Spotřebováno KVĚTEN + ČERVEN 2016

10. 8. 2016



Live Clean bezoplachový kondicionér Arganový olej
Ano, spotřebovaný produkt vypadá trochu jinak, vím. Jenže tohle spotřebovat prostě nešlo. Strašně to mastilo vlasy. Pořád jsem mu dávala další a další šanci a pokaždé se proklínala. Ono vás totiž nic nepotěší více, než když si tohle aplikujete na čistě umyté vlasy a rázem vypadáte, jako byste celý den smažili v mekáči hranolky. A je jedno, kolik toho na vlasy dáte. Vypadá to děsivě pokaždé. V jednu chvíli se ale z dvoufázového roztoku stalo něco podivně zdrclého a slizového (fuj), takže nastal čas se rozloučit. Smilovala jsem se a dva bodíky jsem udělila za vůni a složení.
-----
Hodnocení: 2/10

Deep Steep tělové mléko Marakuja a Guava
Hůře se vstřebávalo, ale jinak bylo vlastně docela fajn. Středně hutné, středně hydratační. Složení super, a ta vůně! Na Deep stepp je v tomhle ohledu prostě spolehnutí. Jenže s mojí spotřebou balení/dva týdny je cena dost mimo. Pro někoho, kdo se namaže jednou za uherský rok, ale můžu doporučit. Vůni i účinky si určitě užije.
-----
Hodnocení: 7/10

Deep Steep tělový peeling Meloun a Máta
Potrpím si na cukrové peelingy, protože solné mě štípou. A ty od Deep steep mají navíc ideální konzistenci, dokonalé (téměř jedlé) složení a nádherně přirozeně voní. První spotřebované balení bylo grepovo-bergamotové. Druhé, jak vidíte výše, je melounovo-mátové. Už mám doma třetí. Mandarinkovo-melounové. A až ho spotřebuju, koupím si další. Vanilkové. A takhle budu pokračovat asi až do konce života.
-----
Hodnocení: 10/10

vzorek Alva hydratační krém Pro muže a vzorek Alva hydratační krém Rakytníkový
Ani jeden ze vzorečků jsem nespotřebovala celý a ani na jeden si vlastně nevybavuju. To znamená, že to žádný zázrak není. Na druhou stranu, taky to znamená, že to není ani nic pekelného.



Yves Rocher vyživující šampón na suché vlasy
Asi největší šampónové překvapení za poslední rok. Fakt je docela šetrný, vůbec si nemůžu stěžovat na svědění hlavy. Hezky voní, slušně pění, nevysušuje a zároveň ani nezatěžuje,vlasy jsou po něm lesklé a nestojí majlant. Ideální kombinace. Aktuálně mám doma rozpoužívaný Original Sprout a v zásobě ještě Jason a Santé, ale časem určitě pořídím znovu.
-----
Hodnocení: 9/10

Yves Rocher vyživující kondicionér na suché vlasy
Když už jsem kupovala ten šampón na suché vlasy, koupě totožného kondicionéru mi přišla jako fajn nápad. Není ale tak dobrý, jako regenerační kolega napravo, takže příště už ne. Pro někoho, kdo nemá tak suché vlasy a nepotřebuje toliko hutnou a regenerační podporu, bude fajn. Vlastně všechny kondicionéry od YR mají dobré složení, takže doporučuju omrknou a vybrat dle typu vlasů.
-----
Hodnocení: 7/10

Yves Rocher regenerační kondicionér na poškozené vlasy
Jeden z mých oblíbených kondicionérů. Za malý poplatek dostanete fakt slušný kondicionér, který se do vlasů jednoduše zapracovává, krásně voní a vlasy jsou po něm jemné, hydratované, ale nezatížené. Když zrovna nezkouším něco nového, sahám už pár měsíců právě po něm.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Alverde gel na obočí transparentní
V období, kdy jsem používala na obočí tužky a stíny, mi přišel vhod. Dodal obočí lesk a trochu tvaru. Osobně bych ocenila silnější fixaci. V zásobě mám ještě jedno balení, ale při současném 100% Pure vosku mi je celkem k ničemu. A 100% Pure vosku se nehodlám zbavovat. Lepší produkt na obočí jsem ještě nenašla. Však si počtete v samostatné recenzi.
-----
Hodnocení: 6/10

vzorek Barefoot SOS rescue cream
Už historický kus, který jsem našla v jedné z edic Ladyboxu. Plné balení jsem si pak koupila, když Ladybox eshop vyprodával s obrovskými slevami. Údajně je to zázračný krém, který by měl pomáhat na všechny možné neduhy. Já si zázraků zatím nevšimla. Ale uvidíme, až se mi podaří spotřebovat to plné balení, do kterého sahám spíše sporadicky. Hodnocení tedy až časem.



BioPha sprchový gel Hruška
Sprchový gel, kterým přivolávám jaro. Ono se to přivolávání ale většinou protáhne až do začátku léta, protože 400 ml je prostě moc, takže ho obvykle střídám ještě s jiným mytím. Každopádně se k němu za rok zase vrátím, protože ta vůně je úžasná. Více si můžete přečíst v recenzi - odkaz níže.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Kivvi mycí emulze pro intimní hygienu s výtažky řebříčku a měsíčku
Od Chilly přes Saloos, bioPha, Kivvi, až po eoné. A víte vy co? Kivvi je z nich nejlepší. Aktuálně mám načnuté balení Coslys, tak uvidíme, jestli Kivvi trumfne (pochybuju, ale šanci mu dám). Tohle intimní mytí mi totiž neuvěřitelně vyhovuje. Má konzistenci hodně řídkého tělového mléka, stačí ho fakt troška, je šetrné, ale účinné, a příjemně bylinkově voní.
-----
Hodnocení: 9/10

Saloos koupelový olej Jalovec
Nejraději z koupelových olejů mám právě ty s "vůní lesa". Vanu si napouštím většinou po větším sportovním výkonu, jednoduše proto, že bych kolikrát sprchu už neustála :-) A vůně jehličnanů v tomhle případě prostě suprově zrelaxuje a nakopne. S účinky na kůži jsem byla vcelku spokojená. - nic umaštěného, ale kůže byla přesto hezky vláčná a i po delším cachtání nevysušená. Stále u mě ale mezi koupelovými oleji vítězí Dr.Hauschka a předpokládám, že ještě dlouho bude.
-----
Hodnocení: 7/10, recenzi chystám



Alverde tělová emluze s Mangovým máslem a Artyčoky
Objevila jsem ji v narozeninovém balíčku od kamarády. Sama bych si ji asi nekoupila, já už totiž jedu od Alverde jen v jasmínovo-sezamové verzi. Opět středně výživný kus, který se vcelku rychle vstřebává. Vůně potěšila. Jinak ale nic, co byste nutně potřebovali. Rozhodně neurazí, ale ani nenadchne.
-----
Hodnocení: 7/10

Alverde sprchový gel s Divokým slézem
Z výprodeje za necelých třicet korun. Ale příště nekoupím ani za těch třicet. Nevoní to, zázračné účinky to nemá a navíc má podivně soploidně kluzkou nepěnivou konzistenci. Prostě mi to nedělalo při sprchování radost. A já si chci kosmetikou dělat radost.
-----
Hodnocení: 4/10

cestovní balení Marvis zubní pasta Classic strong mint
Fakt netuším, proč jsou pasty Marvis tak oblíbené (to ostatně nechápu ani u balzámů EOS, takže je možná něco v nepořádku z mé strany). Za mě je tohle pasta s naprosto průměrnými účinky a hrozným složením, zato však docela drahá. A v téhle verzi navíc až nepříjemně mentolová. 
-----
Hodnocení: 4/10

Alverde krém na ruce Brusinka LE
Jo, ještě pořád se propracovávám zásobami brusinkových krémů na ruce. Ale vůbec mi to nevadí, protože jsem si tenhle krém na ruce fakt oblíbila. Hutnosti mi absolutně vyhovuje a navíc příjemně nevtíravě voní. Používám ho ale jen doma, v kabelce totiž aktuálně nosím Yes!Nurse, která se u mě okamžitě vyšplhala na pomyslené první místo a nutně si musím pořídit nové balení.
-----
Hodnocení: 8/10

Salcura Outbreak rescue krém
Dříve jsem ho měla ve vzorečku a tiše jsem si pomýšlela na plné balení. Trochu mě ale odrazovala cena. Pak jsem na něj narazila ve výprodeji a bylo rozhodnuto. I tak ale vyšel asi na dvě stovky. Za ty peníze ale rozhodně stojí. Pro někoho, kdo má problémy s extrémně citlivou suchou pletí nebo ekzémem se investice vyplatí. Krásně zklidňuje a hydratuje pleť. Olejová část složení je ale dost znatelná, takže normální a mastná pleť z něj nadšené nebudou.
-----
Hodnocení. 8/10



Alverde tělový krém Třešňový květ LE
Nad všechna očekávání skvělý tělový krém. Trochu nechápu zařazení mezi letní limitky, protože je fakt extra hutný, vhodnější spíše na zimu. Na druhou stranu, vůně byla fakt lehoučká a vyloženě letní. Po delší době povedená limitka.
-----
Hodnocení: 9/10

Alverde šampón na mastné vlasy s Kopřivou a Meduňkou
Děs běs. Strašně to vysušovalo jak vlasy, tak pokožku hlavy. Drbání hlavy pak bylo na denním pořádku. Použila jsem ho asi tak dvakrát a přidělila na spotřebu muži. Nestěžoval si. Ten si ale nestěžuje nikdy, takže to vlastně na hodnocení nemá vliv. Po vícero zkušenostech si troufám tvrdit, že Alverde šampóny prostě neumí.
-----
Hodnocení: 2/10

Averde zubní pasta Máta 5v1
V naší domácnosti nejpoužívanější pasta. Vidím v ní dobrý kompromis mezi složením, účinky a cenou. Pění trochu, ale přece. Chutná mentolově, ale nepálí. Složení je fajn a fluoridů se fakt nebojím. A cena je oproti jiným přírodním pastám znatelně nižší. 
-----
Hodnocení: 8/10


Cien mýdlo na ruce Sweet Sixteen, LE
Fakt děsně roztomile bonbónkově vonělo. Jenže dost vysušovalo a složení pochopitelně taky žádná hitparáda. Zůstanu u svého oblíbeného hydratačního Dettolu.
-----
Hodnocení: 4/10

Saloos čistý Pupalkový olej
Můj favorit mezi čistými pleťovými oleji. Tak jemnou a pružnou pleť jsem po ničem jiném neměla. Perfektně sedne suché pleti, která postrádá pružnost. Potěší i citlivou a hlavně ekzematickou pleť. V současnosti používám jojobový, ale ten mi tolik nevyhovuje, takže příště jdu do šípkového a pokud ani ten neohromí, zůstávám u pupalky.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Jack n' Jill přírodní zubní pasta Černý rybíz
Za prvé, tohle je ta nejroztomilejší pasta na světě. Za druhé fakt úžasně chutná po borůvkách (jo, já vím, že tam je napsáno černý rybíz...). Za třetí má perfektní složení. Všude se ale najde nějaké to ale. V tomhle případě je to, z mého pohledu, nepěnivost. V podstatě se jedná o hodně sladký ovocný gel s nulovou pěnivostí. Po cca měsíci používání jsem si všimla, že zuby nejsou tak bílé jako obvykle (což ale může být způsobeno špatnou technikou kartáčkování). Prostřídala jsem ho tedy s Alverde, pak přešla zase na Jack n' Jill, tentokrát v malinové verzi a pak zase na Alverde. Závěrečné hodnocení je tedy takové, že sem tam potěší, ale při dlouhodobém používání omrzí.
-----
Hodnocení: 8/10, recenzi chystám

Fa antiperspirant Sporty Fresh
Snažila jsem se přejít na přírodní deodoranty. Vážně snažila. Přísahám. Ale tomuhle se prostě nevyrovnají. Vydrží vonět celý den, a to bez přehánění. Aktuálně sehnatelný už jen v Rossmannu, z čehož mám trochu neklidný spánek, jelikož se bojím, že omezují a následně přeruší výrobu. Jiná vůně mě zatím tolik netěšila. Na milost bych vzala ještě růžový Alverde, který mi kupodivu voní, ale zase mě štve ta bílá barva a celkově na tyhle kuličkové typy moc nejsem.
-----
Hodnocení: 8/10

cestovní balení Neobio regenerační šampon Bio Lilie a Moringa
Nebyl špatný, ale nic, co bych potřebovala znovu. Podrobněji v samostatné recenzi.
-----
Hodnocení: 6/10, recenze ZDE

cestovní balení Neobio Sprchový gel Vitality Bio-Pomeranč a Limetka
Stejně jako výše - nebyl špatný, ale nic, co bych potřebovala znovu. Viz recenze.
-----
Hodnocení: 6/10, recenze ZDE

17 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Teda ta emulze od Kivvi vypadá lákavě :) Momentálně používám mycí elixír od Havlíka a ten je božskej, tak zatím nemám důvod měnit, ale třeba někdy.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havlíka jsem dříve chtěla taky, ale prostě mi nějak nepadlo do oka to složení. Verča z wheretigerslive mi potvrdila, že Kivvi je lepší, takže jsem na Havlíka od té doby trochu zapomněla :-)

      Vymazat
  2. Tak jo, definitivně máme úplně jiné vlasy. :D Live clean sprej mi přišel fajn a šampony od Alverde mám taky docela ráda (hlavně tedy fialový s avokádovým olejem). :) Ale zase souhlasím s kondicionérem od YR, ten je taky poměrně fajn, ale žádná pecka (mám ovesný, krásně voní!), tak nevím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nechápu... já ho zkoušela za sucha, za mokra, málo, moc... vždycky jsem odešla s mastnou hlavou :-) Ale je pravda, že ho dávám po celé délce, ne jen do konečků. Šampóny od Alverde mi nevyhovují právě proto, že zase hodně vysušují a svědí mě po nich hlava. Alterra má podle mě šampóny o něco lepší.

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek :) Se spousty produktů mám taky zkušenost. Já mám pro změnu po některých šampónech od Alverde hrozně zplihlé vlasy a mastí se mi strašně rychle :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) K tomu Alverde - přesně tak jsem to měla po avokádovém regeneračním. A paradoxně k tomu navíc přesušenou a svědivou hlavu :-)

      Vymazat
  4. Milá Zdeni, ráda jsem si zase u Tebe přečetla něco nového.;) Mám radost, že Ti Kivvi emulze sedla, za mě je stále taky nejlepší. Teď byly na naturals větší slevy na celý sortiment Kivvi, tak jsem si hned objednala další dvě. Nekupovala jsi taky? Deep Steep u mě poslední dobou taky boduje, měla jsem nedávno Tělové mléko Meloun a Mandarinka a sprcháč právě používám a načala jsem i levandulovou řadu, ze zvědavosti. Je to jak ležet v levandulovém záhonu. Mám i peelingy, ale na ty jsem trochu lajdák, ač tu mám samé kvalitní voňavé kousky a že jich je, jenže s dětmi tu sprchu spíš čím dál tím víc zkracuju a peeling je prostě něco navíc.:/ Přeji krásný zbytek léta a těším se, že si u Tebe opět trochu víc počtu, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verčo, slevy na naturals jsem prošvihla, škoda. Aktuálně mám Coslys, ten má taky moc hezké složení, ale použila jsem ho jen párkrát, tak uvidíme za čas. Peeling taky moc nepoužívám. Většinou jen na obličej a tak jednou týdně... proto mi vydrží zhruba rok :-) Děkuji za komentář a taky přeji krásný zbytek léta. Články snad budou přibývat, ale co si budeme namlouvat, posledního čtvrt roku to tu byla docela bída :-)

      Vymazat
    2. Tak to bych hádala, že peelingy používáš víc, jsou u Tebe ve Spotřebovánu vidět rozhodně častěji než u mě.;)Taky mám nápadů na články habaděj, jenže blog pochopitelně čeká a je vždycky na řadě až po rodině, zahradě apod. Hezké dny, V. :)

      Vymazat
    3. No tak dobře, kecám, vydrží mi tak půl roku :-) Ale spotřebu mám fakt malou. Už jen kvůli ekzému nemůžu peelingovat moc často. Někdy tím ale pak vezmu i muže, když se spálí na sluníčku a následně začne olupovat :-) U mě blog začal zet prázdnotou, když jsem nastoupila do nové práce... no a z práce chodím rovnou cvičit, vracím se v osm večer, a tak to mám od pondělí do pátku. Fotit stíhám u nedělního vaření, ale psát se mi už takhle po večerech nechce :-)

      Vymazat
  5. Krásné spotřebováno a super blog, určitě se přidávám mezi stále čtenáře a dekuji :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já děkuji za milý komentář Mončo! Ráda se tady s tebou budu potkávat :-)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Díky za komentář :-) YR bio řadu a vlasovku mám moc ráda.

      Vymazat
  7. Asi budu muset vyzkoušet ten vyživující šampon YR. Poslední dobou mě snad ze všech šamponů svědí pokožka hlavy a objevují se lupy, tak snad by pro mě mohl být fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučila bych low poo od Yves Rocher, už pár lidí mi psalo, že jím s takovými problémy pomohl.

      Vymazat
    2. Ja som jedna z tych, co im Low po pomohol .....momentalne ho pouzivam ku korienkom vlasov a na dlzky klasika sampon a funguje mi to skvelo.

      Vymazat