Neobio vzorkování

22. 6. 2016



Nedávno jste mohli v článku o nákupech zaregistrovat cestovní sadu Neobio, kterou jsem dostala zdarma k objednávce produktů za určitou částku (samo, že už nevím za kolik). V té době jsem měla vyhlédnuté tvářenky, takže když mi přistál mail s upozorněním na dárek k nákupu ve schránce, rozhodování bylo vcelku rychlé. S pečující kosmetikou Neobio jsem neměla žádné zkušenosti, možnost vyzkoušet produkty v cestovních baleních a "zdarma" (je to vlastně zdarma, když je to podmíněné nákupem?) pro mě bylo příjemným seznámením se značkou.



Neobio Regenerační šampon Bio Lilie & Moringa


V poslední době jsem si navykla na YR šampón pro suché vlasy. Suprově pení, krásně voní a hlavně nevysušuje moje už od přírody dost suché vlasy. Neobio jsem začala zkoušet s lehkou nedůvěrou a pevně rozhodnuta v případě jakýchkoli antipatií okamžitě přejít zpět k Yves Rocher. Kupodivu šampón není vůbec špatný. Jo, jasný, není to 100% Pure, ale v téhle cenové kategorii bude konkurenci hledat jen těžko. Vůně je taková slabá a nijaká. Málo pění, ale tipla bych, že přesně tomuhle vděčí za svoji šetrnost. Hlava po něm nesvědí, nevysušuje se, na vlasy stačí trocha kondicionéru a jsou spokojené. Neoznačila bych ho vyloženě za regenerační, spíše za "udržovací". Poškozené vlasy nebo podrážděnou pokožku hlavy vám pravděpodobně nevyspraví, ale pokud nemáte žádné akutní problémy, rozhodně stav nezhorší. Cena za 250 ml kolem 110 Kč. 

Složení/INCI: Aqua (Water), Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Citric Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Inulin, Betaine, Arginine, PCA Glyceryl Oleate, Lilium Candidum Flower Extract*, Moringa Pterygosperma Seed Extract, Sodium Chloride, Potassium Sorbate, Phytic Acid, Maltodextrin, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Parfum (Essential Oils), Limonene, Linalool, reserved with potassium sorbate. *z certifikovaného zemědělství


Neobio Pěstící tělové mléko Bio-Aloe Vera & Acai


Co asi tak čekat od tělového mléka, které obsahuje na druhém místě složení alkohol. O ingrediencích po něm následujících snad netřeba zdlouhavě debatovat. Pro tohle zvěrstvo je škoda vyplýtvaných hodnotných složek v druhé polovině složení, jako mandlový olej, acai nebo aloe. Vůbec nehydratuje a navíc strašlivě alkoholově smrdí. Pro mě nepoužitelné ani za horkého letního dne a nedokážu si představit, s jakým cílem bych tohle mohla někomu doporučit. Leda bych dotyčnému přála utrácet peníze za naprosto nepoužitelnou a nehodnotnou kosmetiku. Cena za 250 ml kolem 130 Kč.

Složení/INCI: Aqua (voda), Alcohol denat., Glycerin, Glycine Soja (Sójový olej) Oil*, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii (Bambucké máslo) Butter*, Vitis Vinifera (olej Vinné Révy) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Mandlový olej) Oil, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Isoamyl Laurate, Xanthan Gum, Parfum (esenciální oleje), Tocopherol (Vitamin E), Sodium Lactate, Euterpe Oleracea (Acai) Pulp Powder*, Helianthus Annuus (Slunečnicový olej) Seed Oil*, Lactic Acid, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Linalool, Limonene, Geraniol, Eugenol. *z kotrolovaného eklogického zemědělství


