Spotřebováno BŘEZEN + DUBEN 2016

3. 6. 2016



SO'BiO BB krém, odstín 01
Budu se opakovat, já vím. Ale tohle je prostě nejlepší přírodní makeup/bb krém. Super světlý odstín, super krytí, perfektně splyne s pletí, má ucházející výdrž, super složení, příjemnou vůni, a je v porovnání s ostatními přírodními makeupy za lidovou cenu. Už mám další balení a přikoupila jsem i další kus v odstínu 02.
-----
Hodnocení: 10/10, recenze ZDE

Alverde noční krém s divokou růží
Moje zimní stálice, které se držím hlavně kvůli výhodně vycházejícímu poměru ceny a kvality. Za sedmdesát korun dostanete dostatečně výživný a hydratační krém, který je zároveň šetrný a má jen jemnou růžovou parfemaci. Na léto od něj odpouštím a dobírám krémy, které mi nesedly v zimě, ale koncem roku určitě pořídím znovu.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Saloos regenerační obličejový olej Argan Revital
Jak mám ráda čisté jednosložkové oleje od Saloosu, tak nemám ráda tyhle míchanice. Název argan je trochu zavádějící, čekali byste totiž, že v produktu naleznete arganový olej na dominantních místech složení. Opak je ale pravdou. Ve složení navíc naleznete levné oleje a vonné látky, které pravděpodobně způsobily, že jsem měla obličej po použití olej citlivý a podrážděný. Rozhodně doporučuji sáhnout po čistém oleji. Já jsem si oblíbila například pupalkový nebo jojobový. A navíc vás vyjde na ten samý peníz. Tenhle jsem spotřebovala jako masážní olej a znovu určitě nepořídím.
-----
Hodnocení: 3/10

Argital maska ze zeleného jílu
První a rozhodně ne poslední zkušenost se zeleným jílem. Vyhladí a stáhne póry, prozáří. Úžasně odmastí pleť, ale nevysuší. Po použití prostě cítíte, jak je pleť hladká a zbavená přebytečné mastnoty (i já se suchou pletí potřebuju někdy pleť odmastit, když na sebe plácám hutné krémy a oleje). Ve složení mě ale trochu odradil alkohol a další přidané látky, takže tentokrát jsem pořídila čistý zelený jíl. Pokud ale váháte, klidně tohle malé balení na zkoušku pořiďte - vydrželo cca šest použití.
-----
Hodnocení: 9/10



Yves Rocher regenerační kondicionér
Nad veškerá očekávání výborný kondicionér. A to i bez silikonů. Má poměrně vysoký obsah přírodních olejů (jojobový a nějaké další) a pro suché vlasy je to jeden z nejlepších kondicionérů, co jsem zkoušela. Vlasy jsou po použití vyživené, hydratované a nezatížené. A krásně voní!
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Saloos sprchový olej Rozmarýna
Že na zimu používám prakticky jen sprchové oleje od Saloosu, už nejspíše víte. Nejraději mám Mojito, nicméně to chtělo změnu, a tak jsem se nechala zlákat nejnižší cenou a sáhla po Rozmarýnu. Účinky jsou naprosto stejné, liší se jen vůně. Ta mi popravdě moc nesedla. Příště se budu držet verzí Mojito a Grep, které jsou mé nejoblíbenější.
-----
Hodnocení: 8/10

Balea čistící olejový fluid
Jak já si ho zamilovala! Pleť po něm byla čistá a díky oleji nehrozilo nepříjemné pnutí. Bohužel je produkce ukončena, takže na něj můžeme jen s láskou vzpomínat.
-----
Hodnocení: 9/10

Alverde čistící pěna 3v1 s limetkou a jablkem
Měla jsem ji doma už asi dva roky. Holky s mastnější pletí si ji pochvalovaly, pro mou suchou to nebyl žádný zázrak. Tohle je teda ještě starší verze, ta co se prodávala před úpravou složení a obsahovala podstatně víc alkoholu, takže vysušovala jak ďas. Pozitiva bych viděla jen v ceně a příjemné ovocné vůni.
-----
Hodnocení: 4/10



Alverde tělová emulze s jasmínem a sezamem
Moje aktuálně nejoblíbenější mazadlo od Alverde. Dostatečně hydratuje a nádherně exoticky voní. Na léto možná trochu mastnější, na zimu ale doplním zásoby.
-----
Hodnocení: 8/10

Alverde tělové máslo Brusinka, LE zima 2015
Další povedený kus, se kterým se Alverde v zimě vytasilo. Jemná nevtíravá vůně, dobrá vstřebatelnost, dostatečná hydratace a hlavně (!!) máslo nedráždilo na kůži ani v období, kdy se mi zhoršily projevy ekzému. Už se těším na další vydání limitovaných máslíček :-)
-----
Hodnocení: 8/10

Alverde řasenka False Lashes
Stálice v mých zásobách přírodních řasenek. Není to žádný super zázrak, po kterém budete mít řasy husté jako koště a dlouhé až do nebe, ale moc mi vyhovuje kartáček, takže se jí držím. Momentálně ale používám řasenky Alverde z loňské letní a letošní jarní limitky, které mají kartáček podobný.
-----
Hodnocení: 7/10, recenze ZDE



Alverde tělové mléko LE
Zase jsem se nechala utáhnout na limitku tělového mléka a sprchového gelu, které Alverde prostě neumí. Nevím, kde se ve mně vždy zrodí pocit, že tohle prostě nutně potřebuju (=syndrom limitované edice). Jednalo se o naprosto průměrnou tělovou emulzi, středně hydratační, s trochu nepříjemně vtíravou sladkou květinovou vůní. A víte vy co? Už mám doma další limitku tělového mléka, sprchového gelu a krému na ruce... jsem prostě nepoučitelná.
-----
Hodnocení: 5/10

Burt's Bees balzám na rty Vitamin E & Pepermint
Je sice dražší, ale vydrží děsivě dlouho. Běžně moje zimní spotřeba balzámů dosahuje jednoho až dvou kusů měsíčně, tenhle se mnou vydržel měsíce dva. Mátový olej na rtech jemně pálí, ale účinně zažene svědění a podráždění. Konzistence je spíše vosková, než olejová, ale pocit úlevy na suchých rtech vydrží dlouho, i v akutnějších případech stačí dvě až tři přetření denně. Na zimu rozhodně pořídím znovu, teď přes léto se budu snažit eliminovat zásoby ostatních balzámů.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Yves Rocher nepěnivý šampón pro každodenní použití Low ShamPoo
Ohromě mi pomohl v době, kdy jsem si testováním různých šampónů uhnala nepříjemné svědění hlavy. Brzy mě ale jeho nepěnivost omrzela, takže jsem ho vyměnila za YR šampón ve verzi pro suché vlasy. Příště už ale zainvestuju do 100% Pure, protože kokosovou verzi zatím nic nepřekonalo. Rozhodně ale stojí za vyzkoušení, hlavně pokud máte potíže s lupy nebo svědivou pokožkou hlavy.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Dontodent zubní pasta Pink Grapefruit
Všeobecný úspěch téhle pasty je založený na úžasné grepové příchuti. Kdo ještě nezkoušel, neví o co přichází. Složení rozhodně přírodní není, zuby vám za dva dny o tři odstíny taky nevybělí, ale ta chuť prostě stojí zato. Navíc za třicet korun? No neberte to...
-----
Hodnocení: 7/10

32 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. ten olejovy fluid na slovensku stale je (chvalabohu). kupovala som ho cca pred tromi tyzdnami. mali tam len dva, inac by som si ich nakupila viac do zasoby, lebo na slovensko sa zas tak casto nedostanem a do drogerky uz vobec. ale ak ti ho ma kto doviezt alebo poslat, tak je stale sanca :))) podla mna bude i inde v zahranici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já nevím, tady prostě není a není. Pořád si říkám, že bych se měla zeptat na fb dm, tam by mi třeba prozradili, kde to vázne :-) Stejně ho do zimy nijak extra shánět nebudu, tak třeba do té doby najdu nějakou alternativu.

      Vymazat
    2. no ja viem, ze v cr neni :( byvam v brne a tiez ho neviem nikde zohnat. preto budem robit zasoby na slovensku, aby ho nahodou nestiahli aj tam :D

      Vymazat
  2. Děkuji za recenze, připomnělo mi to ten BB, který už chci dávno vyzkoušet :).
    Ty olejíčky od Saloos mi připadaly podle složení naopak fajn (jojoba, šípkový, brutnákový, arganový...). Možná je to přecitlivělost na některý z esenciálních olejů?). Kdybych si namíchala, tak ho určitě zkusím.
    Po tělové emulzi od Alverde se určitě podíváme, zrovna dodělávám to brusinkove máslo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. So bio etic bb ale teď není nikde v nejsvětlejším odstínu dostupný. Prej nějak vázne dodávka ze zahraničí. Na Instagram jsem ale dávala porovnání s 02, tak můžeš mrknout, třeba by ti s trochou opálení ta dvojka sedla :-)
      U toho Saloosu to tipuju na nějakou z takových těch závěrečných éteráků jako citral, linalool, limonen apod. S čistým se to prostě nedá srovnávat.
      Po té tělové emulzi rozhodně mrkni, není drahá a fakt miluju tu vůni :-)

      Vymazat
    2. Tak č.2 objednáno, jsem zvědavá... A na tu emulzi jsem zapomněla,dnes jsem tam byla... Ale mám ten nový odličovač od Alverde (s goji), hezký voní. Škoda, že štípe v očích...
      Taky jsem okukovala primer k těm minerálním make-upům, ten je třpytivý, takže pro mě mastňáka ne...

      Vymazat
    3. Původně jsem myslela, že to bude nějaký odličovací olej, ne dvoufázový odličovač. Když je to tak, zůstanu u Saloosu.
      Doufám, že ti bude ten BB sedět, abys mě pak neproklínala :-)

      Vymazat
  3. Oleje Saloos nemuzu pouzivat denne. Plet mam sucuhou, ale presto se mi po nich delaji pupinky, na ktere jinak netrpim.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono asi dost záleží který. Mně tenhle smíchaný nesedl ani trochu, ale třeba čistá pupalka (pro hodně suchou pleť) nebo jojoba (normální až sušší pleť) mi fakt ohromně vyhovuje.

      Vymazat
  4. Musím si už konečně koupit něco na vlasy od YR, hodně jsi mě nalákala na kondicionér. V poslední době mám konečky hrozně vysušené, tak hledám nějakou záchranu, abych zas nemusela na stříhání po dvou měsících.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš sušší vlasy, rozhodně tenhle regenerační doporučuju. Verze pro suché vlasy taky nebyla špatná, tenhle je ale o fous lepší. Složení má moc fajn a cenově taky vychází dobře.

      Vymazat
  5. Teda to je věciček, nejvíc mě lákají produkty od Saloosu, protože tato značka mě nikdy nezklamala.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je toho dost... Je to ale za dva měsíce :-)
      Od Saloosu mě pár věcí zklamalo, čisté oleje a jejich sprchové oleje ale mám moc ráda. A nově mám i zelený jíl a už se moc těším, až ho vyzkouším.

      Vymazat
  6. Páni, tolik věciček.. Alverde kosmetiku jsem párkrát zkoušela, ale moc mi nesedla.. Každopádně jí asi dám ještě šanci v kategorii pečující, já zkoušela pouze dekorativní kosmetiku :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z dekorativky jsou použitelné jen některé kusy. Za sebe můžu doporučit tvářenky a quatra očních stínů. Ale pokud jsi zvyklá na konvenční dekorativku, z přírodní budeš zklamaná. Silikony jsou holt silikony a těžko se nahrazují :-) Pečující kosmetiku má ale Alerde dobrou. Nejlepší jsou asi tělová mléka a másla, ujdou i sprchové gely. Naopak bych nedoporučovala vlasovku, ta je děsná.

      Vymazat
  7. Na BBčko si ma navnadila, určite si ho zakúpim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si potrpíš na přírodní kosmetiku, určitě kup. Pokud ne, tak doporučuju zůstat u obyčejných silikonových, které přírodní prostě netrumfnou.

      Vymazat
  8. Z těchto produktů jsem měla pastu a opravdu ta chuť byla super :)
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám moc ráda :-) Teď jsem ale začala používat Jack 'n Jill. Taky mají super ovocné příchutě a hlavně mají přírodní složení.

      Vymazat
  9. Jsem teď čučela v DM, že mají nově odlicovaci olej Alverde a hned si na tebe vzpomněla, třeba by mohl nahradit Baleu ;) a BB balzám na rty byl nejlepší, jaký jsem kdy měla, a to jsem se k němu dostala náhodou, taky koupim určo znovu, až pohnu se zásobou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají no... ale jak píše Irena výše, štípe v očích, takže to bude to samý, jako ten dvoufázový zelený.

      Vymazat
  10. Myslíš, že by ten SO'BiO BB krém byl dobrý i na mastnou pleť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct. Na suchou pleť super, na mastnou asi dle priorit. Posílala jsem vzorek Lišce a ta byla spokojená s krytím, konzistenci, přilnutím na pleť, ale stěžovala si, že se hodně leskne, takže asi tak :)

      Vymazat
    2. Děkuju :) tak to bohužel nebude nic pro mě :/ já se lesknu i po minerálním MU a šíleně mě to vytáčí

      Vymazat
  11. Já jsem měla od Yves Rocher ze stejné řady šampon a byl super. A ten sprchový olej ve verzi Rozmarýna bych chtěla hodně zkusit. Už jsem jich od Saloosu měla víc, ale jediná vůně která mi zatím sedla byla Intimia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě rozhodovla mezi regeneračním a pro suché vlasy a vyhrál to pro suché vlasy proto, že neobsahuje SLS ale ALS. Jsem s ním moc spokojená, nevysušuje, má celkem fajn složení a za tu cenu je ho požehnané množství. Od Saloosu mám pak úplně nějraději mojito, ale ujde i grep :-)

      Vymazat
  12. Ach jo, já chci vyzkoušet So Bio. :( Jenže mám pořád dvě balení Alverde tekutého minerálního MU. Asi to druhé podaruju. :) Ten Alverde krém s růží nedělá hnusnou glycerinovou vrstvu? Poslední pokus s Alverde krémy (ty s bachovkama) se mi válí ve skříni. Zato Alverde čistící pěna mi sedla, nemám velké nároky na něco, čím akorát oplachuju z pleti micelárku, když se pak stejně ještě mažu, a ta vůně... :) Navíc ta pěnová konzistence mě moc baví. Těším se na heřmánkovou verzi. :) Ta sprchová limitka mi taky smrděla. Ta nová, cos ukazovala na IG, je lepší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ale ten minerální Alverde taky není vůbec špatný. So bio je ale víc hydratační, má vyšší krytí a lépe chytá na pleť.
      No mně tenhle růžový hnusnou glycerinovou vrstvu nedělá, ale každej máme jinou pleť a jiné požadavky :-) Já mám pleť hodně suchou a dehydratovanou, takže můžu mluvit jen za tenhle typ. Krém s bachovkama jsem měla taky - oční - a byl to děs :-( otekly mi z něj oči. Pěnu mám ve staré verzi, tam bylo ještě hodně alkoholu, nová verze může být lepší, ale aktuálně používám MuLondon a pak bych asi zkusila 100% Pure, takže ji zatím neplánuju pořizovat.
      Ta nová limitka, co jsem ukazovala na IG, voní jako to loňské modré tělové mléko ve spreji. Pro mě žádný zázrak, ale ani neurazilo.

      Vymazat
  13. Syndróm limitovanej edície... :D :D :D
    Tiež som ním celkom trpela, našťastie ma to už akosi prešlo. Dokonca som mala chvíľu pocit, že ma prešlo aj nadmerné utrácanie za kozmetiku, keď tu zrazu bum a ja som utratila v priebehu pár dní niekoľko stoviek eur. Je to možné???
    Z tvojich spotrebovancov nedám dopustiť na čistiacu penu Alverde. Mám síce "len" druhé balenie, ale kúpim ju určite znova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jim netrpím u drazších značek, ale třeba v případě Alverde fakt jo. Ty produkty jsou levné a i když ti třeba trochu nesednou, nemrzí to tolik a spotřebovat se to dá.
      Jak jsem psala výše, tahle pěna je fakt archivní kousek ještě před změnou složení, aktuální verze neobsahuje tolik alkoholu, takže může být lepší :-)

      Vymazat