Nákupy DUBEN 2016

18. 5. 2016



Dubnové nákupy byly, co do počtu kusů, trochu chudší, než obvykle, zato hodnotnější a mohla jsem si díky tomu odškrtnout pár položek ze seznamu kosmetických přání...

Menší objednávku jsem pořídila na eshopu ladybio.eu, odkud mi dorazily oční stíny Cosm'etika, které jsem potřebovala do svojí konturovací paletky a tuhý deodorant Honestly pHresh. Delší dobu jsem sháněla tuhý přírodní deodorant, který bude hezky vonět. Právě popis vůně mě zaujal. V podstatě se jedná o "čistou" vůni á la klasická Nivea. Byla jsem ochotna zaplatit i tu vyšší sumu. Bohužel jsem narazila na nejhorší deodorant, se kterým jsem zatím měla co do činění. Více ale časem a samostatné recenzi.

Zubní pastu Jack n' Jill jste taky mohli zahlédnout na instagramu. Je to můj objev roku - super složení a chutná líp než jakákoli jiná pasta. Jako byste si každé ráno myli zuby ovocnou šťávou. Včera jsem ve zdravé výživě pořídila malinovou verzi a doufám, že bude stejně skvělá.


Natálka na mě opět nezapomněla a zásobila mě dalšími baleními oblíbených balzámů Bee Natural. Dostala se ke mně verze s granátovým jablkem, která není vůbec špatná a sedla mi o kousek víc než acai. I přesto u mě stále vede mango. 

Z aktuální limitky Alverde jsem neodolala tvářence, která má naprosto nádherný a hodně chladný růžový odstín a sametový finiš. Řasenka má zase povedený obal (to hlavně) a plastový kartáček, který preferuju. Srdcovka to ale nebude, více mi sedí kartáček z loňské limitky.


Na eshopu beautyville.cz seženete tyhle sady Bellápierre za super cenu 549 Kč. I když bacha, ne všechny produkty této značky mají hezké složení - hlavně paletky stínů. Sada obsahuje tři minerální stíny, dva syntetické štětce a bázi pod oční stíny. Chtěla jsem vyzkoušet hlavně bázi pod oční stíny, ale při ceně 357 Kč se mi ji samostatně moc objednávat nechtělo. Když ale za pětistovku dostanete k bázi ještě dva štětce a tři stíny, není nad čím přemýšlet. Dva další stíny už mám z dřívějška (kdysi jsem je vykšeftovala v rámci Ladyboxu) a s kvalitou jsem spokojená. 

Na stejném eshopu jsem využila patnáctiprocentní slevy na vybrané značky, kterou avizovali na své facebookové stránce, a pořídila si navíc Deep Steep zvlhčující tyčinku ve verzi cukrový meloun-máta. V podstatě se jedná o takové univerzální mazátko na celé tělo, které zpracováním připomíná lehce přerostlý balzám na rty. Je super skladný, fakt zvláčňuje a navíc neodolatelně chutně voní!

12 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ja som tej Alverde licenke nakoniec odolala, pretoze podla swatchu na ruke sa mi zdala totalne barbie pink. No ak by som na nu narazila vo vypredaji, tak mozno, pretoze sa mi paci vizualne. Ale to sa mi asi nepodari, pretoze je uz vsade vypredana. Bude na nu coskoro recenzia? Alebo nie :)
    Prave som si pozerala, ake druhy Bee Natural existuju a zistila som, ze maju aj biele "EOS vajicko" s prichutou vanilka/kokos. Hmmm.... Keby tak moja zasoba balzamov na pery nebola bezodna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ona je hodně chladně růžová, skoro až do fialova. Mě takový odstín ale sluší. Otázka je, jestli tobě bude taky, abys mě pak neproklínala :-) Recenzi jen na tuhle tvářenku dělat určitě nebudu, ale mám v plánu udělat hromadnou recenzi na všechny přírodní tvářenky, které aktuálně používám.
      Ten Bee Natural vajíčkový balzám jsem taky viděla a moc bych ho chtěla vyzkoušet! :-)

      Vymazat
  2. Pekne nakupy, balzamky Bee Natural me lakaji uz dlouho :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Pokud se k Bee Natural dostaneš, určitě neváhej :-)

      Vymazat
  3. Očné tiene Cosm'etika vyzerajú veľmi pekne, niekedy by som ich rada vyskúšala ♥ Teším sa na recenzie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkně vypadají, ale jako oční stíny mi moc použitelné nepřijdou. Pigmentace je slabší a výdrž nic moc (s výjimkou sytě růžového). Proto jsem se rozhodla je používat pro rozjasnění a konturování. Mezi přírodními očními stíny se dají rozhodně najít kvalitnější kusy, např. Alva, Bellápierre, mnohdy i Alverde.

      Vymazat
  4. Ty jo a já jsem si na ten deodorant Honestly pHresh brousila zuby :D Tak to radši počkám na tu recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně nekupuj! :-D Po třech dnech jsem to s ním vzdala, byl to děs...
      Já si oblíbila Jason v aloe verzi, ten je fajn a zvládá i méně náročné cvičení.

      Vymazat
  5. Bee natural zasoby doplnene ...:o)...ja mam stale len verziu granatove jablko a kym nedosluzi, urcite nebudem kupovat dalsi. Eos verziu som u nas(nemecke male mestecko)videla len raz pred Vianocami....a odvtedy nist, ak sa objavi,kupim a poslem;).
    U mna boli nakupy jemne drahsie-ocny a denny krem,MU a konecne som nasla rtenku vo verzii "a have lips" a nie je prilis(mam minimalisticke obdobie heh)a to vsetko u clinique.

    A este jedna vec..neviem ako si na tom co sa tyka odlicovacieho oleja Balea, ale tu je vyradeny zo sortimentu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta EOS verze mě zajímá hlavně kvůli té vůni - vanilka/kokos, to já můžu. Kdyby se ke mně nějaký ten kus dostal, byla bych v sedmém nebi! :-D
      Odličovací olej Balea mám, zkoušela jsem ho asi třikrát, ale Saloos mi vyhovuje víc. U toho se ale blížím pomalu ke dnu, takže pak se snad konečně donutím dodělat tu Baleu :-) Nové balení ale nepotřebuju, koupím si raději Neutrální Saloos. Ve velkém balení vychází docela levně.

      Vymazat
  6. Deep Steep tyčinku bych taky brala a ta Bellápierre sada vypadá moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta Deep Steep tyčinka vlastně není ničím zvláštní a ještě jsem ji ani nepoužila, ale chodím si k ní pravidelně přičichnout. Ta mátovo-melounová vůně je prostě dokonalá :-) Na Bellapiére sadu jsem zvědavá, ještě jsem ji nestihla vyzkoušet...

      Vymazat