Neobio Sprchový gel Vitality Bio-Pomeranč & Limetka


Připomíná mi sprcháče od Lavery. Vůní, konzistencí, účinky. Nikdy mi moc nevyhovovaly, já raději krémové nebo olejové sprcháče. Což je ale dost individuální. V zimě bych nad ním nejásala a asi bych si i postěžovala na nějaké to vysoušení, ale v letním období nejsem tak náročná. Pění standardně, jak jsme na to u přírodní kosmetiky zvyklí, takže spíše málo. Rozhodně ale příjemně citrusově voní. Ne kysele, spíše jako citrusová kůra - lehce nahořkle. Prostě autentická vůně se vším všudy - nic chemického a zbytečně kyselého. Cena za 250 ml se pohybuje kolem stovky, ale kdo hledá, sežene i o fous levněji. Cena odpovídá složení, které sice splňuje nároky kladené na přírodní kosmetiku, je ale očividně plné levnějších surovin. Za vyzkoušení ve formě cestovního balení jsem ráda, plné balení bych ale nekoupila. Alternativu ve formě grepového Alverde seženu v lepší kvalitě a za nižší cenu.

Složení/INCI: Aqua (voda), Sodium Coco-Sulfate (tenzid kokosu), Coco-Glucoside (derivát kokosu), Lauryl Glucoside, Glycerin, Sodium Chloride (sůl), Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Betaine, Citric Acid, Potassium Sorbate, Citrus Aurantium Dulcis (Pomerančovník) Peel Oil*, Citrus Limon (Citron) Peel Extract*, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Parfum (esenciální oleje)**, Limonene**. *z ekologického zemědělství **přírodní esenciální oleje

10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Takže Alverde jako značka má u tebe lepší skóre? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před pár lety bych ještě řekla, že tak nastejno, ale Alverde se dost zlepšuje, takže v tomhle duelu vyhrává na plné čáře. Složením, účinky, i cenou :-)

      Vymazat
  2. Z Neobio mám teď kopřivový šampon a jsem moc spokojená!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, opravdu není špatný, hlavně za tu cenu :-)

      Vymazat
  3. Díky za recenzi, to složení u šampónu me nepřesvědčilo (o ostatním ani nemluvě). :) Já ideální šampon stále sháním. Čtu chválu na 100% Pure úplně všude, ale pořád je mi líto těch penízků, protože co když to náhodou nebude fungovat. ;) Mam teď Dessert Essence, a jak pred třemi měsíci byl úžasný, tak teď už tak oslnivý není...a upřímně se těším, až dopotřebuji, jen by to konečně chtělo narazit na ten pravý. :)

    Petatzu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to složení taky ne, ale kupodivu fakt není špatný. Nové balení ale asi už ne. Za sebe fakt musím doporučit 100% Pure, ale ta cena je fakt vysoká, na pravidelné používání. Hned po něm mi ale nejvíce vyhovuje Yves Rocher pro suché vlasy a tam je cena nějakých 70 Kč :-)

      Vymazat
  4. Tuto značku jsem ještě nezkoušela, takže nemám porovnání, každopádně když je řeč o Alvedre, tak cena/výkon je vážně super!

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde mám ráda. Od té doby, co jsem s touhle značkou začínala, fakt se o hodně zlepšili. Ještě by ale mohli zapracovat na vlasovce :-)

      Vymazat
  5. Tvoje recenze je taková rozpačitá. Já nevím šampon bych ráda zkusila, poslední dobou mi celkem sedí, spíš vlasy si zvykly na lehčí šampony a ty běžné drogerkové nekupuji neboť mi většina nevyhovuje. Tělové mléka příliš nepoužívám a tak ani toto mě nijak neláká a sprcháči bych se nebránila, já mám docela ráda tekutější konzistence nebo olejové ale krémové zase nemusím. Jako v cestovním balení je to alespoň praktické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje dojmy jsou rozpačité :-) Šampón opravdu nebyl špatný, tím spíše za tu cenu, ale měla jsem i lepší. Tělové mléko byl propadák. No a sprchový gel zase nebyl vůbec špatný, ale ani nic, co bych si potřebovala koupit. Vůně poměrně tuctová a obvyklá, stejně tak konzistence.

      Vymazat