, opýtaj sa svojho zubára, či je to pre tvoje zuby vhodné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, děkuju za komentář. To mě právě trochu odrazuje, protože používám fakt jen ultrasoft kartáčky, jelikož trpím na odhalování krčků. Z toho důvodu musím zuby s odhalenými krčky kartáčovat jen směrem nahoru/dolů, nikdy ne do strany (říkala zubařka). Ale zkusím se poptat, jestli se dají mezi elektrickými kartáčky najít nějaké šetrnější.

      Vymazat
    2. právě proto nemáme klasický elektrický kartáček (rotační), ale sonický Sonicare, ten jen vibruje, rotační je třeba na dásně nic moc... koupě rozhodně nelituju, čistí zuby fakt dobře a přijde mi, že vydrží delší dobu bez takového toho povlaku. navíc je tam víc programů, třeba sensitive je fakt jemný, na citlivé zuby.

      Catrice pouzdro mám taky, velikost chlívků a délku moc nechápu, ale nějak je tam vždycky vecpu, sbalím a hotovo, je to na cesty pohodlné a už je ani nevyndávám :)

      Vymazat
    3. Taky díky za radu. Vy mě na ten kartáček nakonec ukecáte :-) Catrice pouzdro je dobré na štětce na oči, ale na větší už moc ne. Ale jak jsem psala, místo šetří a člověk má aspoň všechny štětce pohromadě :-)

      Vymazat
  2. Hurraaa, novy clanok :) Tie Neobio licenky mi podla fotky pripominaju licenky z novej Alverde limitky. Alterra mini sampon mam doma, ale este som ho neskusala.
    Pri predstave natierania sa bravcovou mastou je mi fyzicky nevolno :)
    Som zvedava na recenziu Yves Rocher vlasovky. Alverde quatro som si vo vypredaji kupila aj ja spolu s ceruzkou na pery. Alevrde ceruzky su moje oblubene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, konečně jste se dočkali :-D Hele, ty neobio tvářenky vypadají podobně, ale mají o dost lepší výdrž a jsou se shimmerem. Článek chystám, ale můžeš protekčně omrknout foto swatchů tady :-)
      Sádlové masti se neboj, je to čištěné sádlo a navíc slušně smíšené s voskem a voní po levanduli a měsíčku, takže bys ho v produktu ani nepoznala :-)
      Tužky na rty nemám, ale s těmi na oči jsem moc spokojená a mám je asi v osmi odstínech (ještě pořád mám ty pravěké duo tužky, co už nejsou v nabídce) :-)

      Vymazat
    2. Dakujem za swatch liceniek. Vyzaraju fakt dobre. U vas uz ta nova limitka Alverde je? U nas este nie. Videla si tie Alverde licenky na zivo? Ja mam zalusk na tu ruzovu, ale iba ak bude s leskom. Nemam rada matne licenky. Aj ten novy odlicovaci olej Alverde, ktory si dnes davala na facebook vyzera fakt dobe. Snad tam nenapchaju kokosak. Tu radu goji mam rada, hlavne ta vona je uzasna. A bude aj recenzia na Alverde suchy sampon? :)
      Ja mam na veprove sadlo mentalny blok a je mi zle uz len pri tej predstave :) Moja nocna mora.
      Aj ja mam tie obojstanne Alverde ceruzky na oci a su super. Mam 3 z tusim 4 variant.
      Inak na tvoje odporucanie som su kupila tu Balea olejovu odlicovaciu emulziu a je super aj na moju zmiesanu plet. Nasla som ju v dopredajovom stojane. Mali este 2 dalsie kusy.

      Vymazat
    3. Ještě u jsem ji neviděla, ale na fb dm pro čr avizovalo, že by měla být už dostupná. Ale ty tvářenky mi přijdou úplně stejný, jako ty co byly v limitce loni v létě. Na odličovací olej se těším. Tipuju, že bude založený na slunečnicovém oleji, jako většina odličovacích olejů. Na suchý šampón recenzi chystám, zrovna včera, když jsem si ho sypala na hlavu jsem si říkala, že bych mohla s tou recenzí pospíšit :-D
      Závidím, žes ještě na nějaké kusy narazila, u nás už je několik měsíců rozebraná. Vědět to, tak si nadělám pořádné zásoby. Blbý je, že limitka to nebyla a ani nikde nezveřejnili, že končí prodej, takže s tím člověk nepočítal :-/

      Vymazat
  3. Ahojky Zdeničko, prosím tě kde mívají ty Baleácký dezinfekční gely v Dmku? Nutně sháním nějaký hezky vonící :D Děkujííí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se to bude prodejna od prodejny lišit, ale já na ně narazila u kasy v košíčku s miniaturama.

      Vymazat
  4. Citala som, ze elektricke kefky, mozu sposobovat problemy. Preto som sa rozhodla pre sonicku kefku a s tou som spokojna. Vycisti urcite dokladnejsie ako klasicka kefka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za radu, poptám se zubařky, jestli to nebude vadit na ty moje krčky :-)

      Vymazat
  5. Ten šampón Neobio vyzerá fajn na skúšku :). A tiež ti závidím ako vždy vieš vychytať veci od Alverde v zľave ! :D Ty máš proste na to nos. Musím povedať, že aj štetec ma celkom zaujal, mám rada takéto malé do guľata strihané štetce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! Když mi na mail přišlo upozornění na akci, šla jsem hned objednávat :-) Věci ve slevě vychytám hlavně proto, že jsem v dm prakticky každý druhý den, protože tam chodím pro potraviny (sójové mléko, sirupy, luštěniny apod.).

      Vymazat
  6. Já jsem zvědavá na dojmy z Neobio. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já popravdě, taky :-D Zatím jsem stihla vyzkoušet jen tvářenky.

      Vymazat
  7. Ahoj, nemas prosim zkusenosti s touto biokosmetikou - http://shop.sardinie.cz/bio-kosmetika/ ? Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bohužel nemám. Ale podle složení to zas tak bio není. Certifikace žádná. Složení sice vypadá docela šetrně, ale je plné levných surovin (glycerin, stearáty) a chudé na cenější přírodní oleje. Navíc Obsahuje silikony a parfemaci. Divím se, že se nestydí to za tuhle cenu nabízet. To už bych raději skočila do dm pro Alverde nebo do Rossmanna pro Alterru :-)

      Vymazat