"Low poo" šampón a regenerační kondicionér od Yves Rocher

3. 5. 2016



Když značka Yver Rocher avizovala dostupnost nového nepěnivého šampónu, který by měl být extra šetrný a použitelný pro každodenní mytí, bylo mi jasné, že ho musím vyzkoušet. Zdokumentované balení je vlastně už druhé, které mi prošlo rukama. První padlo za vlast dříve, než jsem ho stihla vyfotit. V té době jsem zrovna spotřebovala svůj nejoblíbenější medovo-kokosový 100% Pure a dala se na testování různých vzorků a novinek. Bohužel to dopadlo jako obvykle - odměnou mi byly přesušené a křehké vlasy a svědivá pokožka hlavy. Sáhla jsem tedy v naději po Yves Rocher a musím uznat, že mi v té době šampón dost pomohl, a to hlavně od nepříjemného svědění hlavy.


Zakoupeno v kamenné prodejně Yves Rocher - nepěnivý šampón za cenu 99 Kč/200 ml, kondicionér za 99 Kč/150 ml.



Low ShamPoo




První použití šampónu bylo dost zvláštní. Pořád jsem měla pocit, že jsem sáhla po špatné lahvičce a na vlasy natírám nějakou extra hutnou masku. Moc jsem nevěřila tomu, že by mi tohle mohlo vlasy dostatečně vyčistit, z toho důvodu jsem se rozhodla vlasy umýt šampónem dvakrát. Výsledkem byly neuvěřitelně přesušené vlasy. Takže jo, myje. A dostatečně. A hezky květinově voní.

Účinky jsou dle mého názoru naprosto srovnatelné s běžnými šampóny. Myje dokonce lépe než průměrný certifikovaný přírodní šampón. Extra šetrnost bych sem ale raději netahala. Hlava mně po něm sice nikdy nesvědila (což je samo o sobě výhra), ale vlasy umí při troše snahy vysušit solidně. Kondicionér je u mě v tomto případě tedy povinnou položkou. Při jednom mytí ale vlasy nijak nevysuší. Nemusí se ho bát suché vlasy a troufám si tvrdit, že by mohl vyhovovat i těm normálním a rychle se mastícím.

Výtky mám dvě. První je ke spotřebě, která je díky nepěnivosti opravdu nezvykle vysoká. Kdybych se měla řídit návodem a šampón natírat až ke konečkům, spotřebováno bych měla tak za dva týdny. Dost ale pomáhá, když šampón nanáším na hodně (opravdu dost) mokré vlasy. Lépe se pak rozpouští a zapracovává do větší plochy. Druhou výtku mám k balení, které je zejména u uzávěru hodně pevné a šampón se díky tomu špatně vymačkává. Rozhodně tomu nepomáhá ani velmi hutná konzistence. V balení mi tedy vždycky zůstane produktu tak na jedno další mytí. Můžete namítnout, že bych mohla obal rozstřihnout. Jo, to bych mohla... ale lenost je svině.




Regenerační  kondicionér




Neustále pátrám po vyhovujícím kondicionéru. Vlasy mám vlnité, suché, křehké. Když jsem brala v prodejně výše rozebíraný šampón, rozhodla jsem se prubnout i kondicionér. Rozhodovala jsem se mezi verzí regenerační a verzí pro suché vlasy. Nakonec díky složení vyhrál právě regenerační, jelikož obsahuje na poměrně vysokých pozicích ve složení oleje jojobový  a mandlový. A zrovna tyhle dva má moje suchá pleť tuze ráda.

Musím sice nechat kondicionér na vlasech působit alespoň několik minut, ale výsledky stojí zato. Vlasy jsou pevnější, lesklé, hladké a nemůžu si stěžovat na nějaké umaštění nebo zatížení. Složení je taky slušné a odpovídá ceně. Vůně je výraznější, sladší, lehce kořeněná, z vlasů je cítit ještě další den.

Výtky tentokrát nemám. Kondicionér má o něco řidší konzistenci, než lowpoo šampón, obal není tak tuhý a obsah z něj vydolujete prakticky do poslední kapky.



------------------------------------------------------



Vlevo kondicionér, vpravo šampón. Jak je vidět, konzistence šampónu je opravdu dost tuhá, vůbec nemá tendence se slévat - je podobná hutnému krému.



Shrnutí na závěr... Nedávno jsem pořídila u Yves Rocher šampón a kondicionér z řady určené pro suché vlasy. Kondicionéry jsou prakticky jedno a to samé, jak složením, tak účinky. V případě šampónu je tomu vlastně stejně. Řada pro suché vlasy obsahuje jako jediná namísto SLS šetrnější ALS, který je, pro mou pokožku hlavy, náchylnou ke svědění a přesoušení, dostačující. Účinky jsou tedy z mého pohledu obdobné. Proti LowPoo ale dost hraje spotřeba. Verze pro suché vlasy totiž ubývá znatelně pomaleji. Za stejnou cenu vydrží LowPoo zhruba poloviční (možná jen třetinovou dobu) než šampón pro suché vlasy.

Osobně, po vyzkoušení šampónu pro suché vlasy, považuji nákup LowPoo šampónu jako zbytečnost. Pokud ale hodně trpíte s citlivou pokožkou hlavy a vyhovuje vám máloco, snad byste mu mohli dát šanci :-)

20 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Vždy když do YR přijdu tak jsem jak pejsek, jak to tam božsky voní. Docela mě zaujal kondicionér, protože mám vlasy sušší a vlnité a ty si žádají řádnou péči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám YR ráda, ale obvykle bývám opatrná. Některé produkty mají složení fajn, jiné na tom tak dobře nejsou. Kondicionéry mám ale vyzkoušny dva (regenerační a pro suché vlasy) a oba jsou super :-)

      Vymazat
  2. Mě by ten šampon hrozně zajímal, jen jsem ještě neměla odvahu ho zkusit, ale asi to risknu :D Na kondicionéry YR jsem už chválu četla, takže do toho jdu taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně nebudu nikomu rozmlouvat, aby ho vzal na zkoušku. Žádné zázraky bych od něj ale fakt nečekala. Hlavně mě štve ta šílená spotřeba... Kondicionér ale určitě zkus, já jsem s nimi byla zatím spokojená.

      Vymazat
  3. Kondicionér jsem měla a ten byl fajn :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Dakujem za recenziu na low shampoo. Ale uprimne - moc ma nezaujal, takze aspon usetrim :) Pri mojej spotrebe mam aj tak zasobu samponov aspon na 2 roky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že není zas tak úplně o co stát. Pokud má někdo větší problémy se svěděním hlavy, rozhodně mu víc pomůže 100% Pure a ve velmi krajních případech lávovka.

      Vymazat
  5. Musím říct, že mě šampon docela zaujal :) Ani složení není tak šílený.. Až mi dojdou zásoby, tak ho asi zkusím, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za zkoušku určitě stojí, ale přijde mi jako taková jednorázová záležitost. Ke konci balení už konzistence dost omrzí a člověk se těší na normální pěnivý šampón :-)

      Vymazat
  6. Taky mám pocit, že nepěnivý šampon musí být dost zvláštní... stejně jako nepěnivá zubní pasta. Ale možná je to jen o zvyku, ale musím přiznat, že mě koupě taky moc neláká :) Jinak ale pěkný článek :)

    http://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za zkoušku určitě stojí, ale do konce života bych ho používat nepotřebovala :-)

      Vymazat
  7. Mne tento velmi pomohol,ked sa mi po prestahovani zacala strasne supat koza na hlave a postupne sa to rozsirovalo. Takze vdaka za tip,momentalne ho pouzivam menej,alebo v kombinacii najprv klasika sampon a na druhe samponovanie tento Yr len ku korienkom.
    Konzistencia mi nevadi,nepenivost sa da zvladnut.Mam v zasobe dalsie balenie :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi pomohl v době, kdy mě hlava hodně svědila, protože jsem ji trochu popudila testováním všeho možného, takže jsem mu dost vděčná, i když teď používám jiné šampóny. Konzistence mi taky nevadí, jen mi časem začala připadat trochu nudná :-) Jsem moc ráda, že ti vyhovuje.

      Vymazat
  8. Já bych ho spotřebovala asi za týden, když šampon na vlasy nanáším 3x - 4x. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten tejden by seděl :-D Já nanáším jen jednou a stejně mizí docela rychle.

      Vymazat
  9. O tom šampónu jsem zauvažovala, byť v YR nemám moc důvěru, co se složení týče. A popravdě, po přečtení recenze to ještě na dlouhou dobu zůstane ve fázi uvažování. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, oni mají některé produkty fakt docela fajn. Tenhle šampón už asi znovu nepořídím, ale hodně lidem pomohl s lupy a svědivou pokožkou hlavy. Super je taky jejich šampón pro suché vlasy a vůbec nejraději mám asi bio sprchový gel s medem. Mají ale taky spoustu produktů, kde je složení fakt síla. Dost se ale za poslední roky zlepšili.

      Vymazat