Spotřebováno ZÁŘÍ 2016

31. 10. 2016



Treacle Moon tělové mléko Raspberry kiss
Kdyby mi ještě tak před rokem někdo tvrdil, že si pořídím cokoli do Treacle Moon, ba co víc, označím to za skvělý produkt, asi bych si ťukala prstem na čelo. O to milejší bylo tohle tělové mléko překvapením. Složení fakt není vůbec špatné (tím spíše v porovnání například se sprchovými gely téže značky). Díky hroznovému oleji není mléko přehnaně hutné a mastné, rychle se vstřebává a dostatečně hydratuje. Nic co by mě zachránilo v zimě, kdy mám kvůli ekzému kůži opravdu hodně suchou, ale na jaro/léto/podzim fakt bezva. A ta vůně! Ta už je jen třešničkou na dortu. A druhou třešničkou na dortu je praktické pumpičkové balení (i když ten malý kousek už jsem prostě nedokázala vydolovat...).
-----
Hodnocení: 8/10

Original Sprout přírodní šampón
Už když jsem za něj na beautyville dávala nemalé peníze, imaginárně jsem mu hrozila prstem, aby si netroufl mě zklamat. Zaujala mě slušná kvalita složení, praktické balení a hlavně použitelnost už pro dětské vlásky. A fakt, že nezklamal. Spolu se 100% Pure je to ten nejšetrnější šampón, se kterým jsem zatím měla tu čest. Sice málo pění, ale to je bohužel cena za šetrnější složení. Pokud hledáte něco jemného pro vaše nejmenší a nebo pro sebe, určitě doporučuji!
-----
Hodnocení: 9/10

Kneipp tělové mléko Mandle
On Kneipp není zrovna levná značka a například jejich sprcháče mají, s ohledem na vysokou cenu, dost nízkou kvalitu složení. Tělová mléka jsou na tom se složením o poznání lépe (základ v mandlovém oleji, žádné silikony apod.), ale to by bylo asi tak všechno. Nelíbila se mi vůně, nelíbily se mi účinky a nelíbila se mi přemrštěná cena. Nechci a nemůžu doporučit.
-----
Hodnocení: 5/10



Alverde sprchový sorbet Rebarbora a pomeranč, LE 2016
Rozhodně se mi líbila vůně. Jinak bych ale další balení vážně nepotřebovala. Alverde už mě trochu unavuje se všemi těmi limitovanými sprchovými krémy, sorbety a podobnými produkty, které jsou všechny na jedno brdo. Proč třeba nevyrobí sprchový olej nebo sprchovou pěnu? Protože to by byly produkty, po kterých bych sáhla ráda a měla bych z nich aspoň trochu limitovaný pocit.
-----
Hodnocení: 6/10

Alverde tužidlo Lotos a rýže
Růžové lotosové balení u mě nahradilo původní zelené s čajem a obstálo stejně dobře. Nemá moc silnou tužící schopnost a používám ho vlastně jen pro dodání textury a lesku vlasům. Kdo má vlnité, nebo kudrnaté vlasy jistě pochopí, že zkrotit to krepaté objemné ptačí hnízdo na hlavě dá někdy dost zabrat. A tohle dost pomáhá. Dám přiměřené množství (asi tak o velikosti melounu...) do dlaně, promnu a vlasy jím uhladím a následně lehce pomačkám, aby se spojily do vln a byly lesklejší.
-----
Hodnocení: 8/10

Alverde pleťový krém Ultra sensitive
Na rovinu - já jsem s ním hrozně spokojená. Dost lidí určitě odradí vysoký obsah glycerinu a celkově ne moc "drahé" složení, ale mně celou loňskou zimu hrozně vyhovoval a zbytek jsem dopotřebovala při letošní další vlně ochlazení. Dost hydratoval a absolutně vůbec nedráždil. Rozhodně to nebude krém pro každého, ale doporučila bych ho alespoň vyzkoušet jedincům s hodně suchou a citlivou pletí, které však nebude vadit glycerin.
-----
Hodnocení: 9/10

vzorek Havlíkův přírodní zázrak
Nevěřila bych, že dám někdy krému plný počet bodů (vždycky jsem si nechávala rezervu, kdyby se objevilo něco echt dobrého), ale Havlík a jeho zázrak to dokázali. Podle mě prostě nemá chybu. Jo, je to mastný a je to strašlivě hutný, ale po nanesení se s pletí příjemně spojí, nesedí na ní v nepříjemné těžké voskové masce. A navíc, tolik výživy moje pleť snad nikdy nezažila. Prostě nepochopíte, dokud nevyzkoušíte. Nemusím snad ani říkat, že už mám doma plné balení.
-----
Hodnocení: 10/10



Dettol hydratační mýdlo s Aloe vera a mléčným proteinem
Asi třetí spotřebované balení. Už vlastně nekupuju nic jiného. Nevysušuje, hezky voní, je antibakteriální a nestojí svět. A používám ho i na kosmetické štětce.
-----
Hodnocení: 9/10

Yves Rocher Culture BIO sprchový gel Arganový olej
Není špatný, ale medový kolega ze stejné řady je prostě lepší. V tomhle případě mi úplně nesedla vůně. Bylo v ní něco kořeněného a zároveň trpkého. Účinky ale jinak nejsou vůbec zlé, ale rozhodně nečekejte nějakou výživnou hydratační bombu. Prostě takový méně pěnivý a méně vysušující sprchový gel. Mimochodem, balení bylo poměrně skladné a tudíž použitelné na cestování. Kdybych ale opět v YR vybírala, sáhnu po zmíněné medové verzi.
-----
Hodnocení: 7/10

Bi good regenerační maska na vlasy
Čtvrté? Páté spotřebované balení? Ono je to vlastně jedno, jestli tak, nebo tak. Obě možnosti mluví dost jasně o tom, jak jsem si tuhle masku na vlasy oblíbila. Rozhodně není napráskaná hodnotnými přírodními surovinami, ale nějaký ten certifikát má, a co hlavě, má výsledky! Tohle pomůže i těm nejsušším vlasům, aby zase vypadaly o poznání lépe. Vlasy jsou lesklejší, hydratovanější, uhlazenější, a to bez zbytečného zatížení a umaštěného pocitu.
-----
Hodnocení: 9/10


Weleda zklidňující pleťový krém
Spolu s nočním pupalkovým můj nejoblíbenější od Weledy. Neuvěřitelně hydratuje a zklidňuje pleť. Určení pro děti rozhodně podpořím, osobně bych se totiž vůbec nebála jím děti namazat. Neobsahuje parfémové složky typu geraniol, linalool apod., což se sice odráží na vůni (která je taková, řekla bych, plastelínová), ale citlivá pleť to jistě ocení.
-----
Hodnocení: 9/10

Weleda noční krém Divoká růže
Když se řekne růžový krém, automaticky si představím produkt určený pro suchou a citlivou pleť - přesně pro ten typ pleti, který vlastním. Jenže mi fakt moc nevyhovuje. Hodně mastný, zanáší póry, na pleti divně sedí, jako by se nechtěl vstřebat. A to všechno za tak vysokou cenu? Děkuji, nechci.
-----
Hodnocení: 6/10


vyřazeno:

Figs & Rouge balzám Aloe a máta
Měla jsem jich z Ladyboxu doma snad miliardu. Tohle byl naštěstí už poslední. Obecně nechovám zrovna silné sympatie ke kalíškovým balzámům. Obvykle mi proto trvá dost dlouho podívat se jim na dno. Figs & Rouge mi však nedal šanci, jelikož se po ne zas tak dlouhé době protestně změnil v hmotu až děsivě připomínající gumu. A co s ním pak? Vyhodit...
-----
Hodnocení: 3/10

17 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Super spotřeba :-) Od Weledy si chci taky už konečně něco pořídit.
    S tím balzámem se mi stalo to samé :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Weledu určitě prubni, mají fajn produkty. Některé lepší, některé horší, ale žádný z nich nikdy nebyl vyloženě "průšvih" :-)

      Vymazat
  2. Nic z toho jsem nezkoušela, jen kdysi nějaký sprcháč YR, ale jinou verzi. Musím se podívat konečně po Weledě, což tvrdím už od doby, kdy se na blozích začala tak často objevovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud máš sušší pleť, skoč si do dm pro pupalkový krém. Zrovna je vyprodávají za polovic, což už se dost vyplatí :-) Sprcháče YR jsem si docela oblíbila. SLS nahradili ALS, takže tolik nevysušují a celkově složení už není tak hrozné,jak bývalo. A mají moc zajímavé vůně a navíc za celkem nízkou cenu.

      Vymazat
  3. U Alverde už mě také nebaví jejich složení, typický Alverdácky odér nebo alkoholový. Složení typu aqua, alcohol, glycerin ?? WTF? no, ale co bychom chtěli za tu cenu. Havlíkův zázrak je pro mě také TOP :) Spotřebovala jsem už 4 balení. Takový všestranný pomocník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že v poslední době začínají upravovat složení oblíbených produktů k horšímu a nebo rovnou prděj nový, s už příšerným složením :-( Pár světlých výjimek v sortimentu by se ale pořád ještě našlo.
      Havlíkův zázrak je skvělý. Mám od něj doma i ranní masku, ale ta mě tolik nenadchla.

      Vymazat
  4. S tím balzámem od Figs&Rouge s tebou naprosto souhlasím! Taky mi po chvíli změnil konzistenci a navíc začal hrozně smrdět.
    Kalíškové balzámy jsem taky moc nemusela, ale nedávno jsem vyzkoušela ten od Labella a jsem s ním maximálně spokojená. Patří k mým nejoblíbenějším balzámům na rty.
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já to Labello moc nemusím. Ona je to samá vazelína a pečujících olejů je tam minimum :-( Někomu to ale na ochranu rtů od okolních vlivů stačí. Já bohužel potřebuju i nějaké ty hojivé vlastnosti jako bonus.

      Vymazat
  5. Tak malinové mléko musí dokonale vonět. Jinak u kalíšků mi také přijde, že dno ani nemají.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní fakt úžasně, jako malinová zmrzka nebo tak něco :-)

      Vymazat
  6. Já bych tak moc chtěla vyzkoušet ten rebarborový sorbet, ale u nás je ve všech prodejnách DM jen verze mango a citron, která mi moc nevoní. To tužidlo od Alverde jsem taky měla, ale mně strašně mastilo vlasy a vůbec netužilo. Na druhou stranu, mně mastí vlasy snad i voda :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On zas tak úžasný nebyl... Pokud chceš něco echt voňavýho, rozhodně vyzkoušej hruškový bioPha :-) Já mám vlasy hodně suché, takže snesu i "mastnější" produkty... jediné, co mastilo i moje vlasy je tepelná ochrana od Alverde a arganový sprejový kondicionér Live Clean.

      Vymazat
    2. Hruškový bioPha je božský! :D Kupuju ho příteli a občas mu ho tajně kradu.

      Vymazat
  7. Hodně super produkty a inspirace! Z toho prvního tělového mléka jsem hodně nadšená! :)
    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Mléko je super, určitě při návštěvě zahraničí doporučuji okouknout v drogérii :-)

      Vymazat
  8. Skvělá recenze! bio kosmetiku mám moc ráda, ačkoliv si ji v poslední době moc často nekupuji. Jinak jsem taky z Pardubic :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsem ráda, že se recenze líbí :-) Tak to je super, že si mě tady našel někdo pardubický - třeba se někdy potkáme :-)

      Vymazat