Kokosová péče s vůní kávy

27. 5. 2016



Miluju kafe. Espresso. Jedna z mnoha věcí, které o mě ještě nevíte. Za posledních pár let nepamatuju den, kdy bych si upřela hrneček tohohle voňavého potěšení. Nebo si takový den možná ani pamatovat nechci...

Každopádně, zpátky ke kosmetice, jinak bych mohla o kávě napsat pořádej sloh a to by vás pravděpodobně unudilo k smrti (stejně jako mé kolegy v práci, když jim vysvětluju rozdíl mezi arabicou a robustou nebo proč je pití "turka" zvěrstvo na dobré kávě páchané). Když mi před delší dobou přišla nabídka na testování, přála jsem si nějakou kokosovou péči. Vlastně už ani nevím, jaké další varianty v nabídce byly, protože kávová mě uchvátila na první pohled. Bylo to na podzim a já si prostě nedokázala představit příjemnější vůni do chladného počasí.



A přesně o tomhle podle mě celá tahle péče je. O vůni. Ta tady prostě hraje prim. Jinak je to vlastně obyčejný kokosák obohacený o antioxidanty. Jenže mě se ta přidaná hodnota ve formě vůně vlastně dost líbí. Obyčejný kokosák jsem ochotná dát si jen na vlasy, tímhle se ale s radostí namažu od hlavy až k patě.

Původně jsem si ho schovala na zimu, jakože pro extra pozitivní účinky na extra suchou pleť. Jenže jsem opět narazila na problém s nedostatečně hydratovanou kůží, kterou prostě sám dokupy nedá. Olej sice vlhkost v pleti hezky uzamkne a kůži vyživí, ale hydrataci neposkytne. Vhodnější je tedy pro osoby, které netrpí extrémně suchou pokožkou. A ani mě nehne natřít se celá dvakrát - jednou hydratačním mlékem a podruhé olejem pro výživu a uzamknutí hydratace. Tudíž jsem olej přesunula až na "letnější" dny, kdy ekzematické problémy vymizí a kůže není tolik trápená dehydratací. Hlavně po opalování nebo celodenním koupání mi olej dělá na pleť moc dobře. Kůže je pak vláčná, lesklá a provoněná.

Konzistence produktu se dost mění s aktuální teplotou. Kdo už někdy vlastnil sklenici s kokosákem, ví, o čem mluvím. Pokud ale olej nebudu skladovat v lednici, bude mít kašovitou až tekutou konzistenci. Na kůži okamžitě roztaje a velmi snadno se roztírá a spotřeba je minimální.







Potřebujete to? Pokud si užíváte takhle chutné vůně a přírodní oleje stejně jako já, určitě ano. Pokud si ale vystačíte s čistým kokosákem, ne nutně. V potaz je taky totiž potřeba vzít, že za stejnou cenu seženete balení čistého kokosového oleje v několikanásobně větším balení.

Produkt mi byl zaslán zastoupením značky. Objem 100 ml, cena kolem 150 Kč.

8 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Teda musí krásně vonět, píšu si na seznam.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Musí to byť skvelé ♥ Mimochodom, krásne fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ráda vůni kávy, i když jsem naprostý kávový barbar, co si ujíždím na instantním kafe. :D Ale spíš než tenhle kokosák si plánuju pořídit kávový oční krém od Dulcie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, já měla vždycky ráda "jedlé" vůně a kávovou vůbec, jen mi ta vůně přijde vhodnější na zimu než na léto. Od Dulcie mám doma vzorek krému na ruce a je skvělý. Už mám pár položek téhle značky taky na wishlistu :-)

      Vymazat
    2. Holky, ten oční krém moc doporučuju. Nejen, že voní přesně jako Kofila, ale umí bezvadně sundat otok :-)

      Vymazat
    3. Díky za info, mrknu na něj :-)

      Vymazat