Spotřebováno ČERVENEC + SRPEN 2016

1. 10. 2016



MuLondon mycí pěna Levandule
Nemám co vytknout. Složení je čisté, obsahuje jen ty nejdůležitější složky. Účinky jsou v podstatě stejné, jako u růžové verze. Rozdíl vidím vlastně jen ve vůni. Růži já ale raději, takže příště sáhnu po ní. Aktuálně mám otevřeno balení One Love Organics a pak bych ráda zkusila 100% Pure. Škoda jen té dostupnosti u nás, no... Boris ale odesílá za minimální poštovné, navíc s bleskovou rychlostí, takže pokud byste po něčem od MuLondon prahli, rozhodně doporučuji, i přesto, že je potřeba objednat na ofiko londýnském eshopu.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze na růžovou verzi ZDE

Saloos hydrofilní odličovací olej Neutrální
Denně ho používám na odlíčení očí a pak taky na celý obličej ve dnech největší suchosti, kdy se mi nechce pleť trápit pěnovým odličovačem. To bývá cca dvakrát do týdne. Odličuje perfektně, neštípe v očích, pleť je po použití vláčná a nevysušená. Mimochodem, tohle 250mililitrové balení kupuju za cca 120 Kč a vydrží mi 4 měsíce... co víc dodat?
-----
Hodnocení: 10/10

Yves Rocher Culture BIO tělové mléko med a müsli
Krém na ruce? Vyzkoušeno. Sprchový gel? Vyzkoušeno. Balzám? Vyzkoušeno. Posledním zástupcem medové skupinky bylo tělové mléko a ani to v mých očích názor na BIO řadu Yves Rocher nepokazí. Je dostatečně hydratační, není zbytečně mastné, naprosto nádherně voní (stejně jako zbytek řady s medem) ale ta cena... ta cena...
-----
Hodnocení: 7/10

Purity Vision růžová voda
Já bych bez ní vlastně už asi nemohla fungovat. Každé ráno na přečištění obličeje, večer zase jako hydrataci pod pleťový olej (aktuálně jojobový). A taky ji míchám se zeleným jílem, když maskuju. Ráda bych ale konečně vyzkoušela i jinou značku. Nějaké tipy?
-----
Hodnocení: 9/10



Urtekram sprchový gel Třtinový cukr
Poslední dobou pozoruju, že moje závislost na sladkostech se od vnitřního užívání pomalu rozrostla i k vnějšímu aneb fakt si libuju ve všem cukrovém a medovém. Třtinový sprcháč není výjimkou. Používala jsem ho už minulý rok a tohle je moje druhé spotřebované balení, což si zaslouží potlesk, protože je půllitrové! Na vůni jsem si musela zvykat, ale nakonec jsem si ji zamilovala. Vůbec neštípe na poškozené kůži (od toho mého věčného škrábání se) a dokonce si troufnu tvrdit, že urychluje hojení. A ani moc nevysušuje, na to, že v sobě nemá mastné složky.
-----
Hodnocení: 9/10

Alverde sprchový krém Třešňový květ, LE 2016
Nenadchne, neurazí. Jak už tomu ale u alverdích limitek bývá, chcete-li skvělý tělový krém a ještě skvělejší krém na ruce, chtě nechtě k němu dostanete i sprchový krém. Hezky voněl, to jo... ale po kůži divně klouzal a moc nemyl. A byla ho ukrutná spotřeba.
-----
Hodnocení: 5/10

Lavera sprchový gel Mineral vitality
Lavera a já si prostě nejsme souzeny. Tahle zkušenost to zase potvrzuje. Podle mého názoru naprosto průměrný sprchový gel. I Alverde je zvládá o fous líp. Docela vysušoval, v zimě by mi na kůži nesměl, v létě jsem ho ale skousla. Vůně byla hodně svěží, jako aloe nebo okurka, jen navíc trochu nakyslá po limetce nebo citrónu. Nebyl to vyloženě průser, ale další balení fakt nepotřebuju.
-----
Hodnocení: 6/10

Eoné mycí olej pro intimní hygienu Feminna
Od mycího oleje Eoné jsem měla dost vysoká očekávání, která ale bohužel nesplnil. Pohled do složení vám udělá vyloženě radost, ale cena je přemrštěná, spotřeba šílená a účinky zas kdovíjaké nejsou. Voní bylinkově (hodně je cítit řebříček), konzistencí je podobný sprchovým olejům Saloos. Při kontaktu s vodou se začne rozpouštět a vytvoří mléčnou emulzi. Oproti Saloosu se ale s vodou nemísí tak dobře a rychle, což se odráží na zmíněné vyšší spotřebě. Aktuálně mám otevřeno gigantické balení Coslysu, který není vůbec špatný, ale u mě prostě vede Kivvi - fakt doporučuju. 
-----
Hodnocení: 7/10



Laidbare vitamínové sérum From dusk till dawn
Co má tohle, prosím, vlastně dělat? Nějak to nechápu, protože kromě divné pseudovůně jsem nic speciálního nezaregistrovala. Ale jako masážní olej to nebylo zas tak zlé. Jen kurevsky drahé. 
-----
Hodnocení: 2/10

Eoné růžový krém
Je-prostě-úžasný! Používala jsem ho z jara jako ranní krém pod makeup (So bio BB) a pak přes léto jako noční krém. Složení je, jako u všeho od Eoné, na jedničku s hvězdičkou a účinky jakbysmet. Vhodnější však pro suchou/smíšenou pleť. Kupovala jsem ve výprodeji za pár kaček a nejsem si jistá, jestli za něj chci dát plnou cenu (325 Kč/30 ml). Ale asi jo, chci. A dám. Ale až časem.
-----
Hodnocení: 10/10

Weleda regenerační krém na ruce Granátové jablko
Moc bych chtěla mít krémy na ruce od Weledy ráda stejně, jako mám ráda jejich tělová mléka, ale nejde to. Na jednu stranu jsou dost mastné, na druhou stranu mi ta hydratace nepřijde dostatečná. Na kůži jako by sedí a nevstřebá se. A na granátovou verzi jsem vůbec vysazená. Ta parfemace mě prostě odpuzuje (čistě věc názoru, ostatním obvykle nevadí). Dopotřebovala jsem ho jako tělové mazání na cesty.
-----
Hodnocení: 5/10

Weleda krém na ruce pro citlivou pleť Mandle
Mám na něj stejný názor, jako na granátovou verzi, jen je mi tahle parfemace trochu příjemnější. Taktéž dopotřebováno jako cestovní tělové mazání.
-----
Hodnocení: 6/10



Jack 'n Jill zubní pasta Malina
No borůvková (ok, tak černorybízová... ale ona fakt chutná borůvkově) byla o malý fous lepší. I přesto jsem tuhle malinovku používala ráda. Jedná se o slaďoučkou gelovou pastu, která se při kontaktu s vodou rychle rozpustí a připomíná pak ovocnou šťávu. Mycí schopnosti ale nejsou zrovna světoborné, takže nic pro dlouhodobé používání. Jednou za čas je to ale moc příjemné oživení dentální hygieny.
-----
Hodnocení: 8/10, recenzi chystám

Alverde zubní pasta Máta
Za poslední rok asi nejpoužívanější zubní pasta. Muž ji dokonce preferuje před takovými skvosty jako výše zmíněnou Jack 'n Jill nebo mojí aktuálně nejoblíbenější Santé. Pasta má dost řídkou konzistenci a jemnou mátovou chuť. Čistí slušně a nestojí moc. Složení má rozhodně lepší, než cokoli, co v drogérii běžně seženete. A nemá žádné vyloženě pevné křídové částečky, které by mohly poškozovat sklovinu, jako tomu bývá u některých přírodních past. Někomu ale může vadit obsah fluoru.
-----
Hodnocení: 8/10

Alverde krém na ruce Brusinka, LE 2015/2016
Čtvrté (??) spotřebované balení, což samo o sobě vypovídá, jak moc jsem si tenhle krém na ruce oblíbila. Krém je hutný a dost hydratační, podobný běžně dostupné granátové verzi. Doufám, že se Alverde letos vytasí s něčím podobným, jelikož mi pomalu docházejí zásoby.
-----
Hodnocení: 8/10



Yves Rocher regenerační kondicionér
Jeden z mých nejoblíbenějších, spolu s Bi good hned vedle. Fakt nádherně sladce medově a oříškově voní. Bez silikonů, se spoustou přírodních olejů. Vlasy hydratuje,  zjemňuje ale nezatěžuje. Nutno ale brát v potaz, že já mám vlasy vlnité, hodně suché a často bez lesku... takže neslibuju, že na něj budou mít normální/mastné vlasy podobný názor.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Organic Trevarno hydratační krém Růže a jojoba
Další zbytečná investice. Ještě, že šlo jen o malé balení a navíc ve slevě, jinak bych mlátila hlavou o zeď. Ono je to takové mastné a vodnaté zároveň, jenže máte pocit, jako by se ty dvě fáze tak úplně nespojily do sebe a obličej je pak (nečekaně) umaštěný a mokrý zároveň. A nepříjemně voní. Po růžích. Ale po takových dřevitých zatuchlých růžích.
-----
Hodnocení: 4/10

Bi good regenerační maska na vlasy
Mám ji strašně děsně nejvíc nejradši. Ještě, že mi Natálka pravidelně vozí a následně odesílá zásoby. Ono to složení sice nějaké té přírodní certifikaci vyhovuje, ale na pohled zas tak skvělé není. Účinky díkybohu mluví opačně a vlasy si pak vrní blahem. Taková poslední pomoc hodně dehydratovaným a zničeným vlasům, pokud se chcete vyhnout silikonům. Silně hydratuje, dodává lesk, nezatěžuje.
-----
Hodnocení: 9/10

Weleda vyživující šampón s prosem
Při jednom mytí ani tak nemyje, jako spíš umašťuje, a při druhém mytí pak zase až moc vysušuje. Třeba by měl jiný typ vlasů názor rozdílný, ale za mě fakt ne. A ruku na srdce - opravdu se vám to chce za tu cenu zkoušet? Jo, a navíc taky smrdí.
-----
Hodnocení: 4/10


Balea luxury koupelová sůl Red Love
Sama bych si baleáckou sůl nekoupila, dorazila mi v jednom ze straších dm boxů. Překvapivě mě ale bavila. Příjemně voněla a vodu zbarvila do růžovočerveného odstínu. Potkat mě takhle muž, umře úlekem, že jsem si ve vaně podřezala žíly. Když se ale nad tuhle myšlenku povznesu, barva byla docela fajnovou přidanou hodnotou... bezbarvá koupel je prostě nuda.. a může si vonět, jak chce.
-----
Hodnocení: 7/10

vzorek Kivvi denní a noční krém s výtažky z břízy a borůvky
Středně hutný, dostatečně hydratační i pro suchou pleť a rychle se vstřebávající krém, který pleť na dotek krásně vyhladí. Skvělý pod makeup. Omluvte mne, jdu si objednat plné balení.
-----
Hodnocení: 9/10

vzorek Nobilis Tilia hypoalergenní krém
Mám takové tušení, že se mi na zimu bude hodit plné balení. V zimě jsem totiž děsná citlivka a vadí mi i krémy, které mi v létě vyhovují. Tohle mi ale přišlo fakt šetrné, bez zbytečné parfemace a dalších dráždivých složek. Dostatečně hydratační, ale neztěžující pleť. No, ještě si to rozmyslím. Aktuálně jsem rozhodnutá investovat do Havlíkova přírodního zázraku, tak snad poté.
-----
Hodnocení: 8/10

-------------------------------------------------

vyřazeno:

Alverde sprej na vlasy pro tepelnou ochranu
Pekelný produkt! Nesnáším ho! Hrozně umaštuje vlasy! A já blbka ho použila i podruhé. A dokonce potřetí. Na čerstvě umyté vlasy, které jsem pak musela stáhnout do culíku, protože by mě hanba fackovala, kdybych vyšla mezi lidi s něčím takovým na hlavě! Kdyby po něm někdo echt toužil, ráda zdarma zašlu. Upozorňuji, že žadatel tak však činí na vlastní nebezpečí.
-----
Hodnocení: 1/10

Nobilis Tillia pomáda na opary
Opary jsou dost nepříjemná věc. Co je ale ještě nepříjemnější, když si dáte na opar něco, co výsledný stav ještě zhorší. Jako třeba pomádu na opary od Nobilis. Gelové cosi, po čem opar tak maximálně začne mokvat, celej nabyde, jako by se gelu nacucnul, a nějaké vyhlídky na to, že uschne a začne se hojit jsou tytam. Rozhodně nedoporučuju. A ani zdarma nezašlu, tohle byste mi totiž nikdy neodpustili...
-----
Hodnocení: -1/10

18 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Super článek :-) Moc se mi líbí tvůj styl psaní, je to takové stručné, zajímavé a vtipné ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji. Bála jsem se, abych nevyšla ze cviku, za tu dobu neaktivity :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ono to ani jinak nešlo, kdybych ke všemu napsala víc, nikdo by to nečetl :-D

      Vymazat
  3. Odličovací olej od Saloos je vazne vyborný :) A ráda jsem používala kondicionér od Yves Rocher je vazne super! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, je, už mám alespoň dvacáté balení :-) A vlasovka Yves Rocher je celkově super :-)

      Vymazat
  4. Růžovku jsem se taky ještě neodhodlala koupit od jiné značky. :) Obdivuju tvou spotřebu alverde pasty, mě vždycky přestane bavit. :D Eoné neznám, zajímavý tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eoné je česká značka s naprosto vymazleným složením. Bohužel tomu odpovídá i cena :-) Jinak je mi ale dost sympatická a produkty určitě stojí za pozornost -> kdyžtak mrkni na eshop, mají tam u všeho i složení. Zatím jsem zkoušela růžový krém výše a z toho jsem byla fakt nadšená. Dále odličovací olej, ten mi ale nepřišel o nic lepší, než Saloos (ale má lepší složení, to zase jo). No a nakonec ten intimní olej, který je recenzovaný taky tady a ten mě teda moc neuchvátil.
      K těm pastám - je to spotřebováno za dva měsíce a zdatně mi pomáhá i muž, takže se to dá. Nepřírodní pasty už vůbec nepoužívám a on si člověk sakra rozmyslí, jestli si koupí alverde za čtyřicet kaček, nebo cokoli jinýho za dvojnásobnou až trojnásobnou cenu :-)

      Vymazat
  5. Růžovku doporučuju od Nobilis Tilia, mají ji taky bez alkoholu a voní mi mnohem víc. A jinak obdivuju všechny blogerky, co dělaj spotřebováno, já bych určo půlku obalů vyhodila dřív než by mě napadlo ho vyfotit :D
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládám, že dražší taky nebude :) Díky za tip, určitě po ní mrknu.
      Když jsem s články o spotřebováno začínala, taky jsem měla trochu problém obaly nevyhazovat, ale po více jak roce už je to schraňování automatické.

      Vymazat
    2. Myslím, že cenově je tak plusmínus stejně, jenom se hůř shání (jakože není v dmku no), ale Biooo a různé další obchody s přirodní kosmetikou ji maj 100%.
      M.

      Vymazat
    3. Tak jsem na ni už včera koukala, ale nelíbilo se mi, že má v sobě kromě květové vody ještě Citronellol a Geraniol, takže jsem nakonec šla do Dulcie, jak radí Katka níže.

      Vymazat
  6. Dost mě zaujala růžová voda, mám teď vodu od Dulcie a jsem moc spokojená!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, taky na ni mrknu :-)

      Vymazat
  7. Zdeni, jak se ti daří spotřebovávat tolik produktů? :D Já se k takovému číslu nemám šanci ani příblížit. Jinak moc hezké spotřebováno, sdílím názor ohledně "vůně" granátového jablka. Hrozně mi smrdí, přijde mi to takové moc těžké. Obecně mam s některými weledími vůněmi docela problém. Všichni si nemůžou vynachválit, jak krásně voní jejich ovesný šampon a já tu vůni přitom nemůžu ani vystát :D Připomíná mi takovou tu starou babičkovkou voňavku :D
    Taky u sebe poslední dobou pozoruju úchylku na sladké - zevnitř i zvnějšku :) Takže u mě jedou vůně jako vanilka, kokos, marcipán apod. Mimochodem úžasně voní sprchový gel Vanilka a kokos od Lavery. Ale jestli tě Lavera naštvala, tak asi nebudeš mít chuť zkoušet, viď :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, naprosto jednoduše :-) Jsem permanentně totálně uschlá, takže se musím pořád něčím mazat. A taky děsně plácám sprcháč a hlavně šampón. Šampóny vůbec, páč přírodní málo pění a mě to štve, tak to kompenzuju množstvím :-D Ale aktuálně používaný YR pro suché vlasy je moc fajn, pění dobře, takže tam je spotřeba v pohodě.
      Jinak s tou Laverou to není tak, že by mě naštvala. Prostě mi přijde, že je jak žíravina. Strašně kyselá, alkoholová a na pleť mi prostě nedělá moc dobře. Třeba né tak suché nebo citlivé pleti nevadí, ale já se s ní prostě nemůžu sžít. Jak pořád tvrdím, Alverde má lepší produkty, a to stojí jen zlomek ceny, co Lavera.

      Vymazat
  8. tú ružovú vodu už budem musieť skúsiť, lebo ju všade na blogoch chválite :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